Autor Tema: Neander Custom TDi  (Posjeta: 5279 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline baron0101

  • Vizir
  • **
  • Postova: 364
  • Karma: -80
  • Spol: Muški
Neander Custom TDi
« : Kolovoz 06, 2007, 12:49:29 pm »
Neander Custom TDi

Iako nije prvi motocikl s dizelskim agregatom, Neander se može pohvaliti time sto je postigao dobre podajne rezultate
Cijena je 70.000 Eura




SPECIFICATIONS
Engine: Air/oil-cooled turbocharged parallel-twin diesel with twin 360-degree geared crankshafts, dual con-rods per cylinder
Valve arrangement: Apfelbeck eight-valve cylinder head with gear-driven double overhead camshafts, and radial valves with opposed inlet and exhaust tracts
Bore x stroke, displacement: 108 x 78.2 mm, 1430cc
Compression ratio: 16:1
Carburetion: Garrett turbocharger with intercooler, Bosch electronic direct fuel injection, single top injector, 31mm throttle body
Transmission: 6-speed Aprilia RSV1000R gearbox, multiplate dry clutch
Final drive: Belt
Weight: 595 lbs. dry
Rake/trail: 31 degrees / 109 mm
Wheelbase: 68.5 in.
Seat height: 25.5 in.
Front suspension: 43mm Paioli inverted fork
Rear suspension: Single cantilever Ohlins damper
Wheels: Spun-aluminum, 18x3.5 front, 18x5.5 rear
Front brake: 2, 4-piston Performance Machine calipers, 11.8-in. discs
Rear brake: 4-piston Performance Machine caliper, 11.8-in. disc
Front tire: 130/60-18 Metzeler Marathon
Rear tire: 240/40-18 Metzeler Marathon
Claimed top speed: Over 140 mph Claimed power & torque (at crankshaft): 94 bhp @ 4200 rpm, 129 ft/lb @ 2600 rpm



Agregat krasi Garettov turbo punjač, Bosch - sustav ubrizgavanja, mijenjač preuzet s Aprilinog top modela RSV 1000...
Za završni prijenos se koristi remen.

2t u srcu

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #1 : Kolovoz 06, 2007, 13:29:25 pm »
Ne kužim čemu dve klipnjače za jedan klip da ga jebeš... :icon_scratch:
Eventualno za vibracije brijem ali...
Ali motor dobro djeluje samo cjena je ono... :dontknow:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline baron0101

  • Vizir
  • **
  • Postova: 364
  • Karma: -80
  • Spol: Muški
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #2 : Kolovoz 06, 2007, 13:33:24 pm »
Ne kužim čemu dve klipnjače za jedan klip da ga hebeš... :icon_scratch:
Eventualno za vibracije brijem ali...
Ali motor dobro djeluje samo cjena je ono... :dontknow:
Točno!!

Vrte se kontra jedna od druge te uveliko smanjuje vibracije...
2t u srcu

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #3 : Kolovoz 06, 2007, 14:10:16 pm »
Evo malo C/P iz jedne druge teme

Neander, uspio sam naći na netu.

Ovo je s početka projekta


sad je ovakav


1400ccm, 100ks, turbodiesel, preko 70000eur :icon_eek:

Nisam mislio da ću to ikad reći, ali sviđa mi se motor


Dopao mi se taj motor na prvi pogled, a mislio sam da nikad diesel neće biti motocikl. sa svim ovim normama, zakonima i cijenama, mogao bi jako skočiti interes za ovakve motore pa će možda s vremenom biti isplativija masovna proizvodnja s realnijim cijenama. Tako da ćemo pod stare dane možda i njega računati za opciju ako se bude nešto kupovalo.

Doduše, nikad motor ovakvih karakteristika neće biti jeftin, ali ako se spusti u rang Harleya,  mogao bi imati dosta kupaca. mislim da kvaliteta neće biti upitna, na slikama izgleda uredno, a presjek agregata mi daje dojam  da se na projektu radilo vrlo temeljito. Uz to, ako interes bude velik, svaki proizvođač se trudi proširiti ponudu i time krug kupaca. tako bi bilo vrlo realno očekivati neki manji,  vozniji i univerzalniji model sa kakvih 50-70 ks i manjom cijenom. također, ako se mehanika pokaže pouzdanom, mislim da bi iz toga kasnije mogli ispasti i vrlo dobri toureri.
google master



Offline baron0101

  • Vizir
  • **
  • Postova: 364
  • Karma: -80
  • Spol: Muški
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #4 : Kolovoz 06, 2007, 14:12:49 pm »
Sorry, da sam znao da vec postoji ne bih otvarao temu
2t u srcu

Offline Đoko

  • Karlovac
  • Komarac
  • *
  • Postova: 77
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #5 : Kolovoz 06, 2007, 14:27:02 pm »
Stvarno su pretjerali s cijenom!!!Za te novce kupiš novi auto i to malo bolji i motor!!
Vespa 150 T5

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #6 : Kolovoz 06, 2007, 14:34:59 pm »
Dobro izgleda , ali ne dovoljno
A i dizel mi nije neka brija

Radje si slozim S&S-a
BMW = bauer motor werke

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #7 : Kolovoz 06, 2007, 17:24:48 pm »
Heheheheheheh........ja bi ga vozil i da je na ocat  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #8 : Kolovoz 06, 2007, 20:52:22 pm »
Promašen slučaj....

No nije baš ružan, ali da je koncept mašine barem V, pa neka je i diesel...

Lp
neodoljivi....

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #9 : Kolovoz 06, 2007, 22:23:19 pm »
Sorry, da sam znao da vec postoji ne bih otvarao temu

nije ti loša tema, i nije bila otprije, motor je samo usput spomenut u vezi nečeg drugog. stavio sam citate  najviše radi slike prvog koncepta i usput svoj dojam
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #10 : Kolovoz 06, 2007, 22:25:03 pm »
Promašen slučaj....

No nije baš ružan, ali da je koncept mašine barem V, pa neka je i diesel...

Lp

Firma je poznata po konstrukcijama diesel-agregata i to im je primarno usmjerenje. Motocikl je samo širenje asortimana. Ako se pokaže da ima tržišta i za V, neboj se, napravili budu i dobar diesel V.
google master



Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #11 : Kolovoz 07, 2007, 22:56:17 pm »
Firma je poznata po konstrukcijama diesel-agregata i to im je primarno usmjerenje. Motocikl je samo širenje asortimana. Ako se pokaže da ima tržišta i za V, neboj se, napravili budu i dobar diesel V.


bumo vidjeli...
pozdrav
neodoljivi....

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #12 : Kolovoz 08, 2007, 09:37:15 am »
Nekima nije brija diesel, no ja odgovorno tvrdim da potisak i osjećaj momenta na takvome nečemu bi bio za pamćenje...
Uzmi auto koji ima približne karakteristike pa vuče ko mutav, za razliku od benzinaca kod kojih nema toga... Imam i primjer, u nissanu imam 88 ks benz., a kad sam isti takav probao diesel sa 85 ks mislil sam da mu se budu ramena ščupala, mada priznajem špica je nešto manja kod diesela...
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline dex123

  • zagreb
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.132
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • vozi- u šumi
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #13 : Kolovoz 08, 2007, 11:10:04 am »
Nekima nije brija diesel, no ja odgovorno tvrdim da potisak i osjećaj momenta na takvome nečemu bi bio za pamćenje...
Uzmi auto koji ima približne karakteristike pa vuče ko mutav, za razliku od benzinaca kod kojih nema toga... Imam i primjer, u nissanu imam 88 ks benz., a kad sam isti takav probao diesel sa 85 ks mislil sam da mu se budu ramena ščupala, mada priznajem špica je nešto manja kod diesela...
to je bio turbodizel zato si imo osječaj,ali to je samo trenutni osjećaj snage zbog momenta i kraćih prjenosnih omjera mjenjaća,nijedan turbodizel nemoze konkurirat benzincu koji je u okretajima a gdi je tek kraj kad na benzinca stavis turbo,
nisam ovim textom mislio nista lose nego eto tek osvrt i nezamjenjivost mirisa benzina  :icon_eek:  :icon_super:
što se tiče cjene ovog motora,nisam vidio lošiju ponudu  nit je brz ,nit je uporaban, i ocito budu onu agresivniju razvojnu verziju kroz neko vrjeme stavili pod evo nov model, i da sam bil gates radje bi si za te pare sam sastavil motor
i mogu si zamislit kad zenski dio publike pita zakaj je zavinut auspuh e pa ak se zbog tog treba dat tolko para.....
nebum vise pisal jel pisem ogorceno ha ha ha

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Neander Custom TDi
« Odgovori #14 : Kolovoz 08, 2007, 12:39:44 pm »
Das 70.000 eura da bi vozio stedljivo...  :icon_scratch:

Ne izgleda lose, u svakom slucaju tehnicka poslastica.