Autor Tema: ROYAL ENFIELD BULLET 500  (Posjeta: 167693 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #30 : Srpanj 30, 2007, 13:58:04 pm »
Mislim da postoji nekakav kit,barem mi je tako čovo rekao,brzina je veća navodno od deklarirane - do 130 km/h  :dontknow:

Već neko vrijeme (kako sam jednom i rekao) pratim ovaj motor,verzija electric postoji sa discom iako mi dat info da je kočenje i s bubnjom zadovoljavajuće za taj motor.
Klub ljubitelja ovog branda postoji u Italiji pa pretpostavljam i masu prerada ili rješenja - Warg kojeg su izgleda oteli vanzemaljci mi jednom ljubazno pokazao :motocikli004:

Naravno da preferiram disc,bubanj me svojedobno koštao na starom MZ-u koječega :motocikli016:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #31 : Srpanj 30, 2007, 17:34:47 pm »
Mislim da postoji nekakav kit,barem mi je tako čovo rekao,brzina je veća navodno od deklarirane - do 130 km/h  :dontknow:


Mora biti kit jer je i ovaj koji sam stavio sliku serijski i moguće ga je kupiti
google master



Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #32 : Kolovoz 04, 2007, 20:31:47 pm »
Prije neki dan isao sam na voznjicu od nekih 150 km sa prijateljem koji ima (pazi sad) IŽ Planetu 5.
Ciklistika ocajna, kocnice jos gore, udobnost... hm, dvotaktna masina od 350 ccm...

Zasto ovo pisem, zato sto ga je covjek tjerao samo taku, svuda preko brzinskih ogranicenja, bogami i dobro je zaljegao po krivinama.

Sumnjam da je ROYAL ENFIELD BULLET 500 gori od ove gorepomenute ruske masine.

Hocu da kazem, da se to voziti, a mislim da je uzitak  :icon_mrgreen: ogroman...

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #33 : Kolovoz 05, 2007, 00:23:59 am »


Hocu da kazem, da se to voziti, a mislim da je uzitak  :icon_mrgreen: ogroman...

Sigurno nije kvalitetniji od Indijca. Ali je dvotaktni i drukčije se ponaša. Enfield je miran, cruiserski, ovaj drugi je živčaniji. naročito ako je dvotakakt s toliko kubika.
google master



Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #34 : Kolovoz 06, 2007, 11:19:13 am »
Upravo je to i bila poenta (je*em zarad sebe, a ne zarad drugih)
Kome se ne svidja ne mora ga kupovati, ili kome je ,,demode''.
Meni licno su najsmjesnije silne R1 i R6 dje je samo sredina gume potrosena...
Ponavljam: vrijednost motora se mjeri kolicinom smjeska koji proizvede...  :icon_mrgreen:

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #35 : Kolovoz 30, 2007, 23:14:30 pm »
Royal enfield se proizvodi u Indiji još iz onih kolonijalnih vremena,tako da je to ipak motor koji i u Indiji ima tradiciju (nije novokomponovani),a i način proizvodnje je ostao iz tih vremena (manufaktura),čak i bojanje je ručno?Indijci ga već desetlječima izvoze na sve kontinente bez problema s homologacijom.Nisam ga vozio,ali ipak mislim da je to motor s "dušom" i da ga ne treba uspoređivat s japanskim,europskim,a ponajmanje s kineskim klonovima?
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #36 : Siječanj 14, 2008, 22:17:16 pm »
Ajmo van sa temom iz naftalina!!  :icon_mrgreen:

Koji je ovo model? Izgleda mi odlično! baš onako booberski!

Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #37 : Siječanj 14, 2008, 22:26:17 pm »
The Norcroft-Enfield 1000cc V Twin



Članak
1. dio: http://www.royal-enfield.net/articles/norcroft_1.jpg
2. dio: http://www.royal-enfield.net/articles/norcroft_2.jpg

E to je već pila...
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline dex123

  • zagreb
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.132
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • vozi- u šumi
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #38 : Siječanj 14, 2008, 22:31:38 pm »
Ajmo van sa temom iz naftalina!!  :icon_mrgreen:

Koji je ovo model? Izgleda mi odlično! baš onako booberski!


neznam koji je al odličan je-ovi retrovizori što izlaze iz ručica.
što bi bilo na stražnjem kotaču nešto kao sat uz feder? nemogu uopče skužit što bi to bilo?!  :dontknow:
mogu samo zamislit kak su divljali nekad na takvim motorima  naši djedovi he he.
sic je predpostavljam sa vlastitim ovjesom?!
 :icon_super:

Offline dex123

  • zagreb
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.132
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • vozi- u šumi
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #39 : Siječanj 14, 2008, 22:37:54 pm »
The Norcroft-Enfield 1000cc V Twin



Članak
1. dio: http://www.royal-enfield.net/articles/norcroft_1.jpg
2. dio: http://www.royal-enfield.net/articles/norcroft_2.jpg

E to je već pila...
ne razmem engleski baš najboljše al spojili su dvje mašine od buleta kolko sam shvatil-
ovo je več mašinčina  :icon_super:

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #40 : Siječanj 14, 2008, 22:44:09 pm »
Pročitao sam da naši susjedi talijani čak proizvode "3rd party" mašine za Royala..

Evo stranice: http://www.lombardinigroup.it/starter.php?lang=2 pod "Products"
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline lunar

  • ZG
  • Komarac
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Royal Enfield Machismo
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #41 : Siječanj 30, 2008, 00:15:28 am »
Pa, ako se ja mogu malo ubaciti kao novi clan :)

Nisam bas iskusan biker, ali posjedujem Royal Enfield-a koji je uvezen iz Indije, pa sam skupio neke informacije usput.

Dakle, trenutno postoje samo Indijski Royal Enfield-i. Proizvode se u nekoliko varijanti, s novijim, "ekološkim" motorima.
Uglavnom je razlicito napajanje, filter zraka, i ventil plinova iz bloka motora (breather pipe). Svi noviji dolaze sa mjenjacem na lijevoj nozi.
Postoje tvornicke varijante sa disk kocnicom.

Zvuk mu je sjajan, dubok i ugodan. Brzina je zapravo smiješna - 120 jedino na opakoj nizbrdici s vjetrom u ledja.

Svakako pogledati na YouTube, ima hrpa filmova koji su jako korisni...govore o popravcima i odrzavanju, voznji, preuredjivanju itd.

Moj je model Machismo 350, iz 2000 godine, i ja sam jako zadovoljan s njime, iako je to motor sa svojim musicama i definitivno nije za svakoga.

Kako ima desni mjenjac - nadam se da je lopovima manje interesantan. Vec su mi jednom davno "digli" motor, pa ne ne bih opet.

Upravo se spremam sutra ocistiti rasplinjac...


Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #42 : Siječanj 30, 2008, 12:20:56 pm »
Odlično!! Konačno netko tko ima taj motor! Ajde stavi neke slike svog motora da ga vidimo! Koje su to mušice koje si spomenuo? Tvoj od 350 ide max 120, pa pretpostavljam da bi ovi od 500ccm trebali ići nešto malo brže ili bi barem to de brzine trebali doći nešto prije. Ako si se kretao po Enfield forumima i sl., da li postoji neki auspuh za njega sa kojim bi se možda poboljšale performane?

 :icon_thumright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline lunar

  • ZG
  • Komarac
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Royal Enfield Machismo
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #43 : Siječanj 30, 2008, 18:14:53 pm »
Naravno da nisam stigao ocistiti rasplinjac...za vikend, nadam se.

@Julius
mislim da je tvoje opažanje točno, 500tica je mrvicu startnija. Ali, to i nije bitno na ovim motorima. Postoji puno ljudi koji kazu da je 350 model koji je najoptimalniji...i najduze se proizvodi, tako da je davno prebolio svoje djecje bolesti...ja nisam bas toliko dobro upoznat s tim detaljima i nisam nikad vozio 500ticu, prenosim samo sto sam cuo.

Postoje kitovi i kompleti koji se mogu naci u Engleskoj, koji sadrze K&N zracni filter, nove i vece mlaznice za rasplinjac (standardni Mikarb je lako zamijeniti za Mikuni), te nekoliko varijanti auspuha. Sve je to nedovoljno da bi natjeralo ovog monstruma da ide brze...postane samo malo agilniji. Ovaj motor nije niti zamisljen kao trkalica, ali je izuzetno zabavan i ja ga iskreno volim sa svim njegovim (i mojim) manama  :icon_redface:

Musice su zapravo to sto zahtjeva dosta paznje, paljenje je na kick starter i postoji cak i knjiga o paljenju RE! ...prava mala umjetnost. Kao i svaki posteni Engleski motocikl, uvijek ispusti bar kap ulja, cak i kad su svi dihtunzi novi i kad je zadihtan do kraja...da li sam spomenuo Engleske mjere i alat?! Nisam? ... ali, opet kazem...to je ona "love it - or leave it".

Srecom postoji odlican majstor blizu Zagreba koji voli stare Engleske pile...



Nedavno sam vidio da americki distributer prodaje nove RE komplet masine (500cc) sa cijelim prijenosom (i lancem!) za 1000$. Plug and play :) Sad kad je dolar tako nizak - cini se kao dobra prilika.

Probat cu uploadirati sliku svojeg Machisma u dio foruma za to.

Offline lunar

  • ZG
  • Komarac
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Royal Enfield Machismo
Odg: ROYAL ENFIELD BULLET 500
« Odgovori #44 : Siječanj 30, 2008, 18:22:01 pm »
neznam koji je al odličan je-ovi retrovizori što izlaze iz ručica.
što bi bilo na stražnjem kotaču nešto kao sat uz feder? nemogu uopče skužit što bi to bilo?!  :dontknow:
mogu samo zamislit kak su divljali nekad na takvim motorima  naši djedovi he he.
sic je predpostavljam sa vlastitim ovjesom?!
 :icon_super:

@Dex123

Taj krug koji izgleda kao sat je značka. To je potvrda da je to motor koji spada u kategoriju oldtimera, te da je oslobođen većine davanja kod registracije.
Još jedna zgodna stvar u GB :)