Autor Tema: Jinlun 250 cruiser  (Posjeta: 55977 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #15 : Rujan 17, 2007, 11:14:29 am »
Uspio sam s memorijske kartice izvući nekoliko fotki:


Offline dombo

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #16 : Rujan 21, 2007, 22:07:08 pm »
Vidim da su neki ljudi jako skeptični prema motorima koje proizvedu kinezi,a opet ima i onih koji ih hvale i kažu da su im dobri.Pošto i ja trenutno vozim azijca(Tajvan) i zadovoljan sam njime nemam zamjeraka prema Kymcu.Shvaćam da je moguće da se zalomi koji motor koji nije potpuno ispravan,ali valjda neću biti te sreće da ga baš ja kupim(a nadam se da ni vi nećete biti te sreće).

Offline vedro_allmighty

  • Zadar
  • Vizir
  • **
  • Postova: 119
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • tomos youngster, kle 500
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #17 : Rujan 23, 2007, 20:01:07 pm »
Evo pošto je taj motor ostao u mojoj obitelji i sada ga žena vozi mogu vam reci moje dojmove a to je da je sama mašina motora donekle ok a ostali dijelovi su teško sranje.
Svako malo ce ti poci neka sajla na motoru. U 2 godine sam kupio 2 sajle za brzinomjer, 3 sajle za kvačilo
mk weekend monsters

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #18 : Rujan 24, 2007, 06:35:33 am »
Evo pošto je taj motor ostao u mojoj obitelji i sada ga žena vozi mogu vam reci moje dojmove a to je da je sama mašina motora donekle ok a ostali dijelovi su teško sranje.
Svako malo ce ti poci neka sajla na motoru. U 2 godine sam kupio 2 sajle za brzinomjer, 3 sajle za kvačilo

Znam tipa koji je za četiri mjeseca uspio ugnjaviti novog BMW-a peticu! Savila mu se usisna grana! Za ostala sranja je suvišno govoriti.
*Glede tvog motora, zanima me gdje si ga kupio i gdje servisirao (ako je uopće servisiran)?
*Što to znaći : "...mašina donekle..."?
*Gdje si kupovao te silne sajle i da li su bile original, tko ih je montirao?
*Što je to još na njemu "teško sranje" s obzirom da se motocikl ne sastoji samo od motora i sajli?
U Jamahinoj servisnoj knjižici sam pročitao upozoronje tipa; Nakon svakih tisuću kilometara potrebno je provjeriti zavrtnje i ispravnost dijelova koji se mogu oštetiti...
Baš danas idem u jedini ovlašteni servis za JINLUN u Hrvatskoj pa ću provjeriti što se to događalo s tim motorom iz Zadra.

 


Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #19 : Rujan 24, 2007, 06:52:10 am »
Eto, provjerih! Vedro, ti nisi vozio JINLUN 250, već quinqi vista 250(choper)! A kako rekoh "..i Kinezi se razlikuju..." :Rbis:

Offline dex123

  • zagreb
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.132
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • vozi- u šumi
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #20 : Rujan 24, 2007, 16:02:13 pm »
Znam tipa koji je za četiri mjeseca uspio ugnjaviti novog BMW-a peticu! Savila mu se usisna grana! Za ostala sranja je suvišno govoriti.
*Glede tvog motora, zanima me gdje si ga kupio i gdje servisirao (ako je uopće servisiran)?
*Što to znaći : "...mašina donekle..."?
*Gdje si kupovao te silne sajle i da li su bile original, tko ih je montirao?
*Što je to još na njemu "teško sranje" s obzirom da se motocikl ne sastoji samo od motora i sajli?
U Jamahinoj servisnoj knjižici sam pročitao upozoronje tipa; Nakon svakih tisuću kilometara potrebno je provjeriti zavrtnje i ispravnost dijelova koji se mogu oštetiti...
Baš danas idem u jedini ovlašteni servis za JINLUN u Hrvatskoj pa ću provjeriti što se to događalo s tim motorom iz Zadra.

 


meni taj jinlun izgleda kao poprilicno ozbiljan motor,bio sam verbalno tesko osudjen jer nisam razlikovo kineski choper od recimo americkog il europskog(u retrovizoru)(a kao razmem se u motore)(sa bisagama i s nekim dodacima).
5 godina rasturo sam bmw kockicu al stvarno rasturao i nikad nisam ostao na cesti(svi popravci kostali su ko redovni servis na citroen saxo za tih pet godina)(vrhunski auto,noviji mogu bit samo bolji)
za yamahu xt nigdje ne pise da moram nest provjerit zavrtnje.zasad presao 8500 km i sve je kak je i bilo(isao sam dotegnut lanac  na 6000)(nakon prvog servisa na 1000 vozim i pjevam pjesmu do 10 000 i prvog pravog servisa a potom svakih 10000 kmova.
bolje gume znace i bolju potrosnju ,na 8500 km ova metzeler endurance ostalo je recimo samo jos cetvrtina i na prednjoj i na zadnjoj gumi(90 posto gradske voznje)
znam da mozda moji komentari ne spadaju u chopere al imao sam potrebu izrazit se he he

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #21 : Listopad 03, 2007, 10:53:11 am »
1500 km!
Poprilično sam kasnio na drugi servis, trebao sam ga odvesti sa 1000 km, ja sam došao s 1300 km :icon_fU:! Ali tandem u „Moto Spektru“ su i ovaj puta poslovično tolerantni i nisu dramili niti sekunde oko tih 300 km više. Dapače, kako prvi (500 km) servis koji je besplatan nisam obavio kod njih, nego sam u svojem dvorištu, nisu mi naplatili ovaj na 1000km :icon_thumright:! Još jednom su potvrdili moje visoko poštovanje! Bog ih poživio :Rbis:
Dakle situacija prije servisa je slijedeća:
•   * Izgleda da je malo poremečen odnos benzina i zraka, na leru više ne radi lijepo „okruglo“, već malo frflja kao cvajtakt. Nisam želio ništa prije servisa sam štelati, samo sam mu podigao ler-gas. Gas sajla je malo otpuštena, što isto ostavljam servisu.
•   * Kada je motor vruć, a zaustavim se i stojim duže od pola minute, ako mu nakon toga naglije dodam gas, izgubi snagu. Jednom mi se i ugasio. Ovo me smeta!
•   * Iznad 4,5 tis. okretaja, motor promjeni zvuk. Imam osjećaj da mu je palenje malo van faze.
•   * Izgubio sam dvije matice sa kofera. Ebiga! Nisam vidio, jer su ispod kofera. Skužila je frendica kada je na moto susretu u Guščerovcu legla u hlad među motore i bacila pogled iz žablje perspektive. Hvala ti Vesna!
•   
•   Eto to bi bilo to. Nakon servisa:
•   * Frga poštelana, sajla zategnuta. Motor radi ko urica!
•   * Još uvijek se gasi na naglom dodavanju gasa na semaforima! Ludi, ako je netko imao taj problem, molim vas recite mi gdje i kako ga je riješio. Ovo me izluđuje!
•   * Promjena zvuka na 4,5 tis. okretaja je nešto manjeg intenziteta, (promjenio sam mu oktansku vrijednost; prije sam tankao 98, sada 95.) Kada prestane sezona, „M:S:“ će mi promijeniti paljenje (BESPLATNO) a , do onda se mogu voziti bez problema, jer su dečki otvarali mašinu i ustanovili da svi djelovi izgledaju savršeno. Nigdje nema lufta, nigdje ne zaribava, ventili i nasjedi ventila su čisti, dakle sagorjevanje je potpuno.
•   * Matice su ponovo na koferu. Uskoro i tako stavljam na njega bisage, tako da nisu ni trebali stavljati nove matice.
•   * Uskoro će me zvati da mu promjene (BESPLATNO) gumene djelove (nasjedne gumice ispod nekih matica, navlake na mjenjaču...) koji su načinjeni od nekvalitetne gume. Ljudi su naručili kod privatnika izradu gumica od kvalitetnog materijala i iste će zamjeniti na već prodanim motorima, tako i na novim prije prodaje. 

Opet sam malo izašao na ravnu cestu. Ljudi, ne kenjam majke mi, ovaj motor ide 120 km/h bez problema! Da ne bi bilo zabune, govorim o kineskom cruiseru od 250 ccm. Ne, nije mi bitna brzina. Ni najmanje! Ja se volim voziti osam banki :motocikli005:. Da imam motor i od 1000 ccm, ja bih se vozio osam banki, do 130 na autoputu :motocikli031:. Naravno da bi i taj imaginarni bajk bio obavezno cruiser, jer to je moj stil i moje duhovno ispunjenje :glasses9: :icon_super:. Brzinski test je napravljen samo za informaciju „iz prve ruke“ svim skepticima koji nemilice pljuju po Kineskim motociklima. Ponovo kažem; među Kineskim motociklima ima smeča, ali JINLUN definitivno ne spada u tu kategoriju.
Koga zanima, „Moto Spektar“ je dobio novu pošiljku motora i dijelova. Između ostalih, došlo je nekoliko cruisera 250. Prekrasni su!

Offline Vladek

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 11
  • Spol: Muški
  • HD XL 1200 X Sportster 48
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #22 : Listopad 03, 2007, 16:09:54 pm »
Ovo s gasom ti se može dogoditi ako se karburator zalije  s previše benzina, tj. ak nije dobor naštelen omjer benzina-zraka. Te stare mašine treba znati šteleti po sluhu.

Moj Zing (125ccm) po ravnom povuče do 110km/h, Par puta sam zalegao na tank i uz povoljan vjetra u leđa išao 120km/h. :Rbis:
Ja sam mislil da te mašine od 250ccm povuku bar do 140km/h. Za Kymco Venoxa (250ccm) pouzdano znam da ide toliko.

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #23 : Listopad 04, 2007, 12:58:21 pm »
Hmmmm...recimo da ta logika stoji, ali Jinlun je dvocilindričan motor! No ipak malo da se vratim na teoriju o taktovima; malo mi je to klimavo, jer se taktovi izmjenjuju relativno brzo, pa da baš pogodiš trenutak ispuha... :icon_scratch:. Osim toga, to se dešava samo kada je mašina vruća, pa je pitanje zašto se to ne bi dogodilo kada je hladna, jer tada je agregat da se tako izrazim, kudikamo osjetljiviji?
Mislim da se ipak radi o rasplinjaču.

Offline Shapa

  • Komarac
  • *
  • Postova: 47
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Kymco Zing 125
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #24 : Listopad 04, 2007, 13:52:24 pm »
Pazi to se radi o zastoju od par stotinki sekunde , što se dvotaktnim motorima ne događa jer im u svakoj GMT pali iskra ,a nama u svakoj drugoj.

Kod tebe je vjerovatno u pitanju karburator (pogotovo jer imaš dva cilindra), ovako odoka mogla bi ti dizna "pišat"  pa smjesa nije ravnomjerna...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #25 : Listopad 04, 2007, 14:15:40 pm »
KARBURATORI su sigurno, ali to se može dogadjati i ako je dizna zaštopana ap gorivo neće doći nego ga se naglo osiromaši. Noaglo otvoriš zrak a goriva niotkuda i onda motor stane.
DA li se to događa kad je motor vruć ili hladan ili u oba slučaja????? DA znam dalje razmisliti. :icon_confused:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #26 : Listopad 04, 2007, 15:11:50 pm »
Kako već rekoh, samo kada je vruć.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #27 : Listopad 04, 2007, 15:27:54 pm »
Kako već rekoh, samo kada je vruć.
Kako ti je riješen Choke. Da li je manualni ili automatski? Ako je automatski onda ga istekaj, ako je manualni onad ga ne diraj. Rastaviti frgiće i pogledati dize i membrane igli koje se dižu na svakom frgiću. Mislim da je stvar samo u jednom i to mislim da ti je smjesa presiromašna tj. da ne dobivaš negdje goriva jer ako radi dobro dok je hladan onda znači da automatski cHoke-ovi rade (ako ih imaš) i smjesa je bogata kako bi se motor prije zagrijao. kada se oni isključe zbog porasta temperature motora, smjesa ti postaje siromašnija nego što je bila do sada kako i treba biti te negdje ne dobiva dovoljno goriva.
Da bi smo mistificirali smjesu, treba pogledati svječice koje će nam reći kakva je smjesa. Ako su svječice crne onda je bogata i prebogata. Ako su sive onda je siromašna a ako su smeđe onda je ok i tebe muči nekaj drugo. Pogledaj to pa javi.
Pogledaj da negdje ne podsisava zrak poslije frgića da nije koja guma puknuta ili shelna otpuštena.
Čekam dalje
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #28 : Listopad 04, 2007, 17:39:05 pm »
 :icon_thumright:
Javim situaciju. Čok je ručni.

Offline rockydennis

  • Zamagljeni
  • Vizir
  • **
  • Postova: 456
  • Karma: 25
  • Spol: Muški
  • Savjesno i odgovorno
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #29 : Listopad 04, 2007, 18:17:52 pm »
Ja sam imao problem na emzi da kad se zagrije (nakon 15-20 min) počne gubit gas kad ga držim u 4. ili 5. brzini, pa ga spustim u treću pa još neko vrijeme radi pa i u njoj počne gubiti snagu i tak! Promjenio sam akumulator, naučio napamet svu struju koliko sam kombinirao i...
na kraju sve riješio zamjenom kućišta osigurača :Rbis: :Rbis: (rasklimalo se :icon_mrgreen:)!
Jel trese kaj kad stoji? Da ne rasklima možda? :dontknow:

Iskreno, ne kužim zakaj mi se to događalo samo kad je zagrijan i u višim brzinama, al eto... :icon_thumright:


www.cro-chopper.forum-2007.com

Volim burek, zeljanicu pitu,
volim cure što ne pamte Titu!