Autor Tema: Jinlun 250 cruiser  (Posjeta: 56029 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Yzzy

  • Gost
Jinlun 250 cruiser
« : Srpanj 08, 2007, 11:48:22 am »
Obečano-učinjeno!

Otvaram ovu temu s namjerom da kronološki pišem sve što se dešava s naslovnim motorom. Htjeli mi to ili ne, na našim cestama se pojavljuje sve više dalekoistočnih naprava na dva kotača a barem u ovom forumu, ja sam pročitao tek dva dobra posta koji opisuju i rasčlanjuju sada već silne proizvođače a i uvoznike tih motocikala i skutera. Meni je osobni cilj ovom temom kako već rekoh, pomoći ljudima pri donošenju odluke da li kupiti taj motor ili ne, ali potpuno bez sugestija tipa; ekipo, kupujte Jinlun jer je to vrhunska mašina zato što meni nije otpao prednji kotač, ili nemojte ga kupiti zato što se meni odšarafil auspuh, jer sam tupko, pa na vrijeme nisam vidio i čuo da se događa nešto nenormalno.           
 S razlozima koje sam pokušao objasniti u temi; "Iz prve ruke", odlučio sam se za kupovinu jednog od predstavnika kosooke plejade; Jinlun 250. U reklamama piše da je to chopper, što i nije baš točno. Po meni je to više cruiser.
Za sada jedino što s sigurnošću mogu reći je:
- uvoznik i serviser: "Moto spektar" d.o.o. iz Zaprešića
- cijena: 24.000 kn.
- mogućnost kupnje na kreditnu karticu na tri godine otplate, što znaći 36 rata po 775 kn. (uračunate kamate). Ja sam se odlučio na varijantu; iskeširati 7.000 kn, a ostatak od 17.000 platiti u 36 rata po 550 kn. preko American plastike. Znaći u konačnici, motor će me doći 26.800 kn.

Slijedeći moj post u ovoj temi biti će tehnički opis motora, sve što ću ja osobno na njemu napraviti kao nulti servis, te moji prvi osobni dojmovi, sve dopunjeno s fotkama. Prva fotka je moj avatar.

Offline rockydennis

  • Zamagljeni
  • Vizir
  • **
  • Postova: 456
  • Karma: 25
  • Spol: Muški
  • Savjesno i odgovorno
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #1 : Srpanj 08, 2007, 12:12:04 pm »
Čestitam na motoru!  :icon_super:Želim ti puno kilometara, samo pazi da ti tvoje održavanje (ovo kaj veliš nulti servis) ne spo*ebe garanciju! :icon_thumright: Pozdraf!


www.cro-chopper.forum-2007.com

Volim burek, zeljanicu pitu,
volim cure što ne pamte Titu!

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #2 : Srpanj 08, 2007, 13:22:19 pm »
Sretno s novim motorom  :hello:

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #3 : Srpanj 10, 2007, 08:46:41 am »
Želim ti mnogo sreće!! :icon_thumright:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #4 : Srpanj 10, 2007, 13:28:51 pm »
Vozi ga moj kolega sa posla i poprilično je zadovoljan. Čovijek putuje sa njim vikendima u Rijeku tako da je jako zadovoljan. Bio je jedanput problem sa strujom i motor je stao, nakraju je ispalo da se odvojila neka žica iz konektora, banalna stvar. moram reći da lijepo izgleda na prvi pogled makar se vide neke stvari koje mi pokazuju da ga je izradio kinez( s obzirom da sam vozio jednog 2 godine). NAdam se da češ imati puno manje problema nego što sam ja imao (promjenjene dvije mašine i stavljena treća u dvije godine i 18000km, motor 150cc jinlun, proizvođač motocikla Geely)
Želim ti sreću u vožnji i što manje kvarova!!!!!!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #5 : Srpanj 10, 2007, 14:48:20 pm »
Sretno sa novim bikeom  :hello:

p.s.
stvarno me zanima tvoje iskustvo i mišljenje o kineskim motorima
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #6 : Srpanj 10, 2007, 15:57:30 pm »
E, ljudi hvala na lijepim željama :icon_thumright:! Još samo da izveslam tu prokletu karticu  :Rkap::motocikli010:, ovih dana do kraja tjedna očekujem da mi ju pošalju...

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #7 : Kolovoz 06, 2007, 18:40:29 pm »
13.07. sam konačno kupio JL250! :Rleb: S obzirom da sam na more namjeravao već u ponedjeljak 16.07., želio sam odmah podići motor i odvesti ga doma, no još nije bio kompletiran a gospodin, vlasnik salona nije želio ni čuti variantu da ja osobno završim montažu (s ćime je izgradio još veće povjerenje u mojim očima :Rbis:), već mi je obečao da će ga oni srediti, te isprobati,i pozvati me da dođem po stroj u NEDJELJU :icon_thumright:!!!! Već u podne u nedjelju sam prašio u Zaprešić po motor.
Prvi vizualni dojam koji me je već odavno srušio, upotpunio je prekrasan brundavi zvuk koji nikako ne odaje relativno skromnu kubikažu ovog agregata inaće vjerne kopije Honde Rebel. Koliko će se zvuk mjenjati na većem okretajima neznam, jer režim razrađivanja je propisan do 1000km, a ja se stvarno toga držim, strogo i strpjlivo. Sve u svemu, do navečer sam imao na pokazivaču oko 120 prijeđenih kilometara s maksimalnom brzinom 40km/h :icon_redface:. U ponedjeljak rano u jutro sam odvezao familiju na more, a ja se već do podne vratio s frendom u Zagreb da registriram pilu i s njim zapalim u Dugu uvalu. E ljudi, pun mi je k...c Zagrebačke policijske uprave :Rkap:!! U onaj njihov staklenik nas se nabilo jedno soma ljudi, šalteri jedan radi, jedan se hladi, šalter za informacije ne radi uopće tako da brdo ekipe čeka na red a nema svu dokumentaciju, pa im službenik na šalteru :motocikli010: mora objašnjavati da ne može obaviti to za šta je čekao na red, svi su nervozni i nadr..ni...ma čista koma! No nakon laganih tri i pol sati čekanja, obavih regu. Na tehničkom se pokazalo da mi far previše tuče u zrak, te odlučih do Zaprešića da mi to ljudi poštelaju, ali...
Prva Kineska glupost na pomolu; :icon_fU:
Vijak za štelanje nagiba fara ne reagira, odnosno reagira ali ni blizu dovoljno. Otvorili smo far i zajedno došli do zaključka da bez radikalnih zahvata štelanje nije moguće. Za to više nisam imao vremena, ali tako nisam mogao na put :crybaby2:. Motor sam prekrio u garaži s plahtom a ja se vratih na more s frendom u autu.
Vratio sam se s mora prije par dana i do danas imam blizu 500 km. i oko dva sata rada na motoru.
Vračam se nazad na cilj ovog posta.
 Osnovni podaci, prepisani iz dokumentacije:
Motor: 2-cilindrični, 4-taktni, hlađen zrakom
Snaga motora u kW; 12
Radni obujam:          234 ccm
Max. brzina:             120 km/h
Mjenjač:                     5 stupnjeva

Evo i nekoliko mana koje sam do sada otkrio, a neke već i uklonio:
* Loše izveden mehanizam za podešavanje nagiba fara. Rješeno tako da sam proturpijao kanale na mjesto rupa za vijke držača reflektora fara, te dodao pod vijke široke podložne pločice (cijena popravka 0kn. i pola sata posla)
* Klackalica (poluga) mjenjača na nosaču, odnosno osovini ima nenormalno veliku zračnost. Skinuo sam klackalicu i na osovinu dodao piksu od tankog bakrenog lima. (cijena 0 kn. i sat posla).
* Nema centralni nogar. Podmazivanje lanca je za sada smješno i glupo; Ja ga polako guram po dvorištu a moj klinac četveronoške puže kraj motora i podmazuje lanac. Moram napraviti štender kojim ću moći podići zadnji kotač, odnosno vilicu. To mi je zadatak za sutra.
* Nema kurblu. Ako se nešto zasere s strujom ili anlaserom, paljenje na guranac. Nerješivo.
* Bravice na kuferima (premalim) se otvaraju i zatvaraju samo s ključem. Nema kvake ili gumba koji bi otvorio kufer. Kufere ću zamijeniti bisagama dok dođem do neke love ili sponzora ( he, he, he).
* Vijci i matice na spojniku rame su jako vidljivi, predugi a napravljeni od običnog čelika, te kao šećer na kraju markirani žutom bojom da se vidi ako ih netko odšarafljuje. Izgleda ogavno! U dogovoru s gospodinom vlasnikom Moto Spektra, zamijeniti ću ih kromiranim vijcima i slijepim kromiranim maticama.
* Nosač dodatnih svjetala je pre slab. Dodatna svjetla se u vožnji jako tresu. Treba zamijeniti cijeli nosač. (Da li netko zna neku radionicu gdje bih to mogao dati izraditi i kromirati?)
* Sve što se moglo napraviti od plastike, od plastike je i napravljeno! A, je..ga! Mora nekako opravdati svoju "studentsku" cijenu!

Dobre stvari i vrline samog motora i sklopa opčenito nemogu još iznositi u potpunosti jer ga još nisam maksimalo opteretio, ali za sada pokazuje sasvim solidne performanse;
* Nulti servis je učinjen i više nego solidno. Ljudi su stvarno napravili detaljni pregled, podmazali čak i sajle u bužirima, dodali masti u glavčine kotača, svaku maticu i vijak provjerili... Osim toga, imaju stvarno respektabilno skladište rezervnih dijelova.
* Pali uvijek bezprijekorno, od prve. Pod čokom dok je hladan radi vrlo kratko, na mjestu. Prije kretanja čok se mora vratiti.
* Vožnja je na njemu stvarno užitak! Položaj za vozača je odličan. ruke se odmaraju na prilično širokom guvernalu, komande su mekane, retrovizori dobro postavljeni, te ne moraš naginjati glavu da bi pogledom zahvatio cijelu cestu iza motora i ne vibriraju u vožnji. Ugodan je i za suvozača. Fusdrasteri su dosta široki i postavljeni na pravu visinu i udaljenost. Mali naslon solidno podupire leđa suvozača. Zadnji i prednji ovjes su mekani, ali i dovoljno čvrsti, pa i veče neravnine se prelaze bez suvišnih udaraca ili skakanja. Na cesti je stabilan i ulijeva povjerenje pri naginjanju u zavojima.
* Kočnice su odlične! Ne zanosi se prilikom kočenja i možeš vrlo dobro kontrolirati snagu kočenja. Čak i zadnja dobošica je pouzdana.
* Oprema urica i indikatora je odlična i količinom i preciznošću; Indikator lampice su osim standardno za žmigavce i dugo svjetlo, za ler poziciju i skala dioda smještena na rezervoaru kao pokazivač količine goriva i to vrlo precizan. Tri urice, velika-brzinomjer u sredini, te lijeva manja pokazivač snage elektro punjenja i desna obrtometar, smještene su iza guvernala, ali dobro vidljive.
* Mjenjač je dobar, glatko upada u brzine a spojka dobro odvaja. Prva brzina ga miče s mjesta bez napora skoro na ler-gasu, u petoj prima gas već s 40 km/h, jedino su po mom ukusu druga i treća prekratke.

Eto, toliko za sada. Idem se voziti!   
 





Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #8 : Kolovoz 06, 2007, 18:49:45 pm »
Samo gass i uživaj :glasses9:  :motocikli031:

p.s.
I javi dojmove sa vožnje
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #9 : Kolovoz 06, 2007, 22:30:22 pm »
Lijep referat :icon_super:
piši dalje  na svakh nekoliko tisuća
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #10 : Kolovoz 06, 2007, 22:43:47 pm »
XeU On The Road  :icon_thumright:
BMW = bauer motor werke

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #11 : Kolovoz 24, 2007, 22:49:49 pm »
Približavam se brojci od 1000 km., što znaći da uskoro idem na prvi službeni servis. Na 500 km. sam solo promijenio ulje i pregledao vijke (svi su na broju i solidno zašarafljeni). Još malo, pa ću ga smjeti odšarafiti do daske, i konaćno vidjeti što može. Mislim da mu je paljenje malo u kašnjenju, no to ćemo vidjeti na servisu.
E, da! Napravio sam prototip nosača dodatnih lampi i stvar funkcionira! Više se ne tresu. Sada samo moram u neku radionu da mi to naprave od glačanog rostfraja, ili kromirano. Napravio sam i odličan štender za podizanje motora. Izgleda kao štender za formulu, samo s kraćom polugom. Postavim ga pod zadnje vilice, netko mi pridrži motor u okomitom položaju i potrebno je samo nagaziti nogom na polugu i motor ostane ravan s zadnjim kotačem u zraku. Podmazivanje lanca i slićne radnje sada su igrica!
Slijedeće izvješće slijedi poslije servisa.
Malo mi je bed, jer nemam ekipu za vožnje, a solo ili sa ženom mi je malo boring :dontknow:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #12 : Kolovoz 24, 2007, 23:03:32 pm »
Evo samo da te obavijestim da kolega koji ga vozi ima 6000 km i pegla ga kao lud, motor radi ko urica moram priznati makar sam ja osobno bio jako skeptičan prema tom motoru, ali kolega ga gazi do Rijeke i nazad konstantno. Remene bisaga je zamijenio sa pravom kožom jer su se ovi raspali tak da super izgleda. Moram priznati da nemeam nekih većih zamjerki na motor(a ja sam picajzla kaj se tog tiče) osim sitnica koje su takve jer ih je napravio kinez.
Želim ti puno lijepih kilometara na njemu i mislimda je ovaj motor apsolutna suprotnost onom kinezu kojega sam ja imao.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #13 : Kolovoz 25, 2007, 12:05:11 pm »
Ma naravno! I ja sam svjestan da na njemu ima traljavih pojedinosti koje odišu Kineskim karakterom. Dapače, neke stvari sam već opisao. Ali zanimljivo je da su elemente od "životnog" značaja napravili (odnosno ukrali od cijenjenih proizvođača, tako da je agregat preslika Rebelice...), iznenađujuće čestito, ali tamo gdje su smjeli usrati, nisu propustili priliku usrati.
Ipak, od čitave plejade na prvi pogled istih Kineskih motocikala raznih proizvođača, Jinlun ima uvjerljivo najbolju finalizaciju detalja, a i oni detalji koji i nisu oku ugodni mogu se s malo ulaganja i truda dovesti u dobro stanje.
Pročitao sam već dosta postova tipa; "Ako si spreman često otvarati novčanik, onda kupi Kineza." E pa gospodo, i Kinezi se razlikuju! Sada već mogu pouzdano tvrditi s temeljom na osobnom iskustvu i informacija iz prve ruke (Lukas), da Jinlun 250 spada u kategoriju dobrih motocikala i da onog tko želi kupiti solidan, lijep i jeftin motocikl ovaj strojček neće razočarati. :icon_thumright:
Još samo jedna digresija na "veseli novčanik" :Rleb:: Gas sajla dobavljača košta ispod jednog dolara :@:! Usput rečeno, nikome još nije pukla ili se oštetila.

Yzzy

  • Gost
Odg: Jinlun 250 cruiser
« Odgovori #14 : Rujan 13, 2007, 02:44:48 am »
U pomanjkanju fotki iz mojeg fotića, koji je usput rečeno prdnuo u rosu, lijepim jednu fotku s interneta. Moj je za razliku plavo-sivi i nema ovu bebicu na prednjem blatobranu. Sutra će mi fotić biti popravljen a u nedjelju idemo moja supružnica i ja u Križevce na "JESENSKE MOTO IGRE", biti će i friških fotki. Ujedno koristim priliku podsjetiti ekipu u Zagrebu da Križevci nisu daleko, a pouzdano znam da su Križevčani odlični domaćini i još bolji bikeri, a u nedjelju će biti lijepo vrijeme...