Autor Tema: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje  (Posjeta: 34108 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

liberty

  • Gost
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #45 : Rujan 25, 2007, 13:13:45 pm »
Još malo me uvjeriš da prodam X9 - to i namjeravam, no vjerojatno će biti problem pronaći kupca, ako znaš koga...

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #46 : Studeni 06, 2007, 13:10:06 pm »
aposarić care gdje kupi onaj stražnji kofer, jedva ja proradi na forumu  :icon_scratch:, gdje si ga kupio ja mogu tu kod mene u servisu naručit samo neki za bev sport al nema kožni naslon isti ko sis

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #47 : Studeni 15, 2007, 19:39:56 pm »
aposarić care gdje kupi onaj stražnji kofer, jedva ja proradi na forumu  :icon_scratch:, gdje si ga kupio ja mogu tu kod mene u servisu naručit samo neki za bev sport al nema kožni naslon isti ko sis

Imaš PP;-)
Wazzuuup

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #48 : Studeni 15, 2007, 19:50:53 pm »
Pozdrav svima.

Cijelo vrijeme hvalim svoj motor kak sam prezadovoljan, i kakj ja znam kaj sve ne, pa vrijeme je da ga malo i pokudim;

Naime, prije deset dana sam napravil servis na 9 000 km, a jučer sam okrenuo 10 000 km sa motorom i sve je bilo u najboljem redu. Danas idem do Samobora kod mame na ručak, i na semaforu stisnem gas, onak, negdje na pola, kak i inaće krečem, i počne ružiti negdje kod variomata, kao da se nekaj melje, onak, samo na sekundu i dalje sve ok. Iako je moje znanje o mehanici poprilično šturo, osnove poznajem, i znam po kojem principu radi centrifugalni variomatski prenos i spojka. Svako malo, kada sam stisnuo gas pri kretanju, kuplung je počeo ružiti, kao da je potpuno izlizan?!!!? Mislim, zar je to moguće, da se spojka potroši već na 10 000 km? Ako nije spojka onda ne znam što je. Feder variomata ne bi smio biti, jedino su se rolice mogle potrošiti, ali ne znam da bi one smijele raditi takvu buku.

Kada krenem sa ful gasom od starta, odmah ulovi, ali kada krećem normalno, onda zaruži, ne svaki put ali povremeno, i to mi ide užasno na živce. Pri normalnoj vožnji nema nikakvih problema. Prva stvar koju radim ujutro je poziv u servis da vidim o čemu se redi. Ak je kuplung, nek ode sve vrit, zato kaj to ne pokriva niti jedna garancija, a nadam se da nije nikaj opasnije, zato kaj ovaj bajk mislim voziti još jako dugo...

Lukas :llllol: :llllol: Kaj ti misliš o tome?

Pozdrav :icon_super:

Wazzuuup

Offline diesel1oo

  • Slavonski Brod
  • Komarac
  • *
  • Postova: 64
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • beverly 250 ie sport
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #49 : Studeni 15, 2007, 21:52:30 pm »
Imaš PP;-)
:icon_thumright:hvala care, dobio sam tvoj mail, malo upornosti i dobio sam na poklon u akciji neki piaggio kofer u boji sporta ali je naslon manji i crn nema veze prolazi ipak je to 1300 kn uštede. Sreća da je trgovac bio legenda pa mi ga nekako stavio gratis uz motor jer zamisli akcija se odnosi samo na bev 250 ali ne i sport kao nije to isto  :icon_thumright: trgovcu
Nadam se da ti je sa makinom sve ok !

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #50 : Studeni 15, 2007, 22:32:02 pm »
HAj, žao mi je kaj i ti imaš problems ali ovo i meni zvuči kao na sojku kako si ti to opisao. Rolice nisu jer one klapkaju za vrijeme zaustavljanja i za vrijeme sporog kretanja.  No, ipak ne vjerjem da se spojka potrošila jer bi ona stalno cvilila. Kao što sam napiao u svojem reviewu, cijeli prijenos postaje malo grublji nekon par tisuća kilometara jer se sve malo razradi i ostatci sitne prašine koja je u stvari materijal remena i spojke se zavuku svukuda pa joši to malo pomogne u stvaranju te grubosti. Možda je vrijeme da se malo otvori variomat i propuše sa komprimiranom zrakom , a već kada se otvorio variomat, onda nije na odmet pregledati sve komponente. Treba obratiti pažnju i na remenicu ublaživača udaraca koja je onaj kotačić u sredini, u kakvom je stanju. Mislimda si Piaggio nebi smio dozvoliti luksuz da im spojke odlaze na tak maloj kilometraži, iako sam negdje čuo da se jedan vlasnik žalio na spojku i cviljenje prijenosa na Bavu i da ga nikada nisu uspijeli otkloniti pa je morao kupovati sve novo. Kakav je ishod bio na kraju, dont remember ali to je to. Ako češ imati ozbiljnih problema i sa servisima, reci mi, dodješ do mene, otvorimo ga , izmjerimo, očistimo, pregledamo i to je to. Mislim da nije ništa ozbiljno, nadam se. U svakom slučaju ti kao kupac ne smiješ biti oštećen ni za što.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline sl

  • Vizir
  • **
  • Postova: 165
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #51 : Studeni 15, 2007, 22:39:08 pm »
Mislim da je vrijeme da stavi malossi multivar :icon_super:
možda napravimo nešto od te tvoje robe s greškom...

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #52 : Studeni 16, 2007, 09:07:08 am »
HAj, žao mi je kaj i ti imaš problems ali ovo i meni zvuči kao na sojku kako si ti to opisao. Rolice nisu jer one klapkaju za vrijeme zaustavljanja i za vrijeme sporog kretanja.  No, ipak ne vjerjem da se spojka potrošila jer bi ona stalno cvilila. Kao što sam napiao u svojem reviewu, cijeli prijenos postaje malo grublji nekon par tisuća kilometara jer se sve malo razradi i ostatci sitne prašine koja je u stvari materijal remena i spojke se zavuku svukuda pa joši to malo pomogne u stvaranju te grubosti. Možda je vrijeme da se malo otvori variomat i propuše sa komprimiranom zrakom , a već kada se otvorio variomat, onda nije na odmet pregledati sve komponente. Treba obratiti pažnju i na remenicu ublaživača udaraca koja je onaj kotačić u sredini, u kakvom je stanju. Mislimda si Piaggio nebi smio dozvoliti luksuz da im spojke odlaze na tak maloj kilometraži, iako sam negdje čuo da se jedan vlasnik žalio na spojku i cviljenje prijenosa na Bavu i da ga nikada nisu uspijeli otkloniti pa je morao kupovati sve novo. Kakav je ishod bio na kraju, dont remember ali to je to. Ako češ imati ozbiljnih problema i sa servisima, reci mi, dodješ do mene, otvorimo ga , izmjerimo, očistimo, pregledamo i to je to. Mislim da nije ništa ozbiljno, nadam se. U svakom slučaju ti kao kupac ne smiješ biti oštećen ni za što.

Lukas, hvala ti na iscrpnom odgovoru :Rbis: Tokom dana budem kontaktiral servis, pa bum valjda bil malo pametniji. Jutros mi nikaj nije ružilo, ali svejedno želim eliminirati sve potencijalne probleme u startu.

Fala još jednom, pozdrav :hello:
Wazzuuup

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #53 : Studeni 16, 2007, 09:10:00 am »
Mislim da je vrijeme da stavi malossi multivar :icon_super:

Vjerujem da će mallossi prije ili kasnije doći gore, ali nadam se ne već tako rano. Želim "potrošiti" ove oriđiđi dijelove, pa ću ih vjerojatno mijenjati sa performance zamjenskim komponentama :llllol: :llllol: (kak je glupa ova rečenica koju sam složil :llllol: :llllol:)

Pozdrav :Ratt: :Rbis: :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #54 : Studeni 16, 2007, 23:44:52 pm »
Mislim da je tu stvar kod Malossia da ga moraš staviti pa da vidiš kako stvar funkcionira. Onda tek uvidiš razlike između okretaja, ubrzanja, brzine, potrošnje goriva motora, dali se motor previše vrti za to ubrzanje, da li ga vodiš u max okretaje jer te neke stvari nisu baš najbolja stvar za trajnost motora. Onda se sve mjenja što se tiče intervala održavanja. Spojka se više napreže, remen isto , samim time i više troši etc. To povlači neke posljedice koje češ morati sam otkrivati. Ako se motor brže vrti, ulje se brže troši, pojačani režim rada motora povlači i posljedice bržeg trošenja svega od svječice do ventila do radilice i slično.
Mislim da definitivno smanjuje vijek motora. Čekam rezultate a ja dotle još gruntam za HID H7 ugradnju, to mi više treba iako farovi Beva su izuzetno dobri ali ja sam stalno na cesti i po kiši kada je vidljivost slabija. Još si gruntam :dontknow: :dontknow:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #55 : Studeni 20, 2007, 12:37:43 pm »
Više nikaj ne zvrnda :icon_scratch: Sada je sve super :llllol: Samo se popravilo;-)

Lukas, ovdje možeš pogledati kako se pravilno montira Ćebe na Beverly (termoscud)... ukljući si zvuk, e ja sam umirao od smijeha kada sam gledal, ovi Talijani su prespaljeni :Rhah: :Rhah: :Rhah:

http://it.youtube.com/watch?v=QfN9cgPOo-Y
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #56 : Studeni 20, 2007, 14:32:12 pm »
Da smješni su totalno,  ah ti talijani!
Meni kao da nedostaje ta mala kukica koja ide ispod skutera ili mi se čini. Ja je uglavnom nisam dobio kao ni uputstva kako se ona stvalja. Ja sam ju postavio slično samo što sam doljnje kukice pričvrstio na one male okrugle rešetkice ispod kilera. Sve ok i dobro drže.
DA me opet nisu možda zajeb... i neisporučili mi još tu malu kukicu????????
Da li si je ti dobio????
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #57 : Studeni 20, 2007, 14:41:56 pm »
ha ha ha

Ja sam ćebe naručio prije mjesec dana i dobio sam frišku figu;-)

Još me nisu nazvali, a sada sam si kupil novu opremu, tak da mi više nigdje ne puše, pa si ćebe mogu metnuti vrit, ne da mi se više stalno ih zivkati. Ispada kao da ih ja nekaj žicam, a ne da kupujem nekaj od njih. Već sam puno para potrošil kod njih na dodatnu opremu i mislim da je sada bilo dosta;-)

 :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #58 : Studeni 20, 2007, 21:17:57 pm »
Da li sam ja to dobro shvatio, ti si naručio u dućanu Ćebence i nisu ti ga dali već???? :cussing: :cussing:
PA ne vjerujem koji im je K.... Pa koliko to love moraš potrošiti kod tih ljudi da bi oni bili sretni.  Quality
 control se treba definitivno uvesti na tržište u nas jer ovo je stvarno s.....
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #59 : Prosinac 04, 2007, 10:32:02 am »
Ufff... opet malo o servisima i održavanju moje pile....


Uglavnom, napravil sam cca 12 500 km do sada, i sutra idem sa motorom na servis na 12 000. Nazovem ja lepo servis i pitam ih kolko to košta. Veli mi frajer cca 1400 kuna???? Pas mater, pas mater, pas mater, pas mater, pas mater...

uff... moral sam to izbaciti iz sebe...

Uglavnom, veli lik da se mijenja remen ??? na 12 000? od kada to? ok, 500 kn. Mijenja se svijećica, ok. Mijenja se ulje, ok! Mijenjaju se filteri, ok! Možda se mijenjaju rolice u variomatu, ok ak su potrošene. Možda se mijenjaju pločice, opet ok, ak su potrošene.

Lukas, jel to normalno? Mislim, fakat mi se ovo čini jako skupo. Sve više razmišljam kak sam kupil Rols Rojsa a ne Beverly :llllol: :llllol: :llllol:

Baš si malo računam:

1. servis, 1000km, cca 500 kuna
2. servis, 3000km,cca 200 kuna
3. servis, 6000km, cca 800 kuna
4. servis, 9000km, cca 200 kuna
5. servis, 12000km, cca 1400 kuna

sve skupa 3100 kuna, u 5 i pol mjeseci kolko imam bajk.

kolega iz ureda ima jamahu xt660x, prvi servis 550 kuna, na 1000 km, a drugi je tek na 10 000 km. Pas mater...

Imam doma tri auta, Nissan Patrol, godišnji servis cca 1500 kn (radimo cca 30 000 km godišnje), Opel Astra, godišnji servis 1200 kuna, (cca 25 000 km godišnje), i Chevrolet Kalos, godišnji servis 1000 kuna (radimo 30 000 godišnje).... sva ta tri auta godišnje naprave 85 000 kilometara, a sve skupa servisiramo za 3700 kuna.

Sa Bevom, ću raditi cca 25 - 30 000 km godišnje, i računam da ću davati oko 5 000 kn na redovno održavanje, ako ne i više od toga....

Pa je li to normalno? Nekaj mi tu ne štima, netko nas ovdje gadno pljačka, ne znam kaj pametnije da mislim.

Lukas, mi možeš molim te dati savjet neki? Da li da nastavim ići u ovlašteni servis, i zadržim "garanciji" (što garancija zapravo pokriva?, boju?), ili da im kažem, doviđenja, i odem kod svojeg mehaničara, koji je pravi maher u poslu? Ni sam nisam pametan. Htio bih imati urednu servisnu, kada ću ga prodavati to će puno načiti, ali mi se čini da mi Piaggio krade pare samo tako iz džepa, a to mi se nikako ne sviđa...

Puno hvala na svim konkretnim savjetima unaprijed, želim čuti nekoliko mišljenja, možda budem pametniji...

Lepi pozdrav :Rbis:
Wazzuuup