Autor Tema: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje  (Posjeta: 34114 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

liberty

  • Gost
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #30 : Rujan 07, 2007, 14:39:37 pm »
Pitanje za Aposarica, tj. 2 pitanja:

1. da li si probao sam skidati/stavljati bočne kufere i koliko je to teško sam obaviti?
2. da li si bio u Puli ovog ljeta, naime prije par tjedana sam vidio takav beverly kao tvoj ZG tablica ali bez bočnih kofera tu u Puli

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #31 : Rujan 07, 2007, 15:52:13 pm »
Oj;-)

1. jesam, stavljam ih i skidam sam, fora je kaj ih drže četri šarafa, koja montiraš iznutra, tak da ti za celi postupak treba jedno 5 minuta. Nije baš najzgodnije rješenje, ali ja sam ih sam dvaput skidao;-) Sada su trenutačno u servisu na lakiranju, zato kaj su po naruđbi naručeni, pa dečki nekaj kemijaju sa bojom, vele da nemreju dobiti takav efekt kao što je boja od motora (pazi, pričamo o ovlaštenom piaggio lakireru;-) presmiješno :cussing: :dontknow:

2. Jesam bil sam u puli prije 3 vikenda, išel sam sa curom na koncer Norah Jones u arenu, ali smo došli sa koferima, ali ih dole nisam skidal, bili smo tri dana u Vrsaru, i jedan dan u Baredinama, pa smo se dosta vozili po Istri. Tako da vjerujem da nisi videl mene nego nekog drugog entuzijasta;-)

kaj si ti iz Pule? ak jesu, dole vam je super klima :icon_super: :icon_super: :icon_super:

Pozdrav :icon_thumright:
Wazzuuup

liberty

  • Gost
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #32 : Rujan 07, 2007, 16:30:15 pm »
Da, klima je zaista ok za cjelogodišnje vožnje (živio u zg neko vrijeme pa mi sad još više paše).

Da, zanimljivo da su meni i iz yamahe servisa rekli da od same yamahe ne mogu dobiti kodove boja.

Smiječno da za beverly S nema kofera u njegovoj boji (nema ni u Italiji)

Što se tiće stranice www.beverlyclub.net koja vrvi podacima + stalno se nešto mijenja i tako - ako vam nešto treba prevesti ili sl. pitajte - ja tu stranicu svakodnevno posjećujem cca 9 mjeseci.

Da, tip u Puli nije imao bočne kofere i ugodno sam se iznenadio kad sam vidio ZG tablicu na skuteru.

Kad sam bio do Krka i Crikve, samo motori na cesti, nikog na skuteru.....kod nas još nije kao vani, skuteri se tu koriste većinom za po gradu.

Ovi na stranici beverlycluba putuju s beverlyma sve u 16 - i to u čoporima po bar 10 njih.

Sve u svemu - proučavajući tu stranicu vrlo je lako zaključiti da uz ve prednosti koje pruža Quasar 250 je najuspješniji motor Piaggia koji pokazuje manje nedostataka od 400 ili 500.

Svi eventualni problemi mašine 250 se svode na pumpu za vodu i to je to.

Kad si već toliko na otvorenoj cesti - jesi li imao potrebu dolijevati ulje? (obzirom da je razlika između min i max ulja samo 2 dcl)


Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #33 : Rujan 07, 2007, 17:04:38 pm »
2 Aposarić------kada stavljaš kofere onda se moraju skidati one obloge s kromanim  rubom koji stoje bočno, jeli tako???
Vidio sam tamo rupe za pričvrćavanje pa pretpostavljam da se na to oni montiraju. :icon_scratch:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #34 : Rujan 07, 2007, 18:07:48 pm »
2 Liberty

Je, očito da je povezanost proizvođač-distributer/dealer-krajnji korisnik totalno u banani svugdje kod nas, tak da jednostavno treba biti strpljiv i to je to;-)
Za beverly S ne postoji kofer nigdje u svijetu, i koliko ja znam moj je prvi takav na našim prostorima, tako da mogu slobodno reći da vozim "custom skuter" :llllol: :llllol:

Sada još malo dolaze custom nosaći za skije, to bude tek bil posel :Rhah:

Meni je strašno žao što kod nas ne postoji više entuzijasta, pa da možemo u nekom malo većem čoporu negdje skupa zapičiti, to je uvjek ljepo za vidjeti, a ak je ekipa normalna, i za akciju može biti itekako zabavno.

Za sada nisam imao potrebu doljevati ulje, na servisu su mi napravili potpunu izmjenu na soma, pa dolili 2 deci na tri soma, i sada nedavno opet potpuna izmjena na šest soma. Mislim da će po zimi malo više ulja cucati, tak da budem se pripremio za sezonu.

Več sam prije napisao da ja nisam neki pretjerano nabrijani vozač, tak da motor uvjek vozim u nekom optimumu između 90 i 120, jedino ga povremeno zavrtim u blokadu na 150 (po gps-u 143:-) ali to je sve na nekoliko minuta, tako da nema nekih večih naprezanja na mojoj mašini, te se i ulje troši u granicama normale.

I stvarno uvjek pokušavam zagrijati motor prije nego ga opteretim (krenem), do sada sam imao samo desetak hladnih startova, a i onda je uvjek laaaaagano da lakše ne može biti dok se mašina ne zagrije na optimum. Mislim da o tome jaaako ovisi životni vijek pojedinih dijelova motora.


2 Lukas

Tako je, skine se plastična letvica (kakti kromirana;-) sa jednim šarafom se drži. I stavi se pločica koja dolazi sa koferima (distancer), te se sve sa četiri šraufa spoji sa koferom i to je to, stvarno nikakva mudrost, iako bi mi bilo draže da mogu imati prave kofere, kao na bembarama, gdje ih sa ključem samo pričvrstim za motor, i kada ih želim skinuti, to učinim preko bravice (kao i top case). Ali stvarno ti preporučam nabavku kofera, em će ti motor izgledati ozbiljnije, u slučaju nedajbože nekog pada ima funkciju vrhunske zaštite za motor, a kada se navikneš da ti unutra stane šator, vreća za spavanje, skijaško odijelo, čižme, i odjeća potrebna za 10 dana ljetovanja, nećeš ih nikada htjeti skinuti dolje. Jedina boljka je veća širina pa se sa time smanjuje pokretnost u gradu, i to je zapravo jedina zamjerka koju imam. Zaključavaju se na šifru, što nije najidealnije rješenje, ali se brzo navikneš. Također, unutra napokon stane i laptop, tako da je to ogroman plus;-)

samo kupi ( tebe bu ispalo 500 kn jeftinije nego mene;-)
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #35 : Rujan 08, 2007, 00:13:36 am »
Cijena je negdje oko 2300kn za kofere ili se varam? Za po gradu mi nje potrebno makar si u pravu da izgleda još bolje s njima, brijem da ti ekipa s jačim motorima iste klase (touring) zavidi na prostoru za prtljagu.
Pokušati ću pričekati da ih netko proda na netu ili u oglasniku jer mi do slijedeće godine neće trebati, za sada su ruksak i kofer Kappa od 35 lit čisto dovoljni.
Da skužio sam da je to mjesto za pričvršćivanje kofera, pomislio sam kada sam ga kupio da je to napravljeno od inoxa, možeš misliti, plastika, ali dobro izvedena.
pokušavam sada smisliti malo inoxa da zamijenim onaj plastični štitnik na auspuhu, stariji modeli su imali od innoxa a ovi naši sada imaju plastični štitnik. Sranje, opet šparaju na materijalu i ,naravno, težini.

Jedan prijedlog, postavi si nekakvu foliju na onaj dio plastike iznad otvora za tank goriva jer sam skužio da se tu znaju izgrebati plastični dijelovi zbog penjanja i silaženja s motora, zna se zapesti sa nogom a vidio sam i kod frenda da ima isti slučaj, već je par ogrebotnica nastalo. Točno onaj dio između tanka i  pretinca za rukavice. Skužit ćeš o čemu govorim. Ja sam ju postavio jer sam nekoliko puta već okrznuo taj dio plastike a kako mi je skuter srebrne boje onda se već malo poznaju ogrebotine.
One folije u stilu Carbon- Kevlar dobro izgledaju, meni odovara.

 ZAšto si rekao da S model ne postoji tj. da je rijedak sa koferima bočnima. Pa meni S i normalni Bev izgledaju isto osim boje konca na sicu. Tvoj je konac crveni i brijem da imaš malo jači šus zbog 0.44KS više. i manju šajbu. To su meni rekli u shopu kada sam svojeg kupovao.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

liberty

  • Gost
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #36 : Rujan 08, 2007, 12:46:31 pm »
2 Aposaric - samo pripazi na to ulje. Naime quasar pri vožnjama po gradu ili lokalnom otvorenom cestom ne troši ništa ulja, a na uatoputu pri konstantnoj brzini ipak da. To je za sve motore normalno, samo što se u piaggiu prave pametni i tvrde da ne troši ništa.
To je važno jer je između min i max samo 2 dcl ulja. Neki talijani su se zeznuli jer im je nivo pao ispod min i mašina je zaribala. Meni je jedino trošio malo ulja na autoputu. To sve govorim jer je testiranje časopisa Inmoto pokazalo da beverly/X9 s tom mašinom troše oko 1,2 dcl. na 1000 km (vrlo cijenjen časopis koji vrši različita mjerenja).

Naime, svi se uzdaju u lampicu ulja, ali kad se ona upali može biti već kasno.

Još više ima onih koji se zeznu s beverlyem 400 koji ima interval servisa od 5000 km - pa ne provjeravaju ulje pa sve ode u..... Istina, mislim da je između min i max za ulje na bev 500 i bev 400 ipak 4 dcl.

Šteta što ne postoji za kupiti agip ulje u kantici od 2 dcl, da čovjek sa sobom ne nosi 1 l.

2 Lukas - fenomenalno si se sjetio toga s naljepnicom. Primjetio sam da na mnogim beverlyma bude izgreban upravo taj dio.

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #37 : Rujan 10, 2007, 12:09:12 pm »
2 Lukas

cijena kofera je 2300 kuna, i dostupni su u svakoj boji osim u flip-paint crnoj, koja se stavlja na S model;-) tak da treba dat još 500 kuna za lakiranje, na to sam mislil. Jednostavno u Piagiu nsu predvidjeli proizvodnju bočnih kofera za S, toje sve;-)

A kaj se tiće razlika između običnog i sport modela, one su totalno estetske. Sport nema nikakvih "kromiranih" detalja, već su svi crni, ili imitacija tiana, ima crne felge (presudno u mom slučaju), i crnu matt flip-paint boju (boja se mijenja ovisno o kutu gledanja). Sjedalo je izfađeno od dvije vrste kože, a vozačevo sjedalo je napravljeno od mikorofibre koja odlično diše, tak da se vozač ne znoji kao na kožnatom sicu. Sve to je opšiveno crvenim koncem (opet presudno za mene, totalno padam na takve fora detalje) Ima drugačiji auspuh, manji vizir, veći zadnji spojler i mislim da je to zapravo to... čista kozmetika. Ovo kaj veliš za snagu, to nisam siguran, ali može biti da je to zbog auspuha.

Folija bude sigurno neka došla, sada kada mi napokon prelakiraju bočne kofere, onda bum postavil par naljepnica i na njih, zato kaj sam već par puta zapel sa njima za aute za vrijeme provlačenja, pa bi mi bilo šteta da mi se zguli nova boja;-)

2 Liberty

Definitivno si u pravu kaj s tiče ulja, i sada kada krenu hladniji dani, i kada mašina počne cuclat ulje kak spada, onda budem i kontroliral ulje malo češće;-)

Ja sam isto jedan od onih ljenih papaka kaj čekaju da se upali lampica, pa onda tek idem videti kaj se dešava, do sada su lampice uvjek bile poštelane da na vrijeme upozore, tako da nisam imal nikakvih problema, ali definitivno treba tu i tam provjeriti, i lampica može krepati. Ja sam si ovaj skuter kupil baš zato kaj ima najpouzdaniju i najdugovječniju mašinu u klasi, pa sam si za te novce kupil ipak nekakvu sigurnost (to ja sebe tješim :llllol:)

Pozdrav :icon_super:

Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #38 : Rujan 10, 2007, 14:16:24 pm »
Da, koliko mi se čini, ti koferi dosta proširuju Beva tako da i s time ozbiljnije izgleda.
Kako prijekt s muzikom? Jel svira Bev ili još ne?
Ne znam za auspuh ali su mi rekli u servisu da taj model S ima malo jači start, zbog drugačije prilagodjenog variomata, vjerovatno ga variomat digne na više okretaje tj, dopušta motoru da krene odena više okretaje u startu.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #39 : Rujan 10, 2007, 15:19:33 pm »
Još nikaj od mjuze, nikak da najdem nekoga tko bude mi presložil transformator;-) Svira mp3 u glavi sve u 16, ali mi fali basa pod sicem, to obavezn moram složiti;-)

Nisam znal to za variomat. Ne nateravam se baš sa ekipom po gradu, tak da nisam skužil da me sam brži od ostalih beverlija. Ali me jednom tak "opral" frajer na beverliju 200, starom 5 godina, pa smo malo popričali na idućem semaforu, veli tip da ima ugrađen malosijev variomat, i da se preporodil od kada ga ima, skuter je punoživahniji, i sa dvoje ljudi potegne ko i kada si solo, ono, nemreš vjerovat kako čudo malo leti. To dojde oko 2 soma kuna, pa sam si razmišljal, kada dojde vreme za zamjenu variomata, ubacil bum si malossijev umjesto originalnog. Ma sve u svoje vrijeme, i ovak je dobro;-)

 :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #40 : Rujan 10, 2007, 21:44:29 pm »
Što se tiče auspuha na modelu S i običnom, baš sam pogledao tvoje slike koje si slikao i mislim da nema razlike u auspuhu jer je isti kao i na mojem. Ovak, procjena sa slika.
Što se tiče variomata, je tu se možeš igrati koliko hočeš ali zapamti da ubrzanje i max brzina ovise jedan od drugog. Bolje ubrzanje, manja max brzina (ako se ne dira zadnji gearbox, tj. zupčanici u njemu.)
Taj od 200cc neide 150km/h, ja vjerujem ali bolje ubrzava. Igrao sam se ja malo sa svojim prethodnim skuterom tako da znam što se može a što ne, makar sam pročitao onovim MALOSSijevim variomatima koji imaju veće područje širenja uttega da se znaju razletiti od centrifuge utega tak da nije najbolja kombinacija. Ekipi se to dešavalo baš na Quasarovim motorima, ali to su neki variomati za koje se zna za kaj služe, deri dok se ne razleti. Čitao sam to na američkom forumu nekom, sada više neznam ni stranicu ali nije bitno.
U praski se može napravti da Bev ima start maltene kao R1, nije problem ali koliko dugo, to je problem.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #41 : Rujan 14, 2007, 16:26:53 pm »
Čuj, jasno je meni da je oriđiđi oriđiđi, nema tu pogovora, pogotovo kada se tiče optimuma, i izdržljivosti. Ali opet, malossi nije firma od jučer, i mislim da su svojevrstan autoritet po pitanju performance dijelova, i aftermarket proizvoda. Naravno beverly ima sve predispozicije da bude prava cestovna jurilica. Mislim na model od 250 ccm. Ovaj od 500 je kao kada neka sprojektiran, predugačak je, labava suspenzija, i onaj ficlek od zadnje gume;-)

Mislim da kada se stavlja variomat da treba staviti i kontrast novi (drugačiji feder), naravno rolice, a postoji i "torque driver", to je kakti uteg koji drži mašinu uvjek na maksimalnom okretnom momentu. Naravno i običan variomat drži mašinu na maksimalnom momentu u večini slučajeva, ali je taj torque driver tako dobro isprojektiran, ono, težina na miligram, tako da korigira sitne nedostatke koji se pojavljuju kod serijskoga. Ovo je već sada picajzliranje, ali zašto ne izvući maksimum iz mašine ako se može. Sa druge strane, i ja mislim da bi se sa time smanjio vjek mašine, i pokretnih dijelova, ali pošto nisam stručnjak ne znam za koliko;-)

Bum videl, ako beverly ostane u mojem vlasništvu još koju godinu, tko zna, možda me nekaj šusne pa ga idem nabrijavati, iako mi se iz ove perspektive to čini kao bacanje novaca u vjetar :dontknow:

Pozdrav
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #42 : Rujan 14, 2007, 20:49:12 pm »
Budimo realni: 250ccm, 22 KS, 150km/h max, potrošnja 3,5lit/100km, ubrzanje dovoljno da opereš svaki auto sa 120ks u startu. Mislim da je to više nego dovoljno za ovaj tip skutera. Nabrijavanje je dobro došlo , ali čemu, bacanje novaca ja bi rekao jer i ovako i onako, djelovi koji se troše kod njega koštaju tako da 12000km imaš neki trošak od 1500kn za njega u servisu a dijelovi te koštaju negdje 700 do 1000 kn ,ovisi.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

liberty

  • Gost
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #43 : Rujan 25, 2007, 10:49:07 am »
Zanima me zaštita od vjetra na 250 S.

Znam da nije bozna nešto, ali - aposaric, koliko si ti visok i na što to liči kad ideš 100 kmh na sat.

Zanima me da li si probao voziti i običan 250 i kakve su razlike u zaštiti od vjetra.

Pozdrav!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #44 : Rujan 25, 2007, 11:04:55 am »
ojla

čuj, zaštita vjetra na Sport modelu nije baš bogznakaj;-) ali opet to je sve subjektivno, zato kaj sam ja poprilično tolerantan vozač i nikaj mi ne smeta;-) Od vjetra mi smeta jedino onaj bočni, a frontalno mogu podnjeti zapravo sve živo;-) serijski vjetrobran štiti sve do ramena, a iznad ramena direktno udara, pa bi netko vjerovatno imao problema sa time. Zaštitu od vjetra ne možeš uspoređivati sa x9, zato kaj tvoj bajk ima daleko bolju zaštitu.

Ja sam visok 184, a na stotki vjetar fakat ne smeta. Kada ga potegnem do 150 onda se već osjeti otpor u prsima, ali ništa što se ne može podnjeti na nekoj dužoj relaciji, ali nikada ne vozim 150 duže od nekoliko minuta, da ne mučim mašinu. Sada, tebi bi vjerojatno bilo jako vjetrovito poslje x9, pa bi možda imao drugačije dojmove nego ja. Kolega vozi xt 660 sm, i na njemu nemre voziti više od 130 zato kaj veli da ga vjetar totalno nosi na sve strane, a njegovo motor je sposoban bez većih problema dotjerati do 180 km/h, tako da zapravo ima gomilu neiskorištenog potencijala, upravo zbog nepostojeće zaštite od vjetra.

Ja bum uskoro stavil onaj maksi vjetrobran, kaj prekriva ručke i ide do visine sa kacigom, pa ću vjerojatno potpuno eliminirati problem sa vjetrom, ali će se vjerojatno povečati i otpor zraka (nisam siguran dok ne probam)

Vozio sam i običan beverly, ali samo po gradu i ne preko sedam banki, tak da nisam osjetio nikakvu razliku u zaštiti od vjetra;-)

pozdrav
Wazzuuup