Autor Tema: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje  (Posjeta: 34111 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« : Lipanj 14, 2007, 09:56:21 am »
Ravno u bulju...

Nakon višemjesečnog razmišljanja o tome kakav motor kupiti, nov ili star, motor ili maxi skuter, na keš ili na kredu, suzio sam izbor na 5 modela, koji su mi bili baš po guštu.
Pa idemo redom;

1. Kawasaki KLE 500           -           cca 43 000 kuna
2. Yamaha XT 660 SM         -          cca 52 000 Kuna
3. Zongshen Zs 200 GY-2a   -          cca 17 000 Kuna
4. Beverly 250 i.e. Sport      -          cca 35 000 Kuna
5. Beverly 500 i.e Cruiser     -          cca 44 000 Kuna

Kao što vidite, ovo je šarenilo kategorija, klasa i vrsta raznih tvokotača, koji imaju malo ili nimalo dodirnih točaka. Također je cjenovni raspon malo širi;-) Glavna pitanja koja sam si postavio je bilo; za što mi treba motor, za koju svrhu i namjenu. Gdje ću ga voziti i koliko...

Motor vozim svakodnevno, po kiši, snjegu... uglavnom, u svim uvjetima, i radim cca 13-15 TKM godišnje. (govorim o skuteru od 50 ccm)
Sa motorom idem na posao i na izlete, u šoping, na kavu, i na kraća putovanja (do 500 Km)

Odmah u startu, ako uzmem da ga vozim svakodnevno, i treba mi za neke poslove u gradu, provlačenje u gradskoj gužvi, i što je najvažnije, za vožnju po kiši i po snijegu, otpali su xt 660, Kle, i Zs 200, jednostavno zbog toga što Imaju slabu zaštitu od blata, nespretni su pošto nemaju prtljažnik ispod sjedala, pripremu za bisage, i imaju lanac, pa bi ih trebalo poslje svake kiše i bljuzge temeljito prati i podmazivati, što mi se ne da :dontknow: ljen sam po tom pitanju;-)

Izbor se suzio na beverly 250 ili 500. i jedan i drugi imaju popriličan prtljažnik ispod sjefala, postoje nosači za bočne kofere, i za zadnji kofer, dodatni vjetrobrani i pokrivači od kiše, i uz njih se može naručiti gomila dodatne opreme, koja je nažalost jako skupa, ali kvalitetna.

Razlike između ova dva modela su relativno male, i najviše se osjete u snazi motora. Prije kupnje sam napravio testne vožnje na oba modela, i ubrzanja do nekih 50-60 km/h su slična, ali iznad 60 km/h, 250 počinje malo slabije ubrzavati, dok petstotica grabi do nekih 120, gdje otpor zraka počinje uzimati stvar u svoje ruke. Pošto sam relativno normalan, i ne vozim 150 kroz grad i naselja, ne treba mi neka pretjerano ljuta zvjer, i ne vozim trke od semafora do semafora (za to još uvjek koristim auto  :@:) odlučio sam se za sljedeću opciju;

Beverly 250 i.e. Sport, po cijeni od 34 500 kn, i tonu dodatne opreme, uz motor.

Nisam se htio financijski ogoliti i izložiti surovom svjetu bez prebijene lipe u džepu, pa sam "pilu" i opremu uzeo na 36 rata, uz simboličnu kamatu.

Oprema;

Naručio sam stražnji kofer od 35 litara, koji je neophodan, pošto pod gepek ne stane kaciga. Kofer je u boji vozila, ima naslon za suvozača, sa istom presvlakom kao i sjedala motora;-) cijena je cca 1300kn

Dva bočna kofera, zapremnine 22 litre po komadu. Tu dolazi glavni problem; Talijani nisu računali da će itko kupovati bočne kofere za Sport, pa ih jednostavno ne proizvode u boji Sporta (Specifična matt crna, sa efektom;-)... pada dogovor da mi prefarbaju kofere u original farbu motora za 500 kn, prije isporuke
sve skupa 1900 kn koferi + 500 kn farbanje = 2400 kn... skup sport ali će se isplatiti

Naručio sam klasični alarm sa senzorom pokreta, drmanja, i sličnim kerefekama... cca 1100 kuna

Sa ovim djelovima cijena vozila se približila cifri od 40 000 kuna.
Odlučio sam si obnoviti i sigurnosnu opremu pa sam uzeo i sljedeće

kacigu; IXS hx 390, mat crnu za cca 1300 kuna
Jaknu; IXS Patagonia, crna za cca 1300 Kuna
Bubrežnjak; IXS Turtlebelt II  cijene od cca 260 kn koji sam dobio na poklon :icon_super:
Rukavice IXS Novara sa karbonskim štitnicima za cca 380 Kn

Ne žalim niti jedne lipe za ovom kupovinom, naprosto ne osjetim da imam išta na sebi, jako je prozračna i ugodna za nositi.

Cijena cijele ove priće se zaustavila na 42 750 kuna, što kada podijelimo na 36 rata na Diners ispadne cca 1300 kn mjesečno

Ovo je bio mali uvod u cijelu priću sa kupovinom;-)
Sljedi dio sa fotografijama i upoznavanjem skutera u drugom postu, radi preglednosti;-)

Wazzuuup

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Pogled izbliza
« Odgovori #1 : Lipanj 14, 2007, 10:51:34 am »
Lukas je napravio vjerojatno najopsežniju recenziju beverlija koju sam uspio naći na internetu, pa nema smisla ponavljati tehničke detalje koje je on već nabrojao i pomno rasčlanio;-)

Umjesto toga, sljedi nekoliko fotografija i osobnih dojmova... prešao sam tek 150 km, pa još uvjek ne mogu napisati neko realno iskustvo, a kamoli recenziju.







Fotografije su daleko od profesionalnih, ali se vide neki detalji.

Glavna razlika između Sporta i običnog modela je u manjem vjetrobranu, crnoj matt boji, crnim kotačima. Također maknuta su kromirana ogledala i detalji i ofarbani su u crnu boju, ili u imitaciju titana. Sjedalo je napravljeno u dvije boje kože, prošiveno sa crvenim koncem, koji mu daje sportski štih. Također ima nekoliko crvenih detalja na bokovima, koji otkrivaju sportski karakter ovoga vozila. Također je izmjenjen i zadnji lonac, u odnosu na serijski model.
Moram napomenuti da su sve razlike isključivo estetske prirode, i da su motor i tehnika istovjetni serijskom modelu.

Kontrolna ploča je siromašno opremljena, ima samo osnovne pokazivače; Brzinomjer, ugraviran do bajkovitih 180 km/h, temperaturu ulja, pokazivač količine goriva, digitalni sat, i osnovne lampice... sve u svemu, poprilično siromašno, ako gledamo konkurenciju. Ali moram priznati da mi fali jedino analogni odometar, koji je raspoloživ na Cruiser modelima.



Sa lijeve strane se nalaze kontrole žmigavaca, truba, prekidač za dugo i kratko svjetlo, sa mogućnosti ablendanja.


Na dosnom dijelu upravljača se nalazi kontakt gumb, i prekidač za isključivanje vozila, koji nam omogučava da ugasimo vozilo bez okretanja kljuća, i bez prekida dovoda struje u utičnici za punjenje laptopa, mobitela, ili napajanje Hi Fi sustava koji ću uskoro ugraditi (o tome jednom drugom zgodom)



Ispod upravljača se nalazi praktičan pretinac za rukavice i električni gumb za otvaranje gepeka ispod sjedala. unutar pretinca ima mjesta za naočale, rukavice i sitnice. Unutar pretinca su smještene i dvije mehaničke poluge, za otvaranje rezervoara za gorivo i dizanje sjedala.



Genijalno je rješen prilaz rezervoaru za gorivo, koji se nalazi u skrivenom pretincu između vozačevih nogu



Sve u svemu kompletna oprema...

Sljedi pogled ispod sjedala, i na stražnji dio motora















Wazzuuup

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #2 : Lipanj 14, 2007, 11:19:03 am »
Solidan je to skuter i najbitnije je da si ti zadovoljan!  :icon_super:
Sada budeš se mogao i pridružiti u nekoj vožnjici?  :icon_thumright:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #3 : Lipanj 14, 2007, 11:42:07 am »
Solidan je to skuter i najbitnije je da si ti zadovoljan!  :icon_super:
Sada budeš se mogao i pridružiti u nekoj vožnjici?  :icon_thumright:

Ja sam prezadovoljan, a kaj se tiče vožnjice, obavezno, htio bi upoznati ekipu sa foruma, pa da okrenemo neku pivu i čevape;-)

Za ovo ljeto imam nekolko vožnji na umu, a videl bum kaj bum ostvaril.

Do Zadra idem za 10 dana na produženi vikend.
sredinom 7. mjeseca mislim na 3 dana do Dubrovnika zapaliti
Krajem sedmog idem do Splita i natrag, i onda ako sve bude po planu, kod cure u Prag, na 5 dana. To će biti zanimljiv pothvat;-)
Ove kave do Opatije i Graza ne želim niti spominjati;-)

Namjeravam se voziti po lokalnim cestama, uživati u prirodi, autoceste uopće ne mislim koristiti. Dobro je što ovaj skuter može održavati brzinu od 90-100 na sat bez ikakvih problema, a to mi je više nego dovoljno za krstarenje;-)
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #4 : Lipanj 14, 2007, 13:49:16 pm »
Kažeš, konačno je stigao i taj dan. Bravo, svaka čast na izboru i prilično mi je drago što sam ti pomogao svojim iskustvom i recenziji Beva. Mislim da si sličan tip vozača kao i ja tako da češ ovim vozilom biti zadovoljan. Dakako da češ htjeti koji put još malo force u motoru, ali to će biti toliko rijetko da češ to zanemariti.
Čestitke na novom motoru!!:icon_thumright:
By the way, onaj instrumentić gore ti nije temp. ulja nego tekućine u rashladnom sustavu. Barem je meni tako ili su krivo napisali. :icon_thumright:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #5 : Lipanj 14, 2007, 14:51:52 pm »
sad vec mozete i klub osnovat  :icon_mrgreen:
BMW = bauer motor werke

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #6 : Lipanj 14, 2007, 14:54:11 pm »
Kažeš, konačno je stigao i taj dan. Bravo, svaka čast na izboru i prilično mi je drago što sam ti pomogao svojim iskustvom i recenziji Beva. Mislim da si sličan tip vozača kao i ja tako da češ ovim vozilom biti zadovoljan. Dakako da češ htjeti koji put još malo force u motoru, ali to će biti toliko rijetko da češ to zanemariti.
Čestitke na novom motoru!!:icon_thumright:
By the way, onaj instrumentić gore ti nije temp. ulja nego tekućine u rashladnom sustavu. Barem je meni tako ili su krivo napisali. :icon_thumright:

;-) hvala na čestitkama.

Je imaš pravo, totalno sam krivo napisal, to je temp rashladne tekućine;-) Misli su mi odlutale dok sam tipkal :dontknow:

Imam nekoliko primjedbi već, vezanih uz zazore plastike, pogotovo na pretincu za rukavice. Isto tako, poluga za otvaranje rezervoara je poprilično traljavo izvedena, pa ju treba poprilično jako nategnuti da bi se otvorio rezervoar. To budem sada na prvom servisu rekel dečkima da naštimaju. Također mi se čini da ručica gasa ima nešto praznog hoda, cca 0,5-1 cm, nije puno ali se osjeti. I temperatura rashladne tekućine se podigne, dvije crtice iznad optimuma kada malo duže stojim u koloni, po ovim ludim temperatutama, pa se ukljući ventilator... fora je, ovo mi je prvi skuter sa vodenim hlađenjem;-)))

Ima smisla ovo kaj veliš da će možda uzfaliti snage, pogotovo kod preticanja, ali mislim da sam već dovoljno sazrio da se mogu kontrolirati od nekih riskantnih situacija... bumo videli... kada mi postane preslab, bum ga mijenjal za nekaj brže... tak to obično ide;-)

sad vec mozete i klub osnovat  :icon_mrgreen:


To nije nimalo loša ideja;-)
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #7 : Lipanj 15, 2007, 12:02:42 pm »
To su sve zamjerke koje su pod normalne na Bevu. Meni je isto tsko bilo s tim što se neki mogu podesiti a neki baš i ne. Što se tiče temp. rashl. teku. to je normalno jer se na dvije crtice iznad sredine pali fan killera tak da nemaš brige. Princip sjedi i vozi.
Super mi izgleda s tim bočnim koferima, razmišljam o istom što se tiče kupovine. Malo su preskupi ali hebiga. Brijem da kad se natovariš s njima, malo buš išel sporije, ali nije na odmet imati još prostora za stvari.
Uživaj u vožjni.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #8 : Lipanj 15, 2007, 14:14:32 pm »
Čestitam i želim ti puno puno kilometara sa pilom  :motocikli031:
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #9 : Lipanj 19, 2007, 00:08:55 am »
Kao što sam prije napisao... slijedi pregled stražnjeg dijela i prtljažnika...


Prekrasno dizajnirani sic, koji je također igrao ulogu u odabiru ljubimca, a moja "bolja" polovica naprosto uživa u udobnosti. u 6 dana sam prešao 600km, po gradu i naprosto sam oduševljen...



Ispod sjedala ima podosta mjesta, onako odokativno, rekao bih 35-40 litara



U prostoru ispod sjedala se nalazi svjetlo i utičnica na 12 volti, u koju se mogu ukopčati trošila maksimalne snage 180 w, i koja će pogoniti neku vrstu Hi Fi uređaja, čim smislim neku suvislu konfiguraciju (otvoren sam i za vaše prijedloge, ako netko ima kakvog iskustva, ili koju korisnu informaciju)


Heh.. skoro pa idealno...


Nažalost ovaj laptop ne stane; 15,4", o 17", kakav koristim možemo samo sanjati...veliki minus za beverly... doslovce mu fali 1-2 cm... to su mogli nategnuti da su razmišljali :motocikli007:














Wazzuuup

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #10 : Lipanj 19, 2007, 00:20:44 am »
Evo još par slikica... tu je i moja još omiljenija crna zverka... Negra, mala ulična rapsodija koju smo udomili kada je imala 8 mjeseci... ali je ona indiferentna prema skuterima... rade joj buku i nije im još shvatila svrhu :Rhah:



















Wazzuuup

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #11 : Lipanj 19, 2007, 00:25:55 am »
Čestitam i želim ti puno puno kilometara sa pilom  :motocikli031:

Hvala na lijepim željama Charlie :icon_pidu:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #12 : Lipanj 19, 2007, 12:11:29 pm »
Napravio si par stvarno lijepih fotki, svaka čast.
Kakav hi-fi? Ma daj, kupi si mp3 i stavi sluške,barem tak ja radim, i milina.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #13 : Lipanj 19, 2007, 16:43:20 pm »
Napravio si par stvarno lijepih fotki, svaka čast.
Kakav hi-fi? Ma daj, kupi si mp3 i stavi sluške,barem tak ja radim, i milina.

Hvala;-) fotke nisu prfesionalne, ali sam se "potrudil";-)

Ovo sa mp3, radim i sada, prek mobitela, na jedno uho slušalica, a sa drugim ipak slušam kaj se dešavau prometu. Ali bi si htel složiti nekaj kaj mogu slušati po otvorenoj cesti, i ja i suvozačica. Pošto pod sic ne stane kaciga, mislil sam ugraditi woofer, ne jači od 50w rms, malo 2.1 pojačalo, cca 80-100 vata, i dva visokotonca, kraj sata. Tražim sada tweetere za jahte, koji su vodootporni, da ih mogu ostaviti na motoru i na kiši. Našao sam nekoliko modela gps uređaja, koji imaju i mp3 fukciju, touch screen i slične kerefeke, pa bi preko toga slušao muziku. Idea je još u povojima, ali kolko znam sebe, vrag mi ne bu dal mira dok nekaj ne skemijam;-)

Ovo su već sada slatke brige... glavno da je lepog vremena i dobrih cesta, i život je lijep :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250 i.e. Sport - Upoznavanje
« Odgovori #14 : Lipanj 20, 2007, 08:21:35 am »
Šta želiš od njega napraviti, Starship Enterpriese?
Woofer pod sic??????!?!?!?!?!?! By the way, nemoj se voziti sa jednom slušalicom u uhu jer ti može poremetiti ravnotežu. U oba i bok, čuješ promet dovoljno s obe u ušima.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!