Autor Tema: Volim Moto Guzzi  (Posjeta: 67043 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #60 : Listopad 13, 2007, 19:15:17 pm »
Nažalost da....
To je jedina mana!

A čudno je to,jerbo živimo nadomak Italije a nema ni 1 pošteni servis...
Ali zadnje vrijeme često vidim Guzzije po gradu i šire(ugl Breve i sl.) i to dosta njih pa se možda otvori neki pošteni servis jer će potražnja stvoriti ponudu...

Ali da se vratimo na Nevadu...što vi ljudi mislite o motoru ? Što je loše kod Guzzija? James veli da ih muči malo završna obrada jer su talijani malo traljavi... A osim toga?

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #61 : Listopad 13, 2007, 19:27:42 pm »
Relativno viskoa nabavna cijena, spomenuta traljavost, nedostatak servisa i to je uglavnom to.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #62 : Listopad 13, 2007, 20:20:39 pm »
A neke pozitivne strane?
Interesira me za Nevadu...
Dizajn je ok vidim, Od performansi ne očekujem ništa. ostalo nešto ?

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #63 : Listopad 13, 2007, 20:38:45 pm »
To će ti vjerojatno znati odgovoriti James i Guzonja.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline 750

  • Novi V.
  • Vizir
  • **
  • Postova: 167
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Suzuki - DL650-K7
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #64 : Listopad 13, 2007, 20:44:44 pm »
Vozio sam nevadu club nekoliko godina tj. oko 35000 km. Mnogo sitnica je trebalo pošarafat, poštelat, zamjenit........uvjek nešto. Činjenica je da nije nikad ništa ozbiljno crklo i da nikad nisam ostao na putu. Inače sam bio zadovoljan s motorom a sa bočnim torbama, kožnim koferom, još jednom torbom na zadnjem sicu +šator i jednim od većih vjetrobrana i sa mojih 100 i + kila uvjek je mogo ić 140 kmh bez problema. Bez ičega i na ravnom mogo je malo preko 160 kmh. Potrošnja je bila do 7 litara ali ne preko.
Uz te sitne probleme ipak mi je Guzzi ostao u dobroj uspomeni i drago mi je što sam ga imao. I sad ponekad vozim Moto Guzzi Jackal 1100 i da mogu financijski uzeo bih ga svakako.

Offline 750

  • Novi V.
  • Vizir
  • **
  • Postova: 167
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Suzuki - DL650-K7
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #65 : Listopad 13, 2007, 21:10:30 pm »
Evo ovdje ima par sličica koje čuvam za uspomenu na Nevadu:
http://picasaweb.google.hr/zdrazic/MOTOGUZZINEVADACLUB750

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #66 : Listopad 13, 2007, 23:30:12 pm »
Savjet koji sam ja dobio: odmah nakon kupovine, odvezi Guzzija dobrom mehaničaru. Ako napraviš tako, bit ćeš sretan s tim motorom. Ti su motori, da se tako izrazim, tradicionalno rađeni, čak i ovi novi modeli. Davno su prošla vremena kad je Guzzi izlazio s nekim revolucionarnim novostima ili izumima. Izrađeni su dosta traljavo, vidjet ćemo dal će se u budućnosti nešto promijeniti. Mislim da bi upravo to trebao biti najveći zadatak novog vlasnika, modeli kakvi bili da bili, su imali svoju publiku koja je bila vjerna. Od Nevade, preko Californie pa do raznih V11 modela. Jedino potrebno osvježenje je bio Griso, Breva je bila samo kratkotrajna senzacija na kojoj se ljudi sigurno neće zadržavati pri kupovini idućeg motora. Ako i ostanu Guzzisti, vjerojatno će vozit Norge ili Grisa. Ili, nadam se, neki novi sport model koji bi nasljedio Scuru ili Daytonu.

Sami motor ima 100 sitnica koje nerviraju, bar je takvo moje osobno iskustvo. Ili loša montaža (ručice upravljača), nepodešenost (nemam čok od prvog dana) ili loša završna obrada (sklopovi šaltera na upravljaču, loša kvaliteta nekih gumenih dijelova). Najnovije, primijetio sam da mi je počela odpadati boja s rame i to na onim mjestima koji nisu blizu kotača da bi bili pjeskareni u vožnji. kako sam zbog nekih drugih problema bio prisiljen odjaviti registraciju na godinu dana, odlučio sam ga u tom  vremenu potpuno rastaviti, obojati ramu i pri kasnijoj montaži prekontrolirati baš svaki sklop ili dio da to jednom bude dobar motor. I tako se vraćam na početak ovog mojeg pisanja i na onaj savjet koji sam spomenuo. Tako ispada da kupovina rabljenog Guzzija i nije tako loša opcija jer se već s tim borio netko drugi.

I sad: opet se vraćamo na onu priču o "duši". uz sve otrove za živce koje sam nabrojao, osobno neznam ni jednog motoristu koji je popljuvao svoj bivši Guzzi, pa čak i ako je prešao na neku drugu marku. A to se naročito odnosi na Nevadu. Mnogi koji su je imali su kasnije prešli na nešto drugo jer je istina da Guzzi nije jeftin motor, jedino je Nevada bila povoljna, a kod prelaska na nešto jače ili veće, druge marke su imale bolji odnos ponude i cijene. I ja sam svog kupio uz puno sreće i u pravo vrijeme.


google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #67 : Listopad 14, 2007, 00:14:34 am »
Čuo sam da im je tvornica u komi, odnosno da unutra rade neki crnci za malu lovu i onda to tak i slože kak slože. Nemem pojma... Znaš ti James nešto više o tome?  :dontknow:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #68 : Listopad 14, 2007, 00:51:44 am »
Čuo sam da im je tvornica u komi, odnosno da unutra rade neki crnci za malu lovu i onda to tak i slože kak slože. Nemem pojma... Znaš ti James nešto više o tome?  :dontknow:

I ja sam to čuo na istim mjestima gdje i ti :dontknow: Ali to nije ništa novo i neobično, da nebi netko mislio da je to neka posebnost Guzzija. Italija je s tri strane otvorena prema moru i uz to, Sicilia je bliže Africi nego Napoliu gledajući udaljenost. Vrlo je podesna za ilegalno useljavanje. I to nije glavni problem. S proširenjem Unije, sad se bore s legalnim ulaskom radne snage iz Rumunjske (i još nekih, da ne nabrajam), a to su radnici koji nisu kvalitativno bolji od crnaca, ali su više skloni sitnom kriminalu (a i krupnom). Scena  s crncima mi je bila sasvim uobičajena kad sam dolazio na utovare u Barillu,  Candy, raznim keramičkim tvornicama i još mnogo toga. Bio sam u mnogim poznatim njihovim firmama i svugdje isto. Sve u svemu, pogledajte si po svojim kućama i tu ima mnogo crnačkog rada. Jer i dosta proizvoda koji po imenu nisu iz Italije, su porijeklom iz tamošnjih pogona. Kao recimo američke klime Carrier koje redovno dovozim iz Milana. Pa onda BASF, Whirlpool itd. Osim tekstila, to rade balkanski jadnici, a iz Italije kreće samo prodaja. Beneton je čisti primjer. Kao i Dainese, Sidi, Spidi ..... :icon_mrgreen: Uglavnom, to nije razlog lošeg Guzzija, razlika je samo što Talijani dosta zadržavaju proizvodnju doma, a ne sele je van. Casio satovi se rade u Kini, a Mercedesovi autobusi u Turskoj. Stvar je u kontroli kvalitete i motiviranju radnika. Nikeove tenesice su puno bolje od austrijskog Woolfa, a i jedne i druge se rade u Indoneziji.
Te priče s crncima u Guzziju su važne samo po našim forumima gdje je bitno popljuvat marku motora koju ne voziš, a doma imaš Vectru koju slažu Kurdi :icon_fU:
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #69 : Listopad 14, 2007, 10:10:50 am »
Heheh, ja imam Mazdu made in Japan!  :icon_mrgreen: Nisam mislio ništa loše o Guzziu niti o crncima, ali u pravilu ti crnci nisu toliko educirani i zagrijani za takav rad, nego eto nešto rade da zarade i to je to, a kako će napraviti to nije previše bitno. Još ako im stave plaću na normu, ode sve u q! Svojevremeno sam i ja tak radio na normu u Magmi i slagao bicikle koji su stizali u kontejnerima, pa mi je poznato kako ekipa zna raditi te stvari, da ti se kosa na glavi digne! Zategne svaku drugu maticu, sajle provedene tako da ti treba pola sata da odgonetneš kuda koja ide, a kada brenzaš volan te špana u lijevo da samo kaj ne zvizneš i sl. Još ako su to oni isti crnci koji su do jućer gurali kolica ispred Metroa...  :icon_eek:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #70 : Listopad 14, 2007, 16:58:37 pm »
Znao sam da ćeš  se uloviti za mazgu :icon_fU:

Ako je Made in Japan, u laganoj si prednosti. Japanci su prvi počeli sa dislociranjem vlastite proizvodnje, ali u ono vrijeme zbog izbjegavanja carine u Evropi i SAD. Tada je to bilo dovoljno za povoljniju cijenu finalnog proizvoda. S porastom konkurencije, počelo je rezanje troškova poput ovog s prelaskom na jeftiniju radnu snagu.
Ali pogledaj ovako: tvornice automobila same proizvode agregate (ne sve) i još ponešto. Ostalo su kooperanti. najveći japanski kooperant u auto industriji je Nipon, mislim da je drugi ili treći u svijetu, i on radi dijelove za sve japanske firme. I vjeruj da mu sigurno nisu svi pogoni u Japanu, niti su svi dijelovi tvog auta japanski, makar tto na njima možda i piše. Dovoljno je dopremiti u Japan odvojeno tiskane pločice i kučišta, pa onda to doma uklopiti da dobiješ pravo na takav relej staviti natpis Made in Japan.
Ali dobro, Mazda je sigurno jedan od najpouzdanijih automobila na tržištu, ali time se opet vraćamo na kontrolu kvalitete. Da si žabari konačmo daju truda i svaki loše sastavljeni Guzzi vrate u pogon, i onom radniku čija je greška udare neki namet, i motori bi bili bolji. barem guzzi nije neko supermoderno prometalo da ti za slaganje trebaju vrhunski školovani ljudi.
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #71 : Listopad 14, 2007, 22:20:30 pm »
Evo pozdravlja te Beeble ( upravo tamanimo kolače kod mene  :icon_mrgreen: ) i kaže....

"Ova tema podsjeća me prije svega po dužini odgovora, a i po zemlji porjekla na nama ne toliko dragog i davno prežaljenog (  :icon_mrgreen: ) Skarabeja.


Izloženi su slični srgumenti sa isto srca i ljubavi  :icon_fU:  :icon_mrgreen:  :Rjok:"

Evo ovaj post nema veze samnom, podpisuje ga Beee! hehe
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #72 : Listopad 14, 2007, 22:46:49 pm »
 :cussing: :cussing: :cussing:
1. sažet sam. uz mene je stalo još 10 postova u stranicu
2. Guzzi je motor
3. ja nisam u Mensi, ja sam glup

za Italiju si nemogu pomoć

 :icon_fU: :icon_fU: :icon_fU:

Za kaznu, nek opet on čisti off :bootyshake:
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #73 : Listopad 14, 2007, 23:28:40 pm »
Znao sam da ćeš  se uloviti za mazgu :icon_fU:

Ako je Made in Japan, u laganoj si prednosti. Japanci su prvi počeli sa dislociranjem vlastite proizvodnje, ali u ono vrijeme zbog izbjegavanja carine u Evropi i SAD. Tada je to bilo dovoljno za povoljniju cijenu finalnog proizvoda. S porastom konkurencije, počelo je rezanje troškova poput ovog s prelaskom na jeftiniju radnu snagu.
Ali pogledaj ovako: tvornice automobila same proizvode agregate (ne sve) i još ponešto. Ostalo su kooperanti. najveći japanski kooperant u auto industriji je Nipon, mislim da je drugi ili treći u svijetu, i on radi dijelove za sve japanske firme. I vjeruj da mu sigurno nisu svi pogoni u Japanu, niti su svi dijelovi tvog auta japanski, makar tto na njima možda i piše. Dovoljno je dopremiti u Japan odvojeno tiskane pločice i kučišta, pa onda to doma uklopiti da dobiješ pravo na takav relej staviti natpis Made in Japan.
Ali dobro, Mazda je sigurno jedan od najpouzdanijih automobila na tržištu, ali time se opet vraćamo na kontrolu kvalitete. Da si žabari konačmo daju truda i svaki loše sastavljeni Guzzi vrate u pogon, i onom radniku čija je greška udare neki namet, i motori bi bili bolji. barem guzzi nije neko supermoderno prometalo da ti za slaganje trebaju vrhunski školovani ljudi.

Sve ovo za kooperante stoji i tu nemam kaj dodati. Samo uvijek mi žao kada čujem da se sve kod Guzzia svodi na šlampavost sklapanj i obrade ( završne ili neke druge ) jer to su stvari koje se mogu tolerirati kod nekih novih proizvođaća i pogona kada se stvari još ufuravaju, a Guzzi ima opaku povijest koja seže itekako daleko i onda se hračka po njemu zbog tako glupavog razloga. Mislim, žalosno je to... Njima bi trebao neki švabo doći u tvornicu na mjesto nekog glavnog managera i još jedan u ljudske resurse i vjerujem da bi onda počeli raditi motore kako treba. Namjerno nisam naveo da im treba tehnički direktor ili inženjer jer kao što si rekao to su klasični motori koji image grade upravo na tome, makar će se i oni morati malo modernizirati prije ili kasnije. Nisam vozio Guzzia, odnosno posjedova istoga pa sve ovo pišem prema onome što sam pročitao i čuo od vlasnika.

Evo jednog zanimljivog primjera... Na poslu kolega namjerava početko slijedeće sezone kupiti motor i intenzivno je razmišljao o nekom talijanu, dva cilindra... dvoumio se između Breve i Monstera 600... Kupio bi novoga... I sada na kraju mu sve više prevaže Ducati, a razlog broj jedan je servisna podrška i kvaliteta izrade. Pa koja je to pljuska za Guzzi! A to nije izoliran slučaj!
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #74 : Listopad 14, 2007, 23:45:34 pm »
Evo pozdravlja te Beeble ( upravo tamanimo kolače kod mene  :icon_mrgreen: ) i kaže....

"Ova tema podsjeća me prije svega po dužini odgovora, a i po zemlji porjekla na nama ne toliko dragog i davno prežaljenog (  :icon_mrgreen: ) Skarabeja.


Izloženi su slični srgumenti sa isto srca i ljubavi  :icon_fU:  :icon_mrgreen:  :Rjok:"

Evo ovaj post nema veze samnom, podpisuje ga Beee! hehe


kakvi kolaci  :dontknow:

o cemu ti pricas :icon_scratch:
BMW = bauer motor werke