Autor Tema: Volim Moto Guzzi  (Posjeta: 67051 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #45 : Lipanj 15, 2007, 22:50:38 pm »
Odgovor na prvi post
Modelu 940custom je ime promijenjeno u "Bellagio" po imenu jednog mjesta na obali jezera Como, smještenog sjevernije od Mandella del Laria. Taj motor ima svoju vlastitu temu

http://www.motocikli.com/forum/index.php/topic,3148.0.html



i dalje...

Model California se i dalje radi, u dvije verzije:
Clasic - u principu obična California
Vintage - podsjetnik na stare policijske V7 ( usput, vidio neki dan prvi put taj motor u prometu i komentar je  :icon_super: :icon_super: :icon_super:)
Na tim modelima Californie je mehanika ona stara, tradicionalna. ponešto su promijenjene karakteristike agregata, ali u osnovi je sve isto - sitna razlika u okretnom momentu i broju okretaja kod kojeg ga postiže, ista snaga. Od novotarija je zadržano kvačilo s dvije lamele jer su ga u međuvremenu usavršili, a potpuno je izbačeno hidrauličko upravljanje ventilima zbog ogromnih problema s tim motorima. I novi Bellagio ima ručno podešavanje zazora.
O svemu sam već otvarao teme, ali mi se sad neda tražiti :icon_sad:


Inače, najzagriženiji za kupnju Moto Guzzija je bio Ducati. Bitku za vlasništvo je izgubio iz lako shvatljivog razloga: Piaggio je financijski mnogo jači. Jednostavno su kupili Apriliu i u paketu dobili Guzzi, veliki brand što Talijanima mnogo znači ako je njihov. Ducati to nije bio u stanju, niti su bili zainteresirani za Apriliu.
Njihove razloge razloge također nije teško shvatiti: veliko proširenje asortimana bez kvarenja vlastitog sportskog imagea, a i novi dio firme radi pod poznatim imenom. Itd, itd... uz to, slična koncepcija agregata (V90) s kojom Ducatievci imaju iskustvo i koju bi lakše unapređivali + neki zajednički dobavljači (ista struja na pr.)

Ne protivim se njihovim visokim cijenama. To nikad nisu bili jeftini motori i tako sam ih prihvaćao. Osobno sam ulovio priliku kad su cijene bile povoljne, ali je također istina da su se onda radili vjerojatno najlošiji (kvalitativno) Guzziji u povijesti tvornice što sam osobno i sam iskusio.

Eto, par primjedbi i kobasa od posta :icon_redface: Inače, ako si volja, bilo bi lijepo napisati o Guzzijevoj povijesti u forumu "Legende". Osobno to nisam napravio zbog preslabog razumijevanja jezika što mi komplicira skupljanje materijala. Pa tako odrađujem teme s kojima sam prije gotov :icon_rolleyes:
google master



Offline CADALORA

  • Komarac
  • *
  • Postova: 15
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #46 : Lipanj 15, 2007, 23:46:37 pm »
imas pravo da je i Ducati bio zainteresiran,ali ga nisam uzeo u obzir zato sto sam znao da
ni sa financijske ni sa komercijalne strane to nisu mogli podnjieti..KTM da...

evo ti dajem iz prve ruke ne znam je li se vec pisalo o tome i mozda postu tu nije mjesto:

BMW najvjerovatnije do kraja godine kupuje Husqvarnu,detaljnije o tome samo ne znam gdje
da pisem............ :hello: :hello: :hello:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #47 : Lipanj 16, 2007, 00:01:01 am »
imas pravo da je i Ducati bio zainteresiran,ali ga nisam uzeo u obzir zato sto sam znao da
ni sa financijske ni sa komercijalne strane to nisu mogli podnjieti..KTM da...

evo ti dajem iz prve ruke ne znam je li se vec pisalo o tome i mozda postu tu nije mjesto:

BMW najvjerovatnije do kraja godine kupuje Husqvarnu,detaljnije o tome samo ne znam gdje
da pisem............ :hello: :hello: :hello:

Znaš, čudni su Talijani kad se radi o njihovima. Primjer ti je FIAT. Isplativa kupnja je bio samo Ferrari, a i to nakon što su doveli pravog čovjeka na čelo firme. Alfa se vratila teško, Lancia još uvijek zapinje, a i sam FIAT je poslovao loše jako dugo. Pa ipak su bili uporni. Zato nisam do kraja izbacio taj Ducati iz računice. I opet je završilo u sličnom stilu, sve je ostalo u Italiji. Dobro za njih jer je Piaggio bogat, a osobno sam navijao za Ducati. Tehnički bi unaprijedili firmu,a opet bi ostala totalno talijanska.

Za BMW sam čuo i ja. Mislim da je i istina iako još to jako skrivaju. Mislim da je pravi forum za to onaj o enduro i cross motorima. Ako i fulaš, premjestit ćemo. Ovisi o postu.
google master



Offline oldbiker

  • Umag
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 1.117
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • Honda CBR1100XX
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #48 : Lipanj 16, 2007, 14:42:42 pm »
Da - i ja volim Moto Guzzi - ali samo par modela. Evo slike iz 1983. kod mene doma u Varaždinu, prijatelji iz Emmendingena ( D ) - Le'Mans 1000 III s kompletnin Chichovim oklopom i fast-backom kojeg sam naravno probao. Gume - legendarni Pirelli Phantom, auspusi nažalost serijski:

Motor vozi glavom ali malo i srcem. Free biker - bolje biti sam, nego u lošem društvu !

Offline zazumza

  • Komarac
  • *
  • Postova: 6
  • Karma: 0
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #49 : Lipanj 25, 2007, 16:51:51 pm »
dobar dan svim ljubiteljima guzzija.... :icon_thumright:...ja vozim nevadu i jako sam zadovoljan sa njom...je da je mogla biti malo veca ,ali u principu nemam zamjerke...a zvuk me odusevljava svakim danom ponovno!....

Offline zazumza

  • Komarac
  • *
  • Postova: 6
  • Karma: 0
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #50 : Lipanj 29, 2007, 02:38:35 am »
nemojte mi zamjerit ,ali ja obozavam ovaj motor...iako priznajem nisam nista osim laverde 1200 nista drugo vozio...od nedavno sam vlasnik guzzija i odusevljen s
Shot at 2007-06-28am :icon_super:

Offline guzzi-ri

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #51 : Srpanj 23, 2007, 22:10:59 pm »
Iako nisam od prviše sjedenja za internetom ovaj forum me je natjerao da se ipak registriram kako bi prokomentirao nekoliko beseda o guzziju. Vlasnik sam 3 godine stare kalifornije stone, pa mislim da mogu reći nešto guzziu, a i sam sam na ovim forumima našao interesantnih i korisnih podataka. Prvo netko je rekao da guzzia vole nešto stariji bikeri ( sam tu spadam) što sam i ja primjetio ali bar za sebe mogu reći da je to motor o kojem sam sanjao kao mladić te on za mene predstavlja nešto što harley može predstavljati amerikancu. To je motor koji su vozili moji susjedi i mislim da je on dio evropske moto legende. Drugo uvijek ga je krasila dugovječnost, izdržljivost a što su svakako bar za mene bitne odlike, pa se nadam da su i ovi novi uz primjenu modernih tehnologija također tu negdje. Na kraju mislim da svaki od guzzievog modela ima svoju osobnost, koju ja osobno ne mogu pronaći kod japanskih motocikala, iako sem ih imao nekoliko.
Prije kupnje guzzia nikad ga nisam vozio pa su me upozoravali na neobične vibracije koje japanci nemaju da bi na kraju upravo to bilo ono što me kod njega oduševilo te nakon tri godine vožnje ne vidim bolju zamjenu za njega, osobno se nadam da neću niti morati tražiti zamjenu.
Ima stvari koje su me i negativno iznenadile a to je prvenstveno jako loša servisna mreža, te nepostojanje kvalitetnih mehaničara u RH (ispričavam se ako za nekog nisam čuo). Nevjerovatno mi je da za motor koji se proizvodi u našem susjedstvu ne mogu kod nas kupiti kočione pločice a da ne spominjem nedaj bože nekog kvara.
Vidim da su neki na forumu raspravljali  i o prejednostavnosti modela, manjku estetike i sl, pa bi još jednom želio naglasiti da se o ukusima ne rapravlja, tako niti ja ne želim nametnuti svoje mišljenje ali jednostavno ne znam koji je guziev model, mislim na novije modele, ljepši, posebniji, osobniji, posebno ako čovjek ne pati od previše sjaja, lampica, instrumenata, rekao bi prava ljepota je u jednostavnosti.
Još nekoliko riječi o mojim iskustvima sa mehaničarima i održavanjem motora. Preko prijatelja sam saznao o tvorničkoj grešci na kapicama podizača ventila iako nisam primjetio nikakve promjene na motoru. Tako sam u garantnom roku kod legendarnog Uroša to otklonio u roku od 7 dana. Imao sam kvar sirene, koju sam također u garantnom roku preko piagio hrvatske čekao punu godinu dana. Još jednom sam vozio svog guzzia u Trieste u servis Baronchelli, kad mi se upalila lampica od ulja (a što nije bila posljedica nedostatka ulja niti neispravnog indikatora). Napominjem da nisam znao o čemu se radi te sam se bojao nekog ozbiljnijeg kvara ali su mi tamo pozitivno iznenadili te su mi kvar diagnosticirali i otklonili za samo 50€ i to u roku od dva dana, bez pretkodnog dogovora i naruđbe da bi me potom i osobno nazvali na telefon da mi isto priopće. Začudilo me što ni u tom prodajnom salonu nema puno opreme za guzzia sve preko naruđbe, ali svi potrošni djelovi, druge za sad nisam niti tražio, su na lageru. Također sam jednom bio i u dućanu u Pordenone, situacija je slična a po nekim pričama tamo se dečki dobro kuže u mehaniku mada neznam njihove cijene. Znam da dobro surađuju sa Urošom i moto guzi klubom Slovenija.
Još moram spomenuti i svoj servis na 10000 km koji sam obavio u Rijeci kod "ovlaštenog servisera". Zovem mjesec dana unaprijed i naručujem se za servis na 10000, ne pitam koliko košta, ostavljam motor ujutro iza posla dolazim po njega, dju račun na iznos od 700 kn. Ugodno iznenađen ipak pogledam specifikaciju i vidim izmjenu ulja u motoru i filter ulja, ništa drugo iz servisne knjižice, pitam što je sa ostalim izmjenama i pregledima a serviser kaže to ćemo napravti za 5000 km. Ja mu kažem kakvih 5000 tisuća idući servis je za novih 10000, a on kaže kod japanaca se radi svakih 5, a ja kažem "ovlaštenom serviseru" da mi udari pečat u servisnu knjižicu jer je motor pod garanciom, što je i napravio i od tada ga zaobilazim u velikom luku.
Za prvi put sam se dosta raspisao pa se nadam da će i moja iskustva nekome pomoći a ako nekoga nešto više interesira neka me kontaktira te pozdravljam sve biker i guzziste te čestitke Jamesu za dobro i detaljno obrađene tekstove.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #52 : Srpanj 23, 2007, 22:25:34 pm »
Hvala na pohvalama :icon_smile:

I još jedna novost od mene za Guzziste. Nedavno sam upoznao jednog talijana iz okolice Alessandrie, onako, slučajno, na benzinskoj pumpi. Prišao sam mu samo zato što vozi jednaki motor kao i ja, čak i bojom. Razmijenili smo brojeve telefona i zamolio sam ga da se javi kad prolazi kroz naše krajeve. I eto, ljubazni Berti mi se ovaj tjedan javio mailom da ako mi nešto treba, on može donijeti jer uskoro prolazi kroz Zagreb na putu prema Guzzi susretu u Mađarskoj. Kako nisam zbog posla u mogućnosti otići na taj susret, a niti nemam sad nekih potreba za dijelovima, sve je završilo dogovorom za pivu u njegovom kraju kad ja budem tamo prolazio. I onda mi je uz put javio da odlazi redovno u Mandelo, u tvornicu. I tako sad imam novo poznanstvo, stvarno sam oduševljen čovjekom jer se vrlo prijateljski ponaša nakon samo jednog 20-minutnog razgovora. Uz to imamo i novu vezu u Italiji među Guzzistima i u nju samo još treba uložiti truda :icon_pidu: :icon_pidu:   :icon_mrgreen:

Pozdrav Bertiju ako se sjeti naići na ovaj forum, jer sam se naravno time i pohvalio :icon_super: Lik je nakd živio jedno vrijeme u Istri i razumije hrvatski.
google master



Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #53 : Srpanj 23, 2007, 22:33:24 pm »
Ugodno iznenađen ipak pogledam specifikaciju i vidim izmjenu ulja u motoru i filter ulja, ništa drugo iz servisne knjižice, pitam što je sa ostalim izmjenama i pregledima a serviser kaže to ćemo napravti za 5000 km. Ja mu kažem kakvih 5000 tisuća idući servis je za novih 10000, a on kaže kod japanaca se radi svakih 5, a ja kažem "ovlaštenom serviseru" da mi udari pečat u servisnu knjižicu jer je motor pod garanciom, što je i napravio i od tada ga zaobilazim u velikom luku.
svaka cast na opisu no ovdje ti je mala greskica yamaha svakih 10000 km , mislim da i honda ali nisam siguran
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #54 : Srpanj 23, 2007, 22:34:38 pm »
svaka cast na opisu no ovdje ti je mala greskica yamaha svakih 10000 km , mislim da i honda ali nisam siguran

Onda je majstor još više u banani :llllol:
google master



Offline guzzi-ri

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #55 : Srpanj 23, 2007, 23:21:44 pm »
Da to su bile riječi mehaničara, nisam provjeravo kako to stoji kod pojedinih motora.
Mislim da je razgovor i poznanstvo sa ljudima koji imaju iste hobije pa i probleme dobar. Osobno sam iz takvih razgovora došao do Uroša i popravci tvorničke greške za koju sigurno ne bi saznao preko naših vrlih uvoznika iako su u Sloveniji to otklanjali u redovnim servisima. Za ostalo se nekako snalazim, supruga priča talijanski pa je natjeram da zove za neki dio a onda sjedneš na motor pa po dio, baš ovih dana idem u Trieste po kočione pločice, lakše nego sa našim dobavljačima 10-15 dana a možda i godinu.
James zanima me da li si ti imao kvar sa podizačima ventila.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #56 : Srpanj 24, 2007, 00:33:19 am »
Da to su bile riječi mehaničara, nisam provjeravo kako to stoji kod pojedinih motora.
Mislim da je razgovor i poznanstvo sa ljudima koji imaju iste hobije pa i probleme dobar. Osobno sam iz takvih razgovora došao do Uroša i popravci tvorničke greške za koju sigurno ne bi saznao preko naših vrlih uvoznika iako su u Sloveniji to otklanjali u redovnim servisima. Za ostalo se nekako snalazim, supruga priča talijanski pa je natjeram da zove za neki dio a onda sjedneš na motor pa po dio, baš ovih dana idem u Trieste po kočione pločice, lakše nego sa našim dobavljačima 10-15 dana a možda i godinu.
James zanima me da li si ti imao kvar sa podizačima ventila.


Nažalost, varaš se. I slovenski uvoznik je bio još jadniji od Ing karta. A za ovo drugo, to su već legende o mojim popravcima ventila :icon_mrgreen:
google master



Offline guzonja

  • UMAG
  • Vizir
  • **
  • Postova: 118
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Guzzi Griso
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #57 : Srpanj 24, 2007, 17:26:11 pm »
poznati jamesovi ventili biti će prodani putem aukcije, a prihod ide u humanitarne svrhe

MORAŠ BITI VEPAR DA BI BIO BIKER


Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #58 : Listopad 12, 2007, 16:35:45 pm »
Ja gledam baš u oglasima,Nevada 750...
Meni se taj motor sviđa jer mi se čini neagresivan,dosta je lagan za svoju kubikažu i taj stil(180 kg) i ima taj poprečni V i 2 auspuha što je meni nešto najljepše na motorima. Osim toga kad sam tek počeo voziti stajao sam na semaforu iza tog motora a ispuh iz auspuha me lagano zapuhivao. Pomaknem se naprijed malo da vidim koji je to motor a ono na boku piše Moto Guzzi Nevada. To me se dojmilo
hmm,mislim si a to je taj Moto Guzzi,marka koju sam do prije mj dana doživljavao mističnom i rezerviranom za stare i iskusne bikere(ne zna zašto sam tomislio)

Recite mi,bili se ja zeznuo kad bi kupio par godina staru Nevadu ???
ima mi nešto u tom motoru..
Ili da ipak uzmem Viraga pa sam miran jerbo je Yamaha...?


Offline rockydennis

  • Zamagljeni
  • Vizir
  • **
  • Postova: 456
  • Karma: 25
  • Spol: Muški
  • Savjesno i odgovorno
Odg: Volim Moto Guzzi
« Odgovori #59 : Listopad 12, 2007, 21:07:40 pm »
Nadam se da si upoznat sa postovima o servisima za guzzi u Hrvatskoj! :dontknow:


www.cro-chopper.forum-2007.com

Volim burek, zeljanicu pitu,
volim cure što ne pamte Titu!