Autor Tema: Revolution brake  (Posjeta: 3774 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Revolution brake
« : Svibanj 01, 2007, 18:31:52 pm »
Firma TecArt iz Njemačke ima u ponudi sklop koji je ujedno osovina i kočnica kotača. Model je nazvan "Revolution brake".
koliko je ta kočnica učinkovita, neznam, za to čekam novinare da obave testove, ali će ljubiteljima švedskog stila choppera biti veliki plus jer će im omogučiti da motor kakav žele može proći i na tehničkom pregledu. Cijena je 995 eur.





TecArt je klasični aftermarket proizvođač dijelova za HD pa evo malo za razgledavanje. Ima interesantnih felgi.

http://tecart-international.com/index.html
google master



Offline V_max

  • Slavonski Brod
  • R.I.P.
  • ****
  • Postova: 890
  • Karma: 56
  • Spol: Muški
  • Suzuki Bandit 600N
Odg: Revolution brake
« Odgovori #1 : Svibanj 02, 2007, 10:51:26 am »
neznam...zvuci skupo...ali...meni je opet milina vidjeti dupli disk na prednjem!

Vanja

Offline catevs

  • Bjelovar
  • Vizir
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
Odg: Revolution brake
« Odgovori #2 : Svibanj 02, 2007, 12:13:02 pm »
...meni je opet milina vidjeti dupli disk na prednjem!

A tek obodni... mmm
Znam da alkohol škodi, al u vodi utjehe nema!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Revolution brake
« Odgovori #3 : Svibanj 02, 2007, 16:49:57 pm »
o ukusima se ne...

Ali to bih ja želio vidjeti na ovakvom motoru

google master



Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Revolution brake
« Odgovori #4 : Svibanj 02, 2007, 22:25:08 pm »
o ukusima se ne...

Ali to bih ja želio vidjeti na ovakvom motoru



Apsolutno se slažem s tobom,na ovakvom motoru to bi leglo ko kec na damu :icon_super:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Revolution brake
« Odgovori #5 : Svibanj 02, 2007, 22:41:51 pm »
  Meni se taj sistem dopada, samo nekako mi djeluje da je dsta mali promjer te kočnice tak da se malo bojim kolika joj je efikasnost, ali za takve motore, ili za one krasne felge kaj nude na svojoj stranici mislim da to lijepše izgleda od diska.
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Revolution brake
« Odgovori #6 : Svibanj 02, 2007, 23:18:48 pm »
  Meni se taj sistem dopada, samo nekako mi djeluje da je dsta mali promjer te kočnice tak da se malo bojim kolika joj je efikasnost, ali za takve motore, ili za one krasne felge kaj nude na svojoj stranici mislim da to lijepše izgleda od diska.


I ja sam o tome mislio, koliko zbog snage, toliko i zbog pregrijavanja. Ali sam došao do zaključka da bi trebala biti zadovoljavajuća za korisnike takvih motora. Raspored težine na chopperu je više na zadnjem kotaču (nakon Suzukija LS 650 sam iznenađen da Guzzi troši prednju gumu brže od zadnje). Drugo kaj su primjedbe na Harley oduvijek bile da ima preslabe kočnice pa korisnicima to neće biti ništa novo. I zadnje kaj se chopperi drukčije voze, ne oštro i njima se ne napadaju zavoji tako da upotreba kočnica nije tako učestala kao na Ducati Monsteru na pr. Pa mislim da nema problema ni s grijanjem. Ova kočnica svakako ima smisla za motore za koje je namijenjena. Pitanje je samo koliko je dobro isprojektirana, kako će se ponašati u konstantnoj upotrebi i koliko je kvalitetna završna obrada. Dal će se pojaviti neke dječje bolesti, neke smetnje na koje su u TecArtu zaboravili misliti.
google master



Offline Rude

  • Vizir
  • **
  • Postova: 112
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Kymco Venox 250
Odg: Revolution brake
« Odgovori #7 : Svibanj 03, 2007, 18:39:12 pm »
mnogo para, skuplje neg moj bajk
kako se zovu muhe u sloveniji?? ne zovu se, one same dojdu :)))

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Revolution brake
« Odgovori #8 : Svibanj 03, 2007, 19:28:54 pm »
mnogo para, skuplje neg moj bajk

Nije. Nemoj sve gledati kroz svoju financijsku kontrukciju. Zamisli da imaš više love i počinješ sa novom preradom.
Koliko te košta novi disk, pločice i čeljust. Ako uzimaš seriju, lako dolaziš na 500-700 eur. A da ne pričam da uzimaš Perfomance Machine, Ricksa ili slične.
google master



Offline paperinos

  • Komarac
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
Odg: Revolution brake
« Odgovori #9 : Svibanj 03, 2007, 19:45:11 pm »
Neka cudna tehnika.
E sad da jos malo prgledam kako to funkcionise.

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: Revolution brake
« Odgovori #10 : Svibanj 06, 2007, 14:52:38 pm »
odlično to izgleda za choppere i custome,ali nekako je malena,mislim da nije neka sila kočenja,opet za takve motore vjerojatno dosta,a i cijena je više manje ok.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Revolution brake
« Odgovori #11 : Studeni 08, 2009, 00:14:25 am »
Da ne dižem novu temu...
opet sam naletio na kočnice integrirane u felgu, ali ovaj put je disk i vidljiv je. Ipak, ako je nekome važan design kotača ili stil cijelog motora mora biti određen u detaljima, ovo je zanimljiva stvar. Održavanje je, naravno, kompliciranije.


http://www.glenndynedesign.com/
google master



Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Revolution brake
« Odgovori #12 : Studeni 08, 2009, 15:50:52 pm »
Firma TecArt iz Njemačke ima u ponudi sklop koji je ujedno osovina i kočnica kotača. Model je nazvan "Revolution brake".
koliko je ta kočnica učinkovita, neznam, za to čekam novinare da obave testove, ali će ljubiteljima švedskog stila choppera biti veliki plus jer će im omogučiti da motor kakav žele može proći i na tehničkom pregledu. Cijena je 995 eur.





TecArt je klasični aftermarket proizvođač dijelova za HD pa evo malo za razgledavanje. Ima interesantnih felgi.

http://tecart-international.com/index.html

Ne kužim u čemen je kvaka? Novi stari doboši?
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline dv dac

  • Komarac
  • *
  • Postova: 3
  • Karma: 0
Odg: Revolution brake
« Odgovori #13 : Prosinac 20, 2009, 19:09:13 pm »
Ne kužim u čemen je kvaka? Novi stari doboši?


To i ja velim!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Revolution brake
« Odgovori #14 : Prosinac 20, 2009, 21:33:41 pm »
u dimenzijama
google master