Autor Tema: BMW R 1100 RT  (Posjeta: 9012 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #15 : Travanj 13, 2007, 23:11:28 pm »
O plavičastom dimu pri paljenju je bilo govora na BMW motorima, čak i na K seriji u početku. Ralog su polegnuti cilindri pa se onda nacijedi nešto ulja koje se spali pri paljenju. Ništa ozbiljno. Na K modelu je dolazilo i više do izražaja jer je redni motor 4 cilindra koji su svi "visili" kad je motor bio parkiran. Bitno je da ne dimi dok radi. Prijatelj kojeg sam spominjao je svoj motor kupio sa pređenih 70000km i ta ga brojka nije ni malo uzbuđivala. Sam mi je rekao da je postao više ljubitelj K modela nakon što je takav imao, ali sada, nakon prevožene sezone i na početku sljedeće, on nema primjedbi na svoj stroj. Čovjek je poznat među ljubiteljima BMW-a kod nas i samo te motore vozi, tako da mi je to dovoljan pokazatelj da je ovaj model dobar i nije problematičan.
E sad, kaj se tiče direktno motora o kojem pišeš, i mene je malo zabrinulo ovo kaj je Brzi spomenuo. Kako je i Dub napisao, BMW je skup za popravljanje. Bez obzira na tvoje znanje o motorima, možda bi bilo pametno uzet nekog sa sobom tko je više u tome. Bee je spomenuo Matasa, a ovaj frend živi nedaleko njega. Ako treba pomoć izorganizirat, javi.
google master



Offline dub

  • Komarac
  • *
  • Postova: 11
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • BMW K1100LT, BMW K75/2
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #16 : Travanj 15, 2007, 03:26:58 am »
Tu su ti osnovne velicine na papiru za usporedbu.

R1100RT specs
http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R1100RT.htm

R1150RT specs
http://bmwmotorcycle.home.att.net/1150.html

Najvaznija razlika izmedju R1100RT i R1150RT ti je dodana 6-ta brzina. Povecana kompresija i kubikaza su manje vazni no igraju ulogu u svemu tome. Dodavanjem 6 brzine uspjeli su nekako dovesti pod kontrolu potrosnju ulja na visokim brojevima okretaja masine (konstantna voznja pri 150 km/h pa na vise). Zapravo, dodali su malo snage da mogu ici sa direktnijim prenosom u 6 brzini i malo ublaze to potrosnju ulja na autocestama.

Obavezno poslusaj James1100-a i povedi sa sobom nekoga tko je vozio ili ima veci BMW K ili R motor. Pogotovo je to vazno ako nikad nisi imao takav model motora. Cak i ako tebi izgleda ili zvuci OK covjek sa iskustvom na toj masini ce ti odmah prokuziti ak nesto izgleda ili zvuci sumnjivo, ali isto tako ti moze reci da je nesto sto bi tebi izgledalo veliki problem zapravo trivijalno za popraviti. Inzistiraj da ga obadvojica probate prije nego sto doneses konacnu odluku. Ako sumnjas na povecanu potrosnju ulja vozi se iza motora dok ga kolega vozi i gledaj ako puse plavi dim kod promjene brzine. Velika kilometraza (80,000 km i vise) te ne bi trebala smetati ako je sve ostalo OK. Takve masine su uglavnom prolazile kroz kvalificirane i ovlastene servise i servisna knjiga ce ti to potvrditi (ili ne).

Ako si dobar sa jezicima, Engleski vozaci BMW R motora ti imaju svoj forum pa si pogledaj kaj oni tam raspravljaju. Sto ljudi sto problema.

Forum:
http://www.bmbikes.org.uk/Forum/viewforum.php?f=14&sid=fb03df549517db313531548a685043c8

Ak nisi (OK sa Engleskim) reci meni i ja cu ih pitati kaj god te interesira.

Sad sam skuzio da je jedan od "sticky" postova tamo uputstvo za podesavanje ventila pa si i to pogledaj da se malo familijariziras s odrzavanjem:

http://www.bmbikes.org.uk/Forum/viewtopic.php?t=2134&sid=9666d481435372848b10b191f92d9317

Sretno i javi nam utiske sa probne voznje!