Autor Tema: BMW R 1100 RT  (Posjeta: 9023 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
BMW R 1100 RT
« : Travanj 08, 2007, 23:53:39 pm »
Bacil sam oko na dotični pa bi molio ako neko nekaj zna da me prosvetli, kaj ima kaj nema i kaj fali...
Inače je "96 godina...


http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #1 : Travanj 09, 2007, 00:03:54 am »
Navrati sutra na motocross. Vjerojatno će tamo biti jedan frend, vlasnik istog takvog, inače veliki fan i poznavaoc svih BMW-a. Ali nije fanatik i dobit ćeš realne odgovore.
Inače, motor je veći za gledanje nego za vožnju, ak me razumiješ. Te sam dojmove ja stigao pobrati.

Moj broj moba imaš ili se javi da ti šaljem na PP
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #2 : Travanj 09, 2007, 19:35:00 pm »
Zanimljiv motor i prošlo ljeto sam se vozio za jednim po jadranskoj magistrali koji je bio jednako natovaren kao i ja i motor koliko sam mogao primjetiti stvarno ide i jako dobro leži ili je lik koji ga je vozio bio supermen! Možda bi netko od forumskih policajaca mogao znati nešto o tome modelu pošto ga je i policija imala i još ima u svojem voznom parku.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #3 : Travanj 09, 2007, 21:41:05 pm »
Danas pitao prijatelja za taj motor. On ga ima oko godinu dana i kupio ga je s povelikom kilometražom.
Po njegovom, jedina stvar koju treba pripaziti: ako ga konstantno voziš velikom brzinom, preko 160 (znači, na putu), potrošnja ulja se penje do 3dcl na 1000km. To je bilo jedino što je odmah naveo, za ostalo nije imao neke posebne primjedbe. i od prije sam po razgovorima saznao da su ti motori izbirljivi za ulje i vole ga "papati" na forsiranju. vlasnik moje bivše firme je imao veliko sranje s njim radi neadekvatnog ulja koje su mu uvalili u servisu.

Ako kupiš motor, čovjek kaže da mu se slobodno javiš za sve informacije koje ti trebaju.
google master



Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #4 : Travanj 10, 2007, 12:24:15 pm »
James hvala!!
Evo opet danas me voda odnjela do njega, no ovaj put sam i zapalil ga. Taj tren je izbacio plavičasti dim i onda niš... :icon_scratch: Ajde vozači "propelera" jel to normalno il da dam petama vjetra??
Al je činjenica da mu ne mogu nikakvu zamjerku nać...
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #5 : Travanj 10, 2007, 12:30:35 pm »
Ako hoces mogu zamoliti Matasa da ga ode sa tobom pogledati
BMW = bauer motor werke

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #6 : Travanj 10, 2007, 12:33:53 pm »
  Kak mi se čini po slici to si bio u TF motociklima? Ak jesi budi oprezan, imaš na motorima jednu raspravu o polovnima na kredu kaj raspravljaju o njima pa pročitaj.Navodno su desetak ljudi dobro zeznuli  :dontknow: :icon_scratch:

  Evo C/P samo jednog posta:

...ja znam "gazdu"
nikad tamo ne bi kupio motor,budite oprezni
...čekamo članak...
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita


Offline dub

  • Komarac
  • *
  • Postova: 11
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • BMW K1100LT, BMW K75/2
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #8 : Travanj 10, 2007, 14:01:02 pm »
Rabljeni R1100RT je bio i na mojoj listi kad sam ja trazio veci motor. Probao sam ih nekoliko i presao oko 500km prije nego sto sam se konacno odlucio kupiti K1100LT (dealeri se ovdje stvarno moraju namuciti da prodaju rabljeni motor). O razlogu zasto sam na kraju kupio K1100LT cu na kraju. Gotovo svi BMW-asi koje znam ovdje voze R. Samo nas je par jos ostalo na K modelu no kako stvari stoje i mi cemo na novi K ili R ove godine.

Moji dojmovi o R1100RT (1997 5 speed, ABS)

- Tipican BMW oil-head boxer. Masina vuce kao lokomotiva u bilo kojoj brzini (sa suvozacem, sa prtljagom ili bez). Snaga na papiru (90 KS) ne izgleda bas nesto, no u praksi je ima i previse, ako je touring ili vikend voznja ono sto te interesira.

- Prednji kraj (Telelever) je nesto sto moras probati ako vec nisi. Kad prodjes par zavoja na njemu odmah ce to biti jasno zasto je Julijus mislio da je frajer ispred njega superman. Zamisli Jadransku magistralu sa krasnim zavojima i prilicno neravnomjernom kvalititetom povrsine (puno izbocina i udubina) narocito tamo gdje ti to najvise smeta. R1100RT ili bilo koji  drugi BMW-ov motor sa telelever-om to prodje bez velikih teskoca da uopce ne skuzis da nekaj nije u redu sa cestom. U takvim situacijama se ponasa vrlo predvidljivo.

- Morat ces se priviknuti da prednji kraj ne tone kad pritisnes prednju kocnicu. Trebat ce ti otprilike 10 minuta da se naviknes i vidjet ces i sam zasto je to dobro. Moj utisak je bio da mu je geometrija konstantna (teziste stalno u jednoj tocci) bez obzira na ubrzavanje, konstantnu brzinu ili kocenje. Vrlo relaksirajuce i lagano za vozit.

- 1997 modeli su uglavnom dolazili sa ABS-om.

- Prednji "floating disk" klopara no to je normalno.

- Sto brze ides sigurnije ti se cini. Smijesno no moras sam probati pa nam reci.

- Istina je, ako ga deres na oko 6000 rpm ili vise, konstantno, trosit ce nesto vise ulja. Ljudi ovdje kazu cak oko 0.5 l/1000 km  (Castrol GPS 10W50), no nitko se ne uzbudjuje oko toga. Masina se ne trosi nista manje, niti vise samo ulje izgara kroz vodilice ventila. Sve BMW 4valve masine trose nesto vise ulja.

- Poznato je da  znaju malu puhnuti plavog dima kad sa zapale no to je normalno.

- Prilicno cesto (svakih 10000km) se moraju podesavati ventili. Vrlo lagano za podesiti (moras imat tri ruke i lampu no da se uz pivu i pomoc prijatelja). Ja sam ti ovdje clan BMW kluba i vidio sam kak se to radi na danu odrzavanja, a i pomagao sam na R "oil-heads" RS/GS/RT puno puta. Podesava se onak kak se podesavalo i prije 20 godina. Spijuni (dva), dva do cetiri kljuca 10 i lampa.

- Odrzavanje je jako jeftino (uglavnom mjenjas ulje u masini, mjenjacu i zadnjem kraju).

- Kvarovi su rijetki, no kad se dogode skupo je.

- Jako osjetljiva i skupa plastika (ima je jako, jako puno) pa moras paziti da ti ne padne.

- Koristi nisko-profilne radijalne gume sto ti otprilike znaci jedan par svakih 10000 do 12000km.

- Na oko 150km/h retrovizori prestaju biti od neke prakticne koristi posto slika u njima vise lici na TV sliku bez antene.

Ja sam bio prilicno odusevljen sa R1100RT i R1150RT no kupio sam rabljeni K1100LT posto me je kostao pola manje ($5000 AUD) i osim telelever-a sve ostalo je manje vise isto (komfor, snaga, tezina). Jos uvijek ne mogu prezaliti telelever no nije bio bas vrijedan dodatnih $5000 AUD.
Kolko traze ovi frajeri gdje si ti gledao?
Ako te jos nesto posebno zanima mogu pitati ovdje cure i decke koji voze R1100/1150RT (a ima ih dosta), pa ti javim.




Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #9 : Travanj 10, 2007, 14:38:06 pm »
ako je ta bembara 6900e...to mi se čini previše,jer za 60k kn ima dobrih novih motora....od fazera,horneta,zeda,pa do recimo sv1000s koji je 65k kn i naravno bandita1200 a i priča se nešto da je strom 650 k7 56k kn....tako da je nikako ne bi dao 50k kn za 10g star motor koji je prošao ohoho kilometara.....mislim to je turer,niko ga nije kupio da se đira po gradu.....to je samo moje mišljenje.

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #10 : Travanj 10, 2007, 22:49:41 pm »
Dub- hvala kolega!! Puno si pomogao, pogotovo oko ulja i dima! :icon_pidu:
Kaj LT nema telelever?' :icon_scratch:

2Deny, u tom i je stvar što nije vožen po gradu već na cesti bez trganja... A uspoređivat ovo i fazera je bogohuljenje, nhf... :motocikli007:


Jedino još što me muči pravo stanje baš ove jedinke jer mi se ona raspravica na "motorima" o ovom dileru nikak ne sviđa...
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline dub

  • Komarac
  • *
  • Postova: 11
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • BMW K1100LT, BMW K75/2
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #11 : Travanj 11, 2007, 11:32:30 am »
Citat:
Kaj LT nema telelever?

Nema.
K1100LT ti je zapravo nabrijan K100.  Cetiri nikasil cilindra u liniji, cetiri ventila po cilindru,
masina prevrnuta na lijevo, vodeno hladjenje, floating disks naprijed, paralever otraga, ABS.
Ljudi me cesto pitaju kad bum si kupil "pravi BMW" i pri tom misle na boxer masinu. Vjerojatno i budem jednog dana.
Evo ti linkovi sa nesto slika pa usporedi.

K1100LT
http://www.bmbikes.co.uk/photopages/photosk1100lt.htm

R1100RT
http://www.bmbikes.co.uk/photopages/photosr1100rt.htm

Ovdje ti je completna shema pa vidi kaj ima unutra prije nego kupis.
Siguran sam da Lolo vec zna za taj link:

http://www.realoem.com/bmw/select.do


Offline wildstardude

  • R.I.P.
  • **
  • Postova: 156
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
    • Blueknights.hr
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #12 : Travanj 11, 2007, 17:03:49 pm »
Za ovaj neznam, nisam ga vozil ali decki koji voze sluzbene kazu da mu vade mast i da samo ide....
It doesn't matter WHAT you ride, it matters THAT you ride...

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #13 : Travanj 13, 2007, 22:41:16 pm »
Taj je moto bio dugo vremena na mojoj listi želja, ali zbog toga što nisam mogao pronaći u HR, a varijanta s uvozom mi je ličila na igru lutrije, odlučio sam se na kupovinu Stroma. Ali sam još uvijek na BMW listi čekanja  :@:

S time da sam dobio preporuke o nabavci modela R 1150 RT, zbog modifikacija i mjenjača u odnosu na R 1100 RT.

Što se tiče dojma veličine takvih "oklopljenih" BMW turera, kada sam vidio koliko je R 1200 RT kompaktniji s integralnim koferima od moga Stroma s Givi setom kofera, ne vodim više brigu o gabaritima motora  :llllol:

Ne znam koliko to tebi znači, ali udobnost suvozača je meni bitna jer se stalno vozim s suprugom, a to su RT modeli neprikosnoveni.
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: BMW R 1100 RT
« Odgovori #14 : Travanj 13, 2007, 22:51:49 pm »
Da znači, to je jedan od glavnijih razloga...
A šta je to nešto ozbiljna razlika u modelima ili kaj? Kad je uopće krenuo 1150?
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!