Autor Tema: Klasa koja nedostaje 400ccm  (Posjeta: 23280 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #15 : Travanj 02, 2007, 00:45:34 am »
kad vidim da ovo ima novo za kupiti  :crybaby2:

750



400

BMW = bauer motor werke

Offline Charlie

  • Split-Dalmacija
  • MMP
  • *****
  • Postova: 916
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • BMW R80 RT
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #16 : Travanj 02, 2007, 10:18:28 am »
Ovo, zasto u japanu ima gomila 400-tica je zakon (mislim u bukvalnom smislu).
Imas nekih gomilu stvari da savladas da bi mogao voziti motor preko 400 ccm.
Ko hoce nesto da proda u vecem broju u Japanu taj mora ponuditi motor ispod 400 ccm.
Zato se onaj Ducati Monster prodaje samo u Japanu.
Da i ,,neiskusni'' cuju i osjete Ducati, pa kad bude vrijeme za nesto vece...

Na istočnim tržištima razlog proizvodnje motora manje kubikaže( 125, 150, ..., 350, 400) su isključivo državni nameti na motore velike kubikaže. Ovo sam doznao razgovarajuči sa nekolicinom tamošnjih lokalnih motorista, a istih je preko 80 posto populacije.
Bolje cili život živit kao bogataš nego jedan dan kao siromah - Sir Oliver

Milost ne tražim niti bi vam je dao


Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #17 : Travanj 02, 2007, 23:02:10 pm »
Da je meni jedan takav Monster 400, taman, nebi vise trazila, Dukac a mali..joj steta kaj nisam u Japanu :crybaby2:

tamo je normalno maltretirat žene  :icon_evil: daj razmisli :icon_mrgreen:

A sad bez offa: svima vremenom poraste apetit za većim motorom. A preko 400ccm je samo liječnički kao kod nas za pilota aviona-lovca. Kak bi se osjećala?
google master



Offline kvatrić

  • Vizir
  • **
  • Postova: 130
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • er6n,zephyr 750
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #18 : Travanj 03, 2007, 08:41:10 am »
...kako je onaj zephir lijep  jaoooooooooooooooooo
pravi muškarci ne jedu med-oni žvaču pčele

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #19 : Travanj 05, 2007, 15:20:04 pm »
CB400 jakko lijep motor. Meni savršeno i ne potrebno više cc-a.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Hac

  • Ivanić Grad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 602
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • CBR 600 RR 07
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #20 : Travanj 06, 2007, 13:44:45 pm »
Trebalo bi i kod nas uvesti takve klase motora.
Idealno za početnike,cure(i to ne mislim zato kaj ne znaju voziti!  :@:,nego zato kaj je masa cura nižih rastom i slabijih fizički pa im se teško boriti s motorom od 200 kg-da me ne napadnu odmah ženski članovi foruma!!!),a ima i onih kojima bi to bio čist dovoljan motor za gušt(npr.mom starom)jer ne traže više od motora...

Zašt su Japanci privilegirani? :icon_scratch: :motocikli007: :angryfire:
Jel to možda zato kaj je kod njih kultura kamikaza pa im ne daju više kubika da se svi skupa ne strele na cesti??? :Ratt: :motocikli031:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #21 : Travanj 06, 2007, 22:49:59 pm »

Zašt su Japanci privilegirani? :icon_scratch: :motocikli007: :angryfire:
Jel to možda zato kaj je kod njih kultura kamikaza pa im ne daju više kubika da se svi skupa ne strele na cesti??? :Ratt: :motocikli031:

Zato jer su bogati! Ako Japanac poželi imati Ducati, sposoban ga je platiti, ali mu država radi poteškoće svojim rigoroznim zakonima. I onda će se tvornica potruditi ponuditi mu motor koji će smjeti voziti. ni Švicarska nije brojčano ni teritorijalno ogromna država naspram nas (ili Danska), ali kladim se da je tamo ipak bolja ponuda na tržištu.

Ipak, mislim da se ni mi danas ne možemo požaliti. Sjetite se situacije od prije samo nekoliko godina. I bit će nam sve bolje, to sam siguran.

Ipak, mislim da klasa 400 kod nas nebi prošla. Takav smo narod. vas je par na ovom forumu lijepe stvari reklo o toj klasi, ali mislim da ste manjina. Klasa 750 bi već mogla biti neka druga priča.
« Zadnja izmjena: Travanj 07, 2007, 14:16:29 pm James1100 »
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #22 : Travanj 06, 2007, 23:59:58 pm »
  Evo da ja napišem koju pametnu u ovoj temi s obzirom da vozim otprilike tu klasu  (450ccm).

  Da se razumijemo, ja bih naradije vozio Goldwing 1800 ili nekaj slično, ali .....  S obzirom na mogučnosti, vrijeme koje uspijem odvojit i kilometražu koja je jako mala u odnosu na želju za vožnjom za sada sam se zaustavio na klasi do 500ccm.

  S obzirom da mi najviše odgovara custom motocikl vozim LTD450, ali največa zamjerka mi je to što mi je taj motor nekako prekratak. Sviđa mi se i Virago ali 250ccm mi je premalo, a 535 su mi veći izdaci za regu (cca 900kn za ZG) a motor je po snazi čak i nekoliko KS slabiji od moga.

  E ukratko želio sam reć da je od 250 do 650 ccm velika rupa i mislim da bi motocikli poput Dragstara, VN-a ili Intrudera u klasi 400-500 ccm mogli naći solidan broj kupaca.
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #23 : Travanj 07, 2007, 14:16:06 pm »
Tu si u pravu. i ja sam došao do tog zaključka gledajući klince u kvartu koji izlaze iz škole, zapošljavaju se ili rade preko servisa i počinju prelaziti sa neregistriranih MZ-a ili 125-ica na veće motore. Tako je u mom kraju u jednom trenutku naglo skočio broj Viraga 535 i ER5. Prvo, i tu je ponuda premala, a drugo,  za motore preko 500ccm je skuplja registracija što takvima naročito nije zanemariva stavka ako i oni sa sređenijom situacijom moraju razmišljati  o tome. nažalost, i toj klasi je broj custom modela sve manji i još se samo Yamaha drži u tom segmentu. zato me naročito smeta što se osiguranje naplaćuje mo zapremini motora. I onda takav, smireni klinac mora plaćati isto osiguranje kao i tatin sin koji je to ljeto dobio 636 i koji se spreman ubiti na nekoj banderi i uz to, ako se prilika ukaže, polomit kičmu nekom pješaku ili vozaču osobnog auta. da  me nebi netko krivo razumio, ima ljudi koji su ljubitelji R motora, ali takav stroj je ipak malo teže kupiti od servisa ili plaće kod nekog obrtnika. A kamoli kasnije servisirati. Takvi na klasu 600 ipak dolaze malo kasnije, pa ako bog da, malo su već pametniji ili bar malo više razmišljaju.

A gledajući dimenzije malih choppera i customa, tu također imam jako velike zamjerke na proizvođače. I sam sam imao Suzukija 650 kojim sam bio vrlo zadovoljan i nije me smetala ni mala snaga ni zapremina ni brzina. glavni razlog prodaje su bile dimenzije jer na mojih 190 visine i grčenja zbog malog motora, putovanja su prisilno bila  cruising iako to nekad i nisam želio (naročito na susrete), a u paru je bilo nemoguće. Jedini odlazak sa ženom na more na tom motoru sam organizirao tako da su stvari putovale autom i čekale nas na cilju.
Neznam na koji način razmišljaju planeri proizvodnje po tvornicama i oni koji ispituju tržište, ali 10  ili 20 cm dodatka na rami u dužinu nikako nebi trebao biti neki preveliki dodatni trošak proivođaču, naročito što to povlači sa sobom samo još produženje lanca ili remena, a tu bi se vjerojatno dala iskoristit dimenzija nekog većeg motora što im nebi smetalo unifikaciju dijelova. Ako bi i netko nizak vozio takav produženi motor, bio bi zadovoljan jer chopper dužinom dobiva na atraktivnosti i to je trend kod prerađivača u svijetu. sami odnos udaljenosti komandi također, mislim da nebi bio neki veći problem i to bi bilo lako riješiti. A i inače, kad gledam i manju klasu, danas 15 godišnjaci imaju 170 ili više visine, igraju košarku i zakucavaju sve ranije.
Da, bilo bi krasno da sam ovaj post napisao na nekom jakom američkom ili njemačkom forumu pa da to pročitaju i ljudi iz Suzukija i ostalih jakih igrača na tržištu :dontknow:
google master



Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #24 : Travanj 07, 2007, 23:16:08 pm »
Meni se čini da nedostaje klasa 250. Znam snage i kubikaže nikad dosta ali...
Kod nas se nudi Yamaha YBR 250, Honda CBF 250 i... to je to, ostalo skuteri.
Klasa idelna za početnike, 20-ak konja, dovoljno veliki da može da se nauči ponašanje motora.
Dovoljno snage (pa svi kažu da Beverly 250 može što šta) i ja to poredim sa njim.
Poslije tih motora velika večina bi znala pravilno da procjeni koji bi motor htjeli sledeći.
Cijena registracije je povoljna (u CG oko 110 eura) kao i održavanja.
Sa klasom 250 možda bi 400 bila višak  :dontknow:
Ali opet do 500 kubika je povoljna registracija.
Ovo su neka moja ,,glasna'' razmišljanja

Offline paperinos

  • Komarac
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 0
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #25 : Svibanj 02, 2007, 01:47:12 am »

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #26 : Ožujak 10, 2008, 07:20:27 am »


baš mi onak super izgleda al mi nije baš jasna ta klasa od 400ccm

uvek sam mislil da klas idu 50,  125,  250,  500, 750, 1000,... jer mi je taj sljed nekak logičan

a nebi imo ništa protiv da u nas imaš Kineze od 400 ili 500 ccm
sigurno bi moj bio umjesto 250 malo jači jer pretpostavljam nebi bio puno skuplji
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #27 : Ožujak 10, 2008, 10:58:16 am »
u Japanu su druge zakonske odrebe i jako je skupo imate motocikl sa puno ccm-a

pa ta klasa 400 je njima zapravo do 400 ona fora 398 ccm isl.

jer su davanja daleko manja
BMW = bauer motor werke

Offline Laci-luc

  • Bistra
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 647
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • daj Bože
    • www.simek.hr
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #28 : Ožujak 10, 2008, 11:30:21 am »
u Japanu su druge zakonske odrebe i jako je skupo imate motocikl sa puno ccm-a

pa ta klasa 400 je njima zapravo do 400 ona fora 398 ccm isl.

jer su davanja daleko manja

da to mi je bilo jasno kad sam pročital temu

dobro stvarno neznam di su kod nas te porezne grenice ali mi se čini da i kod nas ima kronični nedestatak motocikala cca 500ccm a ovih 400 mogu strpat u tu klasu.
tih 500ccm mi se čini jako pristojna kubikaža za one koji ne žele prejak i preskup motor (radi potrošnje goriva, raznih poreza itd.)  a s druge strne budu sigurni ako su dvojica na njemu da neče ostat na pola brda do vrha za razliku od 250 ccm.
Navek tam, de vine srcu radost daje

Offline zuti

  • Zabok
  • MMP
  • *****
  • Postova: 506
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Aprilia rsv 1000 mille
Odg: Klasa koja nedostaje 400ccm
« Odgovori #29 : Ožujak 10, 2008, 13:09:49 pm »

 a s druge strne budu sigurni ako su dvojica na njemu da neče ostat na pola brda do vrha za razliku od 250 ccm.

Kaj dogodilo ti se? :icon_fU:
Ajde jos jednu putnu, pa jos jednu, jos jednu ajde ovo je stvarno zadnja ma hajde jos jednu, jos jedna i idemo. hik nikam nejdi prije