Autor Tema: YAMAHA VIRAGO 250  (Posjeta: 22441 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #45 : Kolovoz 22, 2008, 20:40:38 pm »
prekrasan mi je motor...a ako ide i do 130 meni cisto dovoljno..mislim da je zadnji problem sta imam 188 cm...neznam kako bi izgledao na njoj?!

svar je jednostavna: šteta je birati motor po takvim kriterijima kao što su tjelesne dimenzije. Naročito choppera - kupiš motor koji te zadovoljava snagom, cijenom i ne manje važno, izgledom. uz par prijatelja koji se malo kuže u mehaniku ili varenje, pripašeš sebi komande za sitno novaca (ovo ovisi o prohtjevima), i sve 5.
Suzuki Savage koji sam imao nije puno veći dimenzijama od spomenute Yamahe. Koristio sam ga i u gradu i za putovanje (i u dvoje) i samo mi je žao što nisam odmaknuo nogare. Ostalo sve  super, a posao oko nogara bi koštao cca 100 ili 200 € uz pomož frendova. Inače, visok sam 191.
google master



Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #46 : Kolovoz 22, 2008, 21:23:56 pm »
prekrasan mi je motor...a ako ide i do 130 meni cisto dovoljno..mislim da je zadnji problem sta imam 188 cm...neznam kako bi izgledao na njoj?!
Vlasnik sam jedne 535  pa da ti odgovorim direktno na postavljeno pitanje;250 se ne razlikuje preveć u dimenzijama od 535.
Motor je dakako kvalitetan,dugotrajan i cijenjen - mislim na cijene polovnih modela.No i mali je,zbijen,jako nezgodan volan,fuzići nisu naprijed (kako je to dobro riješeno kod npr Zinga 125),čak i o brzini od 130 km/h bi se dalo raspravljati.
Potrebne su neke preinake (pri tom mislim prvenstveno na volan i produženje fuzića) da bi taj motor bilo opuštenije voziti.Meni je 535 mali,a ja sam pak 1.80 što je za nekih 8 cm manje od tebe,tako da sam mijenjao volan (koji je sad u razini ramena) i čekam da mi se Toldi smiluje i napokon napravi te fuziće  :icon_mrgreen:

Svakako ne bi pogriješio kupovanjem 250 ce,kako reče pl. James Guzzi :icon_super: izgled ti ne bi trebao biti primaran pri kupovini motora već njegova pozdanost i ekonomičnost.

No preinake ćeš morati napraviti.
(Za volan ti savjetujem T ravni +  raisere)


Offline boris1984

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 408
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Fly 150
Odg: YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #47 : Kolovoz 23, 2008, 13:22:23 pm »
jesam...vozim redovno vn 800 od prijatelja...

Offline Ico

  • Rijeka
  • Old School
  • ****
  • Postova: 796
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Honda CBR 900 u slaganju
Odg: YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #48 : Rujan 04, 2008, 17:58:03 pm »
Ma samo kupi ti motor, lako ćeš kasnije zabit neku šipku naprijed i produžit te komande, pa nije to konstrukcija rakete.

Ni ja koji se 0% kužim u tehniku bi nešto složio uz nečiju pomoć.

Hvala Bogu, Domovini i Georgeu Bushu, pa bar se custome može lako modificirat, zato se i zovu tako !

I da, staviš još Highway bars i onda si ko'beg, ma kakav beg, SULTAN! Samo se razvališ i idemo miki !


Offline M.C. Kompa

  • MMP
  • *****
  • Postova: 419
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • BMW R 1100 RT
    • MK Kompa
Odg: YAMAHA VIRAGO 250
« Odgovori #49 : Rujan 20, 2008, 20:07:32 pm »
evo mene sa par informacija (tek sad sam vidio temu).

motor trosi 3,5 l
ide za 250 ccm vrlo dobro
za zenom sam ga navuko na most 130 - 135
najvise mu odgovara brzina oko 80
do 90 - 100 dolazi vrlo lako, 120 onak srednje zadovoljavajuce, ostalo cekas
s obzirom na manju kubikazu potrebno se naviknuti na kretanje sa jacim gasom a ne klasicnom vagicom
za malo zustriju voznju potrebno ga je zabijat u okretaje, a onda ni zvuk ni ponasanje nisu u skladu sa stilom motora
jako je lagan i upravljiv
neopisivo je upravljiv (sa gsx uletavam u rotor sa 70 i malo je na knap, sa ovim cudom 80 i jos imam lufta)
za odrzavanje jos neznam, sad ce zima
o zvuku nemogu pricat jer imamo dve direktne cijevi, zvuci kao da je barem 500 ccm
kad stavis suvozaca zadnji kraj jako sjedne i lako pocnes prerano strugat - isto se dogodi ako beeble sam sjedne na njega
volan takodjer nije original. ovaj kaj je gore je odlican (foto ako bas zahtjevat - lijenost)

kako nije moj stil motora, ja noge drzim na zadnjim fuzicima i to je MRAK MRAK MRAK
kad smo dvoje onda su mi komande malo blizu, ak izbacim noge van ostavljam pete po cesti i na najmanjem zavoju.

ako ima jos pitanja mozda znam odgovor al sam zaboravio napisat.
YOU NEVER RIDE ALONE
www.mk-kompa.com
mk-kompa@mk-kompa.com
BMW je korak prije starackog stapa