Autor Tema: yamaha XVS 650A draagstar clasic  (Posjeta: 13288 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Promil

  • Gorski Kotar
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 750
  • Karma: 73
  • Spol: Muški
  • 1602 wildića
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #15 : Veljača 11, 2007, 18:35:44 pm »

Ja ti savjetujem 650,manja rata,manja rega i manja potrošnja,osim ako ne voziš često duže relacije ili ako si šminker pa ti treba za vozanje od kafiča do kafiča,onda u tom slučaju 1100 :icon_super:


ja ti nebi taj savjetovao jer ces ko sto choke kaze za pola godine zažalit i onda plakat sljedecih 7 godina dok ga ne otplatis!!!!

Polovnih 1100 imas dosta na prodaju i isplati  se !!!!

Ima ti choke jednoga na prodaju ako sam dobro upoznat!!!!!!!!!!!!
DAJ NEEEE SEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

My wife yes
My dog maybe
My motorcycles NEVER!!!!

Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #16 : Veljača 11, 2007, 19:07:35 pm »
Nije baš vezano uz temu, ali mi je sad na pamet pala ideja pa ću je ovdje staviti kao prijedlog. možemo se negdje naći pa napraviti usporedni test motora u istoj klasi. Znali bi na čemu smo, a i bila bi velika pomoć u budućim ovakvim temama.
prilika bi bila na nekom budućem forum susretu.

Naravno to je dobra ideja....
neodoljivi....

bandit12

  • Gost
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #17 : Veljača 11, 2007, 21:46:54 pm »
Hajde da se ponovim.......
Definitivno 1100! Motor je sjajan,a apetiti uvijek rastu. Kod 1100 imas snagu i brzinu,mnogi kazu da trosi puno ali nije ni neka razlika ako ces ga voziti kao 650....samo se radi o tome,da 650 ljudi uvijek zele voziti kao 1100 :icon_confused:
Osnovni problemi se javljaju kada negdje putujes u drustvu pa ih nemozes pratiti,pogotovo sa suvozacem.
650 ima snage cisto dovoljno za neku kracu destinaciju ili za trknut na korso,na kavu....itd. ali natovarit ga i jos staviti na njega ev. vjetrobran,a da ne spominjem suvozaca......pa taj toric nemoze izdrzati ni manju uzbrdicu uz putnu brzinu...

Moj glas bi definitivno isao Staru1100

Offline simba

  • Komarac
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • VN900
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #18 : Veljača 11, 2007, 22:07:29 pm »
Da kad smo kod testova, usporednih bilo bi to super. Nadalje ja bih bio najsretniji da sredim ono što sam počeo, ali kako vidim ništa od toga.... preskupo če biti na kraju, ali dok dočekam da ga sredim i još oko papira ne mogu toliko čekati. Zato sam se odlučio da si priuštim neki stroj da se vozam.... Moja druga polovica nije baš zadovoljna s idejom oko kupovine ikakvog motora iako se u mladim danima voljela vozati. Dalje trenutno sam u kreditima za kuču, pa mi svaka lipa puno znači. Dakle jako ču biti sretan da vozim bilo šta na dva točka , naravno osim skutera jer to imam i malkoc me sramota na tome se voziti, nadam se da neče netko zamjeriti na ovoj izjavi, ali moje mišljenje da skuter nije motor i da je to za djecu i žene. Svaka čast ženskom spolu koji vozi motor....!
Dakle rezime:
- što jeftiniji,
- na kredit što povoljniji jer drugačije ne može,
- što manja davanja državi za poreze i osiguranjima na deranju kože,
- obavezno cruser jer drugi ne dolazi u obzir jer se želim voziti za gušt itd.
- najbolje novi jer novi je novi,
- u nuždi može i polovan.
Ne znam šta da još naglasim?
Da polovan bi mogao ako dignem neki gotovinski kredit, a poslije ga ja sredim po svom guštu, to bi bilo dosta prihvatljivo, ali da su neke normalne cijene kod nas za polovno. Ali frajeri kupe novo, onda kolju da bi ih se vidjelo i ČULO, pa onda još prodaju za veliku lovu, pa još porez na kupovinu polovnog vozila u koje nisi siguran u kakvom je stanju itd....!
Tako da nedoumica ima koliko voliš, jedino što znam je da se uskoro moram voziti ili ču se baciti pod AVION ili ZRAKOPLOV!!!!
 :dontknow: :dontknow: :dontknow:
Život je pre kratak da bih žurio!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #19 : Veljača 11, 2007, 22:38:42 pm »
...ak nemaš baš love da nadoplatiš za veči i da svake godine plačaš veću regu i ostale namete, a voliš prije svega laganu vožnju i kruzanje star cl.650 je za to idealan motor, em lijepo izlgeda, a i djeluje ko da je puno veće zapremnine!

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #20 : Veljača 11, 2007, 22:47:08 pm »
ako možeš uzmi kredu i idi na novo...kažeš da imaš skuter,pa prebaci policu s njega

što se tiče klasa....za takav motor 1000 je jedini izbor....zato jer je jeftinije uzeti 1000 i guštati,nego 650,pa malo ,trenutno uštediti,a onda opet shvatiti da ti treba 1000,pa opet sve nanovo...keš,keš...kad sve zbrojiš sa 650 gubiš...(taj 650 jedva ide 140 na sat,znam,nije stvar u brzini,ali ako nešto ne ide,onda neide,pa njega svaki beverly 250 opere uzduž i popreko)

ako ganajaš polovne gledaj ubosti 749ccm jer je to puno bolje od dragstara650...recimo hondu shadov 750 ili kawin vn 750.....(55ks-ide to).

ne znam dal se može polica prebacivati,ako uzmeš polovno,valjda može

obrati pažnju na potrošnju....dragstar1100 voli popiti i 8lit na 130...dok vn900 bi trebao proći s 4,5 litre na 120km/h (injection...toči omv100 i uživaj)...dragec650 opet troši više od vna

vn900 je 60 000k kn za keš,za kredu...na 5g isplatiš banci skoro 16 000kn kamata...a na 7g 23 000kn....u svemu tome rega je minorna stvar,jer i tih famoznih 4000kn je godišnji iznos...a nešto se šuška da možda dozvole i 6mj registriranje,a ušteda od jedne do druge klase ti je koliko?...1500kn....znaš ono ,kao 4k kn je puno,a 2,5 k kn nije,a 1500kn je 100 i neka kuna mjesečno razlike)

slažem se s tobom ,glede skutera
« Zadnja izmjena: Veljača 11, 2007, 22:49:03 pm Deny »

Offline simba

  • Komarac
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • VN900
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #21 : Veljača 11, 2007, 22:59:27 pm »
Još ima jedna stvar, kad bi ja vidio VN900 uživo, a ne samo na slikama onda bih još mogao i odlučiti, možda!
Drageca od 1100 sam vidio, onoga od 650 takođe, ali VN900 nisam.
Da još VN900 se čeka koji mjesec poslije uplate itd, tako su mi bar rekli, a na slijepo kupiti baš....
A sutra idem da vidim šta je došlo tu kod nas jer su rekli da bi trebao da dođe dragec 650.
Možda stigne i neki 1100 pa da vidim razliku.
Život je pre kratak da bih žurio!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #22 : Veljača 11, 2007, 23:05:03 pm »
ako možeš uzmi kredu i idi na novo...kažeš da imaš skuter,pa prebaci policu s njega

taj 650 jedva ide 140 na sat,znam,nije stvar u brzini,ali ako nešto ne ide,onda neide,pa njega svaki beverly 250 opere uzduž i popreko
miješaš kruške i jabuke...650 je motor koji ima dosta snage kad zatreba i sa suputnikom i taj motor možeš najbolje iskoristi pri 120-130, mislim prvenstveno na vožnju koja je u granicama idealnih uvjeta za takav motor...ista stvar je i sa 1100, ali one je veći teži i kad usporediš ta dva motora i razliku od 20 ks ne osjeti se baš previše..dakle oba motora su za neku umjerenu vožnju i sve iznad toga je mučenje..i ak se brineš da te ne opere beverly il neki drugi motor, onda definitvno nisi za takav motor, jer mu to nije svrha!
« Zadnja izmjena: Veljača 11, 2007, 23:07:48 pm black&white »

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #23 : Veljača 11, 2007, 23:08:25 pm »
a zivkaj kms i kaptol pa kad nekome dođe,uleti sjedni na njega i izguštaj se.....ako  dragec650 isto košta kao i vn900 (pogledaj malo na ovom forumu što piše za vn900,ima dosta toga korisnog)....nema se tu šta razmišljati....ako se i čeka mjesec,dva...ejjjj pa tek je 2. mjesec

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #24 : Veljača 11, 2007, 23:15:31 pm »
miješaš kruške i jabuke...650 je motor koji ima dosta snage kad zatreba i sa suputnikom i taj motor možeš najbolje iskoristi pri 120-130, mislim prvenstveno na vožnju koja je u granicama idealnih uvjeta za takav motor...ista stvar je i sa 1100, ali one je veći teži i kad usporediš ta dva motora i razliku od 20 ks ne osjeti se baš previše..dakle oba motora su za neku umjerenu vožnju i sve iznad toga je mučenje..i ak se brineš da te ne opere beverly il neki drugi motor, onda definitvno nisi za takav motor, jer mu to nije svrha!

pretpostavljam da se dragec1100 pri istoj brzini vozi na dosta nižim okretajima nego 650...i tu je ona komponenta gdje kruzanje ima smisla i štedi se gorivo (niski okretaji)
a s druge strane vidio sam 650 u preticanju...i to je bilo grozno.....jednostavno čovjek ne može shvatiti gdje je nestao moment,snaga...na tom motoru u tom trenutku

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #25 : Veljača 11, 2007, 23:50:33 pm »
pretpostavljam da se dragec1100 pri istoj brzini vozi na dosta nižim okretajima nego 650...i tu je ona komponenta gdje kruzanje ima smisla i štedi se gorivo (niski okretaji)
a s druge strane vidio sam 650 u preticanju...i to je bilo grozno.....jednostavno čovjek ne može shvatiti gdje je nestao moment,snaga...na tom motoru u tom trenutku
Star 1100 sam vozil više puta, 650 jedanput i iskreno kaj se tiče neke snage nije mi prevelika razlika, normalno da 1100 ima više snage, ali ni približno tolko kak to izgleda na papirima...hoću reći da pri nekoj idealnoj putnoj brzini nemože se primjetiti velika razlika!
Evo, npr star 1100 i virago 535 ...tu su negdje, star je jednostavno trom prema 535, a kod preticavnja da i ne govorim, pa 535 vn 900, ista stvar je shadow 600 i 1100...jedino mogu reći za veliku razliku između vs 800 i 1400, pa da tu uzmem i wildstar 1600..vs 1400 jako odskače!
Napominjem da to ne pričam bez veze, vozil sam te motore, neki bili moji neki od prijatelja i to mogu reći iz usporednih vožnji pri normalnoj putnoj brzini bez ikakvih jurcanja...to je samo moje mišljenje  i ono kaj ja mogu izvući iz toga!
pozdrav!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #26 : Veljača 12, 2007, 01:17:36 am »
Još ima jedna stvar, kad bi ja vidio VN900 uživo, a ne samo na slikama onda bih još mogao i odlučiti, možda!


Slike si vidio. Doživljaj uživo je da je mnogo veći i komotniji nego se čini na fotografijama. draga će ti bit zahvalna ako kupiš. Stari VN nije bio loš, pa nema razloga da takav ne bude i ovaj novi.
google master



Offline Promil

  • Gorski Kotar
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 750
  • Karma: 73
  • Spol: Muški
  • 1602 wildića
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #27 : Veljača 12, 2007, 01:56:53 am »
Nije baš vezano uz temu, ali mi je sad na pamet pala ideja pa ću je ovdje staviti kao prijedlog. možemo se negdje naći pa napraviti usporedni test motora u istoj klasi. Znali bi na čemu smo, a i bila bi velika pomoć u budućim ovakvim temama.
prilika bi bila na nekom budućem forum susretu.


odlična ideja i ja dam svoj motor za to!!!!
DAJ NEEEE SEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

My wife yes
My dog maybe
My motorcycles NEVER!!!!

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #28 : Veljača 12, 2007, 08:57:59 am »
Gledajte ljudi,ako vam je stalo do brzine i ubrzanja kupite R motor,ali kad pričamo o drag staru,ja dajem prednost 650 iz čisto ekonomskih razloga,čovjeku kojem je dragocijena svaka lipa, razika u mj.rati 150 kn,razlika u regi 1500 kn,to je već3800 kn god. a di je još razlika u potrošnji.Ako ćemo uspoređivat custome u ubrzanju vjerujte nema boljeg od Honde cx500c,ja sam bio njen ponosni vlasnik 7 god. i znam da drag star 1100 nema nikakve šanse s tim motorom(isprobano),a cx ima samo 50ks i više nego dvostruko manju kubikažu,ali i potrošnju od 8 lit. kao i drag 1100.a drag 650 4,5-5 lit.Oba motora(650 i 1100) su koncepcijski ista,a največa razlika je u krajnjoj brzini.
Netko je rekao da je vidio 650 kako s mukom pretiče kamion,a ja sam vidio fazera 600 kako s mukom pretiče kamion,ali riječ je o vozaču,a ne o motoru u oba slučaja,jer i drag 650 u pravim rukama može biti pravi motor,ali večini vlasnika takvog motora do toga nije stalo.
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline simba

  • Komarac
  • *
  • Postova: 49
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • VN900
Odg: yamaha XVS 650A draagstar clasic
« Odgovori #29 : Veljača 12, 2007, 09:27:11 am »
E pa WARG to sam nekako htio čuti, tj. pročitati....tu smo sličnog razmišljanja jer ja sa sa wv bubom 1200ccm preticao i šlajdrao  tamo gdje daleko jači auti nisu, ali stvar je do vozača čini mi se....
Dakle po svemu sudeči isplativost ve na dragecu 650...cijena, registracija, potrošnja...a moja putna brzina i sa autom je negdje 80-90 km/h tako da i sa motorom mislim da če biti tu negdje jer želim doživjeti onaj put gdje se vozi, a ako hoču negdje brzo da dođem onda se ide avionom....hehehehe ili se kupuje hajabusa.......zar ne!
Život je pre kratak da bih žurio!