Autor Tema: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......  (Posjeta: 7378 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

bandit12

  • Gost
Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« : Siječanj 11, 2007, 22:17:14 pm »
Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......




« Zadnja izmjena: Siječanj 13, 2007, 14:28:03 pm Beeblebrox »

bandit12

  • Gost
Odg: MGC Custom bikes - tu James
« Odgovori #1 : Siječanj 11, 2007, 22:20:32 pm »
Imam jos dva filmica samo neznam kako ih poslati,pa....... :dontknow:

Offline V_max

  • Slavonski Brod
  • R.I.P.
  • ****
  • Postova: 890
  • Karma: 56
  • Spol: Muški
  • Suzuki Bandit 600N
Odg: MGC Custom bikes - tu James
« Odgovori #2 : Siječanj 11, 2007, 23:19:03 pm »
bandit...iz tvoje stale???
ti si to radio?
STA JE TO?

Nadam se da nije novi bandit...ovo super izgleda al mi zao
ako je NOVI....NOVCATI...NOVONOVCATI BANDIT!!!!

Mozes uploadat na video.google.com recimo...

Vanja

bandit12

  • Gost
Odg: MGC Custom bikes - tu James
« Odgovori #3 : Siječanj 12, 2007, 03:51:08 am »
Nije,nije.....to je koncept,koji sam slagal za showbike ali nikad nisam imao dost papirica..... :icon_redface:
Nije novi,al je isao kao san.....  :icon_super:
A kaj se filma tice,imam nekih problema,jer je snimano mobitelom pa moram to nekako prebaciti u drukciji file.
Ma kvragu,kad nisam vican ovim elektronskim sranjima,bolje mi lezi mehanika..... :dontknow:

bandit12

  • Gost
Odg: MGC Custom bikes - tu James
« Odgovori #4 : Siječanj 13, 2007, 00:43:28 am »
Nije bandit,to je daleki i stari suzukijev G model 1100,imao je kardan. Ja sam kardan iskoristio,no produzio sredisnji dio za 12,4cm.Moja rama,tank je od staklo-plastike 24litre. Far je 100w ali baza je od fice s time da je kapljica fara isto radjena od fibera i u njoj je sva elektrika (osim akumulatora :icon_mrgreen:)Sic je radjen od celicnog lima,standardno presvucen,cak sam i sivao kozni dezen (nasao jednu staru rokersku jaknu).
Felge su sa honde CB1000 koliko se sjecam.....samo je zadnja felga preradjena zbog kardana(to nisam ja radio),a sam sklop zupcanika u felgi je preuzet sa Fiat Pande.
Auspusi su Tomo Vinkovic,a zavrsnu vanjsku obradu je napravio moj frend,limar. Unutrasnja obrada je moja(e to je bilo zahebano).Grane su sa bandita 1200 ali od Yoshimure 4 u 2,osobna prerada je bila ponovo u 4.
Prerada masine je sa 1098ccm na 1292,klipovi s nosom,tanji dihtunzi,0.21 siri dosjedi ventila i drugi ventili. Pojacane poruge ventila,druge bregaste sa ostrijim bregovima. Nesto skracen hod klipa(nisam ja radio) zbog povecanja broja okretaja.
Ugradjen kit; Igle,komplet karburator,veci difuzori - ispolirani,K&N filteri. U samim filterima su skretnice za kovitlanje zraka (moja izmisljotina) usmjerava zrak izvana direktno u difuzore....Funkcija tih skretnica je nesto slicno kao i Ram-air.
U svakom slucaju,sa potrosenih 13 mjeseci i tonu zivaca,i rama je bila gotova ali sam na svu srecu imao vrlo slicnu preradu starijeg godista i jednog poznanika punog iskustva,tako da je rama bila vrlo brzo gotova i plastificirana.
Najveci problem bio je naci dobar odnos zupcanika u getribi,sto G model definitivno nije imao. Od getribe je ostala samo prva brzina,a sve ostalo je rad studenata na fakultetu brodogradnje i strojarstva u Zagrebu.Na cemu im svesrdno zahvaljujem i jos uvijek zalim sto nisam imao prilike biti tamo dok je trajala izrada :icon_sad:.
Koliko se sjecam,mislim da je to od generalija,to.
Ostale su sitnice,rucke kupljene u Motormaniji,raznorazni ukrasni sarafi i matice,brembo klijesta,celicni lajtunzi,original masinice kocnica (suzuki),nosaci retrovizora su zapravo nosaci brisaca sa stare Toyote Landcruiser. Kad pogledam kakvih ima po shopovima (a ima stvarno slicnih) Nebi mi vise palo napamet to pripasivati,polirati i dati na kromiranje.
Sami retrovizori su su kupljeni u katalogu "custom crome" iz istog je kataloga i volan,samo je vec bio rabljen podosta pa je pretrpio jos jedno brusenje i novo kromiranje.
Zapravo,rabljeno je bilo dobrih 80% dijelova moje suze.
Eto toliko o tome.........nemam vise nista pametnije.

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #5 : Siječanj 13, 2007, 16:23:37 pm »
nemam niš pametnog za reći,osim BRAVO majstore :icon_super: :icon_super: :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

bandit12

  • Gost
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #6 : Siječanj 13, 2007, 16:41:25 pm »
E,ja imam sada za reci samo hvala....a i posebno hvala administratoru za krpanje slikica......
Nisam to mogal sam :icon_redface:

Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #7 : Siječanj 13, 2007, 17:28:35 pm »
Svaka(dala) čast odlično....

Vidi se rađeno za dušu...

Pozdrav... :icon_super:
neodoljivi....

Offline Eva

  • Zagreb
  • Vizir
  • **
  • Postova: 309
  • Karma: 46
  • Spol: Ženski
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #8 : Siječanj 13, 2007, 17:42:57 pm »
Divota.....



Kak je Warg reko´, niš pametno za reć´, sem svaka čast...... :icon_super:

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #9 : Siječanj 13, 2007, 18:47:58 pm »
A di je sad motor?? :icon_confused:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

M.C. Kompa

  • Gost
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #10 : Siječanj 13, 2007, 20:03:38 pm »
evo da se nadovezem, s obzirom da sam vozio (probao) motor, iso je jeeeebeeeenoooo

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #11 : Siječanj 13, 2007, 21:11:36 pm »
 :notworthy:

vn 900

  • Gost
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #12 : Siječanj 13, 2007, 21:13:47 pm »
Svaka čast majstore  :icon_super: :icon_super:

M.C. Kompa

  • Gost
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #13 : Siječanj 13, 2007, 21:15:50 pm »
e a di ti je nesto prednji blatobran??

:belj

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Eto da i ja prijavim uradak iz svoje stale.......
« Odgovori #14 : Siječanj 13, 2007, 21:28:01 pm »
 :icon_pray: :icon_pray:

Svaka čast, majstore!!! Vidi se da je rad za dušu. I s puno truda. Također mi je vrlo simpatična ona spika o rabljenim dijelovima, uprezanju ekipe koju niti ne poznaješ itd,itd... Po tome se vidi velika želja. Bitan je rezultat,a ne šminkanje u stilu "ja radim preradu". Takvi obično pokupuju dijelove, plate nekim majstorima rad na stručnijim stvarima, a onda samo našarafe kupljeno. Jako mi se dopada sjedalo. Napravljeno kak spada. Kako je to zadnja stvar koja ide u preradi, obično su ljudi već umorni od dugotrajnog posla i žuri im se na cestu. Tu onda rade s manje volje ili koncentracije i to lošije izgleda. A prvo je izloženo pogledu :icon_rolleyes:
Iako mi ove "streetrace" prerade nisu favoriti, nemam ni jedne riječi primjedbe :icon_super: Osobno bih instrumente sveo na samo jednu "vuricu" jer sam pristalica minimalizma di kraja.

I još pitanje: kakav je bio uspjeh s tvojim patentom usmjeravanja zraka u usisu? Dal si probao vozit bez toga pa kasnije s tim da vidiš razliku?
google master