Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 269827 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1020 : Studeni 10, 2018, 18:47:43 pm »
Kak ti gas prima?
Provjeri membranu, i probaj podesit smjesu, možda je lagano bogata, pa kad stojiš malo " zamasti" svijećicu i crkne, osim toga provjeri si iglicu na plovku da nije loša pa "ne zatvara" dotok goriva.

Btw ja sam svojeg malo počastio dr.pulley rolicama



Ugradio sam ih danas, proizvođač preporuča 10-15% lakše od tvorničkih( 13,8g), ja sam išao još zeru lakše pa uzeo 11.5g, skuter očekivano starta na većim okretajima, i najviše razlike osjetim u međuubrzanju u području između 50-110km/h po satu gdje je puno živahniji, na kojoj god brzini odvrnuo ručicu gasa.
Na kratko isprobao krajnju došao do 145 po satu i nije bio u blokadi dok je s originalnima već na 140 elektronika odrađivala svoje.
S obzirom na đir od svega tih par km, za koji dan ću moć napisat koju više.

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 136
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1021 : Studeni 12, 2018, 06:31:54 am »
membranu u karburatoru?

2006to gosdiste je, injection...


koliko grama ti je tvornicki?

i jel znas koliko grama je u mome? pitam je po nekom katalogu mi daje 13, nesto , a kad sam isao u piaggia pitati, oni su mi rekli da je 15, nesto grama.

sad je u njemu 13,nesto grama, vrti se lipo ali ide u prevrtavanje posli 120 na sat...

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1022 : Studeni 12, 2018, 07:57:38 am »
Sorry promaklo mi, malo je 5l puno, mada i meni u zadnje vrijeme u gradskoj zna blizu 4 popit, s tim da ga bas ne stedim pa to "zglobu" pripisujem.
Sto se nemirnog rada tice znao mi se desavat nemiran rad, kad ga ne vozim tipa 10ak dana, i akumulator se malo isprazni, kad se pripuni najnormalnije radi.
Gasenje probaj rijesit ciscenjem ecu/klapne, tj. by pass voda, najcesce pomogne,mislim da sam cak ranije stavio i koju sliku i postupak u ovoj temi.

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 136
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1023 : Prosinac 11, 2018, 11:16:12 am »
i? kako ide? dr pulley? proslo misec dana :D

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 248
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #1024 : Prosinac 11, 2018, 19:45:05 pm »
Zaboravio sam napisat kratki osvrt, tebi sam već odg u poruci al možda bude još kome korisna informacija.
Uglavnom skuter starta puno bolje, vrti se kroz ubrzanje sigurno ~1000+rpm više,dok na 120km/h po vurici se baš osjetno manje vrti nego s original rolicama.
Krajnja brzina mi je prije bila oko 140 i tu je blokada odradila svoje, a sada je blokada tek na 152km/h po vurici i oko 130km/h+ po gps (s original rolicama124km/h).
Potrošnja u nekom prosjeku(3,5l) barem na tom zadnjem điru od 200ak km.