Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242418 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #975 : Ožujak 14, 2017, 19:09:30 pm »
Evo da malo osvježim temu,danas san napokon otkrio zašto moj bev ide sporo,naime netko je stavio rolice od čak 7 grama,a trebaju biti 13.8.Stavljene nove i čudo ide kako bi trebao ići,mojoj srići nema kraja.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #976 : Ožujak 14, 2017, 22:14:12 pm »
Nemreš vjerovat da takvi specijalci uopće postoje pa to mora da je skuter na 110 u blokadi bio  :motocikli007:

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #977 : Ožujak 15, 2017, 08:46:57 am »
nisan ni doša do 110

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #978 : Ožujak 17, 2017, 07:51:34 am »
prestrasno  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

zivo me zanima odakle mu ideja staviti toliko lagane role

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #979 : Ožujak 25, 2017, 16:39:36 pm »
60t km  nema znakova umora   :glasses9: :Ratt:



Mozda ga pocastim dr pulley rolicama, da mi se ne vrti puno  van grada..
Nude sicu za njega, nedam ga za cik...ak crne masina ide gore  350 ko zimski projekt.

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #980 : Ožujak 27, 2017, 07:06:05 am »
ako crkne?

jedino ako ga ostavis bez ulja i vode  :icon_mrgreen:  a koliko vidim, picajzla si, tako da ce te ta makina nadziviti  :@:

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #981 : Ožujak 27, 2017, 11:20:45 am »
Hehe da bev je golf 2 među skuterima  :icon_mrgreen:, a i po cijeni ko vw opcenito kod nas.

Offline uffo

  • Komarac
  • *
  • Postova: 2
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #982 : Lipanj 04, 2017, 09:46:10 am »
60t km  nema znakova umora   :glasses9: :Ratt:



Mozda ga pocastim dr pulley rolicama, da mi se ne vrti puno  van grada..
Nude sicu za njega, nedam ga za cik...ak crne masina ide gore  350 ko zimski projekt.

Pozdravljam ekipu koja se još povremeno javi ovdje. Kakva je situacija sa tim  projektom, ima li iskustava?
Može li kakvih detalja?
Pozz

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #983 : Lipanj 05, 2017, 07:52:55 am »
aj da i tu pitam savjet, mozda netko bude i znao...

reparirao sam prednje vilice, tocno po manualu, sve je islo glatko

prije su lipo glatko radile, ali su bile premekane, pa bi pri jačem kočenju stisle se do kraja

sad, sto se toga tice su taman, ali, ne rade kako trebaju, nekako kao zapinju...

znaci, nasadim se na volan, stisnem ih koliko mogu, lipo se izvlace, ali ne do kraja...

a ako ih lagano pomaknem gori doli, one stoje u mjestu, uopce ne reagiraju...

snimiti cu video... tesko je opisati...

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #984 : Lipanj 05, 2017, 14:36:45 pm »
Evo video vilica...

https://youtu.be/Vtnr-ylxyiQ

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #985 : Lipanj 05, 2017, 20:48:22 pm »
Imaš zraka unutra najvjerojatnije  :icon_thumright:

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #986 : Lipanj 05, 2017, 23:51:42 pm »
Nebitno vise - prodan!  Novi vlasnik ujutro dolazi po njega

Jel ti prodajes svog beverlija?

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #987 : Lipanj 07, 2017, 09:42:56 am »
Pozdravljam ekipu koja se još povremeno javi ovdje. Kakva je situacija sa tim  projektom, ima li iskustava?
Može li kakvih detalja?
Pozz

Imas na moj skuter forumu lika koji je stavio tu masinu na sportcity ak se dobro sjecam.
Ima zajebancije jer treba instalaciju preradit, trebas uzet i citac koda s volana, bravu da bi ecu od 350 sljakao, nosaci motora se navodno daju pripasat i tako...ima tu posla poprilicno, al sve se da napravit.
Bas gledam cijene tih 350tki u oglasniku nema postenog skutera ispod 35tkn, a novi su po 40t i kusur bili, bas prenapuhano.Za koju kn vise se kupi x10 koji je u startu 15tkn skuplji u verziji executive, a dobis gt skuter za razliku od ove gradske prdalice.



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #988 : Kolovoz 14, 2017, 11:24:06 am »
Bok svima, dugo me nije bilo, ali to ne znači da nisam bio aktivan u moto svijetu, barem s tehničke strane gledano

Mali update vezano na Beverly 250 Carb i injection verzije i na to na što da se obrati pažnja.
Dosta često mi dolaze motori kod kojih pronalazim da je gumena cijev tj crijevo za odušak uljnih plinova sa glave motora koja ide u filter ispucana pa onda ulja po cijelom motoru. Pregledavajte si to jer je kod svih motora krivo smotane, idu ispod crijeva za hlađenje i dolazi do naglog prijelovma tog crijeva radi krivog routinga crijeva tako da je možda bolje zamjeniti sa malo jačim crijevom taj odušak te ga routirati preko crijeva za vodu. Oni koji malo prčkaju po motoru, znaju o čemu govorim.
Čak bi preporučio svakome da to napravi jer mislim da je za to trebao izaći neki servisni bilten od tvornice, ali dobro.
A što se tiče korozije, veliki problem se može dogoditi ako ne podmazujete stražnji kotač kod ležaja na vilici barem nekom masti ili slično jer će se tek vidjeti posljedice kada budete trebali skidati stražnji kotač radi promijene gume. Ležaj u vilici se zna upeć sa pognoskim vratilom i onda oni koji ne znaju mogu napraviti veliku štetu na getribi. Ne pomaže ništa drugo osim kompletnog rastavljanja stražnjeg dijela i getribe  te vratilo izbijati na prešu.  To se uglavnom odnosi na skutere koji su u morskom predjelu jer ih stvano korozija popapa.  Eto, neka iskustva vam prenašam za one koji vole biti sam svoj majstor jer inače ak idete kod vulkanizera na promjenu i ako je to zapečeno.....nema promjene guma, ne vjerujem da su vulkanizeri to u stanju napraviti jer treba ulje i brtvu na getribi promijeniti.

A o karburatorima samo "najbolje".  Naime, na 250 verziji šiber u karburatoru zna puknut i odlomljeni komad uleti u motor i onda .....skidanje glave i moli Boga da je sve ok, što uglavnom nije slučaj...barem klip dobije po piksi, a mogu i ventili. Ja bih  preporučio da si svi koji imate karburatore stavljate mrežicu na spoju karburatora sa usisnom granom ili mijenjajte šibere svakih 5 godina za svaki slučaj. Jeftinije je promijeniti šiber nego rastavljati motor. Osim ako nije vrijeme i za to :)
Pozz svima!!  :hello: :hello:
« Zadnja izmjena: Kolovoz 14, 2017, 13:57:26 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #989 : Kolovoz 14, 2017, 13:36:09 pm »
šiber?