Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242636 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #960 : Svibanj 29, 2016, 22:51:11 pm »
Evo mene opet sa okretajima,naime na 7500-8000 ide 100km/h,mislim da je to puno okretaja,ako je šta bi trebalo pogledat?250ie

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #961 : Svibanj 30, 2016, 16:50:42 pm »
Mora variomat dolje nema druge  :icon_thumright:

Na tim okretajima bi trebao bit barem na 120-130 po satu

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #962 : Lipanj 05, 2016, 14:37:02 pm »
Ola ekipa. Evo mene da javim što sam riješio sa čudnim zvukovima u vilici. Kada sam ju skinuo dolje, primjetio sam da u masti donjeg ležaja ima komadića metala. Rekao sam to je to, ležaj mora dolje. E to je bio pravi šou :icon_fU: Sam ležaj sam nekako i razvalio, međutim, onaj unutarnji dio (ostatak) se primio za osovinu vilice kao da je zavaren :cussing:. Na kraju je mala fleksa u kombinaciji sa sjekačem radila, ali uspio sam ga skinuti. Bome sam se napatio!! Zatim je išao šou sa skidanjem košuljice iz rame. I tu je bilo cirkusa, ali i to sam nekako uspio. Gornji ležaj mi se činio OK, al i njega sam izbio i zamijenio kada je sve dolje. Ubacio sve novo (cca 145kn gornji i donji ležaj) i sve sastavio.  I gle čuda, preskakanje u vilici je ostalo. Pa nije valjda :cussing: Već sam mislio da je do opruga u štapovima, kada sam primjetio da mi u biti lupka onaj plastični štitnik na vilici o vilicu :crybaby2: :BangHead: Ukratko, bogatiji sam za jedno novo iskustvo. Budem stavio postupak zamjene ležaja sa slikicama na temu o tehničkim pitanjima, pa ako nekoga zanima :dontknow: Usput, zamijenio sam i vodenu pumpu, pa budem i to stavio na forum :hello:

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #963 : Lipanj 06, 2016, 08:16:08 am »
jel itko zna koja je procedura zamjene vodene pumpe na sportcityju 200 (beverly 200, runner 200)

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #964 : Lipanj 06, 2016, 11:51:07 am »
Mislim da je procedura ista kao i kod quasara 250. Razlika je samo u tome što se kod tebe magnet ne kupa u ulju (neka me netko ispravi ako griješim :dontknow:). Mogu ti opisati kako sam ja kod sebe to napravio. Znači skineš auspuh i ispustiš antifriz (kod mene i ulje) tako da odvrneš onaj plastični poklopac sa crijevima od vode na pumpi i makneš ga u stranu. Odvrneš desetak šarafa na pumpi (3), iskopčaš džek (1) i sa onog čuda desno na slici (2) odvrneš samo gornji šaraf (ne znam da li ti to imaš, nemam pojma što je to :dontknow:). Skineš pumpu dolje, i prebaciš namotaje u novu (tri imbusa odvrneš i 2 križna kod mene). Bilo bi dobro zamijeniti i onu oprugicu koja se nalazi na radilici koja pokreće pumpu (ja ju nisam zamijenio, nisu je imali u servisu :cussing:). Vratiš sve ponovo nazad obrnutim redoslijedom, pazeći da opruga na radilici nalegne u zarez na osovini pumpe. Prije nego vratiš onaj plastični poklopac sa crijevima od vode, bilo bi dobro zamijeniti gumenu brtvicu na istom (ja ju nisam zamijenio, pogađate, nisu je imali u sevisu :cussing:). Dobro očistiš dosjed u koji naliježe ta gumena brtvica, namažeš dosjed diht masom za vodene pumpe, staviš brtvicu i ponovo ju namažeš sa vanjske strane diht masom (vrlo bitno!!). Meni je malo curilo kada sam sve sastavio na tom plastičnom poklopcu jer sam samo diht masom namazao vanjsku stranu gumice. Kada sam napravio kako sam opisao nema curenja. Very simple :hello:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #965 : Lipanj 06, 2016, 14:39:08 pm »
Pitanje za ekipu koja je ugrađivala prekidač za svjetla na Beverly-u. Da li je potrebno ubacivati relej (e) prije prekidača za svjetla ili je dovoljno samo sa prekidača za dugo-kratko svjetlo povući + na prekidač za svjetla i vratiti ga nazad bez releja.

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #966 : Lipanj 14, 2016, 09:56:31 am »
aloha, evo da se i ja javim. moj i dalje vozi. 110 000km je tek. taman se razradija. za sada nema nekih problema. jedino malo mi više troši goriva kad je hladnije vrime i to po gradu, ali kad vozim duže ture potrošnja bude oko 3,5l i to sa suvozačem većinom. možda jedino malo vilice bi trebalo servisirat jer previše ja tereta stavljam naprijed i opterečujem vilice po ovom našem divnom asfaltu. eto za sada toliko.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #967 : Lipanj 14, 2016, 16:26:15 pm »
Mislim da je procedura ista kao i kod quasara 250. Razlika je samo u tome što se kod tebe magnet ne kupa u ulju (neka me netko ispravi ako griješim :dontknow:).

Malo je drugačije sportcity ima leader agregat  :icon_thumright: i nisu namotaji na deklu

http://www.sip-scootershop.com/en/products/cover+water+pump+piaggio+_pi848258




Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #968 : Lipanj 15, 2016, 22:38:20 pm »
Malo je drugačije sportcity ima leader agregat  :icon_thumright: i nisu namotaji na deklu

Ma ok. Sve je to slično,bar mislim :dontknow: Nema ispuštanja ulja i nema namotaja u deklu od vodene. Ali to je to. Kad skine skužit će princip. Samo paziti da ona 3 utora što se vide na deklu pumpe sa unutarnje strane nalegnu na svoja mjesta kad se stavlja deklo, nova brtva,dobro pritegnuti i to je to. Mislim da je davno kolega maestral to reparirao uspješno.
 

http://www.sip-scootershop.com/en/products/cover+water+pump+piaggio+_pi848258

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #969 : Rujan 20, 2016, 23:22:53 pm »
Ej ljudi trebam i ja ponekad pomoć (tražilica ovdje mi baš ne pomaže)  :icon_mrgreen: , danas sam primjetio da mi je škljocnuo prednji kraj kod jačeg kočenja, pretpostavljam da je ležaj volana pošto ga nikad nisam mijenjao,a sad sma na 60k km.
E sad gledam manual oni prikazuju da je donji valjkasti, a gornji kuglični pa me buni kad ga tražim po netu mi izbaci da idu dva kaveza s kuglicama ko na biciklu za beverly 250  :icon_scratch:

http://mstrgovina.hr/en/Steering-bearing-set-for-Piaggio-Beverly-250-300-Gilera-Nexus

Koji idu na kraju  :icon_scratch:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #970 : Prosinac 12, 2016, 12:09:29 pm »
Dolje valjkasti, gore kuglični...nije ovo kao na biciklu zasigurno
 :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #971 : Prosinac 12, 2016, 18:23:48 pm »
Oznaka donjeg ležaja je 32007xj i dolazi u paketu sa košuljicom. Gornji ležaj je običan dimenzija 13x55mm i promjera 30mm. :hello: :hello:

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #972 : Prosinac 14, 2016, 20:38:32 pm »
Fala dečki, ni meni vrag dal mira odma nakon postavljanja pitanja pa sam ga probao malo pritegnut i usput škicnuo kakvi su ležaji, za sad je ok... ali bit će zamjena najvjerojatnije na proljeće ak bu zezao, jer sad je prezima za te stvari.
Inače Beverly piči i dalje, bio ovu godinu malo po Istri, natuklo se nešto km, zahvalan radni stroj svakodnevno se koristi.

Morpheus fala za oznake  :icon_thumright:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #973 : Prosinac 15, 2016, 15:17:52 pm »
Sve pet. Ja bih trebao još malo pa lagani servis. Ulje, malo variomat počistiti, presložiti i tako. 6tkm sam skoro prešao. A bome mi gadno ruži i kuplung kad zaglavim u gužvi. I njega bi trebao raskopati i presložiti. Malo mi je zima sad to raditi. Možda odgodim do proljeća. Ove temperature ispod nule mi se ne sviđaju baš, tako da ga manje i vozim.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #974 : Prosinac 15, 2016, 22:21:08 pm »
Da 6tkm je okvirno km nakon koje opet počne ružit (nakon servisa)  :icon_mrgreen: , ak voziš strogo otvorenom cestom onda koju t km više izdrži  :icon_thumright: