Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242377 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #945 : Travanj 26, 2016, 22:25:56 pm »
Kreće lipo,bez trzaja,eto mislija san da su to visoki okretaji,samo šuška kumplung to me malo živcira,tribaću to skinit ove dane da vidin šta je.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #946 : Travanj 27, 2016, 16:08:03 pm »
Šuška ili zvoni? Meni je zvonio pa sam podbacio tanke tanke podloške između zegera i ploče s unutarnje strane kvačila i sad je super radi bev ko da ima 1000km  :glasses9:
Inače zvono i pakne treba pošmirglat svakih 6-7tkm onda radi lijepo uglađeno bez cviljenja, zacukavanja itd.  :icon_thumright:


Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #947 : Travanj 27, 2016, 19:51:49 pm »
Zvoni,kad stignem rastaviću.Vidim tu po forumu da zna bit i limena ploča sa krilcima za hlađenje olabavljena pa da radi čudne zvukove.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #948 : Svibanj 09, 2016, 15:55:01 pm »
Pozdrav svima. Novi sam član i jednostavno sam oduševljen ovom temom. Pročitao sam sva 62 posta (da,da trebalo mi je par sati) i odluka je pala. Nabavljam Beverly!!. Tako je i bilo i odnedavno sam vlasnik Beverly-a 250 iz 2004. godine. Iskreno, kada sam donio odluku o kupovini nisam razmišljao o modelu toga godišta. Mislio sam uzeti nešto noviji, ali ponuda je bila preeeedobra da bih je propustio, a uz nešto ulaganja mislim da bi me mogao još duuugo služiti. Posebna zahvala Lukasu, čiji su postovi i presudili prilikom nabavke navedenog skutera. Tvoja predanost, znanje i preciznost prilikom održavanja skutera je zadivljujuća i da ovlašteni serviseri ulažu samo dio tvog entuzijazma kod servisiranja vjerujem da bi im servisi bili puni zadovoljnih klijenata. Imao bih i par pitanja oko navedenog skutera, obzirom da nisam baš tako tehnički potkovan kao većina na forumu iako posjedujem neko generalno znanje o motorima.

1.Kako vratiti onu hrapavu plastiku oko satova u prvobitno stanje obzirom da je se na nekoliko mjesta počela kao guliti boja (?). Da li se to može onim sprejevima za branike automobila?
2. Obzirom da ga neću voziti još neko vrijeme (A kategorija problem), da li mu škodi povremeno paljenje i zagrijavanje na mjestu. Ako ne, koliko često to treba raditi (znam da za auto to nije dobro.)
3. Koje gume trenutno preporučujete za isti. Vidio sam ranije da se preporučuje nekoliko modela guma ovisno kako kome odgovara i ne znam da li to još uvijek vrijedi ili ne.

Sorry na podužem postu, ali imam milijun pitanja i teško mi je to sročiti u nekoliko rečenica.

Pozdrav!


prvo, hvala za pohvale!! Navodno Baby ulje popravlja izgled plastika, ali i te plastike nisu skupe ako želiš da izgleda kao nov. Gume?? koliko para toliko muzike...ja sam sa SAVOM zadovoljan, računaj nakon 2-3 godine mjenajnje.
Ako treba kakav savjet, pitaj

LP
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #949 : Svibanj 09, 2016, 16:05:30 pm »
Eto, javljam se nakon dužeg perioda što me nije bilo, nadam se da vam nisam falio. Što se tiče Beva, sve 5, moj radi kao vurica, standardni servisi, moj način održavanja i 70tkm je tu bez ikakvih problema. motor i dalje ima momenta, malo mi se čini da je izgubi na snazi što  i nije čudo s obzirom da je i cilindar kod one zamjene klipa i karika bio malo potrošen, ali sve je to i dalje za vozit bez problema. Radi kao vurica. Auspuh je još uvijek onaj drugi koji je bio reklamiran, od one obnove koje sam radio (koja je BTW izvrsna, drži se boja fantastično) nema ničega. Malo imam tragova vlage oko vodene pumpe ali mene to ne zabrinjava. Mislimm da moram malo ventile štelat, vrijeme je već. Akumlator cijedim već 3 godine i nedam mu da rikne. Variomat je spreman za fino podešavanje, kontra opruga je zrela za mjenjanje, ali radi kao vurica.
Svi postupci kojima sam obnavljao kvačilo, mast u istome, starter i sotalo su se pokazali izvrsnima jer su komponente i dalje fantastične. Kaj god da na njemu rikne sada, vjerujem da je i vrijeme jer 10 godina radi, ljeto , zima......
Ovjes je i dalje isti.  SAmo ću reći ovo, dolazili su mi sa Bevovima sa puno manje km (4  puta manje km) u lošijem stanju od mojega. Samo malo ljubavi u održavanju i sve 5. A ako nećete vi, onda morate dati nekome da to napravi za vas i to treba platiti. PO mojem mišljenju, njegova cijena od tih 5kE se isplati ako želite motor (skuter da se ovi sa standardnim mjenjačima uvrijedili) koji će vas godinama zadovoljno voziti.
Sretno svima na dva kotača i kacige na glavu!! :icon_super: :icon_super:
« Zadnja izmjena: Svibanj 10, 2016, 22:34:17 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #950 : Svibanj 11, 2016, 09:59:36 am »
Pozdrav Lukas! Baš sam se pitao gdje si nestao. Mislio sam da si promijenio marku skutera. :icon_eek:. Što se tiče mojih plastika, ofarbao sam ih i za sada sam zadovoljan. Već je netko to farbao ranije tako da sam se malo naj...ao sa skidanjem boje, al kao što se vidi na slikama (stavio sam ih nešto ranije) nije loše ispalo. Mana je što ta boja vjerovatno neće dugo držati, al kog briga. Bar sprej nije skup. :dontknow: Slabo sam ga vozio proteklo vrijeme jer sam morao riješiti A kategoriju, al to je sada riješeno. Međutim sada me vrijeme malo zaj....a. Uglavnom, trenutno nemam nikakvih problema (osim malog curenja vodene pumpe - pratim!!) koji su se navodili na ovom forumu. Znači nema nikakvih čudnih zvukova, problema sa kuplungom, termoprekidačima, paljenjem i sličnim stvarima. Skuter glatko ide i trenutno je sve 5 (da se ne ureknem!!). Planiram laganu turicu od nekih 300 km kada budem uhvatio par sunčanih dana, pa budem vidio kako će to podnijeti. Trenutno nemam nekih nepoznanica zahvaljujući ovoj temi (zahvala još jednom tebi koji ju je i pokrenuo). Ako gdje zaškripi znam gdje se mogu obratiti.

Pozdrav! :hello:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #951 : Svibanj 16, 2016, 12:07:07 pm »
Pozdrav! Zanima me da li je netko riješio problem podrhtavanja kazaljke brzinomjera kod Beverly-a. Kod mene isto podrhtava pa me malo iritira. Ništ strašno ali ako se da riješiti zašto ne. :dontknow:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #952 : Svibanj 17, 2016, 00:36:41 am »
Loši brzinomjeri, moj je isto trzao od samog početka....sve dok nije sajla pukla negdje i sada se više ne vrti. I više ne živcira :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #953 : Svibanj 17, 2016, 15:51:05 pm »
I još to nisi riješio.....cccccc :icon_rolleyes: Stari se izgleda! Potpuno netipično za tebe :icon_fU:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #954 : Svibanj 17, 2016, 22:08:53 pm »
Izgleda da sam i ja počeo sa laganim sra....ima. Danas sam primijetio da kod kočenja sa prednjom kočnicom, kada vilice malo dublje propadnu, osjetim (čujem) neko kuckanje u prednjoj vilici (negdje na potezu od volana prema vilici). Kao da kod propadanja vilice nešto preskoči. Vilica nema lufta, volan se okreće od jednog kraja do drugog lagano bez zapinjanja. To me malo zbunjuje? Da li je moguće da je do ležaja? Kad na mjestu stojim, stisnem prednju kočnicu i guram volan prema dolje jasno se čuje neko kuckanje. Koliko je zaguljeno skinuti vilicu dolje i zamijeniti ležaje? Da li je moguće da je u samoj vilici nešto otišlo? Vilica mora dolje svakako, samo me zanima na što da obratim pažnju.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #955 : Svibanj 17, 2016, 22:48:48 pm »
Provjeri pritegnutost vilice u trokutu i gore pritegnutost volana, to je od životne važnosti sad ležaj dobar ili ne skužit češ, al zbog njega ne buš poginul jer nebu sam tak zacvikal da sa dvije ruke ne bi mogel mrdnut volan  :icon_mrgreen:

Može bit svašta i ništa, od puknute opruge u "čizmi", lufta vilice u ležaju, lošeg ležaja vilice,lošeg ležaja kotača do klješta s pločicama, struganja one dvije ukrasne plastike na vrhu vilice o čizmu itd.
Vozite talijana imajte to na umu, ako je stvarno neki kvar treba ga sanirati, međutim uvijek ima nekih cvrčaka, škripanja plastike pogotovo na prednjem kraju.
To je ko i s alfom ili ju voliš ili ne voliš,a slično i s ženskama  :icon_fU: :icon_fU:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #956 : Svibanj 20, 2016, 10:55:22 am »
Provjeri pritegnutost vilice u trokutu i gore pritegnutost volana, to je od životne važnosti sad ležaj dobar ili ne skužit češ, al zbog njega ne buš poginul jer nebu sam tak zacvikal da sa dvije ruke ne bi mogel mrdnut volan  :icon_mrgreen:

Može bit svašta i ništa, od puknute opruge u "čizmi", lufta vilice u ležaju, lošeg ležaja vilice,lošeg ležaja kotača do klješta s pločicama, struganja one dvije ukrasne plastike na vrhu vilice o čizmu itd.
Vozite talijana imajte to na umu, ako je stvarno neki kvar treba ga sanirati, međutim uvijek ima nekih cvrčaka, škripanja plastike pogotovo na prednjem kraju.
To je ko i s alfom ili ju voliš ili ne voliš,a slično i s ženskama  :icon_fU: :icon_fU:
Ma rastavi vilicu i pogledaj, pogledaj gore kod spoja vilice sa trokutom da nije slučanno tamo popustio spoj. Ili je pukla opruga kako kaže i Anri.
Ali ovako napamet je teško reći. Vilice treba rastaviti i vidjeti da li rade dobro ili ne. Možda je zapela negdje unutra, ima zarez na sebi pa ti blokira i naglo propadne. U svakom slučaju to tako ne smije biti.
A što se tiče mojeg brzinomjera, iskreno , niti ne treba mi. U početku samom sam stavio digitalni koji su mi neki klinci poslije maznuli.  a onaj analogni je loš za poludit. Jeftina talijanska kozmetika....podržavam Anrija,  s obzirom da sam vozio Alfu , znam točno da je istina što je rekao. Ali ipak je Bev kvalitetniji puno od Alfe, je talijan ali daleko kvalitetniji.

Moj prijedlog završni, skidaj vilice dolje i rastavi ih. :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #957 : Svibanj 20, 2016, 12:09:48 pm »
Ma da. Znam i ja da vilice moraju dolje. Rastaviti i vidjeti u čemu je problem. Ovako napamet se ne može ništa reći. Neki dan sam imao namjeru to napraviti. Raskopao sam plastike i krenuo u skidanje volana, međutim šaraf je toliko zapekao (stegnut ??) da ga nisam mogao odšarafiti (alat mi je u banani :dontknow:) Dogovorio sam se sa frendom koji je mehaničar da to kod njega riješimo (ima sav potreban alat, čak i da se nešto zakomplicira nije bed). A i tako sam ga mislio kompletno raskopati da vidim na čemu sam, tako da budem i ovo odmah riješio. Hvala na komentarima! Odmah jedan info vezan za podrhtavanje brzinomjera. Naime, kada sam to raskopao i satove sam skinuo. Sajlu sam od brzinomjera malo podmazao, i malo ju izravnao. I zamisli, kazaljka više ne podrhtava :dontknow: Tako da ako kome to smeta, neka proba isto, možda upali :hello: 

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #958 : Svibanj 20, 2016, 23:44:34 pm »
 :icon_super: :icon_super: :icon_super: :icon_super:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #959 : Svibanj 26, 2016, 10:25:43 am »
Pitanje za staru gardu s prek 50tkm na beverlijima, jel čistio ko injektor na svojem?