Počela je pišat lagano, sve dok ne gubiš neke veće količine antifriza ili ti se ne povećava razina ulja možeš vozit tak još neko vrijeme.
Imaš dva semeringa vanjski bliže impeleru keramički, taj najčešće propiša i unutranji obični koji služi da spriječi oticanje antifriza u karter tj. u ulje motora kad ovaj vanjski propusti.
Imaš dvije opcije set za reparaciju od RMS-a cc-a 400kn( dva ležaja, osovina, keramički i taj obični semering), sranje u toj priči je taj keramički koji hoće puknut kod montaže.
Druga stvar moraš imat prešu, fen za zagrijat deklo jer inaće baš ne ide lako.
Ja sam sebi uzel komplet pumpu s deklom je da je gotovo 900kn plaćena al sam barem miran.
Dok tu jako ne curi ne brini se zato i služi oduška, kad će ti na hladno tu počet kapat na minutu 10 ili više kapi onda je kaput.
Ovo smeđe ti je ubiti mast od ležaja koje "pere" antifriz.
Preporuka za antifriz MotulMotocool

*** da kod zamjene pumpe mora ulje van

, pa probaj uskladit sa servisom
