Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242195 )

0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.

Online anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #915 : Prosinac 04, 2015, 22:06:29 pm »
Za u gradu vjerujem da je ok  :glasses9:, al otvorena cesta non stop u okretajima ,nekima to odgovara ja se recimo vozim više otvorenom cestom i držim ga ako uvijeti dozvoljavaju na 80-120km/h.
I to 100 na 5200rpm, 120 na 6100rpm   :icon_mrgreen:
Sad prek zime ću skupit dijelove i uzet dr. pulley ili variomat, remen, možda i opruge za kvačilo te oprugu kontrasta ima da budem najbrži na proljeće  :Rleb:  (šala )  :icon_fU:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #916 : Prosinac 08, 2015, 18:11:54 pm »
Pozdrav,novi sam ovde pa me zanima nesto u vezi beverly 250 cruisera,jeli moguće skinuti glavu i cilindar bez da se skida cila mašina sa rame.

Teško, sve je na knap a i ako se želi dobro napraviti posao onda je bolje skinuti mašinu. A i nije neki SF za skinuti mašinua.
Ako se mene pita, ne bi rastavljao mašinu bez skidanja sa motora. VIše vrmena izgubiš mučeći se ssa radom  kako koji vijak zategnuti jer ti sve smeta nego da ju lijpo rastaviš i našraviš sve kako teba.

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #917 : Prosinac 09, 2015, 22:18:44 pm »
Skinuo sam cilu mašinu i polako sve rastavio i sastavio na stolu.Kad se skinu plastike još po ure posla i mašina je vani.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #918 : Prosinac 10, 2015, 14:51:21 pm »
ma da....i sve laganini napraviš tako da nema tu puno mudrosti osim sve lijepo slagati na miru. Čak ju nije na odmet oprat miniwashom da bude čiščća ali paziti malo gdje mlaz vode ide. Ne kod injektora i usisa. Ja bih ti preporučio da sefinitivno zamjeniš matice i brezone ispušne grane na glavi motora jer slijedeći piuta će to skorodirati(ako već nije ) da nečeš moći skinuti ispušnu granu ako ćeš trebati za ubuduće. Zamjeni i onaj gumeni amortizer koji drži nosač motora. Obično sav ispuca i plastične puškice u njemu. A zamjebancija je za zamjenit ako je mašina gore. I podmaži sve iglične ležajve u nosaču motora jer oni pate...puno masti unutra i zamjeni ih ako su korodirali. :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #919 : Prosinac 10, 2015, 18:34:43 pm »
Za matice ispušne grane si u pravu,iznadilo me to što je malo neobičan navoj M7,ležaje nosača nisam nista dirao,tiba si mi ranije reć.

Online anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #920 : Prosinac 10, 2015, 22:43:25 pm »
Posteži nosač na ramu poprilično, ona matica za gedoru 30/32 ti ide na 90-110Nm (a manja vanjska 64-72Nm),  ona  kaj drži nosač selena 65-75Nm.

Hebaj ga šteta kaj si nisi odma to sve podmazal i provjerio stanje kad ti je već bilo dolje, ko što ti je i lukas spomenuo .

O zamjeni slenena sam ja stavio par slika ka ti bude trebalo.

Offline damircat

  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #921 : Prosinac 13, 2015, 18:03:39 pm »
Vidiću kako mogu doći do tih ležaja pa da ih podmažem.Znate li di bi moga nabavit samo plastiku od prednjeg svitla,staklo i onaj inox okvir su dobri,samo mi je puknuta plastika di dođu vide,fale komadi pa je nemogu odnit zavarit.

Offline PiaggioBev200

  • Komarac
  • *
  • Postova: 57
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #922 : Veljača 05, 2016, 21:04:48 pm »
evo da neotvaram novu temu...u planu je kupnja beverly 125 2005god (look kao 250) posto ga dobivam za sicu planiram da ubacim 250 masinu naravno karburator...dakle zanima me dali je to prakticki plug and play ili moram da krojim instalaciju i sve ostalo? znam da je sve isto sto se tice kocnica itd...

Online anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #923 : Veljača 06, 2016, 18:21:20 pm »
Nisam siguran al pošto se radi o dva različita agregata dakle Leader 125 i Quasar 250 nosači motora se sigurno razlikuju, da li su različiti i prihvati na rami ne znam, možda čak i nisu ali to treba dobro provjerit.

Po meni je to totalno neisplativa investicija, jer agregat od 250, a da pri tome nešto i valja treba platiti barem 3000kn, a ako je već trošan , imat ćeš opet ulaganja.
Karb verziju beverly 250 se da nać za relativno male novce, po meni bi to bila bolja investicija, a i ovu leader 125 mašinu nećeš nikom prodat.

Ne odgovarm te od posla to je samo moje mišljenje.

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #924 : Veljača 08, 2016, 07:01:48 am »
kaze da ga kupuje za sicu...

sad ako je to recimo 1000kn, i 3000 jos za drugi motor, ispada da ce imati 250tku za 4000-5000kn...

nije lose

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #925 : Veljača 08, 2016, 07:10:41 am »
evo, da ni ja ne otvaram novu temu...

koja je razlika izmedju runnera 125 i 200? samo kubikaza ili je i prijenos drukciji?

vidim da ima 125tica u odlicnom stanju za cca 1000 eura, npr

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-st-125-cm3-oglas-16954997

zanima me, kad bi to uzeo, koliko jos triba dodati da ide kao 200tka?

Online anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #926 : Veljača 09, 2016, 17:48:57 pm »
kaze da ga kupuje za sicu...

sad ako je to recimo 1000kn, i 3000 jos za drugi motor, ispada da ce imati 250tku za 4000-5000kn...

nije lose





evo, da ni ja ne otvaram novu temu...

koja je razlika izmedju runnera 125 i 200? samo kubikaza ili je i prijenos drukciji?

vidim da ima 125tica u odlicnom stanju za cca 1000 eura, npr

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/gilera-runner-st-125-cm3-oglas-16954997

zanima me, kad bi to uzeo, koliko jos triba dodati da ide kao 200tka?

VXR 200 ima duži prijenos, opcija ti je stavljat cilindar i glavu od vxr-a ili mallosi 209 al to košta više od razlike za koju kupiš u startu primjerak od 200  :icon_mrgreen:

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #927 : Veljača 10, 2016, 07:00:11 am »
...al to košta više od razlike za koju kupiš u startu primjerak od 200  :icon_mrgreen:

hvala, to me zanimalo  :icon_mrgreen: ,

cini mi se da cu ostati na sportcityju, love nemam  :icon_mrgreen:

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #928 : Veljača 25, 2016, 09:17:38 am »
Pozdrav svima. Novi sam član i jednostavno sam oduševljen ovom temom. Pročitao sam sva 62 posta (da,da trebalo mi je par sati) i odluka je pala. Nabavljam Beverly!!. Tako je i bilo i odnedavno sam vlasnik Beverly-a 250 iz 2004. godine. Iskreno, kada sam donio odluku o kupovini nisam razmišljao o modelu toga godišta. Mislio sam uzeti nešto noviji, ali ponuda je bila preeeedobra da bih je propustio, a uz nešto ulaganja mislim da bi me mogao još duuugo služiti. Posebna zahvala Lukasu, čiji su postovi i presudili prilikom nabavke navedenog skutera. Tvoja predanost, znanje i preciznost prilikom održavanja skutera je zadivljujuća i da ovlašteni serviseri ulažu samo dio tvog entuzijazma kod servisiranja vjerujem da bi im servisi bili puni zadovoljnih klijenata. Imao bih i par pitanja oko navedenog skutera, obzirom da nisam baš tako tehnički potkovan kao većina na forumu iako posjedujem neko generalno znanje o motorima.

1.Kako vratiti onu hrapavu plastiku oko satova u prvobitno stanje obzirom da je se na nekoliko mjesta počela kao guliti boja (?). Da li se to može onim sprejevima za branike automobila?
2. Obzirom da ga neću voziti još neko vrijeme (A kategorija problem), da li mu škodi povremeno paljenje i zagrijavanje na mjestu. Ako ne, koliko često to treba raditi (znam da za auto to nije dobro.)
3. Koje gume trenutno preporučujete za isti. Vidio sam ranije da se preporučuje nekoliko modela guma ovisno kako kome odgovara i ne znam da li to još uvijek vrijedi ili ne.

Sorry na podužem postu, ali imam milijun pitanja i teško mi je to sročiti u nekoliko rečenica.

Pozdrav!

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Beverly 250ie review by Lukas
« Odgovori #929 : Veljača 25, 2016, 09:20:13 am »
Mislio sam sve 62 stranice. Upss! My bed. Sorry!