Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242556 )

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #60 : Rujan 07, 2007, 17:01:19 pm »
Što se tiče rukavica samo najtoplije, nije bitno kaj su debele i to nije primitivni rješenje da se razumijemo nego pametno i drago mi je što ima još ljudi poput tebe koji se voze po ovakvom vremenu i da paze na zdravlje. Meni moje ne prokišnjavaju ali se izvana smoče, mislim  da su za zimu. Moram priznati da si moram u LOUIS otići kupiti zimski kombinezon jer je od istog štofa kao i kišnjak, mislim da je PROFF firma ali samo što još ima zimsku postavu, brijem da je to mrak. Čuo sam da se oblači na traperice po -15 Celzijevaca i da nije zima. Ali naravno to je sada opet novi kišnjak, imam doma opreme ko šodra koliko se ovo vrijeme mijenja, dobro da ne nosim kofer sa sobom na posao svaki dan. Da nemam ured ,ne znam di bi se presvlačil svaki dan.
Gume su 250kn orginali, Maxis, koliko mi je frajer u servisu rekao ali bolje firme guma su i puno skuplje čak i duplo. JUa sam s ovima zadovoljan ali pitanje koliko dugo. Več sam na 10900km.
Nisam vidio u katalozima ripnaste gume za njega ali se nadam da ih ima jer si razmišljam za hladnije dane kupiti drugačiju šaru na gumi ili bum ih moral poljevati benzinom ujutro i paliti da se zagriju.

Što se tiče gužvi ujutro ja sam totalno odustao od auta, stoji mi na parkingu i truli, tu i tamo ga žena upali da ode do dućana i slično, jučer sam tek skinuo nosače za bicikl sa krova nakon mjesec dana od povratka sa mora, možeš si misliti onda koliko koristim auto. Gorička cesa je ujutro totalni kaos , ali totalni kaos!!!!! Ti ljudi stoje u autima i čekaju i samo čekaju i jedva se miču, kakao im se da; da se vozim sa autom na posao trebalo bi mi 1h do posla i 1h nazad. Ja se skidam na obilaznici kod Buzina kada idem doma s posla i ne vjerujem kolike su tamo gužve sada. Čekaju ljudi po40 min na silazak s obilaznice. UŽAS tako da sam rekao da ću radije se voziti na motoru nego gubiti vrijeme uzaludno čekajući u autu. a o gorivu da ne pričam!!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #61 : Rujan 07, 2007, 18:32:27 pm »
Ovo za goricu te potpuno kužim, frendica mi živi u Podbrežnici, tak da odem par puta tjedno do dole, ali u pravilu izbjegavam Goričku, več odem prem Mlake, na Jakuševac, pa na Dugave. Mislim da je put podjednako dug, ali nema pesa na cesti i ima par fakat dobrih zavoja gdje mi se gušt voziti. Po Goričkoj idem jedino ako je neka strka ( a fala bogu nije;-) Pretpostavljam da ti ideš u drugi dio grada pa se moraš po njoj taljigati. Svejedno sa scootom lepo 2-3 banke između auta i samo prođeš.


Pametno je kupiti kišnjak koji ima podstavu, pa ga moš koristiti i po ljeti i po zimi. Ja sam si kupil neki jeftini Sidi za 280 kn, i fakat je super. Od Zagreba do Opatije nas je kiša prala ko mlade majmune, i niti kapljica nije prošla, i super je zaštita od hladnoće i vjetra, ali vjerujem da bi po zimi ipak bio premalo.
Ja za zimu koristim dvodjelno skijaško odjelo od goreteksa, certificirano na -30, tak da nema beda, ali mi je katastrofalno vruće u njemu kada ga stavim preko normalne odjeće, ako je vanjska temperatura iznad petnaestak stupnjeva. Mana skijaškog odijela je jedino ta što u sebi nema ugrađene štitnike od pada, tj ima, ali ne toliko jake da prežive trenje po asvaltu, tako da namjeravam za zimu kupiti cijelu "kornjaču", te time eliminirati i taj problem.

Gume bum tražil za dva mjeseca, ali su to sve jako smješne cifre. Npr, za nissan patrola jedna šlapa dojde oko 3 soma kuna, tak da je ovo od 250-500 smijurija, i još su samo dvije;-) Ajde javi ka najdeš neku brutalno sprofiliranu gumu za zimu, pa bi si i ja ubol jedan set;-)
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #62 : Rujan 09, 2007, 19:26:48 pm »
Evo kako sam i rekao malo slikica kako to sve izlgeda. Jest da još ovaj prekidač za grijače nisam postavio kako treba jer treba ići na retrovizor ali nisam imao držač kod sebe pa to me ćčeka drugi put ali sve fukcionira kakk treba. Postupak nisam slikao ali mogu samo reći da je bilo posla oko 6h samo zaa griječe ako želite sve naprraviti kako treba, preko releja i ključa tako da vam netko ne može upaliti grijače dok je motor izvan pogona. U baznom modelu ne dobijete releje tako da sam to morao sve sam napraviti, osigurači, relej za uključivanje preko ključa jer taj paket ne sadrži ništa osim dva grijača i preklopnika. Cijela instalacija je povučena  tako da sam što se tiče struje napravio good job.
Ovak izgledaju ručke tj. LH ručka sa štitnikom kojeg sam prije napravio.


Ovak to zgleda na instrument ploči, prekidač dobiva mjesto na LH retrovizoru, ali je za sada ovako.
Crvanimsam zaokružio sve dodatke koje sam postavio na motor, na RH strani LED je alarm i onaj uređaj na sredini je termometar i voltmetar te na rh srani je ugrađen orginalni prekidač za svijetlo tako da se kod mene mora posebno paliti svijetlo, nije kao na orginalu, čist zbog štednje alumulatora pri paljenju.
I naravno ručke sa štitnicima na svakoj strani.


Ovako izgleda štitnik za ruke koji sam napravio i takav je identičan na drugoj strani, moj mali motorista u pozadini ako se pitate.


I ovo je slika prekidača i ima 4 položaja . Na START se drži 5 min, potrošnja je tada 40W i te se onda prebaci na onaj položaj koji vam odgovara, 20W HIGH ili 10W LOW.
JAKO je super se vozizi sa njima jer je super toplo za ruke, jučer navečer sam napravio krug s njima bez rukavica tako da mi bude hladnije za ruke kada ono MRAK!!!!! SUper je i preporučam ugradnju svima koji se voze po hladnijem vremenu.

Eto sada se ima lagani uvid u dodatnu opremu koja je ugrađena na ovaj čučavac. MOžda nije najljepše po izgledu ali je korisno, a meni je to bitno.

P.S. Slike baš nisu nekaj jer sam se moral žuriti tak da budemo još poslikal detalje.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #63 : Rujan 09, 2007, 20:46:29 pm »
Ej Lukas;-)

Nemam sada vremena veći neki komentar složiti, bum sutra sa posla, ali. Fakat je super ovo, zgleda jako zanimljivo i mislim da je jaako korisno;-)

Ovo moram reći;

Kaj misliš napravit Enterprajz od motora;-))) Ono gadgeta na sve strane, ali to fakat cijenim, vidim da si totalno personalizirao svoju pilu;-)))


 :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #64 : Rujan 09, 2007, 21:18:51 pm »
Nije Enterpriese ali je blizu. HAHHAHAHAHA :Rjok:
Malo mi je glupo kada svi imaju isti motor bez malo dodira svoje osobnosti. Mislim da onaj DObro uvaženi eng. izraz PERSONALIZED motorcycle ima svoju svrhu. Svako bi trebao barem nešto staviti na njega, mali dio sebe kako bi znali da je to nečije.
Hvala , na komentaru, cijenim to.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #65 : Rujan 10, 2007, 11:48:50 am »
Eto ga, switch je pričvršćen na LH retrovizor sa orginalnim postoljem joje na sebi ima obujmicu za upravljač tako da je sada sve gotovo. Spremni smo za zimu, još samo da napravim deflektore na ispuhu hladjenja od kilera tako da mi usmjerava topli zrak u noge do se vozim, po ljeti ga usmjerim prema van. To je sljedeći projekt!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #66 : Rujan 14, 2007, 16:29:12 pm »
E, ovo me zanima sa deflektorom. Jel imaš dekicu onu kaj se stavlja na motor? Mislim da budeš sa deflektorom u kombinaciji sa tim prekrivačem dobil najbolje rezultate. Dekica bi trebal zarobiti zarak unutra, to mi zvuči dosta logično, iako nemam pojma kak bu se to ponašalo u praksi...

Samo naprijed, zanimaju me rezultati :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #67 : Rujan 14, 2007, 20:41:30 pm »
"ĆEBENCE" nema i neznaam da li ću ga kupiti, ali je brija u tome da je to za zimu izvrsno, ali ako još i to kupim onda ču stvarno izgledati kao idiot!!!!. MIslim, imam sada sve osim kvalitetne zaštite nogu i bedara osim naravno, hlača ali još malo pa ču si staviti TV i kao da sam u dnevnom boravku.
Pazi ja sam tebi rekao za Enterpriese , a pogle mene i moj Bev, kao putna krstarica izgleda već sada. Sav sam u pleksiju, ak se razbijem , bit ću zrezan od glave do pete, kao da me netko okupao u žiletima.
Razmišljam da li da ga kupim jer mi treba ali s druge strane, možda i ne!
U pravu si jer i ovako i onako sada kada kupiš dekicu, ispusi toplog zraka sa kilera ti se upuhuju u dekicu i vjerujem da je toplo ali ova brija je smišljena tako da mi ne puše toplo zrak sa strane nego direkt prema nogama, pa malo toplije, malo toplije. BOlje to nego -10 st. C. Smeta mi još to što između upravljača i nosa motora ima prostora gdje vjetar točno udara u jaja i bedra tako da je i to malo neugodno po zimi ali i to ćemo riješiti.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #68 : Rujan 22, 2007, 20:47:13 pm »
Stigao je i taj dan kada sam odlučio malo raskopati svoj motrćek kako bi provjerio stanje remena i rolica jer servis na 12000 km nalaže da se sve to treba pregledati i mjenjati, barem rolice i remen, kako kaže naš sustav održavanja koji je propisao servis. Naime na sustavu održavanja koji je propisao proizvođač, remen se mora mjenjati na 18000 km a utezi variomata na 12000 km a s obzirom da sam ja blizu te kilometraže, odlučio sam sve to sam pregledati da izmjerim djelove tj njihovu potrošenost.
Dijelovi su me koštali 980 kn, a to su remen , rolice, filter ulja, 2 litre ulja za motor( ide 1,3 litre u mottor, 1l ulja za reduktor prijenosa( ide 250 ml u reduktor), klizači variomata (koje su mi dali krive pa ih nisam promjenio jer ih treebam zamijeniti u dučanu) i dvije žarulje za žmigavce i jedna za poziciju za rezervu.
Da ne duljim, rastavio sam ga i moram reći da sam jako zadovoljan kvalitetom jer izmjere mi govore da se remen potrošio 1,3 mm i ima još 0,5 do doljnje granice tako da je remen još bio u redu i nije imao nikakvih pukotina na sebi tako da je remen još za nekih 4000 km. Rolice su pokazale da su dobile zaravnanje po sebi tako da su one za baciti ali njihov opseg je još naveliko u granicama normale. Moram reći da sam jako zadovoljan jer svi djelovi su u granicama normale. Čak i klizače, koje sam morao ostaviti stare jer su novi krivi i ne pašu na na moj motor, još u granicama normale. Jest da ću morati još jednom otvarati variomat ali nije problem.
Ja radim po tvorničkom sustavu održavanja, orginaalnom iz tvornice iz njihovih maintenance manuala i dijelova po brojevima iz parts cataloga. Žao mi je što nisam imao brojeve tih klizača sa sobom tako da odmah vidim da su krivi ali my bed.
Meni je bilo bitno da se promijeni ulje u motoru i u reduktoru jer ipak se taj motor konstantno brzo vrti.
Sada se način rada malo promijenio, motor se lakše razvrti, bolje reagira na gas tako da se malo polakše vozim da se sve prilagodi jedno drugom, remen je nov pa se mora prilagoditi potisnim pločama variomata, rolice ne klaparaju više. Po part broju sam kupio prave rolice ali se razlikuju od ovih koje su bile po boji i unutarnjim dimenzijama provrta. Na novima je unutarnji provrt puno manji i od drugačijeg su materijala tako da ću vidjeti kada ih izvažem kolika im je masa. Mislim da su ove stare malo teže ali to ne mogu tvrditi.
S obzirom da se ja vozim često po obilaznicama, preporučio bi svima koji se voze na taj način da promjenu ulja svedu na svakih  5000 km. Zašto? Pa po mojo procjeni mislim da je tako bolje zbog konstantnog broja visokih okretaja motora. A i nije neka cijena ako želite od tog motora da vas služi dugo.
U oil straineru motora (filteru ulja u čepu za ispuštanje ulja), ne filter elementu koji se mjenja, nisam pronašao nikakve opiljke metala. Poslije sam otvorio i filter ulja koji se mjenja i u njemu isto tako nisam našao nikakve opiljke metala. Znači da nema nikakvog nenormalnog trošenja motora..
Potisne ploče su ok. Osovina potisne ploče je u redu, nema risova ni po njoj niti po bakrenoj košuljici unuta potisne ploče variomata.
Sve oglancao i vratio nazad.
Automatsku spojku nisam niti gledao jer sam za nju pročitao da se uopče ne troši ako se motor normalno eksploatira. Naravno ako dajemo gas na semaforu dok stojimo i slične stvari, trošiti če se i ona više.
Malo mi se čini da je ležaj na poklopcu variomata koji drži pokretanu vrailo automatske spojke sa vanjeske strane, prozujao ali nema zazora tako da sam zapisao broj i kupiti čemo novi za svaki slučaj. Ništa alarmantno.
Eto malo i slika kako variomat izgleda, rolice i potisna ploča.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #69 : Rujan 22, 2007, 20:59:25 pm »




I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #70 : Rujan 23, 2007, 21:37:46 pm »
Samoo ću reći ovo: Nakon ovih svih radova i napravljenih specijalnih alata za motor, otvoriti ću privatni servis za Beverly-e, samo za klijentelu koja voli svoje motore. HEHEHE :icon_smile: :icon_smile:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #71 : Rujan 24, 2007, 11:56:31 am »
I isti tren kada mi istekne garancija, možeš računati na mene kao klijenta;-)))

Super si to sve pregledal i presložil. Baš sam si malo razmišljal, i računal. Imamo doma tri auta i beverly, i servisi sa beverli su jednostavno najskuplji, nemreš vjerovati. Jednostavno to nekak preskupo sve djeluje. Za auto me redovno održavanje dojde cca 1000 kuna godišnje, a za beverly u tri mjeseca i 7500 km kolko sam prošel več preko soma kuna. A vjerojatno u intervalu od godine dana ta brojka bude i prek dva soma. Dosta skupa igra...

pozdrav :icon_super:
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #72 : Rujan 24, 2007, 12:26:28 pm »
DA, istina ali nisu toliko skupe njihove ruke nego i dijelovi nose svoje. Filter za ulje košta 80 kn a nemaš ga kaj za vidjeti. Mislim malo čudno. Pa za auto košta toliko a veći je 3 puta. Nemre mi nitko reći da j e to zbog količine filtera koja se proizvodi jer svi Quasar i Leader motori imaju isti uljni filter i x9 i x8 i nexus i bevrly, svi 250 i 200ccm imaju isti filter ulja.
Ovaj servis na 12000 km je negdje oko 1500 kn u servisu. što mi se čini puno s obzirom što se mora raditi na njemu. Naši mjenjaju remen na 12000 što mi je malo glupo ako je remen još dobar. Naravno tu se mora obavijestiti mušteriju o stanju komponente jer u orginalnom sustavu održavanja remen je tek na 18000 km. Ako ga netko želi zadržati do te kilometraže neka ga zadrži ali poslije obavezno mijenjati. Ako je istrošen na 12000 onda ga mijenjati. Sve ovisi o tome kako ga tko vozi jer ne vozimo mi svi isto.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #73 : Rujan 24, 2007, 14:20:15 pm »
Rolice izmjerene i svana je unutar granica , njihov minimum je 20mm a početni opseg je 21mm. Rezultat mjerenja je 20.8mm na svakoj s tim da na mjestima gdje su malo zaravnate imaju opseg 20.7mm. Pa sada vi procijenite sami koliko su se potrošile.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #74 : Rujan 25, 2007, 09:15:50 am »
Remen izmjeren precizno: Nominalna vrijednost širine vanjskog dijela remena je 21.3 +/- 0.2 mm. Moja izmjera na ovom servisu je 20.9 mm. Minimalna širina je 19.5 mm po manualu. Rastegnutost nisam izmjerio, ali uspoređujući ga s novim, odokativnom metodom mogu reći da se istegnuo gotovo ništa. Moj način vožnje  mi govori da se ovako mogu voziti s njim duplo od onoga što je navedeno u servisnom programu održavanja. Ovi podatci ne vrijede općenito za sve  modele beverlya jer se ove komponente troše ovisno o načinu vožnje svakog motora posebno. Znači da ove vrijednosti neće imati svaki vlasnik Bevrlya na svom modelu, možda će neki potrošiti te dotične komponente do velikog servisa na 12 000 km.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!