Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242459 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #30 : Travanj 03, 2007, 14:50:12 pm »
Eto mene ponovo, napravio opet servis, ovaj na 3000km. Servis traje 30 min ako se najaviš,košta 100kn. Pregledaju motor, natoče ti ulja ako ti nedostaje u motoru. podmažu nogar i to je to. Malo ništa ne naprave, ali naplate samo zbog štambilja. Meni se nisu dobro otvarala vratašca za gorivo pa su mi i to podesili.

Što se tiče motora, jako se dobro i dalje ponaša na cesti, nema znakova nikakve istrošenosti ničega, bar za sada. Agregat isto radi i troši bez obzira na vožnju, brzo ili sporo. 3.4lit/100km.

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #31 : Svibanj 02, 2007, 14:39:23 pm »
Kako je vrijeme sve ljepše i toplije odlučio sam se na mali put s Beverly-jem da vidim kako se motor ponaša pri većim opterećenjima i dužim relacijama. Smjer kretanja je bio Gorski Kotar pa kud nas odnese i nazad. Cilje je bio napraviti malo dužu relaciju kao antistresni program za moju malenkost i stresni program za motor. Reći ću da ga nisam štedio, u smislu brzine, uz poštivanje zakonskih propisa. Naravno da znakove, koji se odnose na skateboardove, nisam poštivao što se tiče brzine. Ja sam spor za neke motoriste, ali nemogu toliko sporo.
Opet ću reći da me skuter ugodno iznenadio. Išao sam starom cestom prema Rijeci i prosjek mi je bio cca 105km/h, bez zaustavljanja sam vozio u jednom komadu. To je na kraju bila glupost jer sam na kraju dana bio popriličnom umoran.
Skuter guta cestu i stvarno nije pokazao niti jednu slabost. Mašina je radila besprijekorno, stalno smo se vozili na 80%, pa na više snage. Izdržljiva mašinica. Skuter krasno savladava zavoje, ne mogu reći da sam strugao nogama ili koljenima jer nisam tako stručan vozač, ali dao sam si truda. Gume su imale lijepi crni trag po cijeloj svojoj širini, malo odmaknutim od samog ruba gume. Za mene dovoljno.
Po uzbrdicama skuter penje sa brzinom između 100 i 120 km/h. Recimo uspinjanje na izlazu iz Rijeke skuter vuče do 125km/h i tu stane. Ona uzbrdica nije baš mala. Po toj cesti sam obilazio dosta automobila i malo mi je to bilo smješno, moram priznati, jer nisam znao da ima snage da povuče toliko na tom djelu. Računajte mene i teret i gorivo cca 93 kg.

Ruta je bila starom cestom od V. Gorice do Rijeke, malo sam se spustio u Vrbovsko na krug po gradu. Poslije ponovo na magistralu preko Ravne Gore i spojio se kod Kupjaka. Dolje do Rijeke, napravio pauzu od 45 min, natočio punih 6,15 litara goriva i ROARRRR prema Zagrebu po autoputu. Moram priznati da me sve bolilo nakon silaska s autputa jer je to toliko dosadno za voziti da mi je ovo bio zadnji put.
Skuter je prašio izmedju 80 do 140km/h. Sasvim dovoljno, ali za autoput premalo.S obzirom da sam išao s koferom s kojim nije dozvoljeno više od 120km/h, više sam nego zadovoljan. Autoput me do Jaske koštao isto kao i gorivo u jednom smjeru. Puno previše, ali žurilo mi se pa sam smatrao da je bolje ovako. Motorćek  nije pokazao opet nikakve znakove umora ili slično tako da se može reći da je rijč ovdje o kvalitetnom radnom stoju. Vrijeme će pokazati moje tvrdnje na duge staze, ali to je to.
Danas nakon pregleda i pranja motora nije utvrđena nikakva nepravilnost kako kod agregata tako i kod čitave konstrukcije skutera, sve je na svojem mjestu.
Taj dan smo napravili 465 km u jednom šusu i ovaj ću dati ocjenu 5 za ovaj skuter kako sa subjektivne, tako i sa tehničke i objektivne strane. Za tih 465 km smo potrošili cca 112kn goriva.
Moram reći da je to smješno u najmanju ruku.


I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline ivbura

  • tamo di nije po mom ,a ja bi tija ...
  • Komarac
  • *
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • aprilia sportcity
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #32 : Svibanj 18, 2007, 12:41:51 pm »
Pozdrav ! lipo je pročitati da uživaš u vožnji makar poslije otkriješ pozadinsku nuspojavu hehe :icon_thumright: a super je i pročitati da je neko ful zadovoljan svojim odabirom  "prometala" a još kažu da  su "golfovi" prošlost hehe
btw ima par ljudi koji vole malo duže đireve a voze se na skuterima a dio možeš i pročitati na forumuhttp://www.mojskuter.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
e i nije mi namjera nekog reklamirati a eto ako voliš napraviti koji duži đir a tomu još i dati neki smisao a ima nas takvih  a da nesmetamo ove "bajkere " kojima smo  ipak prespori .
Kotrlj !
--...--.--.---..-...-,.----

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #33 : Lipanj 02, 2007, 18:16:44 pm »
Napravih ja i 6000 km sa svojim konjićem. Došlo vrijeme i za taj servis za koji se moraš naručiti pun tulac unaprijed. Moram priznati da su svi servisi na neki način nesusretljivi pogotovo dok je riječ o motoru koji je nov. Danas sam napravio servis na 6000 km koji je opet po meni skup za posao koji se radi jer naravno, osim ulja i filtera se ne treba opet ništa gledati makar i piše po programu održavanja da se treba gledati remen i rolice. Na moje inzistiranje da se variomat otvara (morao sam napraviti neka mjerenja za znanstvene potrebe), osoblje servisa mi je otvorilo variomat, ali je bila priča da će se morati to dodatno naplatiti. Ja sam pitao zašto ako to spada u redoviti servis koji i ja plaćam te se na to reklo da oni obično to ne rade jer je sve novo.Pa zašto to onda piše u programu održavanja, pitam se ja. Servis je koštao 561,70kn za filter ulja, promjenu ulja u motoru (1,3lit), i svječica koja je u dobrom stanju te se ona ne mjenja po programu održavanja. Nema veze, dok je motor pod garancijom. to je fora da se malo zaradi i to kužim. Medjutim , ne kužim zašto se nešto naplaćuje što se ne radi, ne samo meni nego svim ostalima koji se u to možda ne kuže.
Moram priznati da osjećam odmah kriv kada dolazim na servis jer sve što se pregledava moraš ih upozoriti na to. Vrlo neprofesionalno,da li  ljudi žive od toge ili možda ne?
Ne treba puno objašnjavati dalje što je bilo, meni je samo bilo bitno da se variomat otvori i uzmu mjere koje su mi i ovako i onako trebale pa sam pogledao odmah stanje istrošenosti rolica i remena. Remen je kao nov, širina mu je 21mm dok je min širina koja je dozvoljena 19,5 mm. Znači da je remen još itekako dobar. Naravno da se on malo rastegne, ali sve je još u granicama. Po mojo procjeni može još sigurno 6000 km ako ne i više a to će mo vidjeti jer ćemo na 12000 ponovo mjeriti. Pa nećemo mjenjati ono što je dobro. ON CONDITION održavanje.
Promjer rolica je malo smanjen na 20,8 mm, a nove su 21mm. Još u granicama jer je min promjer 20mm. Mislim da još 3000 km pa onda mjenjanje jer su se počele ravnati na nekim obodnim djelovima što ukazuje na početno stanje istrošenosti.
Stanje samog variomata je sasvim ok tako da nekog velikog trošenja nema. Ja vjerujem da oni to u servisu i znaju, ali nije bitno. Ako piše da se gleda i naplaćuje se onda se gleda. A sve je skupo. Filter je cca 80 kn. Moram priznati da je servis MOTO01 prvi s kojma se sve da dogovoriti, što se tiče vremena servisa za zaprimanje i mislim da imaju razumijevanja, ali moram priznati da se ovakve stvari ne smiju dogadjati u servisu. Usluga koja se plaća MORA BITI NAPRAVLJENA BEZ OBZIRA NA ISKUSTVA SERVISA stila:" to vam se gospodine upoće ne troši, to se ne gleda...." i slično.
Meni doista nije teško platiti nešto tako, ali smatram da je to napravljeno, a ne da nije ili će slijedeći put.
U glavnom, više manje, uputstva iz priručnika održavanja orginalnog kojeg imam se servisi ne pridržavaju, ali za to nisu krivi serviseri nego vlasnici servisa koji ne inzistiraju na kvaliteti nego na kvantiteti. 
Sve je to potrošna roba i kad rikne, kupi odmah novi ili plaćaj skupocjene popravke jer su dijelovi skupi kao da popravljaš automobilski motor koji min 4 cilindra.
Beverly i dalje ide super, nemam nekakvih značajnih zamjerki. Potrošnja goriva se sada zna popeti i na 3,7 lit na 100 km, ali to je normalno za motore koji imaju variomat jer kako se remen i rolice troše, tako okretaji motora nadomještaju taj gubitak pa sa time i motor malo više troši. Tu i tamo da treba malo oprati, podmazati sve vijke ili ih zaštititi s masti, pregledati sve spojeve i to je to. Takve stvari nitko ne gleda na servisima.
Max brzina mu je malo pala na 135 km/h. 250 ie model je jako osjetljiv na barometarski tlak zraka. Barem se meni čini tako. Kada je niski barometarski tlak zraka, motor se malo muči, imam taj osjećaj. Dodje do 130km/h i dalje ne ide. Drugi dan, ako je promjena vremena na bolje, kao da je drugi motor. Znam da i karburatorski motori imaju tu promjenu, ali ovaj agragat je baš osjetljiv na to. Ta promjena se osjeti uglavnom na brzinama iznad 110km/h.
Disk pločice nisu ni do pola potrošene ni prednje ni zadnje. Diskovi su kao novi.
Stanje ležajeva kotača i ostaloga je super.
 Ugradio sam na Beverlya termometar sa voltmetrom i upozorenjem niskog napona te zaleđivanja zbog niske temp. Po mjerenju napon je uvijek na 14VDC pri vožnji bez upaljenog prednjeg fara, a sa upaljenim farom 13.4VDC dok  u leru može pasti i na 12.3VDC što mi se čini dosta nisko. Baš zbog tog razloga sam u samom početku postavio onaj prekidač za svjetlo da ga mogu ugasiti pri startanju i kada gasim motor. Ipak se dosta opterećuje mreža u leru sa svim upaljenim el. potrošačima jer bi napon u leru trebao biti oko 12.8 VDC minimalno. Baš me interesira kako će se stvar ponašati kada ugradim grijače ručki koji su 40W snage.
Sve u svemu, palac gore za Beverlya!!!

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #34 : Lipanj 11, 2007, 10:27:44 am »
Još jedna informacija glede potrošnje. Vožnja po ličkoj magistrali tj. staroj cesti do mora Bevu izgleda jako paše. Nova mjerenja su pokazala da potrošnja pada na punih 3,02 lit/100km.
Ja osobno izmjerio. Brzina je uvijek bila izmedju 90 i 120 km/h.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline aposaric

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.108
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Waaazzzuuuuppp
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #35 : Lipanj 11, 2007, 15:50:13 pm »
Lukas, još jednom ti to moram reći; svaka ti čast, stvarno si lepo ovo složio, cijelu recenziju i iskustva... hvala :icon_thumright:

Platil sam beva i idem po njega za 45 min, ravno na tehnički, pa na muriju ako stignem danas;-)

htel sam te pitati jel postoji možda još neki servis osim ovoga na staroj samoborskoj? čini mi se da su prebukirani. Ja sam naručil alarm da mi ugrade i platil sam ga već, a oni vele da nemreju tak skoro, tek na 1000 km. Ja idem preksutra do Splita i natrag, preko Senja, pa bum napravil 1000 km do petka. Kaj to sada znači, da kada odvozim razradu, moram sparkirati motor i čekati 10 dana da mi se otvori termin za servis? Jako su smjiješni... očito da nisu računali na ovakvu prodaju, pa u servisu jednostavno nemaju dovoljno kapaciteta da obavljaju servis na svim motorima? Za moj Generic samo u zagrebu postoje 3 ovlaštena servisera, a u zagrebačkoj županiji 6. Mislim da je malo čudno da Piaggio ima samo jedan? Nešto mi tu ne štima;-)

Pozdrav
Wazzuuup

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #36 : Lipanj 12, 2007, 14:56:25 pm »
Postoje servisi, ali svigdje ista priča. Meni su smješni svi skupa. Za ugraditi alarm je smijurija na Beva ako je orginal. Ja sam na svojeg stavljao drugi malo sofisticiraniji tako da ovaj mi se čini smješnim. imaš još iza Ciboninog tornja Moto-mondo, ali katastrofa. Kod njih je sve nemoguće.
Ako ti treba hitno to ugraditi, javi mi se i ja ti ga stavim u Beva jer to nije vezano uz garanciju tako da ih to neinteresira. Mislim, sa servisima ćeš imati problema jer su prebukirani tako da moraš računati daleko unaprijed. To je jedini pametan savijet koji ti ja mogu dati. Sve ostalo je gubljenje vremena i novaca, barem je meni tako bilo.
Mene osobno garancija više ne zanima jer nije stvar u lovi nego to što meni trebaju a onda oni ne mogu tako da bi se trebao prestati voziti dok oni ne nadju vremena i to po mjesec dana unaprijed. Ma nabijem ih ja. Dobro si oko toga razmisli. To što oni rade, meni je to smješno. Ja razumijem da je sezona ali ovo je previše. Znači ako si ga sada kupio već se rezerviraj za servis na 1000 km.
Ja više ni ne pomišljam ići u servise jer toliko problema za takvu banalnu stvar ja ne kanim paštati.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline liber

  • Voajer
  • Postova: 0
  • Karma: 0
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #37 : Lipanj 17, 2007, 01:50:13 am »
Lukas moram te pohvaliti za najiscrpniji test nekoga skutera
što je moja malenkost ikada pročitala!  :icon_super:
I sam planiram postati vlasnikom bev250 za koji dan pa me osobito zanima način razrade motora
te koliko te je koštao alarm+ugradnjna? Mislim definitivno uzeti alarm samo što u Splitu
i nemam nekog izbora  :crybaby2: Kako si zadovoljan sa svojim? I molim te da li naplaćuju ugradnju
onog prekidača za svijetla?

Thanx!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #38 : Lipanj 18, 2007, 09:34:30 am »
Lukas moram te pohvaliti za najiscrpniji test nekoga skutera
što je moja malenkost ikada pročitala!  :icon_super:
I sam planiram postati vlasnikom bev250 za koji dan pa me osobito zanima način razrade motora
te koliko te je koštao alarm+ugradnjna? Mislim definitivno uzeti alarm samo što u Splitu
i nemam nekog izbora  :crybaby2: Kako si zadovoljan sa svojim? I molim te da li naplaćuju ugradnju
onog prekidača za svijetla?

Thanx!

Alarmi prekidač za svijetlo je vlastita ugradnja by myself. Njihov alarm orginal za Beva je nešto za što postoji shema kako se ugradjuje, što znači da ga se lakše ukrade.
Vrlo je loše napravljena zaštita tako da sam se odlučio na drugačiji model, dvosmjerni sa mojom izvedenom shemom tako da orginal shema ne igra neku ulogu za one koji misle da znaju kako onesposobiti alarm.
Mislim da sam napravio dobar posao s time.
Prekidač je priča za sebe, treba malo znanja elektrotehnike i stvar je napravljena. Mislim da te takav zahvat ne bi smio koštati više od 150-200 kn u servisu!!!!
Cijenu prekidača sam naveo u prijašnjim postovima. Stvarno se štedi akumulator na taj način te ako se isprazni, dinamo Beva je dovoljno jak da ga napuni vrlo brzo, a pogotovo ako isključiš svijetlo.
Treba se malo poigrati s tim stvarima da bi se naučio ili nekoga platiti da ti to napravi.
Naravno da je bilokakva zaštita dobra, ali s obzirom da znam kako je napravljena zaštita alarmom na Bevu, ja sam se odlučio na drugačiju izvedbu. Ne pitaj zašto.
Moj alarm na Bevu je dvosmjerni , cijena cca 900 kn, tako da mi biper dojavljuje ako ga netko pokušava upaliti, ako ga dira ili ako na bilo koji način netko pokušava otuđiti vozilo. a da ne govorim o tome da i ako ima orginal  kodirani ključ i ne isključi alarm, vozilo neće upaliti. Tu je još par stvari o kojima ne bi htio govoriti jer nisu za forum, ali teško ga je otuđiti u svakom slučaju.
Ne znam kako se kradu, ali bolje spriječiti nego liječiti.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #39 : Lipanj 28, 2007, 14:59:10 pm »
S obzirom da sam podatke najnovije vrste napisao u laganom putopisu onda ću ih ponoviti i ovdje tako ima i ovdje. Napravljen je put od 1200 km i sve ok. Najveće iznenadjenje je to da je Bev došao do blokade od 150 km/h po pokazivaču brzine i tu je blokada motora odradila svoje tako da nisam dalje išao tom brzinom, ali eto samo da se zna da je never exceded speed 150km/h.
Izgleda da mu paše lagani brdoviti teren u prirodi gdje ima ,zbog prirode, veće koncentracije kisika pa valjda zato bolje ide. Inače je obrnuto,motori gube snagu sa visinom ali ovdje je valjda bila bolja koncentracija kisika ili slično. Pitanje je da li je to stvarna brzina jer vjerujem da mu brzinomjer griješi ali toliko pokazuje. Čak je i frend koji je išao samnom sa drugim Bevom imao isto očitanje brzine tako da nije samo jedan primjerak u pitanju da ne bi bilo greške.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #40 : Kolovoz 27, 2007, 09:40:37 am »
Novi update:
okrenuta brojka i 10000km na motorćeku i uglavnom nema promjena što se tiče nekakvih neispravnosti.
Malo je promjenio zvuk motor jer mi se čini da je lonac negdje pukao iznutra. Meni se čini što ne mora značiti da je istina pa će mo vidjeti još za par stotina kilometara kako će se ponašati.
Već sam to prijavio u servisu tako da ako se i nešto desi oni bu ga morali zamijeniti jer sam im rekao da je nešto puklo unutra,no medjutim oni su rekli da nije ništa. DOBRO kažem ja ali napišite da sam prijavio da ne bi bilo.
Malo se već poznaju tragovi istrošenosi na zadnjoj gumi, ali ništa nenormalno. Kočnice su kao da se i ne troše, ništa ne cvili i ne pucka na rami i ovjesu. Za sada sve ok.
Potrošnja goriva ista, jest da je ulja malo popapao jer je 9oookm nadolijano nekih 3 dcl ulja u motor ali nije niti čudo s obzirom na vanjsku temperaturu kolika je bila po obali i samim gradovima duž lijepe naše.
Rolice u variomatu su već počele zveckati kada se kreće tako da malo živciraju. Zvuk je kao da vam netko kuca na vrata sa nečim sitnim i to vrlo brzo. Morati će mo ih promijeniti za 2000 km kao i remen. To bu malo koštalo ali božek moj, bilo bu i vijeme.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #41 : Kolovoz 27, 2007, 12:41:46 pm »
Pošto prodaješ Beverlya?  :icon_mrgreen:
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #42 : Kolovoz 27, 2007, 13:05:48 pm »
Pa već kada pitaš samo za tebe, 27000kn
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #43 : Kolovoz 27, 2007, 13:45:29 pm »
3700 ojra? Pa nije baš malo... eh... 
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #44 : Kolovoz 27, 2007, 21:26:35 pm »
Slažem se s tobom,puno je ali valjda vrijedi. Novi je 34000kn + alarm(dvosmjerni)+kofer(KAPPA)+grijači ručki(SAITO)+ zaštitnici ručki(hand made)+ dodatno zaštitno staklo(hand made). I to sam malu cijenu rekao ali dobro, mislim da bi to bilo tu negdje možda malo više.
Bogmeč sam i ja malo bio iznenađen cifrom, ali po onome kako se o njemu govori, ne bi smijelo biti nekakvih problema minimalno da 60tkm. Ja se barem nadam. ALi nije još na prodaju.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!