Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242147 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Beverly 250ie rewiev by Lukas PART II
« Odgovori #15 : Siječanj 24, 2007, 10:58:53 am »
Beverly se pokazao kao vrlo dobro rješenje za vožnju po prometnicama u gradu i izvan njega tj. po međugradskim prometnicama. Na žalost još se razradjujemo tako da prevelikog forsiranja agregata ne dozvoljavamo, ali tu i tamo smo ga stisnuli da motor osjeti naprezanja kako bi se djelovi unutar motora podvrgli višim tlakovima I temperaturama kako bi se bolje cementirali( ne u doslovnom smislu). Naime, motori ugrađeni u skutere (4-t) se malo drugačije razrađuju nego motori sa klasičnim mjenjačem.
Male su razlike, ali postoje.
Beverly se pokazao kao motocikl sa odličnom stabilnosti pa čak I po kiši. Kočnice su precizne I doziraju linearno silu kočenja ovisno o brzini I sili kojom stiščemo ručicu kočnice. Za blokiranje kotača potrebno je vrlo jako stisnuti ručicu što odgovara motociklu tih karakteristika jer u iznenadnim slučajevima nećemo rafleksno zablokirati kotače. Meni osobno to nije odgovaralo na početku, ali mora se uzeti u obzir da je moj prethodni skuter bio kineske proizvodnje pa je svako kočenje bilo drugačije jer je zavisilo o vanjskoj temperature. Zimi su kočnice bile tvrde kao kamen, a u toplije dane kočnice su bile jako mekane. Čak su se razlike očitavale u jednom danu, kada bi ujutro išao na posao bilo bi hladno dok je dnevna temperature narasla za 15  Celzijevaca. Na talijanu se te stvari ne događaju.
Moram priznati da mi se čini da je kočnica na kinezu I to prednja koja izgleda močno za jednog 150ccm, bila  jača od Beverly-jeve. Za usporedbu, oba motora imaju disk na prednjem I zadnjem kotaču. Razlika u težini motocikala je 26 kg za Beverlya koji je teži.
Beverly se eksploatira po svim vremenskim uvijetima neovisno o temp. i motor je čist tako da plastike koja ga štite od vode I blata su jako dobro koncipirane. Žalosno je samo što otvori za ispuhivanje toplog zraka nemaju usmjerivače tako da velike koristi po hladnijim danima baš I nema. Ima ako stavite prekrivač za noge na sebe. U tom  slučaju će se topli zrak upuhivati pod pokrivač I na taj način držati noge toplijima.
Na zaštiti od vjetra se baš I nisu potrudili tako da prednji vizir koji dobijete tvornički ima svrhu da štiti vozača do vrata, ali glava je na udaru vjetra atko da I buka pri vožnji nije mala. Naravno da će se na ovo smijati osobe koje voze lude brze motore, ali bit skutera je da te zaštiti od vremenskih nepogoda I vjetra te ostalog. Stoga oni koji su osjetljiviji bi trebali razmisliti o kupnji produženog stakla koje postoji u orginalu i automatski s njim se prekrivaju i ruke. Dobra i funkcionalna stvar, ali nagrđuje motocikl.
Na samom radu agregata se nije ništa promjenilo, znači miran i tih rad, dobar odziv snage, dovoljno momenta za pristojna ubrzanja, nikakva potrošnja ulje, a ono što je i meni najbitnije: NIKAKVA POTROŠNJA GORIVA !!!!
Naime Beverly 250ie troši 3.46 lit/100km što je I ispod tvorničkih mjerenja. Mjereno je sa gorivom Euro super 95 iz Tifona. Oblik vožnje je umjeren jer ja ne volim bezpotrebno okretati ručicu snage jer I nije potrebno. Ako se želimo zabavljati povuči će I preko 4 lit., ali onda se već vozimo brže I ubrzavamo brže.
Agregat Quasar 250 je stvarno izvrstan, ali još mora dokazati koliko će biti dugotrajan uz bezprijkorno održavanje.
Napravljeni su I prvi zahvati na beverlyu kao što je ugrađivanje dvosmjernog alarma protiv otuđenja skutera. Naime, dvosmjerni vam javlja da li netko dira motor ili ga pokušava otuđiti.Ako se alarm aktivira biper vam jevlja da se alarm aktivirao. Ja sam svoj alarm ugradio tako da je osjetljiv na pokret, vibracije, aktivaciju I pomoću orginalnog kodiranog ključa ,ako je alarm u ARM modu. S time sam dobio to da se motor blokira I nije moguće paljenje I deblokada bez stručne pomoći I bez isključivanja alarma.
Ima još sitnica I još neki sensori su u naruđbi, ali pisati ću još o tome.
Pokazalo se kao jako dobra zaštita od krađe. Naravno da lanac nije na odmet.
Alarm je kupljen od firme Hanna d.o.o. pa se raspitajte ili mi pošaljite poruku da vam pomognem ako treba.
Ugrađen je K35 kofer Kappa od 35 litara na zadjni nosač koji odgovara beverlyu kao da je namjenjen za njega. Kofer je više nego dovoljan za njega I ne nagrđuje sam motor. Cijena je puno manja od orginala I meni je ljepši.
Sada isčekujem da mi stignu djelovi pod garancijom I da napravim prvi servis na 1000 km pa da nastavim dalje . U postupku je rađenje osvjetljenja zadnjeg na koferu radi bolje uočiljivosti pri vožnji po noći. Slijedeći puta idu i slike.
Pozdrav svima

Lukas
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
« Zadnja izmjena: Siječanj 24, 2007, 16:36:17 pm Beeblebrox »
BMW = bauer motor werke

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #17 : Siječanj 28, 2007, 18:29:59 pm »
Ma sa strujom je sve ok i baterija je ok, samo gledajući kroz eksploataciju, baterija će s vremenom oslabiti i kada ti vani padne temp. baterija ti oslabi za nekih 50%. Far se ne gasi pri samom startanju tako da ona računica stoji koju sam napisao. Bilo bi dobro imatu takav prekidač samo za svaki slučaj, a ne da moraš skidati i tražiti osigurače.
Možda brijem, ali struja mi je posao, a matematika je egzaktna znanost tako da brojke govore sve.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #18 : Siječanj 28, 2007, 22:02:16 pm »
Mislim da nebi smjelo biti problema ako skuter budeš redovito upotrebljavao. Motor vozim samo vikendom jer me u tjednu nema doma. Prošli motor je bio Suzuki LS 650. Baterija je bila 14Ah i nije gorilo svjetlo na startanju. Uzimam taj motor za primjer zato jer je paljen samo vikendom. Ni na vrlo niskim temperaturama (-10 i dalje) nije bilo problema s baterijom ako sam bio odgovoran pa sam ga barem upalio svaki vikend. Makar samo da malo odradi. Ako sam zeznuo stvar, spojim ga na auto, kresne, i opet u redu idući vikend. 3 i pol godine kod mene i malo km. Putovao samo za vrijeme GO. Siroti anlaser je okrenuo krugova koliko i kotači :icon_sad: I nikad problema.
google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #19 : Siječanj 29, 2007, 10:02:34 am »
Nadam se da će i s mojim tako biti, mislim, bez problema, ali konstruktivno mi se stvar ne dopada.
Smatram to bezpotrebnim gutanjem energije. Da je barem napravljen tako da kad upališ motor, da se onda upali far. To mi ima smisla, ali ovako ne.
 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #20 : Siječanj 29, 2007, 21:47:50 pm »
Nadam se da će i s mojim tako biti, mislim, bez problema, ali konstruktivno mi se stvar ne dopada.
Smatram to bezpotrebnim gutanjem energije. Da je barem napravljen tako da kad upališ motor, da se onda upali far. To mi ima smisla, ali ovako ne.
 



O tome sam često i ja razmišljao. Ne samo u vezi motora. Sve više vozila ima taj sistem stalnog svjetla. I ne brine me toliko jutarnje paljenje. Baterija ipak barem malo unaprijed počne pokazivati znakove zamora, a ako i ne, barem znaš koliko je stara. Ali ako ti se iznenada desi pucanje crijeva dovoda goriva ili neki sličan problemčić, koji negdje na cesti traži malo duže anlasanje da ponovo pokreneš stroj, e tada nastaju problemi.
google master



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #21 : Siječanj 30, 2007, 08:55:37 am »

O tome sam često i ja razmišljao. Ne samo u vezi motora. Sve više vozila ima taj sistem stalnog svjetla. I ne brine me toliko jutarnje paljenje. Baterija ipak barem malo unaprijed počne pokazivati znakove zamora, a ako i ne, barem znaš koliko je stara. Ali ako ti se iznenada desi pucanje crijeva dovoda goriva ili neki sličan problemčić, koji negdje na cesti traži malo duže anlasanje da ponovo pokreneš stroj, e tada nastaju problemi.

Ne dao bog većeg zla. To je jedina stvar za koju sam uvijek želio da mi se ne desi, pogotovo na starom kinezu. Crijeva su bilatoliko dobra da sam nakon 3 mjeseca što sam ga kupio otišao u tokić i kupio 3m crijeva za benzin i sva crijeva na motoru zamijenio zajewdno sa vakumskim. Sve se raspadalo. Vjerojatno je negdje dugo stajao na skladištu i to ti je to. Bože samo kada se sjetim toga.............
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas PART III
« Odgovori #22 : Veljača 23, 2007, 09:06:57 am »
Lagana zima dala mi je priliku da nastavim sa svojim pregledom kvaliteta i performansi Beverlya 250ie.
Napravili smo i prvi servis u ovlaštenom servisu MOTO 01 na staroj samoborskoj kod Malešnice. Servis nije nikako velik jer se samo mjenjaju ulja u motoru i variomatu i uglavnom sve ostalo je vizuelni pregled motora. Nema nikakvih podešavanja i sličnog.
Ja sam imao neke primjedbe na izradu plastika i jedno puknuće plastike što je bilo tvornički uvjetovano pa se serviser uglavno gnjavio pokušavajući naštimati zazore plastika na prednjem dijelu motora  i sitne popravke na ostalim djelovima plastika. Uglavnom benigno, ali meni smeta na motoru vrijednosti 33000 kn. Nekom malo, ali meni puno. Iznenadilo me to što prekidač za paljenje svijetla postoji za kupiti, nije tvornički ugrađen nego ga možeš staviti i napraviti instalaciju za njega. Ali postoji za kupit točno za taj model. Kako talijani štede na prekidačima. Ali ja sam ga sebi kupio i napravio instalaciju tako da stvar štima.
Znači troškovi servisa su: 1,3 litre ulja SELENIA 5W-40
                250 ml SELENIA za getribu
                filter ulja
                pregled i ruke
                prekidač za svjetlo(45kn)= 450 kn
To je servis na 1000 km pa se ja pitam za šta? 400 kn? Kao da idem servisirati auto nakon 10000km? Mislim da to i nije baš realna cijena, ali mogu nas musti kako žele.
Za brat bratu 30min posla i 1,5 lit ulja sve skupa mislima da je previše. Ostalo je bilo u garanciji. Nisam znao da su skuteri u većoj klasi nego auti, što se tiče održavanja.
Slijedeći servis ja na 3000 km i taj je oko 50 kn, samo da oni vide ulje i sve ostalo na motoru. Mislim što to znači? Da svi koji žele zadržati garanciju moraju doći u servis i dati 50 kn da serviseri vide motor. Tvornica to kaže na 6000km., a naši servisi i distributeri svakih 3000km. Dvostruka je razlika u intervalima održavanja između tvornice i njihovog sustava održavanja i naših servisa.
Tvornica kaže mjenjanje ulja na 12000km, a naši serviseri i distributeri, na 6000 km. Lijepa zarada na ničemu.
Mjenjanje remena na 20000 km kaže tvornica, a naši 12000. Znači uzmu ti 8000km onako. Te stvari se mjenja po sustavu O.C. što bi značilo ON CONDITION!!!  Po stanju i dimenzijama istrošenosti, a ne po kilometraži. Naravno treba ga pregledati, ali mjenjanje po potrebi.
U principu, servis je u redu, ali cijene malo trebaju smanjiti jer ipak to nije auto.
Motor se ponaša odlično, ima 1670 km troši kao upaljač (3,36 lit/100 km) i to dobre vožnje. Čak smo i probali max brzinu koja iznosi 140km/h ravno i ni kilometar brže, ali to se kod variomata mjenja s vremenom i stanju potrošenosti remena i rolica.
Potrošnja ulja je neprimjetna tj. nema je.
Vožnja po mraku je normalna jer svjetlosni sklop na Beverlyu je odličan. Dugo i kratko svjetlo jako dobro osvjetljavaju prostor ispred vozača te stvaraju trapezoidni snop svjetlosti ispred motora. Vidljivost po noći je izvrsna.
Moram priznati da zaštita nogu od vjetra i vremenskih prilika nije baš najbolja s obzirom na konkurenciju. Koljena i noge će vam često biti mokre po kiši, osobito koljena. Vozač se treba jako sćučuriti na motoru da bi se zaštitila od kiše, špricanja vode od drugih auta i sl. Bez nekakve zaštitne odjeće i obuće nije se baš pametno voziti po potencijalno lošem vremenu.
Kočnice su se poboljšale, vjerovatno se se disk pločice prilagodile disku. Zaustavni put se navelike smanjio pri kočenju.

U principu, komponente ugrađene na Beverlya su se pokazale kvalitetnima. Na slijedećem većem servisu ćemo vidjeti pravo stanje komponenti u variomatu, rolice, remen, automatsko kvačilo, variator, ležajevi i sl.
Po odnosu snage agregata i brzine motora  (zbog trošenja prijenosa) mislim da se nije ništa promjenilo jer je to inače prva stvar koja se osjeti kod skutera. S vremenom skuteri počinju imati veće ubrzanje, ali krajnja brzina im se smanjuje. Barem su to moja iskustva.

Lukas


      
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #23 : Ožujak 12, 2007, 20:39:34 pm »
Evo mene i moje sreće kao da me hrpa golubova zasrala. 2200km i ode zadnja guma u k..... Najebo na staklo i probio je fine. Malo pušta, mislim da će sutra raditi sprej za te stvari i nožna pumpa kao za bicikl. Da skinem zadnji kotač trebam pol motora rastavit, divota. Jel netko zna kakvog vulkanizera koji popravlja gume za motore??????? Skutere, za one koje sam uvijedio nazvavši svoj skuter motorom.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #24 : Ožujak 12, 2007, 22:19:53 pm »
Koliko sam pratio, Šurina ima svu opremu i dvojicu koji rade. Izbjegavati starog, a mladi majstor je OK za motore. Još su ih spominjali, ali njega spominjem radi alata. mislim na tvoje felge koje ne vole pajsere.
google master



Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #25 : Ožujak 12, 2007, 23:57:24 pm »
Bio ja, rade OK.
Gandhi: "Be the change you want to see!"

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #26 : Ožujak 13, 2007, 08:23:58 am »
havala, zma, za njih i već ssam kod njih jednom balansirao gume, Ali mislio sam u V.g. da li imate iskustva. Onda moram uu auto pa kod njega u zg.  Mislio sam nešto lakše, ali ako nema onda mi je on jedini izlaz ponovo. Hvala.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline rainmaker

  • Komarac
  • *
  • Postova: 36
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Budi ponosan !
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #27 : Ožujak 13, 2007, 15:56:17 pm »
Skutere, za one koje sam uvijedio nazvavši svoj skuter motorom.
[/quote]

  :llllol:
r'n'r...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #28 : Ožujak 19, 2007, 15:42:06 pm »
Ovaj zadnji odgovor nisam skužio? Što god da bilo.

Gumu još nisam krpat, malo sam stavio spreja i sve je ko novo. Ništa ne pušta i normalno se ponaša. Kao da nije ništa bilo.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline rainmaker

  • Komarac
  • *
  • Postova: 36
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Budi ponosan !
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #29 : Ožujak 19, 2007, 22:55:46 pm »
Ovaj zadnji odgovor nisam skužio? Što god da bilo.

ma to san se nasmija kako si dobro odgovorija...
r'n'r...