Autor Tema: Beverly 250ie review by Lukas  (Posjeta: 242624 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Beverly 250ie review by Lukas
« : Siječanj 09, 2007, 23:15:00 pm »
http://www.motocikli.com/kolumna/beverly_250i.html

Evo dragi moji konačno je stigao taj dan. Kupljen ja beverly 250ie. Moram priznati da su si talijani dali malo truda u proizvodnji ovog motocikla, ali odmah su zabilježeni i nedostatci koji su već prijavljeni za mjenjanje u garantnom roku.Vidi se da u Hrvatsku distributeri dopremaju skutere s malim greškama ili nedostatcima. Pomislio sam da je tu stvar samo kod lošijih marki , ali sam se uvjerio da se takvi problemi javljaju i renomiranih marki kao što je Piaggio.
Nemamo baš puno kilometara tako da ne mogu baš previše pisati o iskustvu, ali opis realnosti će biti dovoljan.Registracija novog Beverlya košta sa svime (50% osiguranje) 1150 kn

S obzirom da sam prije bio vlasnik skutera malih kotača, primjeti se velika razlika jer se beverly kotrlja na 16-ticama tako da se neravnine i rupe na cesti ne osjete toliko, ovjes je čvrst i mekan, ali se na krivinama ponaša odlično.
S obzirom da su počeli 2006. godine ugrađivati Quasar motore sa direktnim ubrizgavanjem na Beverly-a, može se reći da je razlika između klasičnog karburatora i injektora samo u mirnijem radu, boljem izraženom momentu motora i zadovoljavanju ekološke Euro3 norme. (Meni su u prometnoj napisali EURO4 normu, ali po papirima koje sam dobio za motor piše Euro3).
Koliko mogu vidjeti, baš neke koristi kod eksploatacije i nema od toga, a da ne govorim o financijskoj koristi kod registracije ili slično.
Motor je tih pri radu, jednoličan u leru, brzo reagira na otvaranje ručice snage motora i vrlo je miran za jednocilindrični agregat. Mirnoći rada najviše možemo zahvaliti dobroj izbalanisranosti klipa i radilice.
Za normalno kretanje nije potrebno davati previše snage jer spojka počinje rano hvatati i nema puno proklizavanja iste. Naravno da to ovisi o načinu na koji želimo kretati, ali ubrzanje nije na odmet.
Nisam mjerio za koliko ubrzava do 100km/h. Možemo reći da pri kretanju u prometu morate imati minimalno auto 2.0 150ks da bi ste bili u klasi sa Beverlyem. To je za skuter izvanredan rezultat.
Agregat ima snagu od 22 ks/8500 rpm i 20.2/6500 Nm okretnog momenta što bi smo preveli na zadnji kotač te bi smo došli do vrijednosti snage na zadnjem kotaču od 19,8 ks pri 8500 rpm i 17,8Nm pri 7200 rpm.
Možemo raći da je skuter za gradske i izvan gradske uvjete najbolji izbor. S obzirom da svaki dan putujem s njim po 50 km.
Maksimalna brzina nije mjerena jer se još razrađujemo, ali probali smo do 110 km/h mojom zabunom jer nisam skužio da je već na toj brzini, ali stvarno motorćek ide.
Malo me smeta što nema rpm indikator tako da neznam na koliko se agregat vrti i nema odo metar i to ni analogni ni digitalni, što me jako razočaralo. Pa to sam imao na kinezu i nisam ni gledao dok sam kupovao beva jer sam smatrao da se to podrazumjeva. Ali vidim da ne. Sada ne mogu mjeriti potrošnju bez zapisivanja kilometara, .......ne vjerujem.
Mjesta pod sjedištem nema ni za veću jet kacigu tako da je kofer prijeko potreban i to min 29 lit.
Kvaliteta izrade esencijalnih djelova je na visini i sve je pristupačno tako da za nekakav servis nije potrebno rastaviti pola skutera.
Osvjetljenje po noći je izvanredno i kratko i dugo svjetlo, vidljivost je odlična samo opet problem, NEMA PREKIDAČA ZA SVJETLO!!!!!!
Što to znači, pa znači da ako vam je akulmulator u banani da u trenutku paljenja motora imate upaljeno svjetlo od 55W, pozicije od 4x5W i stop svjetlo koje morate stisnuti da bi ste mogli pokretnuti motor što je 20W i male lampice za osvjetljenje instrument ploče i tablice reg. i to smo odmah na cca 110W
+ struja za elektroniku motora i injektora. To sve prije startanja i pri uključivanju startera još barem 400w. Znači ako je akumulator slab nećete moći startati motor jer će biti oslabljen sa onih 110W pri okretu ključa. Treba postaviti prekidač svjetala, a negdje sam već čitao da su se žalili i ugrađivali prekidače svjetla baš zbog toga.
Shvatio sam da svaki skuter na tržištu ima po nešto , ali niti jedan nema sve, ali baš sve.
Vidjet će mo kako će se dokazati beverly jer ja ne pišem jer me netko plaća, ja pišem jer ja sam plaćam!!
Pozdrav svima i dobro došli su komentari.  :Rleb:
« Zadnja izmjena: Travanj 09, 2008, 16:14:56 pm Lukas »
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #1 : Siječanj 10, 2007, 10:04:21 am »
Koja je cijena tog Beverlya?

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #2 : Siječanj 10, 2007, 13:59:44 pm »
cca 30 000
BMW = bauer motor werke

Offline Simon

  • Samobor
  • Vizir
  • **
  • Postova: 322
  • Karma: 42
  • Spol: Ženski
  • CB 400N / GSX 550EF
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #3 : Siječanj 10, 2007, 15:36:38 pm »
http://www.motocikli.com/kolumna/beverly_250i.html


Osvjetljenje po noći je izvanredno i kratko i dugo svjetlo, vidljivost je odlična samo opet problem, NEMA PREKIDAČA ZA SVJETLO!!!!!!
Što to znači, pa znači da ako vam je akulmulator u banani da u trenutku paljenja motora imate upaljeno svjetlo od 55W, pozicije od 4x5W i stop svjetlo koje morate stisnuti da bi ste mogli pokretnuti motor što je 20W i male lampice za osvjetljenje instrument ploče i tablice reg. i to smo odmah na cca 110W
+ struja za elektroniku motora i injektora. To sve prije startanja i pri uključivanju startera još barem 400w. Znači ako je akumulator slab nećete moći startati motor jer će biti oslabljen sa onih 110W pri okretu ključa. Treba postaviti prekidač svjetala, a negdje sam već čitao da su se žalili i ugrađivali prekidače svjetla baš zbog toga.


Ti se salis da nema prekidac za svjetlo.. :icon_scratch:?
ma kaj je to neki tvornički bug ili ..?

Uglavnom da meni je Beverly stvarno ok scoot, super ti je rewiev, ali ovo me blago receno sokiralo..

Puno sretnih km s njim.. :icon_super:
M.K. KOMPA
http://www.mk-kompa.com/
You have the right to remain silent.
anything you say will be misquoted,
and used against you..

Prevodim s njemačkog, pa ako neko treba..

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #4 : Siječanj 10, 2007, 17:21:40 pm »
Ti se salis da nema prekidac za svjetlo.. :icon_scratch:?
ma kaj je to neki tvornički bug ili ..?

Uglavnom da meni je Beverly stvarno ok scoot, super ti je rewiev, ali ovo me blago receno sokiralo..

Puno sretnih km s njim.. :icon_super:

Čini mi se da ga je moj vrend Tarakan (vozi također jednog Beverlya ) morao naknadno ugraditi.

Offline Simon

  • Samobor
  • Vizir
  • **
  • Postova: 322
  • Karma: 42
  • Spol: Ženski
  • CB 400N / GSX 550EF
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #5 : Siječanj 10, 2007, 21:26:17 pm »
To je veliki propust da nekaj kaj dodje cca 30 000 kn, nema najobicniji prekidac..bit ce da je to neka europska fora jer ono u vecini zemalja svjetla su obavezna i po danu ..
M.K. KOMPA
http://www.mk-kompa.com/
You have the right to remain silent.
anything you say will be misquoted,
and used against you..

Prevodim s njemačkog, pa ako neko treba..

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #6 : Siječanj 10, 2007, 21:30:36 pm »
To je veliki propust da nekaj kaj dodje cca 30 000 kn, nema najobicniji prekidac..bit ce da je to neka europska fora jer ono u vecini zemalja svjetla su obavezna i po danu ..
Iz tog razloga vjerovatno i nisu ugradili prekidač koje se automatski pali okretanjem ključa.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #7 : Siječanj 11, 2007, 18:49:16 pm »
Osim skutera, vidio sam i novi manji motocikli nemaju taj prekidac (Yamaha YBR).
valjda da se ne bi zaboravilo upaliti svjetla...

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #8 : Siječanj 11, 2007, 19:15:29 pm »
brijete po tom prekidacu , a vecina novih motora (ako ne i svi) nemaju taj prekidac
Eventulan razlika je npr. sto na jednima  pali samo poziciju ,dok opet na drugima pali cijeli far prije paljenja
BMW = bauer motor werke

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #9 : Siječanj 11, 2007, 22:29:34 pm »
brijete po tom prekidacu , a vecina novih motora (ako ne i svi) nemaju taj prekidac
Eventulan razlika je npr. sto na jednima  pali samo poziciju ,dok opet na drugima pali cijeli far prije paljenja
O tom se i priča beeble,Lukas je upozorio na problem s baterijom za koji sam i ja čuo.
Tu nazovi manu s obzirom na tip motora je većina vlasnika Beverlya riješila ugradnjom prekidača jerbo kada cikne baterija neme pomoći bez klema ili napunit bateriju.

Offline oorascan

  • Komarac
  • *
  • Postova: 86
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #10 : Siječanj 13, 2007, 17:52:30 pm »
Pozdrav...

Ne bi li se glavno svijetlo (far) trebao upalit tek kad motor upali...

Na mojoj Yamahi (dragstar1100 iz 2004.g.) kad upališ kontakt upali se pozicija, a kad motor starta rele upali glavno svijetlo...

Inače isto nema prekidač, samo dugo-kratko...

Moj kum na X8200 iz 2004.g.(Nema prekidač svijetla) ponekad kad dulje nepali motor izvadi osigurač glavnog svijetla i motor tada upali kao mina, u protivnom zavrti nekoliko puta i kao nekako teže upali...


Pokušaćemo napravit istu stvar i na njegovom motoru kao na mojoj Yamahi. (ugradit rele koji će odradit stvar prekidača i tada neće biti potrebe za prekidačem).

 :icon_scratch:




neodoljivi....

Offline banot1

  • Pegas
  • Vizir
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R1200GS i Skuter
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #11 : Siječanj 19, 2007, 02:00:26 am »
brijete po tom prekidacu , a vecina novih motora (ako ne i svi) nemaju taj prekidac
Eventulan razlika je npr. sto na jednima  pali samo poziciju ,dok opet na drugima pali cijeli far prije paljenja

Na mojoj Apriliji Sport City 200 isto nema prekidača - pali se odmah kratko svjetlo, pošto nemam nikakav 'kurbl'
aku mora biti u top stanju.
Vidio sam u majstoru (časopis) neke šeme za dodatni aku za pomoć pri paljenju- na utičnicu za upaljač.
Doduše to sam čitao u prošlom stoljeću, tisućljeću čak :-( sad zvučim ko Br1 iz AF-a) 
Grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things i cannot accept,
and the wisdom to hide the bodies of the people I had
to kill today because they pissed me

Offline banot1

  • Pegas
  • Vizir
  • **
  • Postova: 196
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R1200GS i Skuter
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #12 : Siječanj 19, 2007, 02:13:07 am »
Šema je bila za pomoć paljenja automobila. možda bi se i za scoot ili motor moglo nešto slično sklepati.
he he svatko ima mobitel i bateriju u njemu...
Grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things i cannot accept,
and the wisdom to hide the bodies of the people I had
to kill today because they pissed me

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #13 : Siječanj 19, 2007, 09:44:29 am »
mozda vam pomogne, a mozda i ne
na xjr u postoji poseban osigurac odvojen od kutije sa osiguracima i nalazi se kod elektronike paljenja koji se koristi samo za far iako postoji glavni osigurac za rasvjetu.

U manualu pise da u slucaju duzeg stajanja ili blalalala skines osigurac prije nego sto kresnes motor (zasto svi znamo).

E sad bilo bi dosta stavi mali prekidac kod osiguraca i to je to ...

Mene doduse ne muci far jer gori samo pozija u njemu nego zadnje pozicijono svjetlo koje je duplo i gori full
BMW = bauer motor werke

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Beverly 250ie rewiev by Lukas
« Odgovori #14 : Siječanj 20, 2007, 15:08:43 pm »
Ni ja nemam prekidač za svjetla, a svjetlo radi odmah po davanju kontakta. Ne gasi se ni kod paljenja. motor je dvije godine star i vozim ga malo. I nemam problema. Po mome, mana skutera nije prekidač nego loša baterija prve ugradnje ili loše zamišljena struja.
google master