Autor Tema: Značenje riječi "Custom"  (Posjeta: 11398 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Značenje riječi "Custom"
« : Prosinac 17, 2006, 00:56:24 am »
moral buš malo proučit značenje riječi "custom". :motocikli004:
ok...zakon mi je ona tvoja tema "vrste customa" i svaka čast, ali već mi i prije nije bilo jasno zakaj takav motor svrstavaš pod custome-streeracere?...također se slažem da najbolje možeš svrstati po položaju sjedenja, nogu i ruku, ali ovaj motor ak sagledam sve to mi baš ne spada u tu skupinu ma koje god nijanse tu igrale ulogu...vjerojatno griješim i ak ti nije frka možeš malo objasniti zbog čega je to tak...tak da znam ubuduće..hvala
ž... :icon_jook:
« Zadnja izmjena: Veljača 20, 2007, 23:44:41 pm Beeblebrox »

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #1 : Prosinac 17, 2006, 01:39:46 am »
ok...zakon mi je ona tvoja tema "vrste customa" i svaka čast, ali već mi i prije nije bilo jasno zakaj takav motor svrstavaš pod custome-streeracere?...također se slažem da najbolje možeš svrstati po položaju sjedenja, nogu i ruku, ali ovaj motor ak sagledam sve to mi baš ne spada u tu skupinu ma koje god nijanse tu igrale ulogu...vjerojatno griješim i ak ti nije frka možeš malo objasniti zbog čega je to tak...tak da znam ubuduće..hvala
ž... :icon_jook:

Vidim ja da si sav u chopperima :icon_mrgreen:  "Custom" u slobodnom prijevodu je pojam za prerađivanje bilo čega da bi se razlikovalo od ostalih (što se tiče izgleda) ili da bi nešto bilo bolje od serijskog. Istina je da se taj pojam najviše veže uz američke linije motora,ali to nije vrsta motora. Možeš doma imat i custom veš mašinu ako ti je baš volja. na to se odnosi ta riječ vezana uz ovu temu o Kawasakiju. Ovaj ZZR je daleko od serijskog. A za "one" motore pravilan izraz bi bio "cruiser". Pročitaj ponovo sami početak onog mog članka.
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #2 : Prosinac 17, 2006, 11:38:03 am »
Vidim ja da si sav u chopperima :icon_mrgreen:  "Custom" u slobodnom prijevodu je pojam za prerađivanje bilo čega da bi se razlikovalo od ostalih (što se tiče izgleda) ili da bi nešto bilo bolje od serijskog. Istina je da se taj pojam najviše veže uz američke linije motora,ali to nije vrsta motora. Možeš doma imat i custom veš mašinu ako ti je baš volja. na to se odnosi ta riječ vezana uz ovu temu o Kawasakiju. Ovaj ZZR je daleko od serijskog. A za "one" motore pravilan izraz bi bio "cruiser". Pročitaj ponovo sami početak onog mog članka.
jep, skužil sam :motocikli012:..imam još pitanja , ali budući da su sad blagdani ..počini si malo :icon_mrgreen:
tnx

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #3 : Prosinac 17, 2006, 14:37:44 pm »
jep, skužil sam :motocikli012:..imam još pitanja , ali budući da su sad blagdani ..počini si malo :icon_mrgreen:
tnx

Samo daj! Ja jedva čekam slobodne dane da se malo dokopam i nečeg vezanog uz motore :icon_confused:
Valjda ću se i vozit :icon_mrgreen:
google master



Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #4 : Prosinac 18, 2006, 01:25:54 am »
Samo daj! Ja jedva čekam slobodne dane da se malo dokopam i nečeg vezanog uz motore :icon_confused:
Valjda ću se i vozit :icon_mrgreen:
dobro ajd ,budem :icon_mrgreen:... nije pitanje i kriva je tema za to al..
Jasno mi je sve i sama riječ "custom", možda ju nisam sagledal u tak širokom pojmu i zato me malo začudilo otkud se jedan R nađe tu( svi motori su mi ok..naked, enduro, tak da:Rkap:)...a kamoli veš mašina :icon_mrgreen:
Al zanimljivo je kad slušaš neke ljude pa čak i dugogodišnje motoriste da brkaju neke stvari...npr da uzmem recimo drag star i drag star classic...jedni vele za drag star da je chopper ili custom, dok je classic i dalje classic...dok drugima je drag star obavezno chopper( i kolko sa skužil prensvtveno zbog višeg i užeg kotača, tanjih vilica) , star cl je obavezno custom( zato jer on ima manji i deblji kotač). I to ne samo kod nas neg i kod nekih naših susjeda!
Kaj se choppera tiče :icon_super: :icon_mrgreen:  i kad velim da je intruder 1400 "jedini pravi chooper" tu  mislim na kubikažu( makar i nije neki uvjet), al ameri su uvijek pucali na veću kubikažu, a opet oni su ti od kojih potiče sama riječ..a drugo vs intruder je jedan jedini i ima sve ono kaj krasi nekog choppera, znači nema vs classic 1400 ko na primjer drag star i drag star classic. Ili npr.ak zanemarim kubikažu i uzmem vn 800 cl. i vn 800. Vn 800 kad pogledaš samo tak uguraš pod choppere, ali on ima buraza iste kubikaže, istog agregata ...eto, vjerojatno se sad bude večini ljudi činilo malo glupo, ali po meni  i to igra ulogu kaj svrsrtati pod chopper..pa cruiser itd.
ps. ispričavam se zahebo cijelu temu!
« Zadnja izmjena: Prosinac 18, 2006, 01:28:56 am black&white »

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #5 : Prosinac 18, 2006, 02:04:38 am »

Kaj se choppera tiče :icon_super: :icon_mrgreen:  i kad velim da je intruder 1400 "jedini pravi chooper" tu  mislim na kubikažu( makar i nije neki uvjet), al ameri su uvijek pucali na veću kubikažu, a opet oni su ti od kojih potiče sama riječ..a drugo vs intruder je jedan jedini i ima sve ono kaj krasi nekog choppera, znači nema vs classic 1400 ko na primjer drag star i drag star classic. Ili npr.ak zanemarim kubikažu i uzmem vn 800 cl. i vn 800. Vn 800 kad pogledaš samo tak uguraš pod choppere, ali on ima buraza iste kubikaže, istog agregata ...eto, vjerojatno se sad bude večini ljudi činilo malo glupo, ali po meni  i to igra ulogu kaj svrsrtati pod chopper..pa cruiser itd.

Eto meni istomišljenika :icon_super: Ovo sam baš jučer napisao u jednoj drugoj temi:
Citat:
I osobno,više volim choppere koji nemaju brata polublizanca u nekom cruiseru. prvi,daleko ispred svih je Intruder. Pa onda Yamaha Virago (svi modeli),HD Sportster,streetracer Vmax itd... Kad pogledaš takav spisak,vidiš da su to sve modeli koji imaju ime i veliki broj svojih fanova koji žale još dugo za njima ako se prestanu proizvodit. sad mi pada na pamet samo jedan cruiser s takvim renomeom,Yamaha Royal Star V4. Kod ostalih,svaki novi model postaje predmet želja,a stari se gura u stranu. Čak i kod Harleya. Tamo je samo Fat boy legenda.

Kaj se tiče korištenja pojmova,izvorno Ameri koriste riječi cruiser i low rider. Ali taj "custom" je toliko udomaćen kod svih da i sam to koristim. Lakše se razumijem s ljudima.
A za razlikovanje vrsta motora sam već napisao članak. Al je to već starija stvar pa ću morat počet stavljat link u postove da si skratim pisanje.
« Zadnja izmjena: Prosinac 18, 2006, 02:06:23 am James1100 »
google master



Offline oldbiker

  • Umag
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 1.117
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • Honda CBR1100XX
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #6 : Prosinac 18, 2006, 21:57:24 pm »
Nisam kompetentan da pišem o ovoj vrsti motocikala, jer ih zbog osobne nezainteresiranosti najmanje poznam. Ali normalno je da ljubitelja ima i uvijek će ih biti. Osobno smatram da motocikli tipa custom, chopper, cruiser.... pogoduje Americi i njihovim autoputevima s četiri trake gdje je dozvoljena vožnja do 55 mph ili izuzetno do 70 mph na nekim dionicama. I normalno je da je to idealno za HD koji npr. kod velikog broja modela ( govorim o 2 cilindra ) ne razvijaju više od 150-160 km/h. Mislim da Hrvatska ili Europa nije takva i da su motocikli koji su se razvijali u Europi ( povijest motocikala u Italiji ili Engleskoj !!! ) sasvim odudaraju od američkog standarda. No tko voli neka izvoli !!! Bitan faktor je i moda, jer npr. u mojem moto klubu je danas ostalo samo 10-tak takvih motocikala, dok ih je prije 5-6 godina bilo puno više. Naš način vožnje, a i ceste sasvim su drugačija od američkih, ali kako sam već napisao, tko voli nek izvoli.
Motor vozi glavom ali malo i srcem. Free biker - bolje biti sam, nego u lošem društvu !

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #7 : Prosinac 18, 2006, 23:07:52 pm »
Da,možda bi mi koji volimo te motore trebali napisati kako smo u to ušli,najbolje u ovoj temi kad je već spika krenula tim putem. Ili u glavnom forumu da svi pišu kako su izabrali kojiu će vrstu motora vozit. Vidjet ćemo kaj se bu dogodilo pa ćemo uredit. To mi je i posao :icon_mrgreen:

Kao klinac nikad nisam sanjao choppera,naravno da sam se palio na motore kakve sam imao prilike  vidjeti u kvartu. Sreća pa je u kvartu ipak bilo neke tradicije motora pa je bilo i izbora. dan danas mi je prekrasan Suzuki GSX1100E,onaj sa četvrtastim farom. I Katana. zato mi je danas lijep Kawasaki ZRX. Volio sam vidjeti i BMW  R100S. RT me nikad nije privlačio. Kada sam već malo profilirao ukus,i kad sam se više počeo okretat za klasičnijim linijama,patio sam za Laverdom 500,a također i Kawasakijem Z500. Laverda 1200 mi nije tako legla izgledom,Ducatia i Guzzija nije bilo u blizini,ali su se o njima raspredale priče. Harleyi su bili lijepi jer su na posterima uvijek bili custom modeli,prekrasno oslikani itd. Jedno vrijeme sam radio u Bestovju,svaki dan sam morao proći Samoborskom cestom koja je bila grozna i poželio sam enduro. Kad sam konačno imao prilike voziti ga,bio sam razočaran. Super je stvar za divljanje šumom i brdima i to je sve. Nikad se nisam mogao zamisliti da mi je to jedini motor.
A jednom mi je ponuđen jeftino BMW R25/3 koji je već bio prerađen u choppera. samo sam za njega imao novaca,a kupio sam ga više što je to bio BMW nego chopper. I kad sam konačno vozio motor sa jako visokim volanom,WOW!!! Strašno mi je legao taj položaj i način vožnje. I to je to. Na poslu,u kamionu sjedim slično,sic daleko,volan dignut,naslon zavaljen.
Druga je prednost choppera,ono što naglašavaju svi vlasnici Harleya,velika mogućnost personalizacije. A uvijek mi je izgled motora bio jako važan faktor. Inače,danas sa ovim znanjem koje imam,favoriti su uvijek evropski motori prije Harleya,ali mislim da sam  našao idealno za sebe: Guzzi ima povijest,karizmu,više daje,ima dušu,a model koji je izmišljen za USA tržište i dobar je kompromis. Nije naked,nije custom,tu je negdje. I nebi ga nikad mijenjao za HD. Ako bude para,mogu mu samo dati takvo društvo,ali Sportstera,ne 350kg mrcinu koju ne možeš voziti "evropski". Danas se okrećem za Ducatijima,Triumphima,Guzzijima i svim motorima od 80-tih prema natrag. novi Japanci samo neki modeli jer su to prevelike firme da bi mi se sviđali svi modeli kao kod Guzzija. Ali Intruder je zakon :icon_super:. I svi modeli GSXR.
Eto... nisam chopper freak,ne nosim nitance i kaubojke,ali su mi ti motori lijepi i volim ih voziti. Kad počnem uređivati Guzzija,trudit ću se da mu ostane onaj talijanski štih,ne želim ga poružniti promjenom identiteta,ali volan ide gore i noge naprijed. stavit ću jednom tu slike pa će ljudi procijeniti koliko mi je uspjelo imati customa i očuvati Guzzija. A i neko društvo ćemo mu nać :glasses9:
google master



Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #8 : Prosinac 19, 2006, 11:53:43 am »
kada je vec krenula tema ovim tokom. Ja mislima da sto je HD za americko trziste (taj neki jak imidj, posebnost, prilagodjenost uzivanju i sl.) to je za Evropu Triumph Bonneville. Pored Bonneville nikad ne bih uzeo HD, ima sve sto i HD + prilagodjenost nasim putevima. Moje skromno misljenje.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #9 : Prosinac 20, 2006, 00:52:39 am »
Kod mene je sve počelo kad smo išli kod rodbine u njemačku, imal sam jedno pet godina...vozimo se se po autocesti i kad najednom čujem brummm, pogledam kroz staklo i prvo kaj vidim su kotač i dugeeee vilice, prvi put sam u zivotu videl takav motor i meni je onda bilo..čovječe, to si bum i ja kupil kad bum veliki...bilo je jedno par bikera s chopperima...kasnije stanemo na jednoj benzinskoj i motori su bili tam parkirani...stari i ja do nijh i za koju sekundu eto mene na jednom od ti motora..sjecam se da je bil plave boje, ne znam, vjerojatno harley!
Normalno ja sam to ljeto zapel za motor i deda mi je dal pucha...kak sam bil shorty moral sam sjediti na postolju di se drže noge, a ruke visoko gore i to je valjda bilo to...kasnije je na tom puchu skinut prednji blatobran, stavljen viši volan od nekakvog starinskog bicikla, banana sic postavljen nisko i visoki kromirani naslonjač i normalno pofarban mojom umjetničkim stilom u plavu boju..bilo više farbe po meni neg na motoru :icon_mrgreen:
Isto, nisam neki chopper freak, al su mi pri srcu isto ko i ostali customi i drugi motori, al nemrem sebe zamisliti na nekom r-u, jer to meni nije to, odnosno nemam potrebe za tak nečim!
Kaj se odijevanja tiče ne volim kad po meni vise kožne resice, pa ovo, ono...imam par kožnih jakna i prsluka, ali najbolje se osjećam u svojoj skoro pa 20-g staroj rokerici, traperice i kaubojke, s tim da imam još jedne pistonsice i highwayice i to je to!
Vozil sam zbilja svakojakih motora, ali zakaj je custom ono pravo...zato jer prije svega volim sporiju vožnju i nije mi cilj na neko mjesto stiči čim prije, već da vidim tijekom vožnje čim više toga, pogotovo ak sam tu prvi puti i da ta vožnja bude pravi gušt!
Druga je stvar prilagođavanje, odnosno dorađivanje takvih motora..meni vrag neda mira i taj isti dan čim kupim motor moram na njemu nekaj izmjeniti :Rkap:..najdraže mi je kad uspijem doma nekaj sam iskemijati, al kak to ja napravim jako "kvalitetno" prisiljen sam na dodatnu opremu iz dućana :icon_mrgreen:
Jedno je sigurno, a to je da se nikad ne namjeravam prilagođavati ovisno o tome kakve motore voze drugi iz ekipe. Ak već vožiš sporiji motor i ak ste zbilja ekipa, prijateljima bi trebalo biti jasno da voziš ono kaj voliš i nebi im trebala biti frka malo usporiti,pa čak i pričekati!
Da budem iskren, velika želja mi je harley, s tim da mi je jasno da plačam ime i da sigurno ne vrijedi tolke pare, ali zbilja bi mi bilo drago da si ga mogu priuštiti, pa makar na godinu dana..eh..eh..bumo vidli!


Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #10 : Prosinac 20, 2006, 12:26:50 pm »
kada je vec krenula tema ovim tokom. Ja mislima da sto je HD za americko trziste (taj neki jak imidj, posebnost, prilagodjenost uzivanju i sl.) to je za Evropu Triumph Bonneville. Pored Bonneville nikad ne bih uzeo HD, ima sve sto i HD + prilagodjenost nasim putevima. Moje skromno misljenje.

Svaka ti dala! :icon_pray:

(drugim riječima slažem se u potpunosti :icon_thumright:)

Offline oldbiker

  • Umag
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 1.117
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
  • Honda CBR1100XX
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #11 : Prosinac 20, 2006, 18:32:19 pm »
Počela mi se sviđati ova rasprava, jer smo uglavnom na istoj 'valnoj dužini', svaki s svojim ukusima, ali dovoljno tolerantni i spremni uvažavati tuđe mišljenje, što je odlika samo 'pravih' !!! Osobno u mom životu, odnosno vožnji motocikla dva su trenutka koja najviše volim. Prvo je odlazak na turu od 4-5 ili više tisuća kilometara, jer kad se budim, budim se s osmjehom na licu i predivnim osjećajem da danas idemo dalje u prevaljivanju kilometara. Drugo je malo oštrija vožnja kada npr. s 200-230 uletiš u zavoj, asfalt ti je jako blizu, a adrenalin na + milion. Nema većeg užitka, ma tko što rekao. To je jače od bilo kojeg sexa i orgazma. I tako recimo 20-tak kilometara, čisto da se malo 'prolufta' mašina. Zato je izbor XX koji mi može pružiti i jedno i drugo.  :icon_super:
Motor vozi glavom ali malo i srcem. Free biker - bolje biti sam, nego u lošem društvu !

bandit12

  • Gost
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #12 : Veljača 20, 2007, 23:29:20 pm »
Znam da nema veze sa customima i chopperima ali 2oldbiker; svidja mi se ova ideja o putovanju od vise tisuca km-ova. Bilo bi sjajno tako nesto organizirati bez obzira na vrste motora koje vozimo... :icon_super:
Sto se tice choppera,to su vrste motora koji nemaju nista sto nije neophodno,a da bi motor funkcionirao. Svi dijelovi su poskidani (chopped) i motor je maksimalno olaksan. Mislim da se nama,kicosima i ljubiteljima moto opreme nikako nebi svidjeli takvi motori.
Custom motori su zapravo svi oni koji su motori,klasicnih rama i nesto veceg kuta dosjeda vilice,najcesce pogonjeni V2 masinama.

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #13 : Veljača 21, 2007, 12:18:05 pm »
"Custom" moze biti gotovo sve sto se preradi,doradi,obradi odnosno personalizira i napravi unikatno.

Offline virago11

  • Vizir
  • **
  • Postova: 183
  • Karma: 17
  • Spol: Muški
  • BMW R1200C
Odg: Značenje riječi "Custom"
« Odgovori #14 : Ožujak 09, 2012, 12:30:52 pm »
moja kobila.....kad mi dosadi izgled promjenim par stvarćica i ima novi look...zato su mi choperi br.1
imao sam raznoraznih modela bikea i svi su OK alliiii u srcu sam choperaš.... :icon_super: