Autor Tema: Kawasaki VN 500  (Posjeta: 5521 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #15 : Studeni 13, 2006, 22:29:47 pm »
Ebiga Kloky...pa nismo pocetnici (a nismo ni profici!), govorim kao neki prosjecni vozac.
Usput...i ti bi se mogao otisnuti malo dalje od 500 ccm!
Istina, ovako nešto nije za nas jer se ne vozimo tim sporijim stilom, ali za nekog tko se voli voziti sasvim lagano i bez  suvozača, ovo je dobar motorić, jer mu je održavanje, porez i rega super povoljno!

Ja ostajem na GS-u jer se nema para za bolje... Kad diplomiram, ima vremena (a i bit' će para) onda za jače  :icon_mrgreen:
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #16 : Studeni 13, 2006, 23:04:48 pm »
       Ja vozim LTD450 iz 1989.godine koji je prethodnica EN500 i motor za svoju koncepciju i namjenu ima više nego dovoljno snage i živosti, jer su to makine kao na GPZ-ima i KLE-ima koje se vrte na 10 000 bez problema i imaju 50-60 KS.

       Sad kad pogledam druge motore tog stila, po snazi i brzini se može ravnati sa cruiserima od 800 ccm, a svi znamo koliko je rega i održavanje takve pile i npr. KLE-a, s time da ovaj ima remen pa nema ni zezanja s lancem.

       Največa zamjerka po meni je što je motor malo kratak pa dulje ture sa suvozačem nisu baš preporučljive, ali solo ture i vožnja do 120/130 km/h  :icon_super:   
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline DonRot

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 679
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • z1000
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #17 : Studeni 13, 2006, 23:16:22 pm »
Gle,stari 100 konja koje spominješ i podvrsta motora na koju mislim (u koju spada i spomenuti model u temi ) ne idu baš zajedno (izuzev rariteta).Opet ponavljam,brzinu tražiti u kategoriji choppera ili cruisera je besmilsica!

Recimo često spominjani model VN 900 ima tek 50 ks!Za neke malo dok za neke i više nego dovoljno.
Ukusi ali i afiniteti prema vrstama motora su stvar pojedinca,ali kada se analizira model onda treba svakako uzeti u obzir i svrhu motora.

Cuj, vozio sam taj model (stariji!) i rekao sam samo svoj dojam o njemu. Tocka!
Isto mislim i o VN900. To je mucilica kakve voli Cokac! I ja bum to vozil kad navrsim 70!
« Zadnja izmjena: Studeni 13, 2006, 23:18:55 pm DonRot »
KOJI JE TO FRAJER NA SLICI?!?!?
ZENE NAVALITE!

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #18 : Studeni 13, 2006, 23:38:36 pm »
Karma - 1 ??Tja kindergarden :dontknow:.
Ma svaka čast Don Rote na tvom mišljenju, :icon_salut: ali kako rekoh ukusi kao i potrebe su stvar pojedinca.
« Zadnja izmjena: Studeni 14, 2006, 00:55:58 am 4rijeke »

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #19 : Studeni 15, 2006, 22:28:38 pm »
Možda mogu malo olakšati, budući da sam prije dvije godine imal sam EN 500 jedno godinu dana, doduše stariji model sa remenom i mogu reći sve najbolje o tome motoru.Jedina zamjerka je bila malo veća potrošnja ulja i dim iz auspuha, promjenjene su karike, poštelani ventili i problem je riješen. To je bilo na oko 50 ili 60 tkm, nisam više siguran!
Motor je kratak, na svojem sam produžil fuziće i stavil ravni volan, tak da se i taj problem može lako riješiti, makar na moju visinu od 175 i nije bilo prevelike potrebe za tim!
Kaj se tiče nekih performansi na tom motoru...napominjem da meni je to najmanje bitna stvar i ne gledam na te stvari na takvoj vrsti motora  , pa možda nisam objektivan....kaj se mene tiče snaga max brzina uvrh glave za ono kaj je namijenjen, povuče kad treba. npr kod preticavanja..i sa suvozačem i prtljagom.
Ak uzmem u obzir virago 535, koji sad imam, pa čak i prijašnji intruder 800..iskreno..en 500 mi je nekak elastičniji,vozniji motor!
Ak uzmem u obzir motore veće zapremnine i ak gledam malo na perfprmanse..intruder 1400 ili frendov vn 900 znači oko 60ks...ogromni, teški, jednom rijećju tromi za razliku od en 500, dakle sva ta razlika u cc i ks se brzo istopi...jedina im je možda veće kranja bzina. To je samo moje mišljanje i ono kaj mogu izvući iz mojeg vozačkog staža koje nije baš veliko!
Ja sam  prodal en 500 s namjerom da kupim neki veči,jači motor i kupim intruder 1400, al ja s tim motorom nisam ništ dobil(niti neku veliku brzinu, snagu)osim da mogu reći da vozim motor od 1400cc(zamisli :dontknow:)velike registracije,potrošnje i općenito skupih troškova održavanja i normalno glavobolje. Opet sve ovisi kaj hoćeš, kak financijski stojiš...ovisi o pojedincu i to je njegovo pravo!
U biti po meni je EN 500 motor koji je jeftin za održavanje, a opet možeš ga koristiti do dućana pa do nekog većeg putovanja s curom, ženom...ljubavicom :icon_mrgreen:, bez ikakve frke
ž... :icon_jook:
« Zadnja izmjena: Studeni 15, 2006, 22:30:28 pm black&white »

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Kawasaki VN 500
« Odgovori #20 : Studeni 15, 2006, 23:05:59 pm »
Možda mogu malo olakšati, budući da sam prije dvije godine imal sam EN 500 jedno godinu dana, doduše stariji model sa remenom i mogu reći sve najbolje o tome motoru.Jedina zamjerka je bila malo veća potrošnja ulja i dim iz auspuha, promjenjene su karike, poštelani ventili i problem je riješen. To je bilo na oko 50 ili 60 tkm, nisam više siguran!
Motor je kratak, na svojem sam produžil fuziće i stavil ravni volan, tak da se i taj problem može lako riješiti, makar na moju visinu od 175 i nije bilo prevelike potrebe za tim!
Kaj se tiče nekih performansi na tom motoru...napominjem da meni je to najmanje bitna stvar i ne gledam na te stvari na takvoj vrsti motora  , pa možda nisam objektivan....kaj se mene tiče snaga max brzina uvrh glave za ono kaj je namijenjen, povuče kad treba. npr kod preticavanja..i sa suvozačem i prtljagom.
Ak uzmem u obzir virago 535, koji sad imam, pa čak i prijašnji intruder 800..iskreno..en 500 mi je nekak elastičniji,vozniji motor!
Ak uzmem u obzir motore veće zapremnine i ak gledam malo na perfprmanse..intruder 1400 ili frendov vn 900 znači oko 60ks...ogromni, teški, jednom rijećju tromi za razliku od en 500, dakle sva ta razlika u cc i ks se brzo istopi...jedina im je možda veće kranja bzina. To je samo moje mišljanje i ono kaj mogu izvući iz mojeg vozačkog staža koje nije baš veliko!
Ja sam  prodal en 500 s namjerom da kupim neki veči,jači motor i kupim intruder 1400, al ja s tim motorom nisam ništ dobil(niti neku veliku brzinu, snagu)osim da mogu reći da vozim motor od 1400cc(zamisli :dontknow:)velike registracije,potrošnje i općenito skupih troškova održavanja i normalno glavobolje. Opet sve ovisi kaj hoćeš, kak financijski stojiš...ovisi o pojedincu i to je njegovo pravo!
U biti po meni je EN 500 motor koji je jeftin za održavanje, a opet možeš ga koristiti do dućana pa do nekog većeg putovanja s curom, ženom...ljubavicom :icon_mrgreen:, bez ikakve frke
ž... :icon_jook:

Ovo se zove dobrim komentarom :hello2: