Autor Tema: Vulcan 900 custom  (Posjeta: 4312 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #15 : Prosinac 15, 2006, 11:30:57 am »
Samo mali ispravak: sic je na Customu 2 inča viši nego na Classicu.

da ,ja pogrješio...ispričavam se..(tako je to kad se piše iz glave).....Julius imaš pivu

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #16 : Prosinac 16, 2006, 23:37:35 pm »
Izgleda da se i Honda inspirirala Kawinim modelom (ili obratno) tako da je za 2007.g. u toj klasi ponudila sličan model motora Honda-VT 750 Spirit.


Hondin je model stariji,i to dosta. Do prošle godine se zvao Black Widow. Promjene su manje izgledom,a više tehničke kod novog modela. to je chopper verzija Shadowa 750.



 
I kaj se tiče Kawasakija:
nemojte se uopće zamarati time koji od dva tipa bolje ide ili svladava zavoje. To nije bio cilj ljudima u Kawasakiju,raditi namjenu motora po tim kriterijima. I onaj tko to gleda,nije pravi zaljubljenik u te motore. samo su mu lijepi za vidjeti. Kod motora američkih linija postoje 2 osnovne vrste,chopperi i cruiseri (customi). Onaj tko bude kupovao,odlučivat će prvenstveno po izgledu. I možda će malo imati veze i to koliko misli putovati. Onaj koji razmišlja o ležanju u zavojima i slično,kupit će nakeda. Kawasaki je jednostavno,uz sitne preinake,jeftino,dodao jedan model više na tržište u želji za većom zaradom.
google master



Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #17 : Prosinac 16, 2006, 23:41:27 pm »



a to što kažeš za harleja...sve stoji....ali kad je već sve tako modularno..pa što nisu napravili kvalitetnije agregate i riješena stvar....jel zna neko na koliko km se podešavaju ventili na harleyu?


Jel se podešavaju ventili na Harleyu? :icon_scratch:
google master



Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #18 : Prosinac 17, 2006, 10:32:48 am »
Hondin je model stariji,i to dosta. Do prošle godine se zvao Black Widow. Promjene su manje izgledom,a više tehničke kod novog modela. to je chopper verzija Shadowa 750.



 
I kaj se tiče Kawasakija:
nemojte se uopće zamarati time koji od dva tipa bolje ide ili svladava zavoje. To nije bio cilj ljudima u Kawasakiju,raditi namjenu motora po tim kriterijima. I onaj tko to gleda,nije pravi zaljubljenik u te motore. samo su mu lijepi za vidjeti. Kod motora američkih linija postoje 2 osnovne vrste,chopperi i cruiseri (customi). Onaj tko bude kupovao,odlučivat će prvenstveno po izgledu. I možda će malo imati veze i to koliko misli putovati. Onaj koji razmišlja o ležanju u zavojima i slično,kupit će nakeda. Kawasaki je jednostavno,uz sitne preinake,jeftino,dodao jedan model više na tržište u želji za većom zaradom.

Nevjerojatno.....čovjek je napravi test na oba motora i ustvrdio da razlike postoje....a ti tvrdiš da to nije bitno,jer samo je izgled važan.....ja jedino želim znati sve što je moguće o ta dva motora,da ne bi bilo jednog dana jao,jao nisam znao.
A nekako između redaka ispada kao da ti se kawa nešto zamjerila....

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #19 : Prosinac 17, 2006, 10:34:15 am »

Jel se podešavaju ventili na Harleyu? :icon_scratch:

valjda se podešavaju...imaju stublin i klackalicu

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #20 : Prosinac 17, 2006, 14:20:34 pm »
Nevjerojatno.....čovjek je napravi test na oba motora i ustvrdio da razlike postoje....a ti tvrdiš da to nije bitno,jer samo je izgled važan.....ja jedino želim znati sve što je moguće o ta dva motora,da ne bi bilo jednog dana jao,jao nisam znao.
A nekako između redaka ispada kao da ti se kawa nešto zamjerila....

U situaciji u kojoj jesmo i na tržištu gdje se nudi sve moguće,chopper/cruisera bira srce. To je najsažetije što mogu napisati da razjasnim što sam htio reći. Ako misliš kupiti nešto od toga,mislim da ti neće pomoći čitanje karakteristika i testova. Ako imaš sreće,dat će ti prijatelji da probaš obadvije vrste motora. Ili ćeš kupiti jednog i vidjeti dal si pogodio svoj ukus. Mnogi su sa customa prešli na nakede. Iskustvenom metodom su razbistrili svoj ukus i želje. Naravno da razlike postoje. Postoje i među dva slična chopera različitih proizvođača. Želim još reći da čitanje testova nekog tko je probao te motore ne igra preveliku ulogu u izboru motora. To je nečiji ukus,nije tvoj. Testovi su vrijedniji za R motore jer su tamo drugi kriteriji. Ili za one ljude koji kupuju motor namjenski (putovanja ili sl.). Ali chopperi ne spadaju u takve grupe. Oni su više stvar stila.

Kawa mi se nije zamjerila,nisam ju nikad ni imao. dapače,zamjerili su mi se proizvođači koji su smanjili broj chopper modela,a fokusirali se na cruisere. Za ovaj model Kawasakija znam da je u pripremi 2 ili 3 godine i bilo mi je drago kaj je konačno vani. A i kad smo kod Kawe,VN800 mi je bio najljepši cruiser model. Ovaj novi mi je ružniji.
Rečenica "I kaj se tiče Kawasakija:" je poslužila samo tome da se vratimo na temu,jer je ona Honda u stvari bila off.
moje zamjerke na VN900custom su te što je motor dosta trendovski napravljen što smanjuje mogućnost personalizacije. Uz to,dosta vuče na Wictory modele i Arlen Nessa pa je to kopiranje,stara dalekoistočna bolest. A to me ljuti zato što oni jesu sposobni napravit nešto originalno ako žele. Primjera ima puno.
I osobno,više volim choppere koji nemaju brata polublizanca u nekom cruiseru. prvi,daleko ispred svih je Intruder. Pa onda Yamaha Virago (svi modeli),HD Sportster,streetracer Vmax itd... Kad pogledaš takav spisak,vidiš da su to sve modeli koji imaju ime i veliki broj svojih fanova koji žale još dugo za njima ako se prestanu proizvodit. sad mi pada na pamet samo jedan cruiser s takvim renomeom,Yamaha Royal Star V4. Kod ostalih,svaki novi model postaje predmet želja,a stari se gura u stranu. Čak i kod Harleya. Tamo je samo Fat boy legenda.



PS
po nekim mojim zaključcima,novinari čije testove čitaš u pravilu nisu ljubitelji choppera/cruisera. oni to rade jer im je to dužnost. probaj po novinama naći podatke o tome što voze privatno. Ja sam do sad našao najbliže jednog slovenskog urednika koji vozi Moto Guzzi Jacal. Drugo su specijalizirane novine,ali tamo su Harleyi najmanje 80% tekstova pa dalje nije teško zaključiti kaj ti ljudi vole.
« Zadnja izmjena: Prosinac 17, 2006, 14:27:35 pm James1100 »
google master