Autor Tema: Vulcan 900 custom  (Posjeta: 4311 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Vulcan 900 custom
« : Listopad 17, 2006, 20:41:28 pm »
Dakle pojavi se VN900 custom sa ogromnom prednjom gumom od 21 inča i samo 90mm širine (ako sam dobro skužio)..i standardnom zadnjom od 180 širine....meni djeluje prilično čudno a vama?

http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=214&content=photos

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2874

I da li on sad s tom uskom prednjom gumom dobija na nekoj boljoj ciklistici...lakše prolazi zavoje,za razliku od clasic modela...mislim da je njemu prednja 130mm?

Kako je na koćenj s tom tankom gumom?

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
Vulcan 900 custom
« Odgovori #1 : Listopad 17, 2006, 21:31:56 pm »
Glede izgleda; ljepša mi je šira, ovak zgleda k'o biciklić naprijed.

Glede kočenja; nema veze, kočenje ovisi o materijalu gume ne o širini.

Glede ciklistike; nemam pojma  :mrgreen:
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
Vulcan 900 custom
« Odgovori #2 : Listopad 18, 2006, 17:48:17 pm »
Superiška, samo mi zadnji kraj malo bljak. Trebalo bi odmah piluckat...
Super osnova za prerade :supz:
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline Rude

  • Vizir
  • **
  • Postova: 112
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Kymco Venox 250
Vulcan 900 custom
« Odgovori #3 : Listopad 20, 2006, 19:44:45 pm »
gle evo iz iskustva covjeka koji se bavi gumama (ja). uska prednja guma donosi sa sobom vecu upravljivost od sire. manja potrosnja ; tako kazu tvornice guma (manji otpor kotrljanja). na kisi manja mogucnost akvaplaninga, tj kad uletis u  lokvu vode da ti motror ne zapliva. manja cijena (mada to nije pravilo), i jos mozda pokoja sitnica al se nemrem sjetiti. Sira guma donosi  puno vecu udobnost, duzi vjek trajanja, mocniji izgled :))  i nadasve radost kad zgazis neku zivinu na cesti a ono muski obavljen poso :) hehe mala sala ovo zadnje al ima i takvih.  uzmimo recimo model yamahe dragstar 1100, al ne za ozbiljno nego za koju godinu :))) motror imade cisto lijepo siroke obje gumetine, a dok drug model od jamaheeehehe recimo  u povjerenju fazer 1000 ili koji je vec imade sam jednu siroku gumetnu izade doklen je ona odsprijeda na oko puno uza. ja imam recimo obadve gume na suzi uske i meni dobro. sve je to stvar navike i kako ko voli. eh da jos jedna stvar; puno bajkera mi dolazilo koji su na motoru imali zadnju gumu 190/50x17 i zamjenili je sa 180/55x17. 95 posto njih je reklo da se uza guma bolje ponasala u svim uvjetima voznje, a onih 5 posto je iskoristiolo djoiker zovi servis. i sta bi reko yoda  iz star warsa: neka  vam je sila! :))
kako se zovu muhe u sloveniji?? ne zovu se, one same dojdu :)))

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Vulcan 900 custom
« Odgovori #4 : Listopad 21, 2006, 13:50:20 pm »
Kaj se tiče cijelog izgleda motora,rađen je potpuno trendovski i to nema veze s voznim osobinama. Pogledaj samo design felgi,trenutna moda. Uz to,rađen je s minimalnim razlikama od običnog VN900 da nebi poskupljivalo proizvodnju. I zato mu je zadnji kraj preglomazan. Taj blatobran je trebao biti tanji i bliže gumi da bi se dobio izgled choppera.

Dobio sam dojam da Kawasaki samo popunjava prazninu u ponudi klasičnih choppera veće kubikaže,jer ipak ima ljubitelja i takvih motora (ja :mrgreen: ). Suzuki to više nema, Honda je stala na 750ccm i s malo snage, Yamahi takva linija nikad nije uspjela (za razliku od customa). Samo je Harley ostao s Dynom i Softailom.
google master



vn 900

  • Gost
Vulcan 900 custom
« Odgovori #5 : Listopad 21, 2006, 19:10:06 pm »
Užas,bljak :(  :(  :(

Offline Rude

  • Vizir
  • **
  • Postova: 112
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Kymco Venox 250
Vulcan 900 custom
« Odgovori #6 : Listopad 22, 2006, 12:56:20 pm »
meni se cini da je tvornica na ovom modelu  ostavila jako puno mjesta za daljnje prerade ovog modela
kako se zovu muhe u sloveniji?? ne zovu se, one same dojdu :)))

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Vulcan 900 custom
« Odgovori #7 : Listopad 22, 2006, 14:31:44 pm »
Citat: "Rude"
meni se cini da je tvornica na ovom modelu  ostavila jako puno mjesta za daljnje prerade ovog modela


uvijek ima mjesta.
Al  najviše na Harleyu. Velika većina dijelova paše na sve modele. I motori su sastavljeni montažom dijelova na ramu. Nisu designerska cjelina. želim reći da su rađeni tako da ne postoje neke linije motora koje svi dijelovi prate i točno odgovaraju. Ako nije jasno,kasnije ću staviti slike. To je veliki dio popularnosti Harleya. Svi vlasnici navode velike mogućnosti personifikacije. japanci se nisu toliko zamarali s tim. kod njih je bitna kvaliteta kojom su se probili na tržište i niža cijena koju dobiju nižim troškovima proizvodnje. Da se VN900 i VN900custom malo bolje analiziraju,razlike među njima bi bilo puno manje nego se čini.
google master



Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Vulcan 900 custom
« Odgovori #8 : Listopad 22, 2006, 14:36:28 pm »
Slažem se da je tvornica dala dobru osnovu za prerade.....ali ni onaj dosta ružni stražnji kraj ne izgleda loše ako bi ga se prekrilo bisagama ili givijevim e21 koferima....tada se ne bi guma ni vidjela ...gledano sa strane...pa visina blatobrana ne bi toliko bola u oči.

Inače,evo gledam ga već par dana i polako se počinjem privikavati na njegov izgled....aluminijska felga prednjeg kola ima jako lijep dezen...i dobro je što su to vjerojatno tubeles gume,i još sam malo čačkao tablice...

custom.........80x90x21 prednja.....180x70x15 zadnja
clasic..........130x90x16 prednja.....180x70x15 zadnja

dakle širina prednje je očito 80mm.....sama razlika u širini guma iznosi 5cm i 5 cola u veličini (felge)...dok su im visine iste...s obzirom na to teško mi je prihvatiti da ta dva motora imaju iste vozne karakteristike.....(razlika je ipak prevelika).Mislim da se s tanjom prednjom gumom lakše spušta u zavoje (brže) i lakše mijenja smjer (mada kad prednju i zadnju digneš za 0,2 bara više nego proizvođač deklarira,dobija se zvrkast motor,bez obzira koliko su široke gume).

Bilo bi možda dobro staviti i prednje žmigavce na guvernal...ispred ručica...jer bi se tako vizualno dobilo na produženju vilice (iskreno kawasaki je trebao staviti dužu prednju vilicu...ali bi se onda trebalo mijenjati i hvatište vilica za ramu,tj njegov kut....a to je očito bilo preskupo).

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Vulcan 900 custom
« Odgovori #9 : Listopad 22, 2006, 14:43:23 pm »
Citat: "James1100"
Citat: "Rude"
meni se cini da je tvornica na ovom modelu  ostavila jako puno mjesta za daljnje prerade ovog modela


uvijek ima mjesta.
Al  najviše na Harleyu. Velika većina dijelova paše na sve modele. I motori su sastavljeni montažom dijelova na ramu. Nisu designerska cjelina. želim reći da su rađeni tako da ne postoje neke linije motora koje svi dijelovi prate i točno odgovaraju. Ako nije jasno,kasnije ću staviti slike. To je veliki dio popularnosti Harleya. Svi vlasnici navode velike mogućnosti personifikacije. japanci se nisu toliko zamarali s tim. kod njih je bitna kvaliteta kojom su se probili na tržište i niža cijena koju dobiju nižim troškovima proizvodnje. Da se VN900 i VN900custom malo bolje analiziraju,razlike među njima bi bilo puno manje nego se čini.


pa razlike i jesu male....prednja guma i felga,fuzeri,skračen stražnji blatobran i drukčiji guvernal,e da i drugi sic...ostalo je sve isto..čak i prednja vilica je ista,samo što kod clasica ima još jednu,tj dvije tube oko štapova.

a to što kažeš za harleja...sve stoji....ali kad je već sve tako modularno..pa što nisu napravili kvalitetnije agregate i riješena stvar....jel zna neko na koliko km se podešavaju ventili na harleyu?

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Vulcan 900 custom
« Odgovori #10 : Listopad 22, 2006, 15:01:29 pm »
Citat: "Deny"


a to što kažeš za harleja...sve stoji....ali kad je već sve tako modularno..pa što nisu napravili kvalitetnije agregate i riješena stvar....jel zna neko na koliko km se podešavaju ventili na harleyu?


Tko kaže da im je bilo u interesu napraviti bolji agregat? A nisu ni morali. Prodaja ide. Koliko god naši "stručnjaci" pljuju po Harleyu.Oni se furaju na drugi image. Na tradiciju. U vrijeme iz kojeg potječe agregat,svi su se motori više kvarili. Tada je Harley bio u prosjeku ili bolji. A ako želiš bolji agregat,kupiš V-rod. Istina,nije njihov projekt,ali to je danas tako.

Kaj se tiče felgi,nervira me kad se radi trendovski. Kakve veze ima Custom s ovim?

A imaju slične kotače. U stvari su felge na Customu kopija designa Arlen Nessa. Nek naprave svoj design pa nek ih drugi imitiraju.
google master



Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Vulcan 900 custom
« Odgovori #11 : Listopad 22, 2006, 21:45:41 pm »
ova suza izgleda fenomenalno dobro.

pa danas je sve to više manje kopijina kopija...navodno su se po sudovima natezali harley i aprilia,ili ducati...jer je četveroventilska glava na vrodu jako slična,da ne kažemo identična s nekim njihovim rješenjima (a normalno ako nisi kao tvornica petljo s 4ventilskom tehnikom,dat ćeš nekome drugome da ti to razvije....a onda normalno da to sve liči jedno na drugo,jer samo je jedan dobar recept za 4vglavu).

Cijenim ja harleya i njegovu mogučnost kastumizacije....tako reć ne postoje dva ista.....da sam u americi,normalno da bi vozio harleya....ali ovdje mi je to pre skup sport...čak i za razmišljati o tome.

Offline knez

  • Nomad
  • MMP
  • *****
  • Postova: 708
  • Karma: 68
  • Spol: Muški
  • Yamamaha XV 535
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #12 : Studeni 11, 2006, 14:24:10 pm »
Izgleda da se i Honda inspirirala Kawinim modelom (ili obratno) tako da je za 2007.g. u toj klasi ponudila sličan model motora Honda-VT 750 Spirit.

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #13 : Prosinac 14, 2006, 16:33:50 pm »
Eto,naišao sam na test vn 900 customa i vn 900clasica,test je odradila ista osoba,što je dobro,jer je mogučnost usporedbe upravo ono što me zanimalo....

evo par činjenica..ako se nekome ne da čitati cijeli test

custom ima udljenije fuziće od poda,u odnosu na klasika....što omogučuje bolje zaljeganje u zavoju ali prednja kočnica kod klasika je bolje jer,kod customa dolazi prije do proklizavanja tj blokiranja kotača....(naravno to vrijedi za neke ekstremne situacije...inače je sve ok)

custom ima i 2 inča niži sic

opčenito,custom da je bolji izbor za auto puteve i otvorene ceste,ravnice....dok je klasik bolji za zavojite brdske cestice...

ovo je nevezano uz test.....jedan je prije imao dragstara 650 s tankom prednjom i sad je uzeo vn900 customa....i kaže da s customom više zalježe u zavojima nego s dragicom prije...i da je daleko vozniji motor....i bolji na kočenju.

a evo i testa

http://motorcycledaily.com/28november06_900custom.htm

http://www.motorcycledaily.com/16march06_vulcan900.htm


Offline Julius

  • Zagreb - Črnomerec
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 4.367
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
Odg: Vulcan 900 custom
« Odgovori #14 : Prosinac 14, 2006, 23:49:21 pm »
Samo mali ispravak: sic je na Customu 2 inča viši nego na Classicu.
Gandhi: "Be the change you want to see!"