Autor Tema: Harley vs Japanac  (Posjeta: 4329 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Rista

  • Gost
Harley vs Japanac
« : Rujan 06, 2006, 15:39:09 pm »
Ovako stoje stvari.

Nedavno na jednom roštilju uz dovoljnu količinu maligana razvila se rasprava između mene i brata po motoru da li je:

Harley stvar prestiža odnosno (Benetton među motorima pa plaćaš marku) a japanac (ja Dragstar on Wildstar) ga u kvaliteti u potpunosti prati, pa ljudi bacaju novce?
Odnosno dali  kod nas u HR Harley kupuju tatini sinovi zbog imena ili zato kaj su to stvarno najjbolji motori kaj ih možeš nabavit ?

Čast izuzecima koji cijeli život sline nad Harleyem  i kupili su ga ili će ga kupiti kad skupe pare jer su naprosto oduševljeni tim motorima.

eto.... pa ako imate kakav komentar, volio bi ga ćuti, mi smo se ponapijali pa sam zaboravio zaključak (nemožeš ostat trezan od vina na kojem piše po vuku ŠARDONE) :partyman:

4rijeke

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #1 : Rujan 06, 2006, 16:43:43 pm »
mislim (moj trenutni stav) da je Harley stvar imagea, osobno ne vidim nijednu drugu  prednost no to ne znači da sam u pravu..... probao sam ga samo jednom i nije mi bio gušt, brzo sam se okrenuo i nazad....

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
Harley vs Japanac
« Odgovori #2 : Rujan 06, 2006, 19:39:46 pm »
Ni meni nije nešto posebno-ko voli i može nek kupi :mrgreen:
amahahahhahahahaaaaaaaa

imacu i ja pravi motor

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #3 : Rujan 06, 2006, 21:35:56 pm »
Suvoparno (realno) gledajuci japanci su bolji u odnosu ulozeno - dobiveno.
Isto pitanje bi se moglo postaviti i za MV Agustu vs. Suzuki,
ali ako gledamo tu prakticnu stranu, sta realno dobijemo za ulozene pare
da li bi se motocikl uopste kupovao?
Kupovina Harley Davidsona je stvar iracionalnog izbora, stvar izbora srca,
isto kao i kupovina bilo kog dvotockasa (izuzev skutera).

Zbog svega toga Harley je u prednosti.

M.C. Kompa

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #4 : Rujan 06, 2006, 23:05:46 pm »
Citat: "imacu i ja pravi motor"
Suvoparno (realno) gledajuci japanci su bolji u odnosu ulozeno - dobiveno.
Isto pitanje bi se moglo postaviti i za MV AGUSTA vs. SUZUKI,
ali ako gledamo tu prakticnu stranu, sta realno dobijemo za ulozene pare
da li bi se motocikl uopste kupovao?
Kupovina Harley Davidsona je stvar iracionalnog izbora, stvar izbora srca,
isto kao i kupovina bilo kog dvotockasa (izuzev skutera).

Zbog svega toga Harley je u prednosti.


MV AGUSTA vs. SUZUKI
zakaj ne usporedjujes sa yamahom????? ili buellom (il kak se vec pise), ili hondom.

....iracionalnog izbora, stvar izbora srca,
isto kao i kupovina bilo kog dvotockasa (izuzev skutera).

i po cem je to skuter jako pametno za kupit a motor nije????

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Harley vs Japanac
« Odgovori #5 : Rujan 07, 2006, 01:29:36 am »
Harley je oduvijek bio ime i pojava,mada mu se u teh. smislu može štošta zamjeriti.....od prevelike težine,slabih kočnica pa do pre dugih brzina u mjenjaču...također i nekvaliteta izrade...što je svakako največa zamjerka.
cijena u americi je od8k $ do 16K $..kod nas je tri put veća...to je več priča za neku drugu temu.
Činjenica je da su japanci pouzdani,kvalitetni ...sa sve više stila..a i prouzvode se več dovoljno dugo da se može govoriti i o tradiciji.....recimo vulcan serije ili dragstari...shadow....ali Herley ima ono karakteristično mrmljanje na minimumu koje proizlazi iz spojenih klipnjača u jedan ležaj s radilicom....i na to harley očito ima patent...tako da japanci to ne mogu kopirati....ali zato kina može sve,jer prava na patente tamo ne postoje....tako da je samo pitanje vremena kad će se pojaviti Harley bolji od Harleya ..ali iz zemlje izlazečeg sunca.

inače naši vlasnici harleya se ponašaju krajnje prepotentno (velika večina)....ne sječam se da mi je iko od njih odzdarvio u prolazu.

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
Harley vs Japanac
« Odgovori #6 : Rujan 07, 2006, 01:33:42 am »
Osobno sam mišljenja da Harley kao marka motocikla nije po kvaliteti najbolje što se može kupiti. Isto tako mislim da i Ducati, Moto Guzzi, Norton, Triumph, Buell, MV Agusta itd... isto nisu najkvalitetniji motocikli koji postoje.
Japanci su tu svakako u prednosti.

No ovi gore nabrojani motocikli imaju image, imaju "dušu", posebni su i čine čovjeku veću radost od kvalitetnog, štedljivog i pitomog japanca.

Mislim da ukoliko stvarno želiš (i možeš financijski) ispuniti srce radošću i posjedovati motocikli koji to može, tada vjerojatno ne gledaš na top kvalitetu, štedljivost, cijenu itd.

Zato onaj tko se "zapali" za Harley, kad tad će ga imati zbog žara u očima koji se javlja svaki puta kad ga ugleda.
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Harley vs Japanac
« Odgovori #7 : Rujan 07, 2006, 09:40:12 am »
Djelomicno bih se slozio

Imas i dosta japanaca koji imaju dusu npr. V-max , CBX , stari z1000 ili z1300
i slicno.
Nema ni svaki HD dusu
BMW = bauer motor werke

Offline Direktor

  • Karlovac
  • Old School
  • ****
  • Postova: 853
  • Karma: 44
Harley vs Japanac
« Odgovori #8 : Rujan 07, 2006, 09:42:27 am »
Kupi jednog HD-a i jednog japanca pa si se riješio nedumice  :LOL:
Street Illegal

Offline RED&WHITE

  • Komarac
  • *
  • Postova: 7
  • Karma: 0
RE: HD JAPANCI
« Odgovori #9 : Rujan 07, 2006, 11:35:05 am »
Bok,
iako obično nemam vremena za rasprave po forumima mislim da mogu reć par riječi o ovoj temi s obzirom da HD vozim zadnjih 16 god a par godina prije toga sam bio na japancima (ZZR, FZR, GSXR,GSX).
Ima različitih Japanaca, ima različitih HD, svaki sa svojim prednostima i manama. Generalno gledano, HD su tehnološki zaostali za japancima 5 svjetlosnih godina. Treba im otprilike 20g da stave plivajući kočioni disk ili neko drugo poboljšanje na motor. Stariji HDi, prije 85g, nisu baš pouzdani, kvare se, ali to se može reći i za većinu starijih japanskih motora. Po pitanju brzine, upravljivosti, kočenja ne mogu se mjeriti sa japanskim proizvođačima. Moram priznat da su HD motori koji se proizvode nakon 1999 dosta bolji, pouzdaniji, jači, od bilo kojeg HDa prije toga, sa svojim sam prešao cijelu Europu bez većih kvarova ili problema, kad sam sam vozim 200km/h, u grupi 150-160km/h (putna brzina) bez ikakvih problema što je sa starijim HD bilo nemoguće, 130 je maksimum koji možete očekivat.
Prednosti touring motora se vide kod duljih putovanja, nakon prijeđenih 1000 km moj frend na Suzuki Banditu je totalno sjeban dok sam ja relativno ok, plastični štitnici dosta pomažu kod vjetra, hladnoće i kiše. Opet, ima i japanskih touring motora koji su još bolji od HD tourera, ali im nedostaje ona sirovost, ono nešto.
Pa onda, što ljude natjera da se zaljube u to američku tehnološko nazadnu pilu? HD daje najbolji FEELING na motoru, najveći gušt. Nije najbrži motor na svijetu ali ima šarm, specifične vibracije, zvuk itd. zbog kojih mu njegovi vlasnici toleriraju navedene mane. Curice ga vole. Uz malo truda može jako dobro izgledati. Mogućnosti individualnog prilagođavanja je skoro neograničena. Vlasnika HDa ima svakakvih, od hardcore bikera, preko oldtimera pa do šminkerčića kojem je to način da pokaže status, uostalom kao i kod svih drugih marki.
Volite brzinu 350km/h? Držte se Hayabuse. Hoćete pouzdanost? Kupite BMW i zaboravite sve brige da će nešto riknut. Ako želite choppera ili relativno pouzdan motor za duge pruge a da ima sirovost i chopper formu, po užitku vožnje što ga pruža, daleko najbolji je HD.
Cijena? Pretjerana. Prodaju tehnologiju iz 1950. po cijenama iz 2050. Ali ako se malo potrudite naći ćete par godina star motor u dobrom stanju po kolko tolko normalnoj cijeni. Tu i tamo se pojavi i neka totalka po dobroj cijeni. Pokažite kreativnost, stavite mu japanski prednji kraj, kočnice i felge, dobit ćete dosta dobar motor, svaki idiot sa lovom može se istovarit i kupit LIVE TO RIDE kromirani dekl i preradit ga kod ovlaštenog dealera ali kreativnost dolazi do izražaja kad sa malo love a puno ideja napraviš jedinstvenu stvar.

I to je to. Koliko ljudi, toliko ćudi, a o ukusima se ne raspravlja, netko je rekao.
Pozdrav,
AL81
HELLS ANGELS ZAGREB

4rijeke

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #10 : Rujan 07, 2006, 11:41:44 am »
detaljno i jasno, svaka čast!

Rista

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #11 : Rujan 07, 2006, 13:35:05 pm »
Slažem se djelomično s R&W, i čovjek mi je stvarno otvorio oči u nekim stvarima koje nisam kužio do sad,  doduše nisam baš siguran o onom dijelu o udobnosti, jer mislim da i tu japanci imaju štošta za ponuditi.

Međutim nemogu se oteti dojmu da kod nas još uvijek vlada mišljenje kao za aute, švabo je švabo, pa ak nije Harley nije ni chooper.

Osobno priznajem, dok sam bio klinac slinio sam nad HD i bilo je kad tad će biti moj, i to mi je mišljenje još dugo bilo u glavi, vjerojatno jer mi je percepcija choopera bila samo Harley(zahvaljujući filmovima itd.), međutim kad sam vidio toliko lijepih tvorevina ostalih proizvođača, e sad mi to baš više i ne drži vodu u tolikoj mjeri.....

I ko što kaže onaj klinac u quadro reklami: u pi... materinu to je preskupo!

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Harley vs Japanac
« Odgovori #12 : Rujan 07, 2006, 14:36:13 pm »
trebaš imati na umu da je R&W napravi 1000km na nekoj preradi Harleya...jer večina ih serijski ide 160km na sat osim wrod-a...a njegov kompa je bi na suzukijevom banditu koji je maxi naked....da je bi recimo na kakvoj yamahi ili kawcu cruiseru i on bi bez problema napravi 1000km.
Recim s hondom goldwind to je normalna km za jedan dan.

isto tako,Harleyi nisu čoperi....več više cruiseri.

i polovan harley se teško da nač ispod 8k e a da nije 20g star....pa onda na njemu treba zamjeniti prednje vile,kočnice i štošta drugo.....a origigi dijelovi se teško nalaze i jako su skupi.

osobno,Harleyi mi se sviđaju i kao koncepti i kao filozofija...ali jako mi je pao u očima kad sam vidio jednu trkicu od semafora do semafora,km ravne ceste....normalni skuteri od 250ccm (i cijene od 25k kn) su ga doslovno razguzili,a čovjek si je dao truda na tom Harleyu.
Kužim ja da Harley nije sportiva..ali ipak na takvoj vrsti motora volim vidjeti dobre kočnice i ubrzanje od 5s do stotke

Rista

  • Gost
Harley vs Japanac
« Odgovori #13 : Rujan 07, 2006, 14:49:15 pm »
Citat: "Deny"
trebaš imati na umu da je R&W napravi 1000km na nekoj preradi Harleya...jer večina ih serijski ide 160km na sat osim wrod-a...a njegov kompa je bi na suzukijevom banditu koji je maxi naked....da je bi recimo na kakvoj yamahi ili kawcu cruiseru i on bi bez problema napravi 1000km.
Recim s hondom goldwind to je normalna km za jedan dan.


s tim dijelom se u potpunosti slažem.

Onaj dio, zbog kojeg ti je HD pao u očima, to baš ne kužim jer to nema veze s vezom, to ti je kao da usporediš gliser s jedrilicom. Skuter je za jurcanje, Harley ili bilo koji cruiser je za plovljenje cestom.

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
Harley vs Japanac
« Odgovori #14 : Rujan 07, 2006, 15:07:41 pm »
ma hebo plovljenej cestom....kad daš gas on ima da grize asvalt,a ne da se ponaša kao smetalo u prometu...il kad kreneš u preticanje pa ostaneš na suprotnoj strani ceste 20sek.....užas.


to plovljenej po cesti ili cruisanje bi trebala biti striktno tvoja odluka,dal ti se tada vozi tako ili nekako drukčije,a ne tehničko ograničenje,lošeg mjenjača,prevelike težine ili male snage

jednostavno volim snažne crusere koji idu i koče.