Autor Tema: savjeti oko dragstara 1100  (Posjeta: 13582 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #30 : Rujan 01, 2006, 12:23:14 pm »
evo čisto radi primjera, nadam se da ne gnjavim... kad se već uspoređuju ta dva motora i oprema

na ovom vn-u nema ništ originalne opreme osim vjetrobrana...sve je rađeno home made pa i bisage...s tim da još ima neke kromirane dodatke za blatobrane,kromirani nosač tablice s okvirom, kožna posuda za limenke, recimo žuju :mrgreen: , kožne resice itd..kaj trenutno nije na motoru...sve skupa je koštalo blizu 6000kn.
Il pogledaj malo slike na forumu od čokea koji zbilja napravi vrhunski...tolko o no name nekvalitetnoj opremi!
Imal sam priliku voziti vn-900 i drag star cl(više puta)...star na prvi pogled možda i izgleda veći, al nije kaj jednom sjedneš...lakše mi je bilo voziti yamahu, jer na vn-u je tank dosta širok na početku i dugačije profilirani sic  tak da širi noge, s tim da su fuzići jako pomaknuti prema naprijed...pa ak si oko 175 ko ja, bome je na knap :mrgreen:...Vn mi djeluje  elastićniji motor i nema trzaja prilikom ubzravanja ili naglijeg  otpustanja kumplunga...po meni zasluga prvenstveno remena...dok opet star ima neke svoje prednosi, al to opet ovisi o pojedincu!
ps. moja isprika ak je netko krivo shvatil neki moj post, nije bilo u lošoj namjeri
Sretno pri odabiru motora!

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #31 : Rujan 03, 2006, 14:26:34 pm »
Citat: "black&white"
evo čisto radi primjera, nadam se da ne gnjavim... kad se već uspoređuju ta dva motora i oprema

na ovom vn-u nema ništ originalne opreme osim vjetrobrana...sve je rađeno home made pa i bisage...s tim da još ima neke kromirane dodatke za blatobrane,kromirani nosač tablice s okvirom, kožna posuda za limenke, recimo žuju :mrgreen: , kožne resice itd..kaj trenutno nije na motoru...sve skupa je koštalo blizu 6000kn.
Il pogledaj malo slike na forumu od čokea koji zbilja napravi vrhunski...tolko o no name nekvalitetnoj opremi!
Imal sam priliku voziti vn-900 i drag star cl(više puta)...star na prvi pogled možda i izgleda veći, al nije kaj jednom sjedneš...lakše mi je bilo voziti yamahu, jer na vn-u je tank dosta širok na početku i dugačije profilirani sic  tak da širi noge, s tim da su fuzići jako pomaknuti prema naprijed...pa ak si oko 175 ko ja, bome je na knap :mrgreen:...Vn mi djeluje  elastićniji motor i nema trzaja prilikom ubzravanja ili naglijeg  otpustanja kumplunga...po meni zasluga prvenstveno remena...dok opet star ima neke svoje prednosi, al to opet ovisi o pojedincu!
ps. moja isprika ak je netko krivo shvatil neki moj post, nije bilo u lošoj namjeri
Sretno pri odabiru motora!



E hvala na mnogim postovima, svako je mišljenje bitno. Nego šta misliš dali je drag1100  pošto je skuplji oko 15000 kn od vn900 (novi) bolji motor gledajući sa tehničke strane ne vizualne. I možda znaš od koje su materijala napravljeni dekli na dragu i VN-u, jer recimo na Vt750 Shadowu novom su plastični. To nikako neide sa tim motorima, mislim da će se tu svi složit. Inače za motor planiram dati najviše 60000 kn plus rega i sitnice (nemam više) pa zato tu igra novi VN i polovni drag, inače da imam više love nebi bilo dileme odluka bi bila drag. Pozdrav svima.


 :drinkers:  :drinkers:  :supz:  :supz:

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #32 : Rujan 03, 2006, 21:25:36 pm »
ma nema frke, makar sam dosadan već sam sebi :mrgreen: ...kaj se tiče tehničke strane, budući da nisam imal niti jedan od tih motora, ne bi previše o tome...ali s te strane i 15000kn na stranu drag stara, teško... vn je novi motor, dok se star nalazi na tržištu 7,8g nepromijenjen(elektronsko ubrizgavanje goriva vn-a..osjeti se na snazi , za razliku od rasplinjača koje ima star..veća potrošnja i neravnomjernije razvijenje snage, vn ima bregastu s 4 ventila po cilindru, star 2ventila), po meni veća prednost remena za razliku od kardana, dok opet star ima neke svoje prednosti...dupli disk i tak... al kak sam već reko svi su oni tu negdje i ono kaj su nekome prednosti tu su drugome nedostaci...znam samo da bi drage volje imal bilo kojeg od nijh doma u garaži!
Dekli na vn-u su isto plastični (za drag nisam ziher, bude ti reko neko od vlasnika il pogledam za koji dan), u biti plastika je većinom sve osim tanka, al tak je na žalost na većini novijih custom motora!
E da...napravljen je za ovaj vn kromirani okvir tablice koji nije bil puno teži od plastičnog i samo nakon par dana vožnje puknul je cijeli nosač skupa s okvirom i od vibracija je popucan zadnji blatobran, to je zavareno i stavljen je opet plastični okvir i sad je ok...pa ak neko kupuje iz dodatne opreme takav okvir il ga da raditi možda bi bilo dobro pripaziti da nije preteški, jer se nisu s tim nosačem baš proslavili ...a opet, možda je to slučaj samo na ovom vn-u!

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #33 : Rujan 05, 2006, 19:21:06 pm »
Dajte ljudi još informacija, pomognite.... :supz:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #34 : Rujan 06, 2006, 19:48:30 pm »
A zar ti nije dosta tri stranice-odluči napokon i kupi-nečeš se zaj... ako kupiš bilo kojeg od njih-stvar je ukusa a tu ti drugi nemogu pomoč-odluči koji ti se sviđa i kupi-jer ode sezona  :mrgreen:  :mrgreen:
amahahahhahahahaaaaaaaa

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #35 : Rujan 07, 2006, 01:40:50 am »
Citat: "oorascan"
Dajte ljudi još informacija, pomognite.... :supz:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:


pa to što se plastika koristi u izradi...to je ok....manja težina....inače bi da je sve željezo i krom vn900 težio 350kg....pa onda laku noć performansama.
Što se tiče tih tablica na repovima motora....one moraju biti što lakše i fleksibilne jer su vibracije baš najjače na repu...od mašine i vjetra....fazeri imaju od neke gume-plastike koja se sva trese na dodir...ali stvar šljaka.
Hoču reči stavi na rep 350g željeza i zavidaj s dvije vide .....i za 15 dana će otpasti...garantirano.

Neznam dal je to bilo spomenuto prije,ali dragstar troši dosta goriva,a pri 130 u huhu....dok je vn dosta štedljiviji...

e da ,znam što ti treba :)
.....Vn 900 za 60 k kn i dragstarova vilica s 2 diska...koja bi se valjda dala nabaviti za 15k KN......i kad to spojiš imaš najbolji motor.  :)

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #36 : Rujan 07, 2006, 01:46:39 am »
Citat: "Deny"
e da ,znam što ti treba :)
.....Vn 900 za 60 k kn i dragstarova vilica s 2 diska...koja bi se valjda dala nabaviti za 15k KN......i kad to spojiš imaš najbolji motor.  :)

Onda bolje prednja USD vilica od VN-1600, i staviti još jedan disk i čeljusti...
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #37 : Rujan 07, 2006, 01:49:51 am »
Citat: "kloky"
Citat: "Deny"
e da ,znam što ti treba :)
.....Vn 900 za 60 k kn i dragstarova vilica s 2 diska...koja bi se valjda dala nabaviti za 15k KN......i kad to spojiš imaš najbolji motor.  :)

Onda bolje prednja USD vilica od VN-1600, i staviti još jedan disk i čeljusti...


može i tako...još bolje...mada mislim da vn1600 ima 2 diska na njoj u originalu

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #38 : Rujan 07, 2006, 02:01:32 am »
Pa nema vilica dva diska, nego ima nosače za duple čeljusti  :mrgreen:
Felga ima dva diska :wink:

Staviti USD vilicu s VN1600, staviti originalne čeljusti s VN900 na tu vilicu, kupiti još jedne čeljusti i staviti na vilicu i na felgu od VN900 ugraditi još jedan disk. Felga mora ostati od VN900 jer je žičana, dok je kod VN1600 alu trokraka...
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #39 : Rujan 07, 2006, 02:19:55 am »
Citat: "kloky"
Pa nema vilica dva diska, nego ima nosače za duple čeljusti  :mrgreen:
Felga ima dva diska :wink:

Staviti USD vilicu s VN1600, staviti originalne čeljusti s VN900 na tu vilicu, kupiti još jedne čeljusti i staviti na vilicu i na felgu od VN900 ugraditi još jedan disk. Felga mora ostati od VN900 jer je žičana, dok je kod VN1600 alu trokraka...


aaaa majstore na sve si mislio  :supz:

Offline kloky

  • Old School
  • ****
  • Postova: 961
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Suzuki naravno
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #40 : Rujan 07, 2006, 02:21:47 am »
Nisam, zaboravio sam pogledati dali paše blatobran od VN900 na vilice od VN1600, ili treba i blatobran mijenjati  :mrgreen:

A i naravno, treba kočiona crijeva mijenjati  :mrgreen:

I tak  :mrgreen:
...Sportski moto klub Karlovac...

Offline Deathmaster

  • Vizir
  • **
  • Postova: 378
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
    • Kliknite za Hrvatsku
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #41 : Rujan 07, 2006, 09:20:43 am »
svaka čast kloky, potrudio si se
sad si na sve mislio
If you can't beat them, join them!

Da sam normalan poludio bi :) ! ! !

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #42 : Rujan 07, 2006, 15:21:56 pm »
Svaka čast ljudi. Puno pozdrava. Inače odluka je pala Dragstar se kupuje za iduću sezonu.  :supz:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:  :glasses7: [/quote]

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #43 : Rujan 07, 2006, 15:25:16 pm »
Citat: "choke"
A zar ti nije dosta tri stranice-odluči napokon i kupi-nečeš se zaj... ako kupiš bilo kojeg od njih-stvar je ukusa a tu ti drugi nemogu pomoč-odluči koji ti se sviđa i kupi-jer ode sezona  :mrgreen:  :mrgreen:

 
Choke majstore, tako te svi zovu. Malo strpljenja. Ja sam novi, pa budi nježan. Nije mi lako dati 7-8 somova eura, pa da mi kasnije bude nešto žao. Bolje napiši jo štošta šta znaš o tim motorima, ne štedi riječi. Unaprijed hvala, Pozdrav. :supz:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #44 : Studeni 01, 2006, 19:13:19 pm »
Pozdrav, evo i ja nabavio pilu. 2004.g. registriran 9000km, 7300eur.

Sad me još zanimaju adrese trgovina dodatnom opremom.

Puno pozdrava.