Autor Tema: savjeti oko dragstara 1100  (Posjeta: 13573 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #15 : Kolovoz 28, 2006, 14:43:38 pm »
Zaboravljate jednu stvar vrlo specifičnu za cruiser/choper motore. Niti jedan drugi tip motora nema na sebi toliko mnogo opreme kao oni, pa cijela jedna industrija radi za tu vrstu klijentele. I mogu vam reći da sam vrlo malo "golih" motora vidio, čak i u našoj siromašnoj zemlji.

Npr. uzmite nekoliko naprosto uobičajenih stvari za te motore (windshield, dodatne lampe, crash-baro, bisage, naslon za suvozača, drugi retrovizori, ručke, oslonci za noge...i nabrojite koliko to košta za jedan motor i vidjeti ćete što znači puno dodatne opreme na motoru. Naravno ako se palite na to. Ako Vam sve to ne znači ništa, sve OK. Ali takvih je vrlo malo, vjerujte mi.

Uostalom pitajte Chokea koliko vrijedi dodatna oprema na njegovom Dragstaru, samo ona koja je bila na njemo u trenutku kupnje. Više od 35 000 kuna!!!. Je to original Yamaha oprema i jako dobra i skupa, ali je na motoru, znači dio njega!

Ne vrijedi rabljena oprema kao nova, i to stoji, s vremenom se amortizirala cijena, ali ipak vrijedi. I svim kupcima motora je drago ako je ona na motoru. E pa ako im je drago, red bi bio da ju malo i plate, jer ju sigurno plate manje nego novu.

I to je jedan od razloga zašto taj tip motora toliko drži cijenu. A osim toga izgled tih motora se desetljećima ne mjenja, i nitko vam neće reći kada vidi vaš motor: a fuj te bilo, imaš model iz 04, 02ili čak iz 98 godine. Puno ljudi uopće neće shvatiti koliko je vaš motor star. A ako ima malo dorade, to je naprosto nemoguće.

E sada me baš interesira tko to ne bi znao da vozite npr GPZ 900, da je to upravo GPZ 900 i da može imati najmanje 18-20 godina.

Pa čim je neki R model K4 ili K5, to je već "pušiona", jer nije K6.

Uzmite zato jedan dobro očuvan model cruisera iz recimo 2001. s dosta dodatne opreme, skinite toj opremi cijenu 50% i usporediti tu cijenu s cijenom novog motora s tom opremom, ali novom naravno, pa ćete vidjeti da nije baš razlike 1500-2000 eura.

Pa nisu rabljeni motori baš tako loša stvar, jer da jesu, zar ne bi svi mi vozili nove i samo nove motore. A ne vozimo, znate i sami!

Oni su jeftiniji od novih i to je njihova glavna prednost!
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #16 : Kolovoz 28, 2006, 15:13:39 pm »
Registraciju motora nisam spomenuo.

Znači to je za motor tipa Dragstar 1100 cca 2500 kuna za zagrebačko područje, a prijenos 6 godina starog Dragstara kojem registracija ističe za 10-ak mjeseci ne košta niti polovicu te svote.

Sve bi trebalo uzeti u obzir kod ocjenjivanje cijene rabljenog dobro sačuvanog motora s relativno malom kilometražom.
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #17 : Kolovoz 28, 2006, 15:29:36 pm »
sorry ali sve gledas kroz novce
ako cemo tako najbolje prodat motor ili vozi APN-a
to je najjeftinije
BMW = bauer motor werke

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #18 : Kolovoz 28, 2006, 16:45:57 pm »
Evo jedna jednostavna usporedba VN900 košta 60000 kn nov, a drag.1100 75000. Polovan drag. između 6000 i 7000(oko 50000 kn najviše) eura  99-2002 godina s malo opreme bisage naslon suvozača....
Pitanje je:
Dali je drag bolji motor ili samo skuplji?
Recimo ako se radi o dragu koji ima oko 20000km a ima dodatne opreme, kolka je razlika u cijeni? Naravno u odnosu na VN900, jer recimo drag 650 bi ja svrstao u nižu klasu, a istom novom je cijena 64000kn.
Uvijek stoji novo je novo, ali na novom treba kupit dodatnu opremu. A dali je drag. sa 20000 km potrošen motor( nemislim na disk pločice i slično mada bi trebalo biti sve ok osim recimo guma.).

Opet ću reć svi su mi savjeti dobrodošli, novi sam u svijetu motora.
Pozdrav.. :drinkers:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:  :supz:

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #19 : Kolovoz 28, 2006, 21:16:32 pm »
Pa dobro ak je ta oprema tolko važna onda štima...al ne kupujem motor zbog opreme, jer mi oprema nija tolki prioritet i bez nje uvijek mogu, prioritet mi je  prvenstveno motor, da bude čim noviji za neku realnu cijenu, jer motor je taj koji me mora odvesti od točke a do točke b sa čim manjim izdacima i ulaganjima, a ne oprema ....ak hoćeš opremu ima ljudi i na našem forumu koji ju naprave puno kvalitetnije i jeftinije nego da ju platiš u dućanu, od kožnih bisaga do crash , sissy barova i ostalog, zato valjda i stavljamo brojeve i poneke slike da ih možeš kontaktirati, jer nam je valjda u cilju da svako od nas prođe jeftinije!
Mora ti biti jasno da kad kupuješ opremu, kupuješ ju prvenstveno za sebe, a ne
za onog kojem budeš prodal motor ...tko di danas prizna svu tu opremu prilikom prodaje...pogledaj malo oglasnik...kolko motora ima koji se već godinama vrte sa svom mogucom i nemogucom opremom, ali i abnormalnim cijenama, a kolko ih je prodano...niti jedan!
Nemamo mi svi hrpu love, nekima je važnije da kad već vade kredit, kupe nov motor jer to je jedino osiguranje da dobiš ono za kaj si dal lovu, pa makar nema niti o od opreme, nego dati za šest godina stari motor sa hrpom opreme 8000eur...blago onima koji mogu! :drinkers:

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #20 : Kolovoz 28, 2006, 23:08:01 pm »
Da, zaboravio sam još nešto. Kada kupuješ rabljeni, obično je to gotovinom, a kada kupuješ novog uglavnom na kredit. E pa kada uračunaš i iznos kamata u cijenu motora, e po onda je razlika u cijeni spram rabljenog definitivno daleeeko preko nekoliko puta spominjanih 1500-2000 eura!

Da se razumijenom ja uopće nisam protiv kupovine novog motora, dapače vrlo vjerovatnoga ću ga i kupiti, ali novi auti i novi motori su skupe stvari i pretpostavljaju da imate novaca, dok je kupovina rabljenog ekonomski puno razumnija odluka i ne izvlači vam iz džepa veliku svotu novaca.

Dragstar s 20 000 km je taman u top formi, i vrlo daleko od toga da bude potrošen motor  :scratch: !

Yamaha FJ 1100 Darka Labaša kojom putuje po svijetu ima oko 700 000 km!! i on još uvijek putuje s njom!

To je naravno ekstrem, ali mislim da uvidom u stanje motora nakon pređenih 50.000 ili čak 100 000 km u Motoreviji možeš vidjeti u kakvom  su stanju motori nakon tolike kilometraže. A tamo ih baš i ne maze!
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #21 : Kolovoz 28, 2006, 23:58:16 pm »
ma kužim te brum...al najbolji test je onaj koji imaš sam,a ne kaj čuješ od nekog...svaki svojeg hvali... svaki ima svoju priču.. Ja sam se nafural dosta sa rabljenim motorima  i ne mlatim praznu slamu...samo velim ono kaj sam moral ulagati na motore koji su imali 30-80tkm  i bili izvana u super stanu, garažirani, kupljeni od provjerenih ljudi... a opet je puno toga trebalo, počinje od sitnice,misliš nije ništ strašno... od sitnice nastane veći problem i na kraju ti to dobro isprazni novčanik, u biti tolko da si ga prisiljen prodati jer nemaš love da si priuštiš čak i rabljeni motor, barem ja...npr, onaj vs1400 u  vezi kojeg si me mislim baš ti kontaktiral na pp!
Ne velim ja da je rabljeni motor loš...samo na neki rabljeni(budući da su cijene visoke) dodaš još neku sitnu lovu imaš novi motor za koji ziher znaš da je dobar to je sve kaj hoću reći...hebiga treba mi malo duže da sve to skratim':mrgreen:',
Labaš prije putovanja svaki put generalno servisira motor i na toj yamahi mu je druga  generalka!

Samo budemo zbunili čovjeka i na kraju još možda odustane od kupnje :strah:  :mrgreen:
ajd bok

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #22 : Kolovoz 29, 2006, 00:47:29 am »
Kvare se i novi motori a kamo li ne polovni.....pa pogledaj forume....kupe ljudi novo i imaju problema s njima a stari su 2,3 godine ,tps,sajla kvačila,neki piju ulje ko ludi,trzaju,guše se na malim okr.....

Dakle prvo nov motor a ako ostane love dolazi oprema na red.
Ja sam prilično praktičan pa cijenim vjetrobran, ili kvalitetno corbain-gel sjedalo,ali to je takva rijetkost...a bisage me ne zanimaju....više volim plastične givijeve e21 kofere za cruzere jer su puno praktičnije i možeš ih zaključati.....crash bar i sisi bar se daju napraviti za sitnu lovu i kromirati...
na nekim drugim motorima bi uzeo u obzir akrapa,ili tako nešto...

Znam slučaj,gdje jedan poznanik prodja 5g star motor s 5000km garažiran...a ulje je promjeni dva puta,gume nikad,bio je samo na nultom servisu....taj motor nije ni razrađen pošteno,a služio je za laganini od kuće do kafiča i nazad.
I sad kad to za veliku lovu kupi neko kao što je on,ko će samo s krpicom skakati oko motora....možda će biti sve ok.
Ali ako to uzme neko kome je normalno kad zajaši motor napraviti 150-250km u jednoj turi...taj motor će se raspasti.
A da ne pričam o polovnim motorima kojima je vađena duša,skidana kilometraža,ili je padano s njima-sudari i ostale gluposti....

Offline brum

  • Road King
  • ******
  • Postova: 1.520
  • Karma: 0
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #23 : Kolovoz 29, 2006, 18:31:39 pm »
E vidiš, upravo sam ja kupio takav motor prošle godine. Marauder iz 2000. s 4011 km i servisnom knjižicom u kojoj su dva servisa. Jedan na 1000 km a drugi na 2500, jer je prošlo godinu dana.

 Kupio ga je njemački gospodin koji je imao 79 godina i imao ga 3 godine i tih 2500 km. E onda ga je uvezao gospodin koji ima 55 godina iz Dugog Sela i napravio njima 1500 za dvije godine. Nikada po zimi i kiši, samo nedjeljom na misu.

 E onda sam ga kupio ja i napravio njime 18 000 km za 11 mjeseci, uglavnom s suvozačem i motor se nije raspao, a vozim se do 130 km/h (može do 165, ali nepotrebno i mučno) i dnevno prelazim od 300-500km.

Ja sam čim sam ga kupio na pravio servis za 1500 kuna i promijenio sve filtere, tekućine i gumene dijelove, odnosno crijeva, te kupio nove gume za 1350 kuna. I dalje ga uredno servisiram.

Motor ima na sebi opreme oko 10.000 kuna između ostalog i originalne Givi plastične crne lakirane kofere od 21 litru, top case Givi od 46 lit, naslon za suvozača, dodatne lampe, veliki vjetrobran, povišeni i prošireni upravljač (sve sajle produžene), grijače ručki, druge retrovizore, krom gril na hladnjaku, i taman sam htio još ugraditi crash-barove i naručiti Mustang kožno sjedalo za vozača i suvozača (cca 3000 kuna), ali smo nakon jednog dužeg putovanja ipak odlučili prodati motor i kupiti putni enduro.

I ja uopće ne mislim da je to izraubani motor, niti on tako izgleda. A još uvijek je u takvom stanju oko 3500 eura jeftiniji od novog koji naravno nema ništa od opreme.

P.S. Pa baš i ne znam da češ kvalitetan i lijep crash-bar i sisy-bar napraviti za sitnu lovu, i koliko uopće iznosi to sitno.
ruuuuum, bruuuum, bruuuum...!!!

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #24 : Kolovoz 30, 2006, 00:52:38 am »
evo ti gotovo pa nov motor oorascan- drag star 1100cl s hrpom opreme za normalnu i skroz realnu cijenu ak uzmeš u obzir da iz dućana dođe 10.000eur

God. proizvodnje 2006., reg. do 05.2007., 4500 km., s puno dodatne opreme, kao nov - cijena 10 000 Eura(broj imaš u forum oglasniku)

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #25 : Kolovoz 30, 2006, 11:45:57 am »
..da samo sto od te dodatne opreme nista nije original yamaha nego "no name production" iliti Ljuis..

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #26 : Kolovoz 30, 2006, 12:35:17 pm »
:x  :razz: :mrgreen: recimo i da nija ta oprema originalna, pa da je kupljena u louisu, il da je nekaj od te opreme napravljeno kod nekog majstora(no name production) i to mora značiti da je ona lošija...može biti samo jefnija...ok, daj pun kofer love zato kaj na toj opremi piše yamaha i opet možda dobiš "original" proizvod koji je napravljen u Kini ispod nekog šatora :prayer:

Offline Dragger

  • Komarac
  • *
  • Postova: 40
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Drag star 1100 A
    • http://community.webshots.com/user/ebacelic101
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #27 : Kolovoz 30, 2006, 18:36:46 pm »
Ako možeš kupi novu ili polovnu ali pod uvjetom da je porjeklo provjereno.
Što se tiče kvalitete tj. kvarova, nema se tu šta pokvariti ako održavaš i voziš u granicama normale. Što se tiće odabira... između 1100A i VN 900 za mene je razlika više nego opravdana u korist 1100A.Vrijedi svaku kunu više uloženu. Imao sam priliku detaljno pogledati VN-a 900 na jednom susretu i zaista lijepo, predivno izgleda. Ali 1100A ima ono nešto šta ni kawa, suza ni honda (choperi) nemaju.To je moje subjektivno mišljenje isto kao što je netko subjektivnog mišljenja i daje prednost hondi. Što se opreme tiće mislim da se 1100A (izuzev wilda) da personalizirati do ludila.
Sve to ovisi o financijama i ukusu pojedinca. Ima ih što stvarno nemaju ništa opreme (ne žele opremu ili trošenje novca), do onih koji prekrasan motor naruže raznoraznim nekvalitetnim no name djelovima pa sve do onih koji ne poštuju granice ukusa. Kako u svemu pa tako i u opremanju motora opremom treba poštovati jednu zlatnu sredinu da sveukupna vizualna slika daje jednu lipotu i odmor za oči. Ja sam konkretno za opremanje svoje 1100A potrošio preko 10000 €  originalne opreme osim par sitnica koje yamaha ne proizvodi, ne računajuči ugradnju i nekoliko modifikacija jer je oprema od wilda i nabavu pojedinih djelova iz USA, D, A, GB i mogu reći da mi nije žao niti jedne uložene kune. Inaće redovno pratim forum ali zbog obveza i dosta vremena provedenog za računalom nemam baš puno vrimena kada dođem doma švrljati po netu i uključivati se u diskusije. Nadam se da nisam bio previše dosadan i nezainteresiran. Pozdrav svima!
P.S. Bilo bi lijepo okupiti STAR motocikle!
Koliko para - toliko muzike

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #28 : Kolovoz 30, 2006, 20:12:33 pm »
upravo sam to htio reci..

Offline Promil

  • Gorski Kotar
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 750
  • Karma: 73
  • Spol: Muški
  • 1602 wildića
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #29 : Kolovoz 31, 2006, 19:39:49 pm »
ja sam kupio potpuno novi motor i prodao ga pa uzeo polovnog Wildstara sa 20000 km i nemam apsolutno nikakvih problema sa njim,jedino choke ima,pa zato bi ti ja rekao da uzmeš 1100.Ne kažem da kawa ne valja,dapače,ali ono šta nikako nemogu prežvakat,kako i Toldi kaže,je da na te motore nikako ne paše hladnjak jer ga poružnjuje,a da je dobar je,ali šta kad mi neide i neide hladnjak na taj stil motora.
Eto!!!!!!!!! :glasses7:
DAJ NEEEE SEEEEEERIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

My wife yes
My dog maybe
My motorcycles NEVER!!!!