Autor Tema: savjeti oko dragstara 1100  (Posjeta: 13587 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« : Kolovoz 25, 2006, 22:17:14 pm »
Pozdrav svima ljubitelima dragstara, kupio bih takav jedan polovan, pa me zanima na sta obratit pozornost da se ne zaje..m... ili dali bi bilo bolje uzet novi VN900 KAW.

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #1 : Kolovoz 26, 2006, 14:52:50 pm »
Ja ga imam i nema baš neke mane-obrati pozornost dali kod paljenja motora(bilo toplg ili hladnog) dolazi do kakvog čudnog lupanja i šklobanja iz mašine-ako da onda mu je prikraju bendiks anlasera-iliti kuplung anlas. Naravno probaj vozit motor i ako vuče u bilo koju stranu -nešto nije u redu. Može bit da je to zbog guma ali ima i hrpa drugih razloga. Kod vožnje drag star ima specifičan zvuk zujanja iz mašine ali tako se čuju svi , pa čak i novi. Ima još jednu manu-kad daš kontakt mora ti kratko svjetlit žaruljica ulja -ako ne onda ti je krepao indikator razine ulja u mašini-nije neki kvar i možeš se slobodno vozit-a ulje kontroliraš sastrane na prozorčiču-ako te još što zanima pitaj slobodno.
-troši ti umjerene vožnje(70-90 kmh) ispod 5 lit-barem moj, a nikad neprelazi 6,5(autoput)
amahahahhahahahaaaaaaaa

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #2 : Kolovoz 26, 2006, 15:02:07 pm »
Puno hvala na informacijama, ali ja imam puno pitanja :supz:
Recimo problemi sa dovodom goriva, palenjem, bregaste osovine (čuo sam da hoce druga zaribat na recimo većim temperaturama Split, Dubrovnik).
Koliko drže disk pločice, koliko je bitna kilometraža motora....
Skoro sam i sebi dosadan sa pitanjima ali sve informacije su mi nove, pa umaprijed hvala.. 8)

I još nešto... :supz:  umjesto polovnog drag. Vn900 KAW.

Offline Deathmaster

  • Vizir
  • **
  • Postova: 378
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
    • Kliknite za Hrvatsku
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #3 : Kolovoz 26, 2006, 17:09:12 pm »
ako je cijena tu negdje, onda bi bilo pametnije uzet novo, imaš garanciju i baš te briga, a ako možeš kupit motor od nekog koga stvarno poznaš bolje ti je onda kupit polovno
If you can't beat them, join them!

Da sam normalan poludio bi :) ! ! !

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #4 : Kolovoz 26, 2006, 17:54:13 pm »
Meni je Drag Star bolji od vn-a... 8)
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #5 : Kolovoz 26, 2006, 19:00:46 pm »
Svi savjeti su dobrodošli, a usput ako neko prodaje dobar motor neka ponudi.

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #6 : Kolovoz 26, 2006, 19:01:49 pm »
Citat: "toldi"
Meni je Drag Star bolji od vn-a... 8)




Molim te objasni zasto ti drag. bolji od Vn-a, kako rekoh svi savjeti su dobrodošli... :shock:

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #7 : Kolovoz 27, 2006, 00:02:15 am »
Drag star je super motor, ali rabljeni star ili novi vn 900 za istu lovu il da dodaš još malo...ja nebi puno razmišljal, definitvno vn!
Niko nebude prodal rabljeni motor da prije prodaje stavi nove gume , diskove, pakne....pa recimo da trebaš to sve mijenjati, ako samo to, plus prijenos, eventualno rega ak je pri kraju...puno dodatno love!
Kupiš novi motor i ne trebaš se zabrinjavati s takvim stvarima, novo je novo, imaš garanciju, sjedneš i vožiš..
Kaj se tiče ovog yamaha, kawasaki, suzuki, odnosno agregata pojedinih..japanac je japanac,pogotovo kaj se customa tiće i niti jedan od tih proizvođača nije izmislil toplu vodu,jedan uvijek prati drugoga, svi su oni podjenako kvalitetni.
Normalno da na svakom rabljenom postoji velika mogucnost da više nije u top stanju...rastegne se lanac u mašini ak je malo žešće vožen, popucaju od starosti gumene brtve za dovod goriva od frgića do cilindara, počinje lagano suziti diftung na glavi motora, čuje se lager kotača, pa semerinzi koji  isto  lako propuste... sve su to osnovne stvari koje su  podložne trošenju i starenju(gumeni dijelovi) i koje već nakon par godina poćinju zafkavati i normalno da to smeta i želiš ih čim prije promjeniti da bude motor ko novi..eh sad..zato kupi novi motor ak imaš mogucnosti i pusti  brige nekom drugom!
ps. to je samo moje mišljenje i moje iskustvo sa rabljenim motorima..bome sam se natrkeljal :mrgreen:

Offline toldi

  • Zagreb
  • Old School
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso
    • Vanishing-Points
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #8 : Kolovoz 27, 2006, 12:38:13 pm »
Citat: "oorascan"
Citat: "toldi"
Meni je Drag Star bolji od vn-a... 8)




Molim te objasni zasto ti drag. bolji od Vn-a, kako rekoh svi savjeti su dobrodošli... :shock:


Pa nekak mi je ljepši, masivniji, a i 1100 je 1100. :? A i kardan mi je nekak bolji od remena. A i par frendova ima Stara pa sam siguran u njega...E da i ima klasično zračno hlađenje što je meni nekak zakon za čopera iako nije bolje  od vodenog.
Nemam pojma, čisti subjektivizam.
http://WWW.VANISHING-POINTS.COM


Ride long and prosper!

Offline choke

  • Vizir
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 14
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #9 : Kolovoz 27, 2006, 18:31:48 pm »
Moj drag star ima 42tkm i nemam nikakvih problema-ni sa bregastom ni sa bilo čim. Pločice koje sad imam imaju oko 25tkm i ima ih još pola-opet ovisi akko se voziš. Gumeni dijelovi -usis ,crijeva goriva-ni s tim nemam problema. Ja sam kupio novoga vn 800 i prodao sam ga za 11mj-i kupio yamahu sa 20tkm.-i vjeruj mi opet bi kupio yamahu-nema veze dal polovnu il novu. Imam prijatelja koji ima 70tkm na drag staru-i nikad problema. Očito je tebi netko napunio glavu  sa glupostima .
amahahahhahahahaaaaaaaa

oorascan

  • Gost
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #10 : Kolovoz 27, 2006, 20:04:12 pm »
Citat: "choke"
Moj drag star ima 42tkm i nemam nikakvih problema-ni sa bregastom ni sa bilo čim. Pločice koje sad imam imaju oko 25tkm i ima ih još pola-opet ovisi akko se voziš. Gumeni dijelovi -usis ,crijeva goriva-ni s tim nemam problema. Ja sam kupio novoga vn 800 i prodao sam ga za 11mj-i kupio yamahu sa 20tkm.-i vjeruj mi opet bi kupio yamahu-nema veze dal polovnu il novu. Imam prijatelja koji ima 70tkm na drag staru-i nikad problema. Očito je tebi netko napunio glavu  sa glupostima .


Ma nije mi niko punio glavu, :mrgreen:  to su samo informacije koje sam pokupio pa ih provjeravam, inače kupujem sad motor za sljedeću sezonu i svaka sugestija mi je dobro došla. Razumiješ me valjda nisam upucen i pokušavam pokupit što više informacija.
Inače Yamaha Dragstar 1100 mi je vjerojatna odluka od 99- godine  pa gore, pa sve informacije su mi bitne.
Inače puno hvala na informacijama, ako budes imao vremena piši još o tom motoru kako rekoh sve informacije su mi nove.
 pozdrav. :supz:
 :drinkers:  :drinkers:  :drinkers:  :drinkers:  :supz:

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #11 : Kolovoz 27, 2006, 23:49:59 pm »
Citat: "choke"
Moj drag star ima 42tkm i nemam nikakvih problema-ni sa bregastom ni sa bilo čim. Pločice koje sad imam imaju oko 25tkm i ima ih još pola-opet ovisi akko se voziš. Gumeni dijelovi -usis ,crijeva goriva-ni s tim nemam problema. Ja sam kupio novoga vn 800 i prodao sam ga za 11mj-i kupio yamahu sa 20tkm.-i vjeruj mi opet bi kupio yamahu-nema veze dal polovnu il novu. Imam prijatelja koji ima 70tkm na drag staru-i nikad problema. Očito je tebi netko napunio glavu  sa glupostima .


Što nije bilo u redu s vn800?...što ti na njemu nije odgovaralo?..zanima me...

Mislim da je bolje uzeti novo,a i cijene polovnih dragstara su nenormalno visoke,kao uostalom i za sve polovne kruzere...

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #12 : Kolovoz 28, 2006, 12:21:22 pm »
gledam po oglasniku drag star 1100 cl, 00, 01 g, od 6000 do 6500 eur, a ak ima nekaj opreme od 7000 pa do abnormalnih7500 eur...zbilja nije normalno, ko da je od zlata...dodaš 1500-2000 eur i voziš novi motor, a budući da dobro  zadržavaju cijenu ne budeš niti puno zgubil ak ga prodaš za par god...dajte uključite malo vijuge i nemojte davati tolke novce za rabljene motore kad za tu lovu imaš u dućanu novi motor...gle pa i ja znam nekaj "pametno" napisati, ko bi rekel :mrgreen:

Offline Deny

  • Vizir
  • **
  • Postova: 166
  • Karma: 6
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #13 : Kolovoz 28, 2006, 12:45:55 pm »
Citat: "black&white"
gledam po oglasniku drag star 1100 cl, 00, 01 g, od 6000 do 6500 eur, a ak ima nekaj opreme od 7000 pa do abnormalnih7500 eur...zbilja nije normalno, ko da je od zlata...dodaš 1500-2000 eur i voziš novi motor, a budući da dobro  zadržavaju cijenu ne budeš niti puno zgubil ak ga prodaš za par god...dajte uključite malo vijuge i nemojte davati tolke novce za rabljene motore kad za tu lovu imaš u dućanu novi motor...gle pa i ja znam nekaj "pametno" napisati, ko bi rekel :mrgreen:


pa to i ja kažem...od 5-6g starog do novog je 1500-2000e razlike...a novoga dobiješ i na kredu.
Najbolji mi je bio neki lik koji prodje vn 800 za...pazi ovo 70 000kn....jer na njemu je dodatna oprema....treba li uopče naglasiti da je taj motor kao nov 55 000kn......i da,još treba napomenuti da kod svake polovne kupnje treba platiti i porez....pa se onih 1500e razlike još brže istopi,a možda i potpuno nestane.

Offline black&white

  • MMP
  • *****
  • Postova: 1.700
  • Karma: 136
  • Spol: Muški
  • marauder
savjeti oko dragstara 1100
« Odgovori #14 : Kolovoz 28, 2006, 14:20:51 pm »
slažem se s tobom deny, ima zbilja bisera kad malo gledaš po oglasniku, baš kak sam veliš razlika od 1500-2000 eur se brzo istopi, plus one stvari koje treba još dodatno uložiti kaj se tiče nekih dijelova, motor se vecinom prodaje kad da njemu treba napraviti veća ulaganja, a jako rijetko zato jer je nekome dosadil, pa hoće promjenu...i nek sad niko ne prica da se vozi sa motorom šest godina ili ima 70tkm i da nije niš uložil u njega osim dijelova koje koje moraš zamijeniti(diskove, pločice)...možda ima lude sreće i nije...ali ne bude još dugo, zato jer ništ nije vječno, vrijeme i kilometri rade svoje!
Al svatko ima svoje i normalo da bude kupil motor onakav kakav on želi... novi il raljbeni...kawasaki il yamahu.., jer kupuješ za sebe i svoj gušt!
Autoru ove teme puno lijepih km s budućom pilom :thumbleft: