Autor Tema: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review  (Posjeta: 2513 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« : Srpanj 17, 2016, 22:23:34 pm »
Malo mi je trebalo da se natjeram napisati koju riječ o najnovijoj gt krstarici iz grupe Piaggio, u ovom slučaju radi se o najjačoj inaćici od 500ccm.

Za sada napravio oko 6000km, nešto autocestom, nešto lokalnim cestama, u gradu vrlo malo.
Položaj sjedenja je ko u fotelji dnevnog boravka, iako je važno reći da samo sjedalo nije premekano, ali ne boli guzica ni nakon 480km što je za sad bila moja max dnevna kilometraža na njemu.
Tko traži još udobnije sjedište ima u ponudi gel sjedalo za nekih 200€, ali kažem dobro je i originalno. Mjesta ispod sica ima za jednu integralnu kacigu, s time da ju treba bočno polegnut, i naprijed stane jakna ako se dobro složi.
Kofer nisam siguran u litražu ali stanu dvije integralne kacige jedna pored druge, i kišnjak, rukavice i još pokoja sitnica,sve u svemu ogroman je.
Ono kaj mi se sviđa sjedalo ima amortizer tako kad ga dignete ostane gore, pa možete nesmetano trpat svari ispod.
Osim toga sjedalo se otvara na dugme (električna brava), dok za svaki slučaj ispod centralnog poklopca ima iz sigurnosnih razloga i otvaranje na sajlu tj. pomoću ručice, osim nje nalazi se u ručica za otvaranje poklopca rezervoara na sajlu dok je isti također moguće otvoriti putem dugmeta na armaturi.
Podnica je stvarno dugačka i omogućava postavljanje nogu u mnogo različitih željenih položaja, guma ispod nogu djeluje kvalitetno i ne kliže se.
Sjedalo za suvozača je također masivno, široko, dugačko, udobno, cure se žale na širinu jer moraju dobro noge raširit , al bože moj to bi im trebao bit prirodno  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Ono što je loše riješeno su pretinci pored volana, desni je sam za natočiti i prekontrolirati antifriz, te ubacit koju sitnicu, dok je lijevi ok i unutar njega se nalazi priključak za USB te stane tu svašta, mobitel, fotić i još ponešto.
Međutim opruge na tim poklopcima su slabe pa kad se vozite brže od 120, poklopci se počnu otvarati i trest, ono wtf nisam dao masne pare za skuter da bi mi netko štedio na jednoj opruzi   :icon_salut:, a samim time postoji šansa da vam i ispadne to što je unutra. Također plastika od koje je poklopac napravljen je loša, i dio koji je zaglavljen kod opruge voli puknut. Poklopac nije skup košta manje od 150kn, ali mogli su to i bolje napraviti. Ali to je manji problem od onog drugog koji se zove skini prije zamjene istog hrpu plastike i otpoji sve konektore na nazovimo to instrument tabli (ASR, sva 4 žmigavca, otvaranje sjedala i otvaranje poklopca goriva).
Instrument tabla je prekrasna, usporedio bi ju s nekom iz dobrog auta, velika obrtaljka, i brzinomjer, centralni displej, sve svijetli u plavoj boji, kad date kontakt kazaljke odrade do kraja i vrate se nazad, baš fensi.
Putno računalo daje sve potrebne informacije od trenutne/prosječne potrošnje goriva, trenutne/prosječne brzine, trip 1, trip 2, voltmetar, max brzinu itd, za koliko km još goriva ima itd.
Informacije se mijenjaju dugmetom s desne strane.
S gornje strane su još postavljene signalne lampice ABS,ASR, lampica ulja, rezerva, CHECK ENGINE i ostale.
Ono što je isto kul je osvjetljenje svih prekidača na guvernalu, lijepo za vidjeti.
S prednje strane ogromno dvostruko kratko svijetlo odvojeno ledicama po sredini, i unutar tog "U" se nalazi dugo svjetlo.
Led se pali čim se da kontakt i stvarno je lijepo za vidjeti. Također zadnje svijetlo je također s ledicama.
No to su neki tehnički detalji, nekih od rješenja na skuteru.
Model 500 dolazi u standard verziji s ABS i ASR sustavom. Za sad mi se ABS nije ni jednom upalio, međutim ASR mi se pali non stop, čak do te mjere da postaje iritantan, jer na startu non stop oduzima gas, a da pri tome stražnji kotač rijetko stvarno proklizuje. Opcija je isključiti ga ali tad na instrument tabli non stop bode narančasta lampica u oči (koju ću u budućnosti vjerojatno izvadit   :motocikli007:).
Kočnice uredno obavljaju svoj posao, mada bi meni bilo draže da nema integralni sustav kočenja jer postoji šansa da na nekom zavoju sa šljunkom kojeg niste očekivali frknete jer kad kočite zadnjom koči vam i prvi desni istovremeno, a nemam pojma kojom silom.
Kočnice nisu loše solidno to koči, pločice će trajati siguran sam iz dosadašnjeg iskustva barem 30k km, ali kad vidim Heng Tong (ista ko na beverliju 250) kliješta   :fsniper: pa kaj barem na kak oni to zovu perjanicu gt klase nisu mogli stavit Brembo, Tokico ili nešto poznatije.



Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #1 : Srpanj 17, 2016, 22:28:36 pm »
Za razliku od modela 350, 500-tka nema ECO mod tako da ili štedite ili trošite, šalim se stvarno je umjereno žedna.

Recimo ovako su okvirno okretaji na 500ccm s standardnim rolicama 25*17 21,4g
- 60km/h 3500rpm
- 80km/h 4100rpm
- 100km/h 5100rpm
-120km/h 6000rpm
-140km/h 7000rpm
Kod naglog kretanja okretaji idu na oko 5200rpm koje je ujedno i područje najvećeg momenta, a onda iza 100km/h okretaji rastu do nekih 7500-7600 mislim da nisam primijetio da se više zavrtio, čak ni kod 160km/h+ po satu.
Tako da u principu na brzinama do 100km/h potrošnja je ko kod 350-tke jer se motor znatno manje vrti, a kasnije može popit i preko 4,5l, meni je po kompu prosjek mojeg tempa 27km/l, uglavnom oko 4l realno kolko sam uspio dobit u zadnjih par točenja i smatram da je to ok s obzirom na kubikažu, težinu samog skutera, a treba ga i gurat onak oklopljenog kroz struju zraka, bio aerodinamičan ili ne opet pruža znatan otpor.

Da se vratim još malo na rad samog agregata.
Ako se starta s jačim gasom s mjesta okretaji idu odma na 4000rpm (ima "rupu" u ubrzanju) tu se malo zadrže i onda odu na 5200rpm.
Samo kvačilo lovi na oko 2500rpm, a agregat stvara dosta osjetne vibracije u području 3000-4000rpm, pa recimo ako se vozite po onim gore natuknicama između 50-75km/h konstantnom brzinom one osjetljivije smetat će vibracije koje se osjete na sjedalu, podnici, a osim toga i lagano prednji kraj podrhtava kod samog starta.
Da bi se to izbjeglo jednostavno treba maknut motor iz tih okretaja i ubrzati na veću brzinu.
Toga na 350-tki nema ona radi mirno od nule, fino starta bez ikakve vibracije, nešto sitno se osjete na brzinama do 100km/h, ali puno manje nego na 500-tki.
Kod 350 je kvačilo u ulju i to je odlična stvar, jer tko god je vozio piaggio s klasičnim kvačilom uvijek je imao muke po cviljenju istog, zacukavanju itd, naročito u ljetnim mjesecima, pomaže povremeno čišćenje pakni i zvona ali to nikad nije dugoročno rješenje, tako da su po meni trebali i na 500-tki napraviti takvo kvačilo, a ne ugraditi taj stari (malo dorađeni master 492).
Vožnja brzinom 90-130km/h je uživancija to je područje u kojem je taj agregat između 4500-6500rpm i on tu stvarno prede.
Znači idealno vozilo za obilaznicu i recimo staru cestu prema moru.
Želim još napomenutu da odvrtanjem ručice gasa na 120km/h imate rezervu snage/momenta za taj čas navući 160km/h , čak i u dvoje.  :icon_thumright:
I tu dolazi do izražaja agregat od 500 naspram ovog od 350 koji je nakon 100km/h lagano anemičan, pogotovo u dvoje.
Po meni 350ccm je agreat za Beverly , ali ne i x10   :dontknow:
Hebi ga kupac jednostavno mora znati što traži od tog skutera, za dalja putovanja moja osobna preporuka 500, jer na brzinama od 120km/h troši umjereno ima rezervu snage za prestići, dok za neku međugradsku vožnji ipak dajem prednost 350-tki i njezinoj uglađenosti zahvaljujući spomenutom kvačilu u ulju.  :icon_thumright:
Što se da napraviti da 500-tka bude mirnija? ugradit variomat, ili kemijat s lakšim rolicama, federima kvačila centralnom oprugom itd. o tome u nastavku.


....
Plastike na skuteru su recimo solidne, ali bi prijelazi između spojeva i ukrasnih lajsni mogli biti malo drugačije zamišljeni i kvalitetniji.
Sve je to lijepo kad je novo međutim kad krenu servisi, da bi se došlo do agregata i ostalih dijelova mora se raskopati nešto od oklopa.
Neki spojevi su klasični s onim limićom i vijkom za lim, dok "inovacija" su plastični umetci u kombinaciji s također vijkom za lim.
S obzirom na ogromne podnice , neki spojevi malo zijevaju, i tu nažalost ništa ne može pomoć, trebalo bi još malo kopči ali ih nema.
Ukrasne lajsne između podnice i gornjeg dijela su loše zamišljene, tako da prilikom demontaže treba kolko sam skužio zabit šrafciger i podići ih iz utora, a pri tome mislim da je nemoguće ne pogulit boju da bi se došlo do vijaka koje ta lajsna prikriva, jer sam znao vidjeti u gradu par primjeraka po kojima je nešto rađeno i po dosta spojeva su oguljeni.
Svjestan sam da ne može bit sve savršeno jer ima stvarno puno spojeva , prijelaza, a i ruku na srce tko kupuje talijana taj mora znati da su to šlampavi fušeri, na koje moraš biti spreman, a ako vas takvo nešto smeta treba ih izbjegavat u širokom luku. :icon_mrgreen:
Mene osobno ne smeta jer općenito njihovi skuteri su izdržljivi i pouzdani u rukama pravog vlasnika koji će ga održavati kako treba  :icon_thumright:
Ono što me smeta i što je stvarno nedopustivo za bilo koji skuter, a s obzirom na to da imam dva Piaggia doma je kill switch ili start stop kako je kome draže, hebe ih vlaga na najjače, pa onda prilikom starta motor se upali pa ugasi, ili u vožnji prekida u radu.
Ne kužim da neki inženjer do sad nije shvatio da ljudi voze te skutere u gradu i da će bit vani po svim vremenskim uvjetima, te da taj prekidač mora bit hermetičan na neki način i otporan na lakšu kišu, maglu, i sl.
Motori su mi garažirani al svejedno sam imao slučaj da je problem u tome, tako da ako nekog motor počne zezati na način da odjednom ne želi upaliti, ili kad upali radi neravnomjerno pa se ugasi te u vožnji počne gubiti snagu kao da mu iskru uzmeš (a uzme mu), pucati na auspuh prvo probajte par puta kliknut taj prekidač on/off i ako imate mogućnost ispušite ga komprimiranim zrakom te našpricajte kontakt sprejom.
Na to naročito obratiti pozornost ako je skuter vani , ako je pokisnuo i ako ste ga prali u praonici miniwashom i sl.
Osim toga kod akumulatora imate razno razne osigurače s desne strane, s donje strane tih osigurača nema nikakve zaštitne plastike, tko vozi po lošem vremenu, može očekivati da se to sve skupa natopi vodom spojevi oksidiraju i skuter počne zafrkavati, a vi u čudu jer ne kužite kaj ga hebe...
To je po meni jedan ogroman minus u konstrukciji.

....

Zadnji dio ovjesa na modelu 500 je elektro-hidralični, ima monoamortizer s desne strane, i dvije štange/šipke jedna spojena na deklo motora, i s druge strane na potpornu ploču te su obje s gornje strane spojene na klackalicu koja sabija amortizer.
Upravljanje se vrši pomoću dva dugmeta neposredno uz kontakt bravu +/- i osobno ne primjećujem razliku između najmekše i najtvrđe postavke tvrdoće, koja se prikazuje na centralnom displeju na instrument ploči.

Motor ide ko po tračnicma u skladu s njegovom namjenom, međutim meni osobno je zeru pretvrd, jer prelaskom preko neravnine se udar prenosi na tijelo vozača i dopizdi na dužim rutama.
Spomenute štangice koje drže zadnji kraj u uvjetima ovakve tvrdoće će pucat pitanje je vremena, a komad je oko 500kn što nije malo u usporedbi s dijelovima ovjesa osobnih automobila.

Neki bi sad mogli reć zašto si ga kupio kad sad pišeš tako kritičan osvrt, meni se on sviđa i kupio sam ga prvenstveno jer se mislim vozit na duže ture.
S druge strane radim na održavanju zrakoplova pa imam jednu profesionalnu deformaciju da uoćavam stvari koje drugima ne upadaju o oko  :@:
U gradu mi nije ugodan za vozit u uvjetima kreni stani, al jednostavno izbjegavam takve vožnje maksimalno koliko je moguće.
Tek na otvorenoj cesti on dolazi na svoje i tada se zaboravi na sve ove spomenute sitnice te jednostavno uživa u vožnji i gušta.  :glasses9:
Master agregat 492 se pokazao kao pouzdan i iz iskustva drugih oni voze po 100+tkm bez većih problema, kako će se u toj priči snaći agregat od 350 vrijeme će pokazati, za sad sam vidio neke primjerke bevelija s tim agregatom s po 30-40tkm, toči vozi bez većih kvarova.


Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #2 : Srpanj 17, 2016, 22:31:59 pm »
Zaključno 350 ili 500   :glasses9: :icon_scratch:

Vozio sam oba i 350 ljepše i uglađenije kreće zbog kvačila u ulju, dok 500 je grublji i osjeti se tih 500ccm iz jednog cilindra.
350 u dvoje i nije neko ludilo, usudio bi se reć ide bolje do 100km/h od beverlija 250 kojeg također posjedujem, ali ništa spektakularno.

Ukratko do 100km/h razlika između 350 i 500 nije prevelika u ubrzanju, s time da na 500 imate znatno manji broj okretaja motora kroz ubrzanje i pri vožnji konstantom brzinom pri konstantnom gasu.
Iza 100km/h se stvari znatno mijenjaju 500-tka je na 110km/h u području najvećeg momenta i naglo odvrtanje gasa taj čas zakucava kazaljku u 140-150km/h, dok to kod 350 nije slučaj, u dvoje ubrzat do 140 na njoj traje   :motocikli004:
Moje osobno mišljenje je da su oni jednostavno morali iskoristiti agregat kojeg su prethodno predstavili na beverliju, jer ugradnjom quasara od 300ccm bi performanse bile dosta lošije s obzirom na veličinu i masu ovog skutera skutera (iskreno ne znam koja budala tek kupi onog od 125ccm pa to je kriminalno), i 350 je stvarno neki minimum za taj skuter i zadovoljava većinu normalnih korisnika. 500-tka je priča za sebe kao prvo smatram da bi to trebao bit agregat s dva cilindra, kao drugo ako su išli već na master trebali su i njemu ubaciti kvačilo u ulju jer je to najbolja inovacija koju je piaggio predstavio u zadnje vrijeme, a upravo to nedostaje 500-tki koja stvara zbog kvačila osjetne vibracije kod starta, i na nižim okretajima.
Ja sam se odlučio za 500 jer 350 mi je bio anemičan kod vožnje u dvoje, i treba dobro procjenit na otvorenoj cesti kada ić u preticanje, dok 500 to odradi poprilično dobro i sigurno.
Tko traži motor za povremeno vozit autocestom, starom cestom za RI, ZD, ST nek kupi 500, jer se vozi 80-110km/h u rasponu 4000-5500rpm, to mu nije nikakvo opterećenje, brzo nabere kod preticanja, troši pri tim brzinama čak i ispod 4l što smatram da je hvale vrijedno.
Ima koju litru manje mjesta pod sicom u odnosu na 350 (manji agregat) al to i nije neka mana.
Za one koji koriste skuter u gradu i međugradskoj preporuka 350, dok 500 otvara apetit prema duljim putovanjima, a to mu i je namjena.
Osobno za grad bi rađe odabrao beverly 350  :icon_thumright:

Evo par slikica moje prdalice

Led svjetla naprijed iza






Vure ko u luksuznom autu   :motocikli006: :icon_cool:


Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #3 : Srpanj 18, 2016, 13:58:44 pm »
Super rewiew. Reci malo kakav je po pitanju cijene održavanja (dijelovi) i registracije s obzirom na beverly 250.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #4 : Srpanj 18, 2016, 15:21:19 pm »
Registracija me ispala za njega preko "karavane za život" s tim da sam ga stavio na policu koja je prethodno bila na  tomosa 49ccm (60%) 1150kn.
Od toga:
- osiguranje s zaštitom bonusa 670kn u Eurohercu bez zaštite bi bilo -140kn
- tehnički pregled i ovo kaj se tam plaća nešto manje od ~400kn

Dijelovi za redovne servise su nešto skuplji nego za beverly 250, ali preživi se  :icon_thumright:
Evo malo slika kak napraviti servis na njemu.

Došlo vrijeme servisa, 20t km je tu i treba zamijenit remen, rolice, klizače, filter zraka, antifriz i još neke sitnice.
Da bi se skinulo ukrasni pokrov dekla prijenosa potrebno skinuti nogar za suvozača, gumenu podlogu nogu vozača, izvaditi donji spojler, i rašarafiti podnicu da ju se može malo odmaknut.
Međutim motor ima konstrukcijsku grešku ukrasni pokrov motora ne ide van od dijela rame gdje suvozač drži noge, veselju nema kraja   :Rhmm:
Pa vuci lijevo pa desno, sreća da je plastičan dio, pa ga se da malo popigat inače nema šanse to izvadit bez demontaže kompletnog motora s nosača.   :icon_confused:
Ja sivonja sam ga nekako izvukao malo lijevo, malo desno i nekako je izašao van bitno je samo naljepit pik trake na taj poklopac da ga se ne poguli.

Da bi se uopće bilo tko upuštao u ovakve ekshibicije potrebno je imati pneumatski pištolj i kupiti bloker variomata (stegnut na 160-175Nm).
Bez pištolja još kako tako kod demontaze al bez blokera nema šanse zategnut na taj moment, kad se vraća sve nazad.

S obzirom na to da po lokalnim cestama kod vožnje u dvoje se znaju javiti već spomenute vibracije iz agregata na malim brzinama i u području 2000-4000rpm, što ništa ne čudi s obzirom na 500ccm i jedan cilindar, odlučio sam ići na Dr Pulley rolice 25*17 17g za koje ekipa po stranim forumima tvrdi da su idealne za motore od 500ccm.
U principu formula ugradi lakše 10-15% od originalnih koje su ovdje 21,4g, ja sam uzeo 20% lakše.
Rolice su dosta lakše te motor ode u veće okretaje u startu te remen duže vremena ostane niže i motor bolje ubrza , automatski starta na većoj snazi, za razliku od standardnih rolica koje drže motor u području najvećeg momenta.
To u praksi izgleda otprilike ovako (prvi okretaji su sa standardnim rolicama, drugi s dr pulley 17g)

-30 km/h   2700rpm   3000rpm
-60km/h   3500rpm    3800rpm
-80km/h   4100rpm    4800rpm
-100km/h  5000rpm   5600rpm
-130km/h  6500rpm   6500rpm
-140km/h  7000rpm   6800rpm
-150km/h  7500rpm   7000rpm

Dakle do 100km/h okretaji rastu, iza 110 okretaji su isti ili niži, znači motor se ne dere na autocesti, dal je to stvarno tako kako pišu vidjet ću kad sve složim nazad.

Evo par slika kako to sve skupa izgleda









Problematičan poklopac









Bloker buzzetti dobra stvar  :palacgore:





Kvačilo je kao novo





Rolice su još solidne znači idu još barem 10tkm za silu










Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #5 : Srpanj 18, 2016, 16:03:14 pm »
Kratki review "modifikacije" s dr. pulley rolicama   :glasses9:

Kad se nešto želi napravit kako treba treba si dat truda i odu 3 popodneva samo tako, među ostalim dobro su pošmirglane pakne, podmazan torque konverter, očiščeno i pošmirglano zvono, variomat dobro ispuhan i sve oprano benzinom za pranje.
Sad je to ko iz dućana, a tako to i mora bit kod mene ne volim vraćat nazad zmazane dijelove.
Kad sam sve to pripremio za montažu neki vrag mi nije dao mira reko idem vidjet filter zraka, i ne budi lijen imam što za vidjet unutra bi skupio šaku prašine u miksu s uljem , a na papiru od motora je kao na 15k km zamjenjen filter, možeš si mislit nisu ga od 0km pogledali , ali su uredno naplatili.
To je razlog zbog kojeg nemam povjerenja u ni jedan ovlašteni Piaggio servis, i svakom ko mi maše s nekom servisom knjižiom od Piaggia se komotno mogu nasmijat u facu , zamjene ulje i filter (ako i njega), remen/rolice kad baš dođe vrijeme, a hrpu drugih stvari koje su napisane u manualu da ih treba odradit ne odrade, a uredno naplate.
Konkretno čovjeku koji mi je prodao skuter su uzeli 8500kn za servise u 2 godine koliko ga je vozio imam svaki račun osobno sam ga digao u servisu, nadam se da je nešto i garancija pokrila jer su ga inaće ženili ko magarca (čovjek ima novaca) vjerujem da mu to nije bio problem platiti ali svejedno   :pottytrain5:

Evo slikice kak sad to sve skupa izgleda


Dr, Pulley rolice 25x17 17g



Antifriz Motul njega ću zamnjeniti nekom drugom prilikom



Remen 849090 isti takav izdržao 20k km , pa sam ga i ja ugradio iako je bilo jeftinijih 832738 za 200kn ali s kraćim servisnim intervalom, tako da ne moram razmišljat iza 12k km oće puknut di





Filter je kriminalan (3-4mm taloga prašine) sreća da je isti na beveliju 250 pa sam stavio njegov stari





Kvačilo pošmirglano, podmazano i oprano u benzinu





Variomat i Dr. Pulley rolice te klizaći





Priprema za montažu









Signiranje matice variomata (steže se na 160-175Nm)



Provjera strelice smjera na remenu



Evo otprilike okretaja pri određenim brzinama
                  21g. std      17g. pulley
-30 km/h   2700rpm   3000rpm
-60km/h   3500rpm    3900rpm
-80km/h   4100rpm    4800rpm
-100km/h  5000rpm   5500rpm
-110km/h 5500rpm    5600rpm
-120km/h 6000rpm    6000rpm
-130km/h  6500rpm   6000rpm
-140km/h  7000rpm   6500rpm
-150km/h  7500rpm   6800rpm
-160km/h  7800rpm   7200rpm

Ugradnja ovih rolica je preporod,usuđujem se reć da odrade dobar dio posla kao što odradi sportski variomat Mallossi, Polini J. Costa i slično.
Iz priložene tablice okretaji na brzinama do 115km/h  su veći nego s standardnim rolicama, najveća razlika je na brzini 80km/h gdje su okretaji veći za oko 700rpm u odnosu na serijske, a već na 100km/h se vidi lagani pad okretaja, što znači da rolice laganu penju remen čim više i mijenjaju prijenosni omjer.
Na 120km/h su okretaji isti kao s serijskim rolicama, a ono što nikako nisma očekivao je to da prilikom ubrzanja recimo od 100 na više odvrtanjem ručice gasa okretaji rastu s oko 5500rpm na 7250rpm, i recimo ubrza se na 130km/h te se zatim lagano popusti gas brzina ostane i dalje 130km/h, a okretaji padnu na 6000rpm, koje ima i kod brzine 120km/h.
Na brzinama 140-160km/h okretaji su 500-700rpm niži nego s serijskim rolicama, nevjerojatno   :icon_super: to stvarno nisma očekivao,jednostavno preko 7250tpm ne može   :glasses9:

Suma sumarum s serijskim 21.4g. rolicama je motor napravljen da kvačilo ulovi već na 2300-2400rpm, međutim od tih okretaja pa sve do 3900-4000rpm su se osjetile baš osjetne vibracije iz agregata, te se treslo sve živo na njemu, od prednjeg kraja, plastika, sjedala, podnica itd  :icon_scratch:
To me je jako živciralo, mada drugo nije ni za očekivat iz stroja od 500ccm i jednog cilindra, pa sam jednostavno bio prisiljen poduzet neke korake.
Kao takav serijski bio je uštiman u području maksimalnog momenta koje je na njemu na 5250rpm, a sad s ovim 17g dr pulley rolicama kvačilo lovi tek na 3500-3600 tako da taj tren ode izvan 4000rpm, i vibracija više nema, tj osjeti se tek tolko nešto, ne neugodno,već tek tolko da podsjeti da se ipak vozi 1-cilindričan agregat.
Već pri brzinama od 80km/h sada kod naglog odvrtanja gas okretaji odu na 6500rpm (za razliku od 5200 prije) i zatim s porastom brzine idu na 7250rpm što je ujedno i područje najveće snage agregata.
Krajnja brzina mi je sad 160km/h, to je možda kojih 5km/h sporije nego prije s original rolicama ali na znatno većim okretajima   :icon_thumright:,ali to me stvarno ne brine.
Da sam ugradio variomat pljunuo bi oko 200€ u špici bi se agregat vrtio blizu blokade , brzina bi bila mozda koji kmh vise jer bi se vise vrtio, sve u svemu mislim da su ove rolice ipak best buy iako su i one 50€( usporedbe radi serijske su 160kn)  :icon_thumright:
Start, ubrzanje, međuubrzanje su sad brutalni u 200-250m nabere 120-125km/h po satu   :glasses9:
Što se tiće prijenosa miran sam sljedećih 20k km  :icon_thumright:

Koliko ta zabava košta:
- remen 849090 830kn
- ENI 5w 40 ulje 87,84kn
- filter ulja Hilfo 47,54kn
To sam uzeo kod nas u Kreši s popustom 966kn

-klizači 48kn u ovlaštenom servisu

I izvana sam si naručio ostalo
- Dr pulley 25x17 17g  390kn
- Buzzetti bloker variomata za master 500 220kn
- MotulMotocool antifriz 2l oko 80kn

Ukupno 1670kn
Bez blokera bi bilo 220kn manje , i da su ugrađene standard rolice bilo bi još 200kn manje, te da sam ugradio remen 832738 umjesto 849090 bi se ušparalo još 200-ak kn.
Znači najjeftinija solucija za redovan servis je oko 1100kn.
Svijećice (ima dvije) nisma mijenjao jer su mijenjane prije 5000km.

E sad po novom Piaggio reklamira da je sad servisni interval izmjene ulja 10000km, što je previše ja ga i dalje mijenjam svakih 5000-6000km, te da izmjena remena ide tek na 20000km, i iz tog razloga su ubacili gore spomenuti 849090 remen, koji je jači ali i dosta skuplji, dok s 832738 je servisni interval 10000-12000km (nisam skoz siguran) te taj remen voli puknut pogotovo na težim skuterima tipa x10, mp3 500, fuoco 500 itd.

Uglavnom gdje god da sam na našim forumima spomenuo te rolice svi te odma popljuju (od kog drugog nego od onih koji ih nisu ni imali u rukama i priznaju jedino variomate po 200+€), rijetki kažu nešto pozitivno, a dobio sam i više od očekivanog skuter ima puno puno bolje ubrzanje, međuubrzanje, manje se vrti na većim brzinama na autocesti (i po gotovo 1000rpm manje) nego s ranije običnim rolicama,a za stvarno razumne novce.
Ovo je gt skuter i sjele su mu ko budali šamar, nemam više vibracija, a to mi je najbitnije, a i performanse su odlične.

Imam jedan video slabije kavlitete s ubrzanjem 0-100

https://www.youtube.com/watch?v=COfwxLlRCWQ

Ostali dijelovi na skuteru su papreno skupi, tipa plastike itd. tako da teba biti oprezan da se ne padne negdje,jer taj čas 10t kn štete napraviš.

Ne znam dal sam spomenuo skuter ima i ručnu/nožnu kočnicu kad ga se stavi na bočnu nogaru  :icon_thumright:

Kasnije ću napisat malo usporedbu x10 500 i beverly 250, možda će i to nekom nekad zatrebat.







« Zadnja izmjena: Srpanj 18, 2016, 16:08:40 pm anri »

Offline morpheus

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 250
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #6 : Srpanj 18, 2016, 21:55:54 pm »
Čovječe, kvačilo si super uglancao. Ko'  novo je!! Daj molim te reci kako ga opereš u benzinu? Sa kistom ili imaš neki drugi način??

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #7 : Srpanj 18, 2016, 23:32:15 pm »
Na vlažnu krpu niš to puno ne močim (i benzin za pranje odma ishlapi), ležaj igličasti podmažem, pinove također i vozi.
Malo su se vidjeli znakova trošenja kak pakne love u zvono na krajevima s jedne strane, ali ništa strašno, to je pošmirglano.
Ima zafrkancije oko toga svega ak se želi pedantno napravit, ali nakon što se odradi kak spada dugo nema nikakvog zacukivanja kod kretanja, cviljenja itd.  :icon_thumright:

Prije nekih 3 tjedna sam odradio đir od 400km Zg-Josipdol-Senj-Vinodolski-Crikva-Delnice i nazad.
Do Ka i nazad autocestom, ostatak starom cestom.
Prezadovoljan sam kako skuter ide i radi nakon servisa   :icon_thumright:, okretaji na autocesti su još manji nego što sam to zadnji put napisao s ovim čudnovatim rolicama.
Kod ubrzanja okretaji odu malo više međutim za održavat konstantnu brzinu okretaji se spuste (bez gubitka brzine) i sad su manji nego s standard rolicama na brzinama iza 115km/h.

                  17g. pulley
-30 km/h      3000rpm
-60km/h       3900rpm
-80km/h       4800rpm
-100km/h     5300rpm
-110km/h     5500rpm
-120km/h     5700rpm
-130km/h     6000rpm
-140km/h     6500rpm
-150km/h     6800rpm
-160km/h     7200rpm

Potrošnja po kompu 3,27l/100km, a stvarna (punjen do čepa) 3,6l   :icon_eek: (ni ja nisma mogao vjerovat), prosječna brzina 75km/h, maksimalna 150km/h  :glasses9:
Da bi 10-ak dana kasnije išao s suvozačicom sličnom rutom i tad je prosječna potrošnja bila 3,8l na 100km.




NAPOMENA: "simbol ključ" za servis na instrument ploči  se miče na način da pritisnete tipku SET, zatim okrenete kontakt i držite SET sve dok taj ključ treperi, kad nestane pustite SET i vratite ključ na OFF ponovno date kontakt i "ključa" više nema  :palacgore:



Ima i "mana" naravno, zadnju gumu sam zadnjih 2000km skinuo poprilično ,sveskupa ne znam dal ima 6000km, a već je gotova  :Rkap:




Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #8 : Rujan 06, 2016, 11:10:13 am »
Bravo Anri...samo tako....do detalja ...!!!! :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #9 : Listopad 08, 2016, 19:48:26 pm »
Priprema za zimu, zamjena antifriza da ne moram razmišljat kakav je ovaj koji je bio unutra   :icon_thumright:

Spojler ispod podnice teba izvadit van da bi se dobilo na prostoru



Ovo deblje crijevo potrebno odpojit, odvrnut odzračnik i maknut čep s ekspanzione (i ugrijat motor prije svega da termostat otvori)



Motul MotoCool



Treba se snać iako je dosta toga oko posude završilo  :icon_fU:



Odzračnik



Ide oko 1,75-1,8l antifriza u sustav.

Ako kod paljenja ventilatora nakon zamjene antifriza temp ne pada po skali, znači da ima još zraka, potrebno ponovit odrzračivanje sustava   :icon_thumright:

Još koji đir napravit, i spremit motoriće u garažu pod dekicu oprane i nalickane i skupljat pare za gume i ostalo za sljedeću sezonu    :glasses9:
« Zadnja izmjena: Listopad 08, 2016, 19:54:27 pm anri »

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #10 : Listopad 19, 2016, 19:55:22 pm »
Evo jedan video koji sam snimio za Jude (na jednom drugom forumu) u dr pulley rolice i male okretaje na ac  :bootyshake:

www.youtube.com/watch?v=hInRj2mfLiM&feature=youtu.be

120 je taman na 5500rpm, i maltene niš gasa, rekli bi dizel.
Performanse su ok, ubrzanja i međuubrzanja su solidna, treba dobar auto s fanj ks da me šišne sam tak, potrošnja je iznenađujuće mala, udobnost odlična kao i zaštita od vjetra, pouzdanost za sad dobra.
Ja sam zadovoljan, a to je u čitavoj priči i najbitnije   :icon_thumright:

Ubrzanje 0-120 malo zeza asr na startu jer je guma slick, al svejedno ok za to krme kako ga ja od milja zovem

www.youtube.com/watch?v=NKhtllYUQO8

"Mana" mu je jede mi gume nenormalno  :icon_mrgreen:, zadnju sam ubio u nekih 6-7tkm da izgleda ovak



Prošla godina dana od kako je kod mene, napravio sam oko 8000km.
Dnevno sam znao i preko 500km napravit, bez da me guzica boli, a to puno znači  :Rjok:, kvarova nije bilo, bilo je nekih sitnih "trzavica" po start stop prekidaču, na volanu kad ga se zalije slučajno kod pranja, malo zvone disk pločice od ručne/nožne kočnice i to je više manje to.
Ono početno pljuvanje po ASR-u nije bilo opravdano, jer pali se samo kad stvarno treba i moram priznat da me par puta spasilo.
ABS mi se samo jednom upalio kad nisma pratio auto ispred sebe.
Skuter je bez obzira na dimenzije stvarno vozan, pogotovo kad se naštela zadnji kraj na tvrđe, nema nikakvog uvijanja ni slično, po neravnoj cesti također drži  ko po šinama.
Naravno da ga se ne može vozit ko motor po zavojima, jer ovo motor ni nije, ali bez problema prati tempo neke normalne ekipe.
U gradu sam ga vrlo malo vozio, tamo ipak Beverly caruje  :icon_thumright:
Na mjestu je fakat nespretan i težak za gurat ga  te vrlo lako može završit na podu, a onda u sekundi štete nekoliko stotina €, ali zato čim se krene vozit ko bicikl  :glasses9:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #11 : Prosinac 05, 2016, 21:20:07 pm »
Nastavi macane!!!!!!!!
 :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #12 : Prosinac 06, 2016, 11:28:36 am »
2 miseca nista?
ajmooo

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 236
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio x10 500 EXECUTIVE review
« Odgovori #13 : Ožujak 19, 2017, 10:12:56 am »
Zima dečki, prošla su ona vremena kad se s prvom zrakom sunca sjedalo na motor  :Rkap:

Jučer nakon par mjeseci napokon slobodna subota pa rekoh bio bi red nešto korisno i napraviti na motoru.
Došla zamjena guma, Sava Mc28/29 koja je bila gore se nije nešto pokazala po trajnosti, konci su izvirili u cca 7t km, iako stvarno drži odlično, međutim mislim da je premekana za ovako težak i jak skuter.
Tako da je odluka pala na Metzeler FeelFree , vozim taj model godinama na Beverlyju i nemam zamjerki, trajnost puno bolja, a i drže odlično, nisu ni skupe obje s montažom ispod 900kn.
Bit će prilika za testirati  :icon_thumright:

Ovdje za napraviti posao kako se spada ode pol dana koliko pizdarija tu ima, pa malo oprati sve dijelove, skinuo koroziju, podmazao s masti koja drži na vodi (da opet ovako ne pohrđa), provjera disk pločica i tariranje svih vijaka na propisane momente.

Evo par slika:

Prvo treba skinut zaštitu auspuha (plastičnu pa limenu)



Zatim se popusti šelna na grani i ova velika i auspuh može van





"Kak sam odšerafit zadnji kotač"   :icon_mrgreen:





Kad je auspuh vani odšerafe se kočiona kliješta i kliješta ručne kočnice





Nakon toga nosač motora



Senzor ASR-a



Odšarafit dva vijka na spoju nosača i bloka, paziti na žice od ASR-a





Korozije ko u priči   :motocikli007:, jedva sam skinuo dolje support arm



Prednji kraj, "zeznutiji" nego zadnji jer ga treba dić poprlično u zrak da bi se kotač mogao od vilice i blatobrana izvući,poželjni imati nekog da ge pridrži za zlu ne trebalo





Gumice   :glasses9:





Momenti stezanja .... nismo pekari 


Nadam se da će popodne bit sunca da ih malo testiram.