Autor Tema: Piaggio beverly 400  (Posjeta: 1085 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Lejo_zd

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • motocikli.com
Piaggio beverly 400
« : Lipanj 07, 2015, 14:52:47 pm »
Pozz ekipa treba mi pomoc u odabiru skutera,naime zanima me sto vise korisnih informacija o piaggiu beverly 400?
Zanimaju me misljenja vlasnika ili vas koi ste ih vozili ili znate nesto vise o tom motoru,kao npr cijena teh.pregleda,cijena servisa guma,potrosnja itd.itd..
I na sto treba paziti kod kupovine polovnog modela?
Pozz

Offline Lejo_zd

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • motocikli.com
Odg: Piaggio beverly 400
« Odgovori #1 : Lipanj 12, 2015, 17:25:19 pm »
Niko nema nikakav savjet ?? :Rkap:

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Piaggio beverly 400
« Odgovori #2 : Lipanj 13, 2015, 00:24:40 am »
Ovaj forum ti je specijaliziran za mašinu 250ccm  :icon_mrgreen:

Ja sam vozio 400-tku kratko vrijeme i u usporedbi s 250ccm ide stvarno puno bolje, u dvoje taj tren kazaljka pokaže 140, što je na 250-tki krajnja brzina uz poprilično razvlačenje  :icon_thumright:
Teži je od 250-tke i to se dosta osjeti u vožnji naročito kod provlačenja u gužvi između auta ali brzo se privikneš.
Voli popit i do 5l+ ak ga čepiš, dok 250 prek 3.5 meni nikad nije popio, čak ni na autocesti s dvoje na motoru.
Ono kaj me odbilo od tog motora su vibracije, baš se grdo osjete i na guvernalu, plastike rezoniraju na leru, retrovizori se tresu za ponorit, osjeti se i na podnici te na sjedalu, a ak ima kofer to imaš non stop filing da će svaki čas otpast.

Ako uzimaš 400 uzmi tourer ima 2 diska naprijed, dok ovaj kaj izgleda ko 250 ima jedan disk, a  ide 170-175 po satu kaj je poprilična brzina za skuter.
Osjetna je razlika između 250 i 400 ccm , al bez obzira meni je 250ccm draži i ugodniji za voziti (jer sam se u životu navozao koje kakvih krama koje su nenormalno vibrirale).

Za grad ti je 250 dovoljan, a van grada i dosta vožnje  autoputom uzmi 400  :icon_thumright:
Po meni bi sve prek 300cm trebalo bit dva cilindra  :icon_mrgreen:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Piaggio beverly 400
« Odgovori #3 : Lipanj 15, 2015, 15:52:09 pm »
Tu bi se i ja složio sa Anrijem, 400 ako često ideš međugradski prijevoz vozit. inače za po gradu....250..300ccm uvrh glave. manje vibracija, lakši za vozit, lomiš ga u zavojima ko velikog.... veliki kotači kod 250 su najveća prednost tj veliki zadnji kotač. 300 imaju manji kotač odozada, 14" koliko znam i to je mana isto kao i kod 400ccm i 500ccm. Barem po meni.
Sve zavisi što želiš. grad definitivno 250. Ako je česta vožnja u dvoje, lova nije pitanje, želiš brzinu i vibracije od kojih te guzica i kičma budu razvaljivale nakon par godina...400 je izbor. Ako želiš , lagaini... do 120km/h normalno, u dvoje tu i tam...malu potrošnju, velike kotače.... :hello: onda 250  :hello: :hello: :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Lejo_zd

  • Komarac
  • *
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • motocikli.com
Odg: Piaggio beverly 400
« Odgovori #4 : Lipanj 20, 2015, 04:10:01 am »
Hvala decki  :hello: