Autor Tema: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat  (Posjeta: 5419 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tuta125

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Dvije glave su pametnije od jedne!
Znaci, radi se o Beverlyju 250 2004. (prva tipa 250 masine, ne znam je li bitno).

skuter se u leru normalno grije, i kad je vani vruce u voznji nema problema, kazaljka temperature se ne spusta ispod polovice.

problem je kad je vani hladno, masina nikako da se zagrije i u voznji se konstantno kazaljka temperature polako spusta, do daleko ispod polovice. opet kad se stoji negdje, u leru se temperature lagano dize do preko polovice i na kraju se pali ventilator. 

klasicni simptomi neispravnog termostata.

kupio sam novi termostat (preko webshopa), ovaj:
http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621639001472&target=productdetail&category1=A%3AA_PIAGGIO%3AA_PIAGGIO_BEVERLY250&category2=CAT%3ACAT_KUEHLUNG

kada mi je stigao, zamijenio sam ga, zamijenio rashladnu tekucine i odzracio.
posao na probnu voznju navecer, nadao sam se da nece biti problema, kad ono sve isto kao i prije!
nema apsolutno nikakve promjene u temperaturi, i sad se spusta kazaljka ispod polovice u voznji i nikako se zagrijat!

u cemu je problem, jesam li mozda krivo stavio termostat ili krivo odzracio... ili mi fali neki dio?!
neki prijedlog sto treba pogledat?   :icon_confused:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #1 : Listopad 09, 2012, 14:22:16 pm »
Po meni je to termostat ili je greška u pokazivaču. Izmjeri tekućinu u boci sa termometrom koji mjeri do 90 st C pa češ vidjeti istinu.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline Alien

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 200
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #2 : Listopad 09, 2012, 15:36:01 pm »
Možeš i usput termostat koji si skinuo provjerit kako funkcionira, ali ti isto treba termometar do 100 C.

Offline tuta125

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Dvije glave su pametnije od jedne!
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #3 : Listopad 12, 2012, 22:10:09 pm »
nazalost nemam termometar koji mjeri do 90 ni 100 C, znate li gdje se moze nabaviti?

ali najjaci su mi u servisu, po njima je uvijek "to je normalno"....

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #4 : Listopad 13, 2012, 22:40:23 pm »
Npr. ovdje www.edurashop.com/haccp-c-22_1291.html  oni labaratorijski su vjerojatno skuplji, mnogo skuplji :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Alien

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 200
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #5 : Listopad 14, 2012, 11:55:18 am »
nazalost nemam termometar koji mjeri do 90 ni 100 C, znate li gdje se moze nabaviti?

ali najjaci su mi u servisu, po njima je uvijek "to je normalno"....
Vidio sam kod nas u jednoj željezariji obične živine termometre do 100 oC. Ja imam sa e-baya IC termometar pa njega koristim za takva ispitivanja.
http://www.ebay.com/itm/New-Non-Contact-IR-Infrared-LCD-Digital-Thermometer-/280929965400?pt=US_Weather_Meters&hash=item4168bb1558

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #6 : Listopad 14, 2012, 13:42:45 pm »
 stvari, mene zanima zašto je problem ako je malo prehlađen? osim što si bez brige po ljetnim vrućinama i ako dereš po gasu
google master



Offline tuta125

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Dvije glave su pametnije od jedne!
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #7 : Listopad 14, 2012, 17:14:43 pm »
Hvala na linkovima  :icon_thumright:

Ja imam sa e-baya IC termometar pa njega koristim za takva ispitivanja.
http://www.ebay.com/itm/New-Non-Contact-IR-Infrared-LCD-Digital-Thermometer-/280929965400?pt=US_Weather_Meters&hash=item4168bb1558


Jesi li zadovoljan njime, je li praktičan i pouzdan?

stvari, mene zanima zašto je problem ako je malo prehlađen? osim što si bez brige po ljetnim vrućinama i ako dereš po gasu


Zato sto se masini skracuje vijek trajanja kad se vozi dok nije na radnoj temperaturi, ulje ne podmazuje najbolje itd.
i kad ga se "tjera" na hladno, 4T masine vole zamijesat ulje i benzin.
Nisu bezveze izmislili termostat, koji bi trebao imati funkciju brzeg zagrijavanja antifriza i ne spustat temperaturu ispod radne  :icon_smile:

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #8 : Listopad 14, 2012, 18:19:18 pm »
Prvo, te razlike u temperaturama su premale da bi se nešto dogodilo. Ulje koje trošiš ima opseg rada barem u 40 stupnjeva, benzin i ulje ti neće miješati dok je motor ispravan.

termostat si promijenio i ništa se nije dogodilo. možda je onaj prije bio ispravan, a pokazivač nije. ili je sve ispravno, samo se tebi čini da nešto ne valja. izmjeri temperaturu tekućine, a možeš napraviti još jedno - ono seljački, kao nekad na autima: priguši dotok zraka do kilera.  tebi se motor pothlađuje kad je vani hladno... jel ti palo na pamet da je to sezonsko vozilo zamišljeno da dobro hladi na velikim vrućinama i da ti u stvari ljeti radi idealno. pokrij pola kilera nečime pa pogledaj kako se kazaljka ponaša

zašto je izmišljen termostat, to si dobro napisao, samo mislim da ti svome motoru daješ premalu toleranciju.
google master



Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #9 : Listopad 15, 2012, 20:22:01 pm »
evo ja imam beva iz 2006-2007godine, i napravio sam punooooooooooo km s njime, i vozim ga non stop, i kad je sunce, kiša, vruče, hladno, čak i kad je pao snijeg vozio sam ga i mogu reći da je temperatura uvijek bila na pola tj. radna temepreatura i tako je pokazivao, nikad ama baš nikad i kad bi bilo extra hladno nebi pokazao ispod pola. e sad ja sam prije par mjeseci imao problem sa termoprekidačem, tj. palio mi je vent. odmah čim bi se motor iti malo ugrijao. nakon promjene termoprekidača sam primjetio da je pokazivač na instrument tabli pogrešan, tj. on je pokazivao crticu ispod pola tj. ispod radne temperature kad bi motor bio na radnoj temperaturi. e sad ja sam to primjetio da je do njega, jer sve ostalo je funkcioniralo kako treba, tj. tekućina u kileru je bila zagrijana, dalje kad bih ga previše pustio na minimumu nakon određenog vremena bi upalio ventilator što znači da je termostat, termoprekidač i ostalo sve ok. e sad zašto pokazuje crticu ispod pola kad mu je radna temperatura to neznam, jednostavno jedan dan se tako to pojavilo i sad to stoji. ono što primjetim jeste da tako stoji non stop dok je radna temperatura i dok ga normalno vozim, i sad naravno da i po pokazivaču pali vent crticu ranije nego prije, ali kao što rekoh sve zbog njega. još jedamput kažem neznam zašto je to počeo odjedamput ali budući da motor radi ne zamaram se previše. a sad bi ti trebao pogledati da li se tebi pokazivač spušta kad recimo voziš normalno. jer ako stoji na određenoj crtici i ne miče se tj. ne pada više dolje, onda provjeri kad ti pali vent. tj. pusti ga na minimu da radi mislim nakonm 5-10min bi ti trebao upaliti vent i onda vidi na kojoj crtici ti je upalio i onda nema druge nego da se privikneš na takvo stanje. neznam jesli li provjerio da li ti se vent pali, jer ako se pali onda jednostavno msilim da je to do instrument table, a možda ti je i termoprekidač otišao. probaj to vidjeti. eto nadam se da sam ti pomogao.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline tuta125

  • Komarac
  • *
  • Postova: 21
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Dvije glave su pametnije od jedne!
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #10 : Listopad 19, 2012, 18:55:41 pm »
evo ja imam beva iz 2006-2007godine, i napravio sam punooooooooooo km s njime, i vozim ga non stop, i kad je sunce, kiša, vruče, hladno, čak i kad je pao snijeg vozio sam ga i mogu reći da je temperatura uvijek bila na pola tj. radna temepreatura i tako je pokazivao, nikad ama baš nikad i kad bi bilo extra hladno nebi pokazao ispod pola. e sad ja sam prije par mjeseci imao problem sa termoprekidačem, tj. palio mi je vent. odmah čim bi se motor iti malo ugrijao. nakon promjene termoprekidača sam primjetio da je pokazivač na instrument tabli pogrešan, tj. on je pokazivao crticu ispod pola tj. ispod radne temperature kad bi motor bio na radnoj temperaturi. e sad ja sam to primjetio da je do njega, jer sve ostalo je funkcioniralo kako treba, tj. tekućina u kileru je bila zagrijana, dalje kad bih ga previše pustio na minimumu nakon određenog vremena bi upalio ventilator što znači da je termostat, termoprekidač i ostalo sve ok. e sad zašto pokazuje crticu ispod pola kad mu je radna temperatura to neznam, jednostavno jedan dan se tako to pojavilo i sad to stoji. ono što primjetim jeste da tako stoji non stop dok je radna temperatura i dok ga normalno vozim, i sad naravno da i po pokazivaču pali vent crticu ranije nego prije, ali kao što rekoh sve zbog njega. još jedamput kažem neznam zašto je to počeo odjedamput ali budući da motor radi ne zamaram se previše. a sad bi ti trebao pogledati da li se tebi pokazivač spušta kad recimo voziš normalno. jer ako stoji na određenoj crtici i ne miče se tj. ne pada više dolje, onda provjeri kad ti pali vent. tj. pusti ga na minimu da radi mislim nakonm 5-10min bi ti trebao upaliti vent i onda vidi na kojoj crtici ti je upalio i onda nema druge nego da se privikneš na takvo stanje. neznam jesli li provjerio da li ti se vent pali, jer ako se pali onda jednostavno msilim da je to do instrument table, a možda ti je i termoprekidač otišao. probaj to vidjeti. eto nadam se da sam ti pomogao.


hvala puno na iscrpnom opisu, dosta mi je pomoglo.

tvoji simptomi se ne poklapaju s mojim tako da mogu iskljuciti termoprekidac kao uzrok mojih problema  :icon_thumright:
druga stvar je to sto si dokazao da termostat ima svoju funkciju i to bi trebao odraditi, sto u mom slucaju ne odraduje.

na mom se bevu ventilator pali samo kad kazaljka dode blizu crvenog (crvena crta na slici) i samo tad.
radnu temperaturu sam oznacio sa svjetlo plavom i preko ljeta se uglavnom kazaljka ne spusta ispod te crte.
problem je hladnoca, pogoto kad se vozim na nizbrdici, znaci pri niskim okretajima a velikim brzinama.
tu se kazaljka polako spusta do daleko ispod polovice, nerijetko do dijela gdje sam oznacio sa zutom crtom  :crybaby2:



nisam jos probao nista sa kartonom ni dovodom zraka na kileru, ali vjerujem da problem nije u mojoj toleranciji nego u neispravnosti nekih djelova skutera, pitanje je kojih??
temepraturu jos nisam izmjerio jer nisam nabavio termometar.

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #11 : Listopad 19, 2012, 19:08:57 pm »
gledajući to što si opisao mogu reći jedino da vent. ti pali po meni ok. osim ako ti prije nije palio ranije. meni kod mojega je to bilo nekih crticu ipo prije crvenoga. drugo što se tiće pada kazaljke to je daleko ispod normalnog to ja nikad na svome nisam vidio, meni se znalo spustiti tek nešto više od pola crtice ispod radne temp. i to uglavnom kad bi vani bilo jako zima a ja vozim na otvorenoj cesti. zanči da je temp. oko 8 do 11C. po meni na ovakve temperature koje su skoro pa još i ljetne je čudno da tako pada. a sad jedino ti preostaje da nekako izmjeriš tekućinu i kileru, ili stavi karton preko kilera, uhvati ga nekim ljeplivim trakama i vozi, jer pored toga što naši bevci imaju vodeno hlađenje po mom iskustvu najviše njega hladi zrak. i kad mu zaustaviš dovod zraka u kiler onda ćeš vidjeti da li je pad kazaljke kao što kažeš ili ne. ako je pad i dalje isti onda definitivno moraš nekako izmjeriti temp. vode u kileru jer ono ti je glavni pokazatelj da li sistem hlađenja-grijanja radi ili ne. jer ako je sve ok a tebi kazaljka pada onda je problem isključivo u pokazivaču.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #12 : Listopad 20, 2012, 16:22:58 pm »
ajmo, lokalna kladionica!!!   :icon_super:


za prenisku temperaturu razloga mogu biti samo dva: "preniski" termostat ili neispravan instrument.

ja se kladim na ovo drugo, jer je termostat mijenjan. inače, znam da je za kamione moguće kupiti nekoliko vrsta termostata, ovisno o relacijama, od 73 stupnja do 86. ali nisam čuo da postoji takva ponuda za manja vozila.

još uvijek čekamo probu s kartonom ili mjerenje temperature
google master



Offline stipe_zd

  • Vizir
  • **
  • Postova: 129
  • Karma: 0
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #13 : Listopad 23, 2012, 07:25:21 am »
na mom se bevu ventilator pali samo kad kazaljka dode blizu crvenog (crvena crta na slici) i samo tad.

isto kao i na mom :)

Citat:
radnu temperaturu sam oznacio sa svjetlo plavom i preko ljeta se uglavnom kazaljka ne spusta ispod te crte.

isto kao i na mom :)

Citat:
problem je hladnoca, pogoto kad se vozim na nizbrdici, znaci pri niskim okretajima a velikim brzinama.
tu se kazaljka polako spusta do daleko ispod polovice, nerijetko do dijela gdje sam oznacio sa zutom crtom  :crybaby2:

isto kao i na mom  :icon_mrgreen:

al ne kuzim, sve ovo sto si napisao mi stoji kao normalno, tako da ne kuzim zasto razbijas glavu...

nizbrdica, niski okretaji i velika brzina, i cudis se sto se motor hladi?  :icon_mrgreen:
pa tako bi bilo i sa najnovijim autom (doduse, na duzoj relaciji)...

a kako radi uzbrdo na velikim okretajima i maloj brzini? jel se normalno zagrije do radne temperature?

ja sam se sad preselio tu u zadarski dracevac, na brdo... kad idem na posao, imam 3 kilometra nizbrdice, vozim ga na vrhu gasa i do 80 na sat, a kazaljka od temp se jedva pomakne do posla... kad se vracam doma, idem uzbrdo sa malo vise gasa, al kad dodjem doma, temp bude ka di je tebi zuta...
nisam ni jednom pomislio da nesto ne valja...

ajmo jednostavno - zelim reci da razbijas glavu sa nicim...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Masina (Quasar 250 ccm) se "pothladuje" u voznji a stavio novi termostat
« Odgovori #14 : Listopad 24, 2012, 21:13:32 pm »
Nizbrdica...velika brzina a motor radi na malim okretajima????? nešto tu ne štima....naime variomatski prijenos nakon što se kvačilo spojilo ne može se otspojiti na nizbrdici ako motor nije pao ispod brzine od 30km/h tj. ne bi smio. Znači ako si se vozio  uzbrdo 80km/h i nakon toga krenu niz nizbrdicu i pustio gas....motor neće biti toliko opterećen ali će i dalje biti na visokim okretajima jer sada getriba tjera motor i motor  je spojen na prijenos. Jedino ako si stao na vrhu te se se počeo spuštati bez dodavanja gasa nego onako ga gurneš nizbrdo....tek data će motor raditi na manjim okretajima ali to i dalje nebi smijelo imati utjecaja na temp jer termostat tome i služi ....da regulira radnu temperaturu motora ovisno o režimu rada i opterećenja.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!