Autor Tema: Kako biti Biker ?  (Posjeta: 6971 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Honda

  • Komarac
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 1
Kako biti Biker ?
« : Kolovoz 07, 2012, 15:12:49 pm »

Pozdrav svim ljubiteljima 2 kotača !


Svjedoci smo veikih promjena i recesije u državi, a mislim da to nas pogađa više od svih ljubitelja putovanja i bilo kakvih vožnji.Općenito motociklizam je postao jako skup hobi.Cijena goriva koja je prešla već daleko bezobraznu granicu,cijene guma,servisa,cestarine i ostalih pravila koje morate poštovati da bi ostali na cesti.Sve to financijski ubija druženje i vožnje tako da mislim da je krajnje vrijeme da dignemo svoj glas. Ovim člankom namjeravam skrenuti pažnju ljubiteljima motocikla na porez,osiguranje i registraciju motocikla u RH.Svi živimo za 4.ili 5. mjesec kada dolazi bolje vrijeme  za prve vožnje na motociklu.Sve nas nekako u ovo vrijeme očekuje registracija motocikla.Dakle svog ljubimca morate registrirati na 12 mjeseci dok se vozite maksimalno 6 mjeseci u godini.Poklonili ste osiguravajućem društvu novce za 6 mjeseci u godini.Pružaju vam opciju osiguranja na manji vremenski period, ali vam pri tome ne računaju popust koji imate na polici osiguranja.Uz sve to morate vratiti reg. pločicu za koju ćete za odjavu morati izdvojiti nekih 70-tak kuna i stajati u mup-u satima.Pri tome vam dama na šalteru škarama odreže kutove prometne dozvole za koju ćete pri ponovnoj registraciji izdvojiti nekih 100-tinjak kuna bez obzir što postoji rubrika za odjavu vozila.Naravno pločicu ponovno plačate novu kao i prijavu vozila.Cifre o kojim se radi neću spominjati i neka mi oproste svi ako sam u nečemu od ovoga pogriješio ali skrećem pažnju na kompliciranost i novčana davanja ovoga.Sljedeće, a ono što nas vjerujem najviše ubija je famozni POREZ na motocikle.Posjedujem Hondu cbr 1000 rr iz 2008.godine na koji je godišnji porez 1000 kn i Hondu cbr 1000 f iz 1991.godine na koju je porez 600 kn.Dakle na motocikl star 21 godinu za vožnju od cca 3 mjeseca u godini moram izdvojiti 600 kn ! Odbijte kišne dane,dane kada radim,dane kada nisam financijski za neke vožnje i dobijete apsolutni bezobrazluk ! Država to tumači kao luksuz ! Na vozilo Honda civic 1,8 gt iz 2011,godine dobijem 700 kn poreza ali ipak se vozim cijelu godinu a vrijednost vozila je puno veća pa tu ne mogu ništa reći ,ali dajem ovo samo radi usporedbe koliko su nerealni prema nama.Sve u svemu računica je čista,oko 10 000 kuna na ova 2 motocikla da bi se vozio 3 mjeseca u godini !Neki će reći:prodaj to i nećeš morati platiti ni porez ,a ni takvo osiguranje.Potpuno su u pravu ! Rođen sam u državi gdje je upaljen Audi a 8 zbog klime u vozilu saborskih zastupnika normalna stvar a motocikl star 21 godinu veliki luksuz !Svijedoci smo uspješne akcije motociklista za smanjenje cestarine zato ne vidim zašto ne,bi uspjeli u ideji da 2013 na datum po dogovoru, a to bi trebalo biti prije 1.4.2013 g svi na isti dan odjavimo motocikle ! Država neće dobiti porez od nas,osiguravajuća društva ostat će bez novca od polica osiguranja i na taj način ćemo skrenuti pažnju na sebe.Nitko se neće odreći svojih prihoda dok šutimo i ne pobunimo se.Teško ću preživjeti sljedeću godinu bez dužih vožnji ali i za to sam našao rješenje.Ukoliko bi to potrajalo za tih 10 000 kn koje trebam izdvojiti zbog osiguranja i poreza kupit ću skuter od 50 ccm i voziti se po bližim moto susretima,ubijati se od vožnje sa 2 l goriva na 100 km a on će mi ipak ostati za prodaju iduće godine kada se i ako ovo ostvari.Naravno da neće svi odjaviti motocikle pa ujedno dajem prijedlog da svi koji nisu za ovo na svakom moto susretu na ulazu plate ulaznicu ukoliko dođu na moto susret sa motociklom jačim od recimo 50 ccm. Nadam se da je prijedlog na mijestu i da ima zainteresiranih za smanjenje troškova kod registracije i poreza,zato molim sve koji ovo pročitaju da ovaj tekst podjele gdje god misle da bi bilo korisno.


Tihomir Dener

Osijek

Offline tomek-slonek

  • Tomo
  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Kymco Pulsar 125
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #1 : Kolovoz 09, 2012, 10:42:52 am »
Svjedoci smo veikih promjena i recesije u državi, a mislim da to nas pogađa više od svih ljubitelja putovanja i bilo kakvih vožnji.Općenito motociklizam je postao jako skup hobi.Cijena goriva koja je prešla već daleko bezobraznu granicu,cijene guma,servisa,cestarine i ostalih pravila koje morate poštovati da bi ostali na cesti.Sve to financijski ubija druženje i vožnje tako da mislim da je krajnje vrijeme da dignemo svoj glas. Ovim člankom namjeravam skrenuti pažnju ljubiteljima motocikla na porez,osiguranje i registraciju motocikla u RH.

U potpunosti se slažem i pomalo sam šokiran činjenicom da nas doslovno pljačkaju a nitko ne diže glas. Kao prvo - osiguranje - kakve veze ima polica osiguranja sa radnom zapreminom agregata? I zašto toliko (čak 8!!!) klasa? Po mom mišljenju, trebalo bi motocikle klasirati po deklariranoj snazi u KW i to to u najviše 3 klase. Nadalje, s obzirom da ne živimo na ekvatoru, motocikl je sezonsko vozilo i trebali bismo se izboriti za registraciju bez komplikacija na npr. 6 ili 9 mjeseci. Stjerani smo u kut i motosport će uskoro postati zabava isključivo za bogate tatine sinove, dok mi ostali možemo samo uzdisat i uporno uplaćivati loto. Nisam pravnik, no ja u cijeloj ovoj priči vidim mnogo diskriminacije koja bi se mogla i lako dokazati, kad bismo podigli zajedničku tužbu i pokušali se sudski putem izboriti za svoja prava. Zakonodavac motociklizam općenito percipira kao luksuz, no motockil je u prvom redu (u velikom broju slučajeva) ekonomično i okolišu prihvatljivo prijevozno sredstvo i to nam nitko ne može osporiti. Vidim neke male pomake u tom smjeru koje je poduzela redakcija časopisa Moto Puls, no odjek moto-populacije je mlak, kao što su i njihovi prijedlozi.
Uskoro, ako se ništa ne bude promjenilo, bit ćemo desetkovani, a ja neću voziti ni 125-icu koju sada vozim, jer si to jednostavno neću moći priuštiti s mojim minimalcem od plaće.
WARNING: Keep the rubber side down!

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #2 : Kolovoz 09, 2012, 19:40:07 pm »
Prvo i prvo: sa današnjim standardom koji je i u krizi sasvim dobar u usporedbi sa nekim prošlim vremenima, treba prihvatiti činjenicu da su motocikli potpuno nevažna vozila kojih je premalo da bi imala ikakvu važnost. Sa te strane, krug se završava i motociklizam se vraća u same svoje početke kada je to bila stvar zaljubljenika i čistog entuzijazma. ukratko - trend je u cijelom razvijenom svijetu da moto-populacija stari. i to je već prva činjenica zbog koje ćemo postati rijetke zvjerke. A prema takvim grupama se svaki zakonodavac ponaša nehajno i kampanjski. kako nas nema dovoljno da stvorimo kritičnu masu (pa i da smo složni, a nismo), situacija se završava sistemom "uzmi lovu dok se može".

Dalje, u EU su vlasti shvatile, a i kod nas će, da granica za B kategoriju sa 50 na 125 ccm ima koristi za gužve u prometu, a sva ta ekipa će ionako imati i platiti registraciju i za aute. Ekologija i ostale priče su samo sranja, cilja je više para uz manje talasanja. Kao i uvijek - lova je bitna, ništa drugo! Mene jedino nervira kaj se naši moto-novinari bore za ono što bi trebali raditi u policiji i na prometnom faksu, a ne za ono što bi trebali - prava motoristička pitanja. Moš mislit kak će neku babu koja stekne pravo na vožnju skutera bez ikakvog truda i troška, boliti neka stvar za ekipu iz Moto pulsa i bikere bilo koje vrste.

Odjek moto populacije je mlak jer smo u kurcu, a i otprije ubijeni i svim ostalim stvarima koje su nepravedne i preteške za izdržati i inače u životu, i bez motociklizma.


btw, osiguravatelji (bar oni kvalitetniji, osobno znam za tri firme) su još prije nekoliko godina tražili dozvolu za smanjenje cijena jer su svjesni pada prometa, ali nisu dobili dozvolu od za to zadužene državne službe. kratkovidno kao i uvijek - manje cijene, manje poreza za tu godinu, nema dugoročnog razmišljanja. uglavnom, osiguravatelji su odustali od uzaludnog truda i promet nadoknađuju novim vrstama svojih proizvoda 8novim navlakušama)


Reći ću samo jedno: riba se čisti od glave, a i mi moramo neke stvari rasčistiti u svojim glavama. pustite firme, njih će tržište urediti samo od sebe
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #3 : Kolovoz 09, 2012, 22:56:25 pm »
Rijetki su oni kojima je motor jedino prijevozno sredstvo.. Uglavnom se vozi iz gusta i u slobodno vrijeme- znaci luksuz.. takve su i cijene.. i neka i prije su motori vozili samo zaljubljenici tako ce i ubuduce. Ovaj milenijski moto-boom nije donio nista dobroga..motori su postali povoljni,svima dostupni,krede,lizing i vozi.... i sto smo dozivili...mnogo sahrana..nista vise.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #4 : Kolovoz 09, 2012, 23:11:59 pm »
sve si u pravu, to se slažem, ipak malo žalim za vremenima kad su motori bili teže dostupniji i kupovina je bila rezultat dugog truda i želje.

on topic: istina je da nas deru preko svake mjere. u Sloveniji puno osiguranje u istoj klasi košta manje od polovice mojeg sa 50% bonusa. pitanje je kako to riješiti?
nekako sumnjam da će neki prosvjedi to riješiti - toga će uskoro biti na svakom kutu pa ćemo opet biti mali i nevažni
google master



Offline Honda

  • Komarac
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 1
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #5 : Kolovoz 10, 2012, 11:32:29 am »
Uvjeren sam da bi ovaj način dao rezultat.Prvi koji bi pozitivno odgovorili na naš zahtjev su osiguravajuća društva.I tako su u teškom stanju a gubitak motociklista bi bio još veći udar na njihove finacije.Država isto tako.Kada bi u svom proračunu osjetili taj gubitak jer nas ima jako puno sami bi ponudili neki novi model plačanja poreza.Ukoliko se ne pobunimo sigurno se nitko neće odreći svog djela dobrom voljom.Malo sam razočaran samim ljudima koji djeluju jako nezainteresirano za izaći na ulice i napraviti malo gužve u prometu,pred stanicama za tehnički pregled i pred osiguravajučim društvima.Sve to bi se moglo u nekih sat-dva na dogovoren datum i vrijeme u cijeloj hrvatskoj kao i slanjem maila ministru prometa.Nitko nije zainteresiran za veliku gužvu u prometu i trubljenje pred svojim vratima pa tako i oni a uvjeren sam da bi dalo neki rezultat.

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #6 : Kolovoz 10, 2012, 11:32:39 am »
ma nista od toga..jos je sad dobro..kad uvedu euro sve ce poskupiti jos za 20-30%

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #7 : Kolovoz 10, 2012, 11:34:46 am »
vozit cemo se dok budemo mogli... ove godine nisam napravio ni 1500km..pitam se treba li mi uopce motor..

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #8 : Kolovoz 10, 2012, 13:13:19 pm »
Uvjeren sam da bi ovaj način dao rezultat.Prvi koji bi pozitivno odgovorili na naš zahtjev su osiguravajuća društva.I tako su u teškom stanju a gubitak motociklista bi bio još veći udar na njihove finacije.Država isto tako.Kada bi u svom proračunu osjetili taj gubitak jer nas ima jako puno sami bi ponudili neki novi model plačanja poreza.Ukoliko se ne pobunimo sigurno se nitko neće odreći svog djela dobrom voljom.Malo sam razočaran samim ljudima koji djeluju jako nezainteresirano za izaći na ulice i napraviti malo gužve u prometu,pred stanicama za tehnički pregled i pred osiguravajučim društvima.Sve to bi se moglo u nekih sat-dva na dogovoren datum i vrijeme u cijeloj hrvatskoj kao i slanjem maila ministru prometa.Nitko nije zainteresiran za veliku gužvu u prometu i trubljenje pred svojim vratima pa tako i oni a uvjeren sam da bi dalo neki rezultat.


budi realan

napravili smo gužvu na naplatnima i izborili manje cijene na autoputevima koje ionako izbjegavamo jer su dosadni. tu smo počeli "kovati željezo" i stali... nakon toga, samo pogledaj komentare motorista, recimo na "motori.hr" forumu. pčonavljam, u kurcu smo. osobno sam uvijek taj događaj s naplatnih gledao samo kao demonstraciju snage koju smo kasnije trebali iskoristiti, a nismo i sami smo si krivi

na ulicu?
poljoprivrednici su se borili za ozbiljnije stvari, egzistenciju, pa se prisjeti komentara javnosti! jal i slično tome. bogate se? nije bila stvar u tome nego što to netko drugi ne može. stvaranjem gužvi ćeš zaraditi mogućnost da dobiješ po lubanji, ništa drugo. da je riječ o policiji, tu bih ti se pridružio, ali mlatit ćeš se s nekim očajnikom koji kasni na posao i riskira radno mjesto.

ma nista od toga..jos je sad dobro..kad uvedu euro sve ce poskupiti jos za 20-30%

na uvođenje eura ćemo čekat duže nego na primanje u EU. cijene će svejedno skočiti

vozit cemo se dok budemo mogli... ove godine nisam napravio ni 1500km..pitam se treba li mi uopce motor..

vozit ćemo dok nam se da. daj se ti zapitaj koliko si izgubio volje. motor ti nije trebao ni prije, nisi na njemu vozio robu. kaj se tiče love, vraćamo se na staro, odjava i gibanje murji

da se vratim na temu: siguran sam da od prosvjeda ništa. kad bi bili složni, iduće proljeće svi komplet odjavit motore i prisilit privredu da se bori za nas - osiguravatelje, dealere, servisere, u prijevodu - kup radnih mjesta + gubitak novaca od poreza. ali od toga neće biti ništa...
google master



Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #9 : Kolovoz 10, 2012, 14:01:45 pm »
Kak biti bajker ?
Očito jako teško, sretan onaj koji uopće radi danas i ima kakva takva redovita primanja.
Ali kad su uz to familija i ostale obaveze, neki kredit, auto postaje preveliki luksuz, motor pogotovo.A kaj god rekli nemreš klinca furat u vrtić ujutro na -10 na motoru :icon_confused:
Danas motor i nije tolki problem kupit, problem je to registrirat i održavat, te točit,a i svaki izlet iziskuje novce.
Osobno sam student sa neredovitim primanjima jer uletim povremeno odradit neki posao i tu se uzme koja kuna, a onda opet par mjeseci ništa, ne zato kaj sam lijen nego jednostavno ne nudi se ništa. :icon_sad:
Na grbači mali twingo, beverly 250, tomos atx imam još par tomosića koji su odjavljeni jer nemoguće je to sve plaćat(matika i atx za šumu).
Volim motoriće i želja mi je imat nešto tipa kle 500, strade 650 ,transalpice ili nečeg tome sličnog.
Prošle godine sam si jedva priuštio beverly 250,bilo je na vagi kle ili skuter.Otišo sam na skuter iz razloga kaj je bio maltene kao nov, i nije mi žao.
Eto u 11 mjeseci napravio 15000km što po hrvatskoj,što po bih što po slo.
To kaj vozim stvarno niš ne troši potrošnja mi se kreče od 2.8-3.3l, ali i tu ode set guma godišnje to je 1100kn s montažom, treba napravit veliki servis sam radim al opet bude preko 1000kn, i registracija sa 50% je 800kn.Znači ključ u bravu na početku sezone je 3000kn.Da je malo i nije, plus gorivo, nadaj bože kakav kvar u sezoni,nema dijela ispod 1000kn,a bojim se pomislit kakve su cifre za veće motore.
Zaključak sve kaj imam lupam u motore i aute, nije mi žao ,ali bojim se da bu došlo vrijeme kad si ni to više ne bude moglo priuštiti.
Nit pušim nit pijem, niti idem na kurabe ,ali skup sport.S druge strane sam sretan kaj imam riješeno stambeno pitanje pa si mogu dopustit te "luksuze", koji se ubiti ne bi trebali uopće tak zvat jer to bi trebalo bit dostupno svakom tko je vrijedan i ima kakve takve prihode.
I ja bi rado pravi motor,ali sretan sam kaj imam barem maxi skuter sa kojim se lijepo vozikam  :icon_thumright:
 

Offline Honda

  • Komarac
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 1
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #10 : Kolovoz 10, 2012, 18:23:26 pm »
A znaš što mene najviše veseli ?  Miris mješavine i dvotaktola na nekom automatiku i izdrkavanje po cestama sa 2 l potrošnje i nas daj bože 300 u koloni jer će biti dostupno svakome ko ima i najmanje volje za motorom, a neće ga biti sramota voziti se na nekom starom šrotu jer ćemo svi biti isti ! Malo manje ali opet velika sreća to što je linića i ostalu gamad kao i osiguravajuća društva koji deru a ne isplačuju štetu stigla najgora židovska kletva: dao bog da sve imaš a onda ništa nemaš ! Znam da ih nećemo sasjeći u koljenima jer oni nemaju nikakva motorna vozila na sebi jer imaju SVE što zamisle a još k tome im mi to sve plaćamo.Ipak neka vide da bez obzira na sve mogu imati barem glup izraz lica.Volim motor više nego sebe ali izdržat ću godinu bez njega, zato svi koji misle ovako neka se pridruže ovome.http://www.motocikli.com/forum/Smileys/stari/icon_super.gif

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #11 : Kolovoz 15, 2012, 22:39:06 pm »
vozit cemo se dok budemo mogli... ove godine nisam napravio ni 1500km..pitam se treba li mi uopce motor..

   Ovo kao da sam ja napisao  :icon_super:  Imao jednu vožnjicu kkroz BiH do Zadra i par jednodnevnih vožnjica, a ovo po gradu i nekoliko puta do posla neću nit računat  :icon_sad:

   Ja ću nažalost ubrzo prosvjedovat jer mi je rega već istekla a s obzirom da imam nekih drugih obveza i troškova bojim se da je ova sezona za mene već završila i da za oji dan idem vratit tablicu u MUP  :crybaby2:

   Inače mislim da s ovim načinom i u sadašnjem trenutku nebi bilo nekog učinka. Prvo siguran sam da bi se uspio složit samo mali dio moto populacije i odjavit svoje ljubimce, a drugo već bi oni našli načina da se namire. Dosta ljudi znam koji su već ionako na granici i pitaju se kako i FZ1 kaže: "..pitam se treba li mi uopce motor.." , a oni koji imaju malo bolji standard sumnjam da će se odreč motora na godinu dana, jer ako imaju za 15 - 20 000 km s motorom, troškovi regisrtacije i poreza su im sigurno podnošljivi.
   Malo da odem u off, ali jedan od načina kako bi osiguranja mogla zaradit je da se ukinu zone rizika i sve stave po cijeni prve zone (ZG), pa odjavu kompletno svih motocikala u HR ne da nebi osjetili, nego bi bili u debelom plusu. Neznam koliko vas je primjetilo da su sva Konzumova vozila (i ostala povezana s Todoričevim carstvom) umjaesto ZG dobili DA tablice! Po nekom online kalkulatoru za teretno vozilo do 7,5 t razlika u osiguranju je oko 1300 kn!
 
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #12 : Kolovoz 15, 2012, 23:53:53 pm »
samo napomena: te daruvarske i slične tablice su od leasinga. firme se ne zamaraju tim stvarima jer im to komplicira situaciju (jednako kao što bi i nama privatno).  njima je komplikacija i imati vozni park - potreban je preveliki kapital. kamioni su na leasing, ako firma radi, ima se za ratu, ako ne radi kako treba, jednostavno ih vrate.

banke otvaraju poslovnice zadužene za leasing u zonama manjeg rizika i štede veliki novac + su na manjim porezima od ZG. vrtimo se u krug: to mogu i rade oni koji ionako nisu osjetili krizu - bankari  :cussing:
google master



Offline tomek-slonek

  • Tomo
  • Komarac
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • Kymco Pulsar 125
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #13 : Kolovoz 17, 2012, 10:12:25 am »
banke otvaraju poslovnice zadužene za leasing u zonama manjeg rizika i štede veliki novac + su na manjim porezima od ZG. vrtimo se u krug: to mogu i rade oni koji ionako nisu osjetili krizu - bankari  :cussing:

Heh i ne znas koliko nisi u pravu... Banke i te kako osjete krizu. Čak i najjače banke u HR užurbano zatvaraju poslovnice sa slabijim prometom, a kad one to rade, traba se zabrinuti. Što zapravo htjedoh reći... Nemojte me krivo shvatiti, nisam ni za kakve prosvjede, nerede i sl. Živimo u demokratskoj i pravnoj državi i vjerujem da u tretmanu motociklista u nas ima mnogo neopravdano visokih cijena i pretjerivanja koje na sudu, uz dobrog odvetnika ne bi prošle. Nije čak u pitanju ni zakon, nego nekoliko sklepanih propisa (za brzo punjenje šupljeg proračuna) koje treba istjerati na čistac. Motociklizam se ne tretira kao sport nego kao pušenje. Nešto što nepotrebno škodi zdravlju i ugrožava život pa udri po džepu. To treba promijeniti. Nadalje, jedna cijela grana privrede bačena je na koljena. Nije tu samo prodaja motociklala ugrožena, tu je prodaja opreme, guma, servisi, izdavaštvo... Mnogo postojećih i potencijalnih radnih mjesta i poslovnih prilika je izgubljeno. Kvragu, pa ginu i planinari, biciklisti, nautičari, zrakoplovci... Zašto bismo samo mi plaćali "porez na opasan sport"? Ako je motocikl samo prometalo, želimo jednak tretman kao i drugi, ako je sport - želimo određene olakšice kakve imaju u drugim zemljama. No samo mi, vozači, nećemo uspjeti ako se tu ne uključe i gospodarski subjekti koji žive od motocikala, jer svi smo ugroženi, ne samo na cesti, nego i po tekućem računu. Na koncu, koji je zapravo rezultat tih "stegovnih mjera" kojima smo izloženi? Samo još više neregistriranih motocikala i vozača bez dozvola po našim cestama. Jer ispada da je najlakše kupiti motocikl, a sve ostalo je mučna i skupa gnjavaža.
WARNING: Keep the rubber side down!

Offline Honda

  • Komarac
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 1
Odg: Kako biti Biker ?
« Odgovori #14 : Kolovoz 17, 2012, 15:57:20 pm »
Čitam sve ovo i nemogu vjerovati ! Po svemu ovome zaključujem da ste mišljenja da i ne vrijedi pokušati.Kako god okrenete sudbina nam je ista,sve manji i jadniji moto susreti u HR jer na njih ljudi nemaju kako doći.Motociklizam postaje jako skup hobi jer je lusuz voziti se motociklom koji ima kubika kao najmanji automobili,najmanje troši,oštećuje ceste i zagađuje okolinu a nitko iz vlade to ne primjećuje.Umjesto tihe predaje i agonije među nama koja će trajati još koju godinu poručujem svima:dignite svoj glas i u svom moto klubu i među prijateljima i pokrenimo zajedno prosvijed.Na dogovoreni dan izađimo na ulice i uz podršku novinara i televizije provozajmo se svako po svom gradu.Obiđimo stanice za tehnički pregled i osiguravajuća društva kao i poreznu upravu.Uz 10-15 minuta trubljenja dajmo do znanja da previše traže i postavimo svoje uvjete.Ukoliko ne pristanu odjavimo motocikle prije 1.1.2013 i na taj način izbjegnimo plaćanje poreza državi koja nas ne priznaje i ne cijeni nego taj novac troše na način kako oni smatraju da je najbolje.Neće nas jedan Linić shvatiti jer ima najbolje vozilo na svijetu a to je službeni auto ! Nema pojma o cijeni goriva a ni poreza i registracije jer mu to sve država plaća!Ukoliko bi se  banda oglušila na sve ovo i ako budemo prisiljeni na korak odjave motocikala sljedeću godinu ću se voziti nekim Tomos automatic-om za 20 kn 100 km a na njega neću morati platiti porez.Godinu ću izdržati a vjerovatno biti i sretniji jer će nas u koloni biti više pošto će takav način vožnje biti dostupniji svima.Ostaje vam samo da razmislite koliko će njima u državnom proračunu faliti naš novac !Ne zaboravite da na motocikl od 1000 ccm plačate porez kao za 3-5 vozila ! Osiguranje isto tako.Uzmu vam novce za cijelu godinu, a na cesti ste 3 mjeseca i poslje o vama ne razmišljaju.Kada i ako doživite neku prometnu ponude vam neke sitne novce kao izvan sudsku nagodbu što bi značilo da ih za veću cifru morate ganjati po sudovima a, tu vam dovedu par odvjetnika i gotovi ste.Svi pričaju o EU a zakone ne donose njihove nego one koji njima najviše odgovaraju.Na svima nama ostaje da odlučimo,dali se predati ili im reći da je dosta !