Autor Tema: Podešavanje rasplinjaca (fergazera), Bev 200, kako?  (Posjeta: 2862 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Maestral

  • Vizir
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: -1
Podešavanje rasplinjaca (fergazera), Bev 200, kako?
« : Svibanj 21, 2012, 12:19:45 pm »
Eto mene opet.

Dakle, podesio sam ventile (sam samcat, jupiiiiii). Sada motor radi puno mirnije i izgleda da ipak necu krenuti u izmjenu selena jer sam ovime slucajno rijesio i problem vibracija motora.

Ono sto bi sada htio je skinuti, oprati i posteno postelati rasplinjac ili ti fergazer ili ti karburator.

Problem je sljedeci:

Za podesavanje karba tj. za ustanovljavanje stupnja podesenosti imam na raspolaganju sljedece:

1. Stanje svjecice
2. Potrosnju goriva
3. Rad samog motora
4. Forumska misljenja tj. iskustva o tome koliko treba biti zasarafljena/odsarafljena mjesavina.
5. Eksplozije u auspuhu prilikom oduzimanja gasa (siromasna smjesa).

Problem je u tome sto je sve to kilavo i ne kuzim kako ustanoviti kada je smjesa prebogata a kada taman kako treba biti.

Naime, siromasnu smjesu lako skuzim po gusenju, svjecici, pucanju iz auspuha i td. Problem mi je pronaci pravu smjesu od trenutka kada prestane detonirati i pocne normalno vuci. Od tada pa dalje 2 cijela okretaja sarafa on normalno vuce, svjecica je smedja (nije zalivena kako bi trebala biti u slucaju prebogate smjese) i jedino bi eventualno po potrosnji mogao vidjeti da je previse otvorena ali to mi nije relevantno i tesko mi je koristiti samo tu metodu za detekciju.

Znaci ja imam raspon od 2 okretaja sarafa za smjesu (od najsiromasnije smjese uz koju motor normalno radi pa dok saraf za smjesu ne ispadne van) u kojem motor radi normalno i kako naci pravi polozaj?


Hmm...nisam siguran jesam li bio jasan ali pucajte ako nije jasno.

Fala

Eh da, kak se skida automatski cok sa frge i moze li se ista na njemu cistiti ili ak radi radi a ak ne radi, kupi novi?

Offline Alien

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 200
Odg: Podešavanje rasplinjaca (fergazera), Bev 200, kako?
« Odgovori #1 : Srpanj 04, 2013, 12:37:04 pm »
Vezano uz ovu temu. Još nisam siguran da li je taj vijak za podešavanje smjese za prazan hod tj. ler ili za podešavanje motora u radu.
Na rasplinjačima automobila tim vijkom se podešavala smjesa na praznom hodu, dok se položajem plovka podešavala smjesa u radnom rasponu motora. Koliko sam vidio na forumima podešavanje tog vijka utjecalo je na performanse motora znači da bi se tim vijkom ipak podešavala smjesa motora u radu.
Volio bi da mi to netko i potvrdi jer sam čini mi se negdje pročitao Lukasov post da ipak nije tako.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Podešavanje rasplinjaca (fergazera), Bev 200, kako?
« Odgovori #2 : Srpanj 04, 2013, 13:20:35 pm »
vijak je za podešavanje rada u leru tj smjese u leru. podešavanje smjese u radu motora se radi pomoćui dizanja i spuštanja ige u karburatoru. Obično postoje 4 zareza gdje stoji zegerov osigurač i postavljanjem tog zegera na određene zareze određujemo odnos zraka i goriva u radu motora.  Kada se diže igla, smjesa je bogatija i vice versa.
 :hello:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!