Autor Tema: Odzračivanje sistema nakon izmjene antifriza - Beverly 200 2002. god. KAKO?  (Posjeta: 8175 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline JOKE-ST

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 0
Ekipa pozdrav,
Dajte molio bih vas može li mi netko točno objasniti kako pravilno odzračiti sistem nakon izmjene antifriza na Beverly 200 2002. god.  Bio bih veoma zahvalan!

Offline Maestral

  • Vizir
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: -1
Copy-paste sa motori.hr foruma od lana bmw m 5

najprije zagrij motor na radnu temperaturu(da otovori termostat) da ti praznjenje bude kompletnije i brze....pricekaj 5 minuta da se malo spusti pritisak u sistemu....skini cep sa eksp posude a zatim na donje crijevo (na pvc kucistu pumpe vode ) ispusti stari antifriz vani...pazi da se ne opeces sa vrucim antifrizom....kada je sve iscurilo vani...sipaj nov antifriz (mjesavina 50:50 ako kupujes koncentrat)...dok sipas...paralelno s tom radnjom odzraci sistem (imas na glavi motora sa lijeve strane jedan vijak za odzracivanje koji na vrhu ima malu crnu gumenu kapicu..taj vijak je slican onome koji se nalazi na celjustima kocnica...) za doci do tog vijka skini onaj pvc poklopac u pretincu ispod sica...najbolje bi bilo da nadjes jedno prozirno malo crijevo te ga natakni na taj vijak za odzracivanje...te kljucem 8 otpusti saraf dok ne pocme kroz cijev izlaziti tekucina...odzracivanje je gotovo kad kroz tu cijev bude isla samo tekucina...bez tragova zraka...u sistem ti ide 1.7 litara antifriza....Kad si to odzracio...natoci u eksp posudu do oznake max i u pali motor...prati situaciju (kazaljku temp)...koja ne smije ici u crveno polje...nemoj se ravnati po tome ako ventilator upali..jer njega pali ecu putem senzora koji se nalazi u glavi...te to nije pokazatelj da je sistem odzracen...kada osjetis da je i exsp posuda topla to je znak da je sve ok...ponekad na bevu treba odzraciti par puta jer zna ostati zraka...a to ces znati ako ti kazalja temperature pocme oscilirati ili ulaziti u full crveno..kada u voznji temp kazaljke bude stabilna (na sredini otprilike)...te ventilator bude palio i gasio kad se kazaljka priblizi crvenoj zoni....znaci da je sve ok.

Offline JOKE-ST

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 0
Zahvaljujem se na odgovoru!
Ali primječujem da je ovo vjerovatno postupak za Bev 250 injection,jer oni imaju kazaljku temperature dok moj to nema nego samo lampicu za previsoku temperaturu tj. kad stanje postane kritično. Nadalje, u tekstu stoji da ECU pali ventilator,što kod mene nije slučaj. Kod mene na Bevu 200 paljenje ventilatora odrađuje termoprekidač koji se nalazi na hladnjaku,dok se na glavi motora nalazi senzor čija je dužnost samo paliti lampicu visoke temperature ako se temperatura popenje kritično...
U svakom slučaju hvala na pomoci.  :icon_thumright:

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Ako se skine samo crijevo sa pumpe, neće se isprazniti cijeli sustav od starog antifriza, potrebno je skinuti i sa kilera jer u crijevima ostaje antifriza.
Samo toliko.
LP
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline JOKE-ST

  • Komarac
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: 0
Ako se skine samo crijevo sa pumpe, neće se isprazniti cijeli sustav od starog antifriza, potrebno je skinuti i sa kilera jer u crijevima ostaje antifriza.
Samo toliko.
LP
Ma nekim pukim slučajem mi je bilo skinuto cijevo sa kučišta termostata   :icon_eek: (ne znam ni ja kako) pa je sve iscurilo vani. Ja sam ono što je ostalo izbacio vani na način  da sam sa expanzione posude skinuo gumu povrata i puhao u expanzionu,dok sve sta je ostalo nije izašlo vani kroz nju. Srećom primjetio sam na vrijeme pa sam ugasio skut. (nije radio u leru (bez davanja gasa) svega ni dvije minute , tako da se nije ni zagrijao) Danas sam uzeo antifriz pa cu to poredit. Kolega ///M5 mi je na drugom forumu pojasnio šta i kako raditi.
No svejedno, puno hvala na odgovoru!  :icon_thumright:

Offline Maestral

  • Vizir
  • **
  • Postova: 212
  • Karma: -1
Ja bum samo dodal da se nema kaj odzracivati na Bevu 200.
Upalis motor, ostavis ekspanzionu posudu otvorenu i malo po malo dolijevas antifriz dok ne dodje do vrha.
Gurnes papak nutra da budes siguran da se voda zagrijava, zatvoris posudu i piciiii.
Kasnije jos jednom provjeris da slucajno negdje ne curi i to je to.

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!