Autor Tema: MICHELIN  (Posjeta: 6544 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline gigo980

  • beverly cruiser 250ie
  • Komarac
  • *
  • Postova: 38
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
MICHELIN
« : Siječanj 30, 2012, 19:07:50 pm »
MICHELIN MADE IN SERBIA...jeste ikada culi da se prozvodi u Srbiji i šta mislite o toj kvaliteti?

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: MICHELIN
« Odgovori #1 : Siječanj 30, 2012, 23:41:23 pm »
  Pa isto kao i Sava iz Poljske  :icon_mrgreen:

  Sigurno moraju udovoljavat nekim standardima koje kontroliraju Michelinovi stručnjaci, sad koliko to opravdava ime i cijenu  :dontknow:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline gigo980

  • beverly cruiser 250ie
  • Komarac
  • *
  • Postova: 38
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: MICHELIN
« Odgovori #2 : Siječanj 30, 2012, 23:51:31 pm »
uglavnom došao sam do informacije i nemojte se iznenaditi kad kupite michelinove gume za skuter da su made in serbia....uglavnom proizvode se  samo  u michelinovoj tvornici u srbiji tj.nekadašnjoj tvornici guma Tigar!!!

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: MICHELIN
« Odgovori #3 : Siječanj 31, 2012, 13:09:30 pm »
  U bivšem Tigru se proizvode i auto gume i to već 3-4 godine i znam da ih voze čak i u Francusku.

  Isto tako ti danas neke dimenzije Save možeš dobit samo iz Poljske, dok GoodYear dobiješ iz Kranja!
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline runner spirit

  • Komarac
  • *
  • Postova: 99
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • Beverly 250 i.e.
Odg: MICHELIN
« Odgovori #4 : Siječanj 31, 2012, 16:19:04 pm »
Jos lani sam kupio gumumichelin ctity grip i ne malo se iznenadio kad sam primjetio ono "made in serbia" ali bila je najjeftinija paok

Offline gigo980

  • beverly cruiser 250ie
  • Komarac
  • *
  • Postova: 38
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
Odg: MICHELIN
« Odgovori #5 : Siječanj 31, 2012, 22:47:13 pm »
je je istina..... ja kada sam jučer čuo da su iz Srbije iznenadio sam se i skoro odustao od kupnje jel znas ono balkanska posla....kad sam shvatio da su sve iz Srbije odmah danas sam otišao po njih!

Offline Warg

  • Cigangrad
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 783
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
  • kawasassi zr7
Odg: MICHELIN
« Odgovori #6 : Veljača 01, 2012, 12:05:34 pm »
Svijet je postao globalno selo i ništa me više ne iznenađuje :icon_mrgreen: :icon_super:
Kad malo bolje razmislim,iznenadilo bi me kad bih naletio na neki svjetski brend,a da na njemu piše "made in croatia" :icon_scratch: :dontknow:
« Zadnja izmjena: Veljača 01, 2012, 12:21:30 pm Warg »
Tamo gdje se vlada, tu postoje mase; a gdje su mase, tu postoji potreba za robovanjem. Gdje ima robovanja, individue su malobrojne, i one imaju protiv sebe instinkt i savjest stada
Friedrich Nietzsche

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: MICHELIN
« Odgovori #7 : Veljača 09, 2012, 21:52:05 pm »
 Evo sjetih se jučer ovog posta i pogledao u garaži svoju novu Mchelin Power Pure koju sam nekidan nabavio za novu sezonu i na njoj piše "Made in Spain".
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: MICHELIN
« Odgovori #8 : Veljača 10, 2012, 21:36:07 pm »
  U bivšem Tigru se proizvode i auto gume i to već 3-4 godine i znam da ih voze čak i u Francusku.

  Isto tako ti danas neke dimenzije Save možeš dobit samo iz Poljske, dok GoodYear dobiješ iz Kranja!

Zato te iz Poljske neće u moju butigu, svaka čast njima i kontroli kvalitete ali jednostavno nemam povjerenja. Na neke stvari ne možeš utjecati ali srećem još uvijek imamo dobar izbor prizvođača koji to rade u matičnim zemljama (nebitno o proizvodu). Problem bude kada će pisati Made in EU  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: MICHELIN
« Odgovori #9 : Veljača 10, 2012, 22:52:18 pm »
  Ja prošle godine iz istog razloga nisam uzeo Eskimo gume nego sam se odlučio na Fuldu Montero jer mi se to činio neki optimum za moje porebe temeljen na ADAC-ovom testu i prihvatljivoj cijeni.

  Sve u svemu prilično sam zadovoljan gumama, ali kad sam došao kući sam se sjetio malo bolje pregledat gume i vidim "Made in Poland"   :icon_mrgreen:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: MICHELIN
« Odgovori #10 : Veljača 10, 2012, 23:58:45 pm »
Evo sjetih se jučer ovog posta i pogledao u garaži svoju novu Mchelin Power Pure koju sam nekidan nabavio za novu sezonu i na njoj piše "Made in Spain".

tamo imaju pogon dugo, i dobar je

meni na kamionu eksplodirala originalna, a španjolska ju nadživila još dugo, dugo
google master



Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: MICHELIN
« Odgovori #11 : Veljača 29, 2012, 13:18:47 pm »
Te iz srbije su sigurno sabotirane da se hrvatski bikeri ubijaju po cesti. :) Ta guma nebude isla na moju felgu. Ima i Pirelli dobrih guma :)

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: MICHELIN
« Odgovori #12 : Veljača 29, 2012, 13:50:31 pm »
 Pa šta si prešao na skuter?   :icon_scratch:
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: MICHELIN
« Odgovori #13 : Ožujak 01, 2012, 11:11:31 am »
nisam,mislio sam da se sve michelinke pocinju tamo proizvoditi..

Offline marinkoooo

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: MICHELIN
« Odgovori #14 : Ožujak 05, 2012, 14:09:44 pm »
Uvijek je bilo koliko para toliko muzike pa i ove srpske Mišelinke....su daj sta das!heheh

Offline motobox

  • Split
  • V.I.P. Member
  • *****
  • Postova: 88
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • MotoBox
Odg: MICHELIN
« Odgovori #15 : Rujan 19, 2012, 20:48:43 pm »
Pošto su mi gume za motore i skutere posao, po pitanju ove tematike sam upućen 100 %, pa evo nekoliko informacija koje će nekima možda olakšati potragu, odnosno skratiti vrijeme potrage za " originalima ".

Kako je netko napisao , svjet je postao globalno selo, utrka je za brojkama , snižavanjem troškova, profitom itd.. Poanta je kada razgovaramo o gumama, da kao što smo se navikli da kupujemo televizije i tehniku od 100 pa do nekoliko tisuća eura poznatih brandova a koja se sklapa u Kini , Tajvanu itd... pa da sad ne nabrajam dalje o automobilima itd itd, tako ćemo se i naviknuti da vozimo na gumama iz Kine, Koreje, Tajlanda itd..

Ono što je bitno napomenuti je dvije stvari:

- prvo, svaki veliki brand tipa Michelina, Pirelli-a, Bridgestona itd... ima svoje razvojne i istraživačke centre, plantaže kaučuka itd.. Ono šta je bitno kod gume u največem dijelu je smjesa gazečeg sloja i njene karakteristike. Taj dio gume se kod svakog proizvođaća proizvodi u jednom pogonu i onda se distribuira u tvornice diljem svijeta. Veći dio postupka kod proizvodnje gume so odvija pomoću raznih strojeva i robota, a ljudski faktor je tu sveden više na manipulaciju i logistiku i manjim dijelom direktno u proizvodnom procesu. Skupe , zahtijevnije gume, se s druge strane ( UHP segment, Trkaće gume , Gume za specijalne namijene) u većem diejlu i dalje rade ručno, ali je ta proizvodnja uvijek i isključivo u matičnim tvornicama proizvođaća. Dakle, kada pričamo o gumama i razlici u kvaliteti između matične tvornice i ostalih tvornica po svijetu, da se razumijemo postoje izuzeci kao i u svemu, ali generalno govoreći razlike ima jedino u kvaliteti završne obrade ( težina, početna izbalansiranost gume itd.. ). Tu je potrebno naglasiti da nije nužno da je u prednosti onaj koji dobije gumu iz matične tvornice u Francuskoj u odnosu na onog iz Poljske, jer je u Francuskoj pogon i strojevi stari 20 godina a u Poljskoj nekoliko godina.

- drugo, pogotovo kada su u pitanju moto i skuter gume, koliko god se netko trudio i želio u 90% slučajeva izbora nema. Michelin moto radijalni program se proizvodi u Španjolskoj. Ponekad se pojavi koja guma iz Francuske, ali to samo kada je potražnja veća i pogoni u Španjolskoj ne mogu izbaciti dovoljne količine pa se za određenu količinu pokrene "stari" pogon u Francuskoj. Tu ću se vezati za gore napisano. Prije 5-6 godina je bio opoziv na globalnoj razini za određenu seriju Pilota POwer 2CT u dimenziji 120/70-17, i te su gume bile proizvedene u Francuskoj.
Od prošle godine , a većina nije svjesna, 70% njih koji vozi na Pilotu Road 2 i 3 od Michelina ( zadnje gume ) , vozi na gumama rađenim u Tajlandu. Skuter gume od Michelina se rade isključivo u Srbiji za cijeli svijet i nigdje drugdje. Skuter program od Pirelli-a i Metzelera, kao i kompletna dijagonala ( enduro i cestovne za starije motore ) u Brazilu a radijalni program u Njemačkoj . Najave su za iduću godinu , odnosno mislim da je proizvodnja već počela, da će se određeni jeftiniji modeli raditi u Kini. Kod Dunlopa ima svega. Skuter program u Sloveniji ( Goodyear je vlasnik i Dunlopa i Save i tu je veza ) u tvornici Save, moto ima svugdje, ovisno o modelima. Francuske, Engleske, Njemačke, Amerike itd..  Continental, Radijalni program Njemačka, ostalo Koreja. Jedino za sada Bridgestone sve radi u Japanu, ali postoje informacije o nekoliko mjesta proizvodnje koji su u planu, a radi se o Italiji, Poljskoj i nekoj istočnoj zemlji u blizin Japana.
U cijeloj priči , ono šta je bitno i to čini razliku u tome u kolikoj mjeri treba biti oprezan i skeptičan , je da se tu ne radi o tome da su proizvođaći dali nekoj tamo tvornici da im naprave gume, nego da su sve te tvornice u vlasništvu tih proizvođaća, da se radi o novim i najnaprednijim u tehnološkom smislu tvornicama na svijetu, i da sav kadar koji je bitan ( onaj na viljuškaru šta premješta sirovinu sigurno ne utječe na kvalitetu gume ), u najvećem dijelu iz zemlje proizvođaća.

Na kraju, možemo mi sada diskutirati o tome da li je Mercedes koji se radio prije 20-30 godina u Njemačkoj kvalitetniji od današnjeg koji se radi od Meksika, Amerike, Brazila itd... ali su činjenice dvije stvari.
- Danas ih se u mjesec dana proizvede 10 puta više nego onda u godinu dana, i mogućnost greške i pad kvalitete u tom smislu je neminovan
- Koliko god mi to htjeli priznati ili ne izbora nemamo. Sve šta danas posjedujemo od robe, tehnike, prijevoznih sredstava itd... možde se 10% i dalje radi u domicilnoj državi, a s druge strane 70% se radi u istočnim zemljama.


Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: MICHELIN
« Odgovori #16 : Rujan 19, 2012, 23:06:04 pm »
na ovo imam dva komentara:

- u vezi guma: na svom primjeru sam se uvjerio da proizvodnja u domicilnoj državi nije nikakva garancija bolje kvalitete, tj. završne obrade. i to baš na Michelinu

- u vezi tehnike: ako uspoređujemo nekadašnje i moderne proizvode, tvrdim da su oni od nekad bolji, barem nama potrošačima. uz već spomenutu hiperprodukciju koja povećava mogućnost tvorničke greške, dodatni problem je korporacijska glad za profitom i tu se pojavljuje negativni efekt moderne tehnologije: nestala je predimenzioniranost i štedi se kod troškova da zarada bude veća. istina je da danas svaki proizvod nudi bolje perfomanse, ali taj proizvod je skuplji kod održavanja i kraća mu je trajnost  i pouzdanost. da, Mercedes od nekad je bolji od današnjeg iako je sporiji i lošije leži.
primjer: učestali kvarovi anlasera na autima sa start/stop sistemom. doplatiš opremu (skuplji auto) koji te kasnije i više košta kod održavanja.
objašnjavam to jednostavno: ubrzano projektiranje i prekratak rok testiranja, a nemoguće je smanjiti probleme jer nema predimenzioniranja

usput: na velikom rasponu stvari sam se uvjerio da istočni proizvodi ipak nisu na razini europskih i tu tehnologija nema veze. radi se sistemu "kakva plata - takva vrata". kad kinezi postignu koncentraciju i bolju radnu etiku, kvalitetu rada, to će biti zato što su bolje stimulirani (nagrađeni), ali će tada i proizvodi biti skuplji. slijedeći su Afrikanci, ali do toga ćemo ionako opet svjetski zaratiti. bez obzira na tehnologiju, ipak ću prije očekivati lošiji proizvod sa istoka, ponavljam, ne zato što su tamo ljudi gluplji. ali Bimba je dobro napisao - izbora nemamo. iako sam siguran da bi mu i samom bilo draže da su sve gume koje on prodaje "made in germany"

google master