Autor Tema: Beverly 250ie VS Burgman 400  (Posjeta: 4599 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline pocetnik250

• Komarac
  • *
  • motocikli.com
Beverly 250ie VS Burgman 400
« : Studeni 15, 2011, 20:24:07 pm »
Pozdrav!

Ljudi, prije svega hvala na pomoci i susretljivosti! Evo kao sto mi i nick kaze, ja sam totalni pocetnik u motorizmu kao i na ovom forumu. Naime zelimsi kupiti veci skuter. Zelio bih da kupim skuter sa kojim cu prelaziti i neke vece kilometraze (medjugradska voznja) od po recimo 100-150 km, a onda i eto da mogu da ga koristim i za onu regularnu upotrebu skutera. Prioritetna namjena je da to bude neka malena "krstarica" za dvoje.

Da budem iskren planirao sam prvo da uzmem Burgman 400, a onda mi je kolega stavio konfuziju kada je rekao da Uzmem Beva 250ie. Vidim da ovdje ima jako mnogo "ozbiljnih bajkera", pa se nadam da cete mi moci pomoci sa mojom nedoumicom.

Ako tema bas krene kako treba, imam i potpitanja, pa se nadam da Vam nece biti tesko pomoci mi!

Hvala Vam mnogo i oprostite na duzini posta!

Offline pocetnik250

• Komarac
  • *
  • motocikli.com
Odg: Beverly 250ie VS Burgman 400
« Odgovori #1 : Studeni 15, 2011, 21:43:55 pm »
Nadam se da nisam postavio isuvise smjesno pitanje!

Offline Lukas

• ZAGREB
  • Moderator
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
« Odgovori #2 : Studeni 15, 2011, 22:59:12 pm »
Pozz
Imaš moju malu bibliju o Bevu 250ie pa ju čitaj, mislim da tamo možeš dobiti sve info , motor je fantastičan!
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

• Vizir
  • **
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
« Odgovori #3 : Studeni 15, 2011, 23:03:27 pm »
Prvo pitanje jel imas A kategoriju??  :icon_mrgreen:

Ak nemas pravac autoskola,vozit ces motor 600+ccm, sto ti nece bit lako ako do sad nisi nista vozio.Pa ak nemas nikakvog iskustva ce ti dat nekaj 125ccm prvih par sati,a onda ce te prebacit na veliki motor  :icon_smile: