Autor Tema: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie  (Posjeta: 14300 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« : Rujan 01, 2011, 14:36:01 pm »
Odlucio sam si priustit jedan maxi skuter, za oko mi je zapeo Piaggio Beverly 200.
Kolega koji vozi 250 ie me zarazio tim skuterom,kad sam sjeo na njega reko sam to je to  ;)
Svida mi se kaj je ogroman ,udoban vozacu i suvozacu,a i nacitao sam se svega o njima vecinom su ljudi zadovoljni,al svejedno bi trebao vase savjete na sto pazit kod kupnje rabljenog.
Ja sam si stavio neku granicu od 15-20k km za skuter godista 03-07.

Nazalost kolega je tatin sinek i nezna mi dat ni jedan odgovor na pitanja koja mu ja postavim ,jer se to sve servisira u piaggiu.

Nedavno sam isao gledat jednog pa evo par rijeci o tome.

Tekst je copy paste sa Moj-skuter foruma

O ovom skuteru je rijec http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-200-cm3-izuzetno-stanje-oglas-3262511

Ne znam kaj da velim vanjstina motora je uredu,ima par sitnih piknica al nis strasno,gume ok na izgled ,broj sasije ok,vidi se da ga nisu neki klinci rasturali,vura i sva instalacija dela mada ovih 2900kn mu ne vjerujem , jer sam cital da se ta vura voli resetirat zimi, diskovi,plocice ok na motoru.
Dok sam se sagnul ispod masine glava cilindar masni ,nisam mogel ocijenit di pusta mozda je sitnica tipa poklopca ,a mozda i nekaj ozbiljnije(masan je na spoju glave i cilindra i na brtvi ispod cilindra) uglavnom sa donje strane je sve masno,i da zaboravio sma rec oko filtera ulja takoder slini,probal sam rukom stegnut al nije se dalo i to je prevagnulo da ga ne uzmem.

Osim toga lupa neki vrag u zadnjem kraju preko rupa,amortizeri su ok ,kotac i masina fiksni kod cimanja,al nekaj lupa.Kod probe kofer nije bio gore,a ni pod sicom nije bilo nista...tak da nekaj tam ne stima.
Guma proklizavala pri slabom stiskanju,te su kaput po meni...

Frend mi ima vx 125 sa 50k km i masina niej masna ko ova.
Inace ovaj beverly ide ok,prima gas normalno pali od prve,100 sam tak navuce,prek nisam ni vozio jer je veliki ovaj vizir pa ga baca.

Uz te skutere se treba dobit kartica sa kodom za kljuc,barem je ovaj imao?
Na kaj jos da obratim pozornost kod gledanja drugih skutera?

Zatim beverly br.2

http://www.njuskalo.hr/skuteri-preko-50/piaggio-beverly-200-cm3-oglas-3151883

Sa slika izgleda odlicno cak je i uzivo tak al kad se bolje pogleda ni to to...Desna vilica postrugana sa unutrasnje strane, prednje plastike mi se cine farbane kao i one bocne lajsne,blatobran takoder... osim toga spojevi bocnih plastika sa prednjom zijevaju i nema se kam seraf userafit potrgano je.Top na auspuhu zguljen pri vrhu,onaj lim na asupuhu mi dijeluje nov,a sa kontra strane se takoder vidi da je strugal po boku na mjestu di suvozac drzi noge,rucica prednje kocnice ostecena vidi se po onoj kuglici da je strugano negdje.
Gume prednja 2005 god zadnja 2007,disk plocice napred pri kraju iza solidne.
Masina masna sa donje strane,manje nego kod prethodnog al se vidi,ovaj slini oko brtve na ispuhu,i oko poklopca ventila...nis strasno al bode u oci,seleni onak ide malo zadnji kraj levo desno...Motor ima kofer alarm i sve al jbg opadano je sa njega 100%  pa trazim dalje.
Mozda previse ocekujem za 15-17k kn kolko bi izdvojio za njih al jbg takav sam  :mrgreen:

Tip naravno prodaje motor na punomoc,i inace trguje svim i svacim,vidim pice se stanovi,luksuzni auti svasta.

Beverly 3 rekli bi 3 sreca,al ne znam jer ga nisam osobno isao gledat nego posalo kolegu koji zivi tamo,jer ic 500km napravit bezveze mi se bas i neda pogotovo ak je neko groblje u pitanju

Prva dva komada su bila po 200ccm ,ovaj je 250 i radi se S izvedbi i IE masini

Sa motorica je frajer opao i to je odma rekao,prednja maska je nova,blatobran pokrpan kolega mi kaze da je kotac malo zastrugao dolje po plastici kod kilera,e sad me zanima dal kod jakog kocenja moze doc do toga ili je to od pada sto bi bilo vjerovatnije.
Kaze masina radi uredno,vilice nisu iskrivljene ne slini ulje,al je vlasnik probio zadnju komoru na auspuhu da mu se jace cuje  ne znam cemu al dobro.Sa desne strane ima par ogrebotina,inace ovo kaj je pao je sve pofarbno i nis se ne kuzi spojevi plastika uredni.
Motor je od prvog vlasnika,i daje ga nesto ispod cijene.

E sad od kolege susjed je serviser u piaggiu i on me upozorava na dva tipa elektronika na tim modelima sa anjspricom ,na jednima je talijanska elektronika na drugima indijska ili kineska.I ta druga naravno voli crknut.

Kolka je razlika u potrosnji karb verzije i ie masine,recimo voznje po otvorenoj cesti pri brzinama do 100km/h?

Popratio sam Lukasovu temu o 250 modelu i isto sam vidio da voli kihnut regler( i mojem kolegi gore je crko),a citao sam dosta i o kvarovima pumpe goriva,dok tih problema kod 250 karb verzije nema.

Eto ljudi svaki savijet je dobrodosao definitivno sam odlucio za 250 masinu,e sad ono pitanje karb ili anjspric  :icon_mrgreen:  :icon_scratch:




Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #1 : Rujan 01, 2011, 21:11:18 pm »
IE 250 nema nikakvih problema, barem moj ne, samo ga treba redovito vozit. Dok ga voziš niš se ne bu kvarilo, po zimi kada motor stoji nastaju kvarovi.
KArburator je dobra varijanta jer je jednostavniji od IE baš što se tiče te elektronike. Kod frge  nema kaj za riknut i jeftiniji je recocimo regler. Za potrošnju sam čuo da je veća kod karburatora a pogotovo kod 200ccm verzija . IE ima uvijek istu potrošnju i ona meni nije iznad 3,4-3,8lit/100km.
Ja sam nedavno bio gurnut s motora(auto me pogodio) i znam da je BEv u stanju preživjeti svakakve bočne padove no medjutim ako je prednji kotač bilo na koji način bio udaren te je lupio u plastiku kod kilera onda je nekaj dobilo sigurno. ovo po boku je uglavnom kozmetičke prirode s tim da bočna nogara dobije po lampi te fuzeri za suvozača se mogu popigat i to je je onda potrebno malo štemat, možda varit i tako. O auspuhu da ne govorim. Ciklistika motora od bočnog pada neće dobiti po lampi to je sigurno. Od frontalnog bude.
Ja imam IE i preporučam no niti karb verzija nije loš izbor. Ono što je najveći protivnik cijeloj priči je taj da je Bev napravljen da se vozi a ne da stoji tako da mali km i star motor 5.g. nije dobra kombinacija. ovisno o tome kako ga je netko pazio i vozio prije tebe.
200 je ok ali troši više i ide slabije od 250 za 20km nakraju i manje je momentan motor.
U cijelog priči ne moj zaboraviti da ti za te novce ne možeš dobiti nešto u rangu novog motora. Realno i bez uvrede ali se može nać. Po meni je bitnija ciklistika, nmašina se da složit za relativno male novce (2000-3000kn) i voziš se daljnjih 50-70tkm bez brige ako ne i više.  Zapamti da se preporuča za sve te mašine otvaranje nakon 50tkm. Ne znači da moraš nego se preporuča i to radi provjere karika i lanca koji se ujedno tada i mijenjaju, ne obavezno. JA se toga i pridržavam jer da sa 250cc ideš max 150km/h, 50tkm bez brige, trošiš 3,5/100km....pa kaj bi mi više i jeftinije? godišnja rega je 900kn a 250 se BTW više i ne proizvodi. Sda je Bev 300 to znači klasa u registraciji za jednu viša...  Zato je 250 po meni najbolje rješenje ako ti treba radni stroj koji će te odvesti bilo gdje u radiusu od 1000km a i dalje.
Ja prodajem svoga i ako ne naleti kupac a ja ga na zimu prepakiram s novim karikama i osgtalim što treba.....slijedećih 50tkm je moj i ne kanim ga prodavat. A ja stvarno volim taj motor i ne pričam bajke.
Što se tiče masnih mašina, sve te mašine koje imaju preko 20tkm počinju sliniti ali nije to niš stražno, izmjeri se kompresija, propuštanje i to je to. Ti motori idu ko sotone i ako se već pri kraju,,jebgaipak ga je talijan napravio :)

LP i preporuku ti mogu dati tak onda kada vidim motor uživo , ovako je to sve stvar procjena napamet a vjerujem da griještit znaš i sam tak da ti ne treba fjoš koji savijet kako pogriješit.


Pozz
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #2 : Rujan 02, 2011, 13:28:30 pm »
Moj savjet ako si možeš priuštiti bev 250 ie..nema mu ravna..potrošnja vrlo mala, radiš redovite servise i naravno vozi ga što više i nema problema. evo ja učinio sa svojim 50t u 4ipo godine i to mi je bio ne skuter za vožnju nego radni stroj koji je svaki dan nosio na sebi bar jedno 30kg pa naviše...i nema probllema. pogotovo tipa regler, pumpa vode i tome sl. jedino problem je bio s kumplugom ali to je i bilo za očekivati jer vozim u takvim uvjetima da niti jedan kumplug nebi to izdržao. mislim da ti je i lukas lijepo objasnio..200 mi nije po meni prilika, jer možda s nešto više para dobiješ puno više od 200tice.. ja sam sa svojim skoro prešao cijelu hrvatsku. pogotovo sa suvozačem, jednostavno se ne umoriš voziti ga.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #3 : Rujan 02, 2011, 15:45:10 pm »
M evo ja učinio sa svojim 50t u 4ipo godine i to mi je bio ne skuter za vožnju nego radni stroj koji je svaki dan nosio na sebi bar jedno 30kg pa naviše...i
http://


CARE!!!! preteko si me  :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2: vrijeme je za otvaranje mašine, ako ništa barem radi lanca i karika.
Jedino kaj mi je čudno kod mojeg je to što ako je kompresija onakva kakvu sam izmjerio...zašto djubre i dalje ide u blokadu bez problema. Čak je i prestao trošiti ulje. Da mi se nisu nije jedna karika bila zapekla ili zaljepila? pa da je zato gubio tlak? Ne znam ali i dalje radi kao urica.
Što se tiče reglera...za to sam si sam kriv, mislim da nije riknuo sam od sebe.

I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #4 : Rujan 03, 2011, 01:51:24 am »
a malo si mi se uljenio hahahahah...cilj mi je stići onu tetu iz st koja je s nexusom učinila 86t...al to će biti teški izazov.

eto drago mi je da je opet onaj stari, to mu je bilo malo došlo loše..neka viroza, sad je opet onaj stari...nema njemu smrti..
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #5 : Rujan 03, 2011, 11:14:15 am »
Ja na Bevu moždapromijenim instrument ploči, stavim  onaj digitalac sa malo više informacija, smeta me strašno što ovaj nema ODO metar i okretaje motora.  S time bi već malo više bio sigurniji u neke stvari. Ne znam akj mu se dogadja, glavno je da radi bezprijekorno ali i dalje me smeta ta vrijednost od 7 bara. cilindri tih kubika i kompresijskih omjera (11.5:1) imaju tlak u cilindru od 12-9bar. Bev ima manji kompresijski omjer ali i dalje mislim da bi trebao imati barem 10 bar kad je nov, pa lagano do 6 bar kad je vrijeme za otvarat mašinu. No nikako da dodjem do referentnog podatka osim tvojeg ali i taj je nakon 50tkm. Morat ću napravit to na jednom novom ili novijem. Vjerujem da je nekaj mojeg mučilo s karikama, možda je koja pukla, ali zašto više ne troši ulja to mi nije jasno. Ne vjerujem da se kompreija vratila, jedino ako su se karike bile poklopile sa prorezima pa su se razjedinile opet na svojih 120 stupnjeva. Ma tko to zna, ali i meni je drago što pila i dalje ide bez problema. Da nisam išao mjeriti kompresiju, ne bi ni mogao reći da sse nešto dogadja s motorom.
S druge strane , jebem ti talijane koji su konstruirali onu šipkicu za ulje, totalno je neprecizna i niš ne valja. Svaki puta je po onim prorezima razliveno ulje i nikada ne možeš precizno reći koliko ga ima. Jednom sam prelio ulja u motor i mali je počeo bacati na filteru van ulje, dole kod variomata, jbga pretočio sam ga za kojih 50ml pa je očeo kroz odušak u filteru  zraka bacat ulje van. I naravno odmah se slilo na najnižu točku na filteru i to je to, počeo slinit.
Sada više niti troši niti slini. .. ko nov..nedam ga za niš, povlačim ga iz prodaje.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #6 : Rujan 03, 2011, 17:02:40 pm »
i ja isto..dok vozi  vozi..a kad ne bude više vozio za 2-3 tisućke možeš novu mašinu ubaciti i opet voziiii...

u pravu si za tu šipku jesu li ti talijančići mogli jednostavno staviti min i max i gotova priča, a ovako uvijek kad vadim mjericu pazim kako je izvlačimi i onda opet nemam pojma koliko imam ulja.
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #7 : Rujan 06, 2011, 17:51:13 pm »
Tu je 250 ie 2006 godina 10300km u ovlastenim servisiran(ak je to za pohvalu) za sad pali vozi  :icon_mrgreen:

Natukel danas oko 100km na njemu ,i vidim da kazaljka fakat malo pada ,lijepo je to vidjet,a nisam ga bas stedio previse stalno je bilo 80+ km/h.

Iznenadio me vrag pokazao 140km/h po autocesti ,fino to ide ,a mislim da moze on jos.

Nek meni posluzi ko ivanu i lukasu bit cu prezadovoljan..


Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #8 : Rujan 12, 2011, 21:11:16 pm »
Nema edit pa otvaram novi post

Evo ja i beverly se druzimo vec tjedan dana,u meduvremenu sam natukao 550km  :icon_smile:
Nisam puno stigao pisat jer sam skoro svaki slobodni trenutak sjedio na njemu i vozio se   :icon_mrgreen:
Par natuknica o njemu:
-2006 godina
-10300km(sad ima 10800 :) )
-nove disk plocice, akumulator ,zamjenjeno ulje u masini prije 1500km, filter ulja, ociscen filter zraka
-bio nesto u servisu provjera rada sustava za napajanje gorivom ciscenje uglavnom 200kn uzeli prijasnjem vlasniku
-alarm
-disc lock
-originalni kofer
-navlaka

Fino ide vec sam ful malo odvrnutog gasa,nije trom ni kod voznje u dvoje bez beda zakuca kazaljku do 120-130 ovisno o uvijetima na cesti.
Kolko ga imam najmanja potrosnja je izmjerena 3,25l /100km ,bez neke prevelike stednje stalno sam ga drzao na 70-100,povremeno 120km/h meni je to fenomenalan rezultat,jer je dosta voznje bilo i u dvoje.









Kao umjetnicka(sa 1M foticem)  :icon_mrgreen:



Motoric fino radi,u voznji tih,nikam ne vuce, kotaci dobro izbalansirani nista ne skace ,pustim guvernal na 80 ide ko po spagi,kocnice su po meni jako dobre citao sam da su se neki zalili na njih,nemam stvarno nikakvih primjedbi na njih.
Malo se rolice cuju kad ga hladnog upalim i ak skroz lagano gas dajem malo kvacilo zacvili,ubiti ne znam kak bi taj zvuk objasnio.

Ono kaj mi smeta kod kracih direva je nemogucnost gasenja svjetala,par puta ga upalim ugasim na krace direve,i kod ponovog pritiska gumba za start onaj prvi tren imam osjecaj da ga jedva pokrene.

Sve u svemu Lukas je krivac za ovaj stroj  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:



Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #9 : Rujan 13, 2011, 10:37:24 am »
Čestitam! Prekidač za svijetlo se da složit naknadno, tu nema problema. AKo ti treba javi se , navrati da rješimo problem s prekidačem.
Sluižit će te ako ga budeš vozio...ako bude stajao u garaži.....onda ga je šteta.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #10 : Rujan 13, 2011, 19:03:55 pm »
čestitam na prinovi, želim ti puunnnnooooooooo kilometara što i nebi trebao biti problem za takvu mašinu..pogotovo što troši ko upaljač..samo redovito mijenjaj ulje, i servis tipa remen rolice i to je to..i naravno vozi ga što više jer ti on nevoli kad stoji..moj nije doživio 2 dana zaredom da se nije upalio..heheheheh.. a što se tiče kumpluga to je i za očekivati na toj kilometraži. koliko sam ja pričao s drugima svima se počme to dešavati oko 10tisuća..bar ovdje kod mene. evo nije ni jamaha bezgrešna.mom susjedu na xmaxa se počeo kumplug glasati..ali malo očisiti pobrusiti pakne i riješen problem. normalno to ovisi i o načinu vožnje. ja svoga čistim svako 5-6tisuća..ali kod mene bev nije više za gušt, on je radni stroj, zamjenio je konja i tovara hahahaa...

samo vozi vozi i vozi.....
Bikes don't leak oil, they mark their territory

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #11 : Rujan 13, 2011, 20:19:07 pm »
potpisujem ovo za radni stroj, tovar :Rleb: :Rleb: :Rleb:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline anri

  • Vizir
  • **
  • Postova: 237
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Piaggio Beverly 250 ie, x10 500 Executive
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #12 : Rujan 16, 2011, 10:42:36 am »
Pitanje u vezi ulja u prijenosniku ,sipka je neka "cudna" i ne kuzim do kud ga treba bit ,ima 5-6 crtica ,a meni je unutra ulja do oznake na slici




Bojim se da je to premalo.


Offline Alien

  • Komarac
  • *
  • Postova: 31
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Beverly 200
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #13 : Rujan 16, 2011, 14:49:44 pm »
Ulje mora biti iznad ove oznake.

Znači kod tebe je u redu.




Uploaded with ImageShack.us

Offline IvanGrozni

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 613
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kupnja polovnog Beverlija 200,250 karb ili ie
« Odgovori #14 : Rujan 16, 2011, 18:05:51 pm »
to ti je normalno, ide 2.5dl ulja u kumplug..tako je i meni..ne razbijaj glavu sve je  :icon_super: :icon_super: :icon_super:
Bikes don't leak oil, they mark their territory