Autor Tema: Honda XL 1000V Varadero  (Posjeta: 5004 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Honda XL 1000V Varadero
« : Kolovoz 21, 2011, 19:57:07 pm »
Maksi putni enduro. Tako bi se mogla nazvati klasa koja se radjala skoro dvadeset godina. Počelo je 1979 godine sa GS serijom http://www.nolimitbikers.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=327 koja se polako mjenjala i zahvaljujući konkurenciji koja se sve više uključivala u novi segment. Skoro od samih početaka u kreiranju te nove kategorije vozila, koju danas zovemo maksi putni enduro, učestvovala je i Honda sa svojim modelom Africa Twin http://www.nolimitbikers.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=3533 . Ipak, da kupci sve više od te klase žele enduro položaj tjela i kontrolu motocikla, a da samo u rijetkim situacijama silaze sa asvalta postalo je jasno kada je veliki evolucijski korak u klasi napravio model TDM http://www.nolimitbikers.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=2089 .  Kakav će biti nasljedink modela Africa Twin? Iako je za mnoge prestavljao izneneđenje to je bio evolucijski korak u smjeru u kojem se klasa kreće.

Sport nisu zaboravi, makar po tome što je za pogonski agregat odabran V2 motor iz sportskog modela VTR 1000F radne zapremine 996 kubika sa smanjenim promjerom karburatorima i drugačijim podešenjem te razvija manje snage da bi se dobila bolja kriva obrtnog momenta. Takođe je ,,pozamljena'' i mjenjačka kutija s' tim da je maknuta jedna brzina pa ova na Varederu ima pet brzina. Tako i hladnjaci zadržavaju bočni položaj. sam motor je sastavni dio rama te se zadnja viljuška veže direkno za motor. Ram je inače čelični. Sa širokim prednjim krajem i velikim sjedištem dobio se motocikl sa udubnom enduro pozicijom sjedenja i solidnom zaštitom od vjetra i ostalih atmosverija. Da je ovo motocikl koji je prilagođen većini kupaca klase maksi putni enduro (čitaj, jeftinija alternativa pravim putnim motociklima jer skoro u svemu nude udobnost putnog motocikla) govore aluminijski točkovi i tubeles gume. Kada je 1999 godine Varadero prestavljen postavio je nove standarde u klasi koje su uskoro i ostali slijedili.











Tehnički podaci za Honda XL 1000V Varadero (1999 god.)

Motor: V2
Zapremina: 996 ccm
Snaga: 94 KS pri 8.000 o/min.
Obrtni moment: 99 Nm pri 6.000 o/min.
Mjenjač: 5 brzina
Visina sjedišta od tla: 84,5 cm
Težina (suv): 225 kg
Rezervoar: 25 litara
Maksimalna brzina: 201 km/h

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Honda XL 1000V Varadero
« Odgovori #1 : Kolovoz 21, 2011, 19:59:14 pm »
Modela Africa Twin se nastavio paralelno proizvoditi tek radi sigurnosti da li su otišli sa naslijednikom u pravom smeru. Prodajni rezultati govore da jesu te se Afrika konačno prestaje proizvoditi 2003 godine, no ono što je važnie da od 2001 godine Varadero više ne dolazi iz Japana već iz Španije, hondine fabrike u okolini Barselone. Varadero je inače ime ljetovališta na Kubi. Osim premještanja proizvodnje na tlo Evrope drugih imjena nije bilo (osim da je počeo da se ugrađuje novi sistem za blokadu elektronike u slučaju krađe (imobilajzer).

Najveći redizaj slijedi 2003 godine koji nije uključivao samo izgled oklopa i instrumenata već je izmjenjena i tehnika. Naime, karburatore mjenja ubrizgavanje. Uz još jednu brzinu u mjenjaču smanjuje se i potrošnja goriva pa sada veliki rezervoar pruža i solidnu autonomiju (test vozači kažu da sa starim modelom nije bilo problem nateć potrošnju i preko 9 litara na pređenih 100 km). Tri diska za kočenje ostaju uz Hondin integralni sistem kočenja (kada se pritisne prrednja kočnica četri klipa pritiskaju prednje kočnice, a jedan klip zadnji disk, a kada se pritisne zadnja dva klipa stiskaju zadnji disk a po jedan klip prednje diskove).











Tehnički podaci za Honda XL 1000V Varadero (2003 god.)

Motor: V2
Zapremina: 996 ccm
Snaga: 94 KS pri 8.000 o/min.
Obrtni moment: 99 Nm pri 6.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Visina sjedišta od tla: 84,5 cm
Težina (suv): 225 kg
Rezervoar: 25 litara
Maksimalna brzina: 211 km/h


Novina za 2004 godinu je ABS. Ostali detalji se ne mjenjaju, jer zašto mjenjati dobro pogođen motocikl kojega biraju i kupci koju su nekada preferili motocikl kao što je bila Africa Twin i oni koi više preferiraju ono što nudi Pan Europien. Varadero je odličan kompromis, a opet nije toliko bezličan kao neki modli koje je konkurecija predstavila.


Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Honda XL 1000V Varadero
« Odgovori #2 : Kolovoz 21, 2011, 20:01:14 pm »
Sedam godina na tržištu uz jedan redizajn. tako je 2006 godine došlo vrijeme za još jedan redizajn. Šta je urađeno?  Nova instrument tabla sa bord kompjuterom, u oplatama su na prednjoj strani dodati pretinci koji se zaključavaju (dobra fora sa putničkih motocikla). Redizajnirano je i sjedište koje sada nudi veću udobnost na dužim vožnjama. Redizajnirane su i bočne oplate koje su manjih dimenzija i na mjestima gdje se mora obaviti servis lakše se skidaju tako da je servisiranje ovog motocikla olakšano. Zadnja svjetla sada sadrže integrisane žmigavce, a novi su i pokrovi auspuha. Isto tako je nova i aluminijska zaštita donjeg djela motora koja je sada napravljena od otpornijeg aluminijuma. Naravno tu je i novi Euro 3 stabdard kod emisije izduvnih gasova. Sva ta poboljšanja i nova oprema na vagu donose još po koje kilo na ovaj težek motocikl.









Tehnički podaci za Honda XL 1000V Varadero (2006 god.)

Motor: V2
Zapremina: 996 ccm
Snaga: 94 KS pri 8.000 o/min.
Obrtni moment: 99 Nm pri 6.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Visina sjedišta od tla: 84 cm
Težina (suv): 235 kg
Rezervoar: 25 litara
Maksimalna brzina: 211 km/h


Definitivno je Vardero prešao na stranu putnih motocikla jer sa velikom težinom i sa svim tečnostima uz pun rezervoar teži preko 270 kg a sa tom težinom se i eksperti teško odlučuju da skrenu sa asvalta ili utabanog makadama. Poslije redizajna 2006 godine Varadero se nije bitno mjenjao. Ono što je rađeno je da je svake godine uvođena nova paleta boja




Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Honda XL 1000V Varadero
« Odgovori #3 : Kolovoz 21, 2011, 20:02:22 pm »
Do pojave Varadera mislilo se da je TDM izuzetak koji je otišao najekstremnije, ali pojavom Varadera i ostali su krenuli tim putem i sada klasa maksi putnih endura ima dosta filozofije koju je uspostavio Varadero, a to je prevashodno putni motocikl koji je jeftiniji i okretniji od pravih putnih motocikala a koji još uvjek ima nekih enduro gena kao što je položaj sjedenja, upravljač, duži hod vješanja i djelove opreme kao što su štitnici za ruke npr. Varadero je dvanestu godinu na sceni te se očekuje naslijednik jer je skoro sva konkurencija već otišla korak dalje. Do pojave novog modela za 2011 godinu postoji Varadero u bojama koji podsjećaju na Afriku.