Autor Tema: Geely 150  (Posjeta: 10496 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Geely 150
« : Lipanj 15, 2011, 07:02:29 am »
Pozdrav, evo imam Geely 150, pa me zanima slijedeće naime stari vlasnik kaže da je mijenjao regler a i prije toga da mu nije radio pokazivač goriva i temp. motora te sirena. Da li kod navedenog skutera postoji kakva kutija s osiguračima, te također me zanima di bih mogao "skinuti" user i service manual?
Unaprijed hvala svaki savjet je dobrodošao

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #1 : Lipanj 15, 2011, 10:42:40 am »
PAMETNO...hmmm...
Imam neke dijelove za njega pa ako ti zatreba...magnet,zavojnice magneta, DCI, kuplung komplet.
Mijenjaj rolice svakih 1000km, remen svakih 3000km. napravljene su od govna.
Sve ostalo po stanju.
Kočnice su besmrtne i jako dobre pogotovo prednja.
Pazi na potrošnju ulja, ti motori vole gutati ulje.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #2 : Lipanj 15, 2011, 11:00:33 am »
Hvala na savjetu, reci koje ulje preporučuješi reci gdje se te rolice mogu nabaviti?
Hvala i pozdrav ( a siguran sam da će biti još pitanja)

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #3 : Lipanj 15, 2011, 11:07:48 am »
e da....zaboravih još nešto, sve se spominju rolice, a zanima me kako je službeni naziv istih i čemu služe...hvala

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #4 : Lipanj 15, 2011, 12:06:18 pm »
rolice.....utezi variomata, služe da stisnu prednji variomat tj. da promijene prijenosni omjer zavisno o brzini vrtnje motora a to čine pomoću centrifugalne sile koju proizvodi vrtnja motora. Imaš temu pod tehnikom kako radi variomat koju sam lijepo napisao.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #5 : Lipanj 17, 2011, 07:23:11 am »
Evo jučer sam bio ovdje u Zadru kod tipa koji kao radi Geely-e kaže tip da se malo čuje radilica( ja imam poprilično dobro uho), ja ne čujem ništa, jedino mi se čini da malo motor nepravilno radi, inače štopovi stalno gore, zadnja kočnica cvili- čini se da pločice nisu potrošene(kamenčić možda?), zanima me jel problem skinut zadnje pločice? E da i instrument tabla ne radi (osim km sata-to radi). Samo sam promijenio ulje i filtar goriva...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #6 : Lipanj 17, 2011, 13:11:24 pm »
Cviljenje je kod njih uobičajena pojava. Ne mogu biti pametan što se tiče tog motora jer sam 2 godine patio radi njega i rješio ga se. Možda ti nemaš tu mogućnost da ga se rješiš jer ti treba ili je novac u pitanju i razumijem te, ali razmišljaj da ga se riješiš. To ti je moj najozbiljniji prijedlog. Meni je jedan motor trošio ulje za poludit nakon 6000km i promijenio ga . Drugi je zaribao i to baš ležaj radilice i leteći ležaj zajedno, podrobio se motor iznutra. promijenio i njiega. treeći motor je onda bio prepušten novom vlasniku na korištenje. Možda je taj sada bio dobar iako sam ga prvih 500km vozio ja i dimio je kao dvotaktni motor. Nakon nekih 400km se malo smirilo ali je trošio ulja cca 2 tanka goriva, karter motora prazan. FUJ, FUJU, FUJ.    Nikad više...bačena lova, a da ne govorim koliko sam puta skoro poginuo na cesti radi padanja lulice sa svječice u pretjecanju šlepera i slično.
Iskreno, baci ga u najcrniju rupu koju nađeš. S druge strane ipak me služio 2 godine, ali uz koji trud....to je neopisivo. Prošao sam 18tkm s njim 18 puta otvarao variomat, ma mislim teško mi je više to opisivat. Ako ga ne misliš prodavat, naoružaj se strpljenjem i dijelovima.
Nemam više kaj za reć osim SRETNO!! 
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #7 : Lipanj 20, 2011, 14:35:24 pm »
evo još jedno pitanje-ispod sica je nekakva posudica s čepom i vidim da ima goriva u njoj, zanima me što je to a danas sam vidio da je tu iscurilo malo goriva?

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #8 : Lipanj 20, 2011, 20:37:56 pm »
Moram priznati da se više ne sjećam, ali mislim da nije bilo nikakve posudice s gorivom ispod sica. Bio je fergazer ispod poklopca i to je to.
IAko, moj je curio na sve strane a bio je nov. Sva gumena crijeva su bila trula........
Jedino strpljenje i uči se.....kako već naglasio nadam se da nećeš imati peh s tim vozilom kao ja, to nikome ne želim.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #9 : Lipanj 21, 2011, 07:14:51 am »
Moram priznati da si me malo ubio u pojam s tvojim lošim iskustvom...a valjda neću i ja bit takva pegula, za sad me veseli to što motor niti trunčice ne dimi, a ta posudica ispod sica mi se čini kao nekakav odušak...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #10 : Lipanj 21, 2011, 08:09:23 am »
Gle ..mogao sam ti lagati i napisati kako je to super motor, ali NIJE!  Teško mi je za povjerovati da bi ja 2 mašine uništio i da je treća dimila kako sam opisao.  Znam da nisu lijepe vijesti to što sam napisao ali kako svima govorim ono što mislim iz iskustva, tako i tebi.
Naravno da cijena skutera na neki način  i pokazuje kvalitetu i nekima je i ta lova velika  ali se ipak voze. Na kraju svega i ja sam se vozio na njemu i to dvije godine. Zato sam ti ovo i ispričao...a to je samo jedan mali dio svega toga što sam ja preživio s njiim.
S obzirom na iskusto, sada kada gledam radije kupiti malo skuplji rabljeni Bev 125, 200 nego tog kineza...ma da je Bev u bilokakvom stanju.  Što god napravio...razmišljaj o skoroj zamjeni dok taj skuter još radi.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #11 : Lipanj 28, 2011, 19:22:09 pm »
Tražim instrument tablu, nema je nigdje za nabavit, ima li tko kakav savjet?

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Geely 150
« Odgovori #12 : Lipanj 28, 2011, 22:16:10 pm »
Imam ja, stavi ga u oglasnik i kupi nekaj kaj nebude iz tebe napravilo dobrog mehaničara  :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #13 : Lipanj 28, 2011, 22:22:21 pm »
Poslije dobrog mehaničara češ i na kraju postati i jebeni mađioničar!!!  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline andrusko

  • Komarac
  • *
  • Postova: 9
  • Karma: 0
  • motocikli.com
Odg: Geely 150
« Odgovori #14 : Ožujak 05, 2012, 10:48:54 am »
Geely ponovno jaše....  Ma sve u svemu sam zadovoljan, nego kako je još relativno hladno ujutro dosta ga dugo treba verglat. E sad zanima me (obzirom da mi se čini da nema čoka) ima li kakvo rješenje za to. Skuter ima tendenciju da upali odmah, ali kao da mu fali goriva uhvati odmah i gasi se. Kasnije tijekom dana nema nikakvih problema.

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #15 : Ožujak 05, 2012, 11:38:16 am »
Ima on čok i to električni...možda ne radi ili iz frge ispari gorivo, provjeri da li fergazer curi negdje.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline FZ1

  • Karlovac
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.218
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Bayerische Flugzeug-Werke
Odg: Geely 150
« Odgovori #16 : Ožujak 05, 2012, 12:43:23 pm »
kao sto Lukas kaze...."razmišljaj da ga se riješiš"  i rijesio si problem..

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Geely 150
« Odgovori #17 : Ožujak 05, 2012, 20:42:37 pm »
kao sto Lukas kaze...."razmišljaj da ga se riješiš"  i rijesio si problem..

Ma što jest ..jest....sranje jest i to veliko od skutera...ali nekome i to sranje služi...kako god okreneš ipak je to najjeftinije prijevozno sredstvo........ako se živci ne računaju :icon_mrgreen:
Ja ga razumijem jer sam i vozio to sranje...bez uvrede....ali jebga  :icon_mrgreen:...kada nemaš lovu za drugo....i to je bolje nego niš. Pola Kine ga koristi tako da ima on svoju svrhu.
Ali kako već rekosmo......sada ja citiram FZ1 :icon_mrgreen: sa najboljom namjerom.

Kod nas se to kaže:" Ako nekoga ne voliš a blizak ti je ..kupi mu vodenu kornjaču(onu malu za akvarij) ili kineski skuter."
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!