Autor Tema: Kako frizirati četverotaktni motor?  (Posjeta: 8273 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline the_Reaper

  • Komarac
  • *
  • Postova: 8
  • Karma: 0
Kako frizirati četverotaktni motor?
« : Ožujak 14, 2011, 22:04:24 pm »
Pozdrav još jednom! Kao što već možete zaključiti iz naslova moje pitanje je kako tjunirati 4-taktni motor. Naime nisam uspio vidjeti da li postoji ikakva vezana tema za ovo o kojoj se već raspravljalo na forumu, a za vikend smo frend i ja malo podublje pričali o motorima. Ako postoji već određena tema samo me uputite na nju, a ako ne volio bih saznati postupak....

Hvala!!!

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
BMW = bauer motor werke

Offline the_Reaper

  • Komarac
  • *
  • Postova: 8
  • Karma: 0
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #2 : Ožujak 16, 2011, 12:20:19 pm »
Hvala za linkove...zbilja fascinantno što ste učinili od tih pila, no ja imam mnogo slabijeg ljubimca... Naime moj motor je 125 ccm Daelim Daystar iz 2003. Oblik chopera, pod licencom hondina mašina. Znam da je moguće frizirati dvotakne motore jer je to frend radio. Ispričao mi je da mjenja radilicu i još par stvari vezane uz nju te da na taj način može povečati recimo 50 ccm na 75. Ali to vrijedi koliko on zna samo za dvotaktne motore, a za četverotaktne ne zna. Imaš li ti ikakvih preporuka (osim da nabavim jači motor)? :D

Offline kosta

  • Komarac
  • *
  • Postova: 81
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #3 : Ožujak 16, 2011, 20:11:17 pm »
Rasplinjač
auspuh
oštrije bregaste
poliranje kanala u glavi
zamjena lančanika
otvoreni(ji9 filter zraka
... :dontknow:
nek smo mi živi i zdravi

http://ubmc.hr/

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #4 : Ožujak 16, 2011, 20:30:23 pm »
Hvala za linkove...zbilja fascinantno što ste učinili od tih pila, no ja imam mnogo slabijeg ljubimca... Naime moj motor je 125 ccm Daelim Daystar iz 2003. Oblik chopera, pod licencom hondina mašina. Znam da je moguće frizirati dvotakne motore jer je to frend radio. Ispričao mi je da mjenja radilicu i još par stvari vezane uz nju te da na taj način može povečati recimo 50 ccm na 75. Ali to vrijedi koliko on zna samo za dvotaktne motore, a za četverotaktne ne zna. Imaš li ti ikakvih preporuka (osim da nabavim jači motor)? :D

ja to ne bi bas isao frizirat ....

BMW = bauer motor werke

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #5 : Ožujak 16, 2011, 21:21:32 pm »
  Moguče je, ali kako Beeble već rekao ja nebi!  To bi te prilično koštalo, tak da za razliku koju bi potrošio prodaš ovo i kupiš nekaj veče, a bojim se da bi takvim friziranjem prilično smanjio vijek trajanja tom motoru pa moraš i s tim računat.

  Znam da su pojedinci koji su nabrijavali dvotaktne skutere morali svake godine radit generalku!
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline mack

  • Komarac
  • *
  • Postova: 90
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
  • Imamo premalo tražimo previše
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #6 : Ožujak 16, 2011, 21:52:55 pm »
Pozz Reaper
I ja se pitam slično pitanje već godinu dana (Aprilia 100 ccm, AC) i nakon dosta rasprave sa sobom (internet) i ljudima oko sebe došao do zaključka da se ne može bog zna što napraviti. Najjeftinije bi bilo recimo staviti gljivu, drugu diznu na postojeći ferg i drugi otvoreni auspuh te naći najstora koji će sve to poštelati da radi i da se motor ne pregrijava. To bi koštalo najmanje 200 EUR a dobio bi do 15% snage, a trajnost motora bi bila toliko manja. Svaka druga štela sa otvaranjem motora (bregasta, kanali) bi koštala o-ho-ho (za čas se dođe do 500 EUR), a rezultat nije siguran. Jedino da nađeš orginal kit baš sa za taj motor, tada je barem rezultat izvjestan i imaš neku garanciju, mada je bitno tko to radi, dakle naći dobrog majstora.
Tako da sam došao do zaključka da ću ostaviti sve kako je i voziti dok ne skupim lovicu za nešto veće. Jednostavno uloženi novac i trud mi se čine prevelikima za ono što dobijem (ako dobijem).

Offline the_Reaper

  • Komarac
  • *
  • Postova: 8
  • Karma: 0
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #7 : Ožujak 20, 2011, 01:12:07 am »
Da...i sam sam svjestan da je loše dirati tako slabe mašine jer im se skraćuje vijek trajanja. Naravno da je bolje kupiti jači motor jer to rješava problem u cijelosti. Mene je zanimalo samo što bi trebalo napraviti da se pojača snaga motora. Jednog dana kada budem imao svoj posao i svoju plaću, bude i bolji motor.  :icon_mrgreen: Do tada će poslužiti i ovaj...ne znam ako je netko od vas imao ovaj motor, ali ja sam zbilja zadovoljan njime jer za 125 ccm i 22000 km napravljenih bez i jednoga većeg kvara...mogu samo reći da je motor stvarno dobar. To naravno podkrepljuje i činjenica da je to u stvarnosti hondina mašina. Hvala vam na odgovorima!! ;)

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #8 : Ožujak 21, 2011, 20:59:03 pm »
Povećanje snage motora se može napraviti sa svim onim što je tu već napisano osim jedne stvari koje je glavna i daleko više osjetnija na snazi motora. Spuštanje glave motora tj povećanje  kompresionog omjera. Time povećavamo tlakove u cilindru..dobivamo veći moment i snagu motora. Kako se radi... skine se glava motora pobrusi sa par desetina milimetra i to je to. Koliko točno ne znam jer bi morao vidjeti glavu i cilindar ali kod toga treba paziti da se ventili ne sudare s klipom te da ne dođe do detoniranja goriva radi prevelikog pritiska kod kompresije. Naravno kod toga bi bilo potrebno i podešavanje kuta paljenja motora i to ekstra nadodati 1-2 stupnja na postjeće predpaljenje još prije GMT klipa u taktu kompresije. E sada problematika toga je veće opterećenje ali i potreba za jačim hlađenjem motora Zato isti kubikaže za vodenim hlađenjem daju veće snage od zračno hlađenih motora. Tada je potrebno staviti i veće gorivne dizne (ako dajemo više zraka sa većim ventilima u glavi) i ispoirati kanale. mislim.. da se tu igrati ali snaga se može povećati za nekih 3-4 ks jer sve više zahtjeva jače hlađenje motora što je daleko veći konstrukcijski zahvat nego ovo.
Glava se pobrusi vrlo brzo tako da cijeli ovaj postupak može biti vrlo brzo gotov, u dva dana.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Kako frizirati četverotaktni motor?
« Odgovori #9 : Travanj 08, 2011, 09:56:45 am »
Hvala za linkove...zbilja fascinantno što ste učinili od tih pila, no ja imam mnogo slabijeg ljubimca... Naime moj motor je 125 ccm Daelim Daystar iz 2003. Oblik chopera, pod licencom hondina mašina. Znam da je moguće frizirati dvotakne motore jer je to frend radio. Ispričao mi je da mjenja radilicu i još par stvari vezane uz nju te da na taj način može povečati recimo 50 ccm na 75. Ali to vrijedi koliko on zna samo za dvotaktne motore, a za četverotaktne ne zna. Imaš li ti ikakvih preporuka (osim da nabavim jači motor)? :D

Stvarno njega frizirat???  :dontknow: Mozda malo pojacat? Cuo sam jois u vrijeme dok se je prodavao da za njega ima tvornicki kit za 180 kubika pa ti savjetujem da se raspitas kod uvoznika Daelim-a.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.