Autor Tema: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu  (Posjeta: 4455 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« : Studeni 05, 2010, 15:51:55 pm »
Jače, brže, bolje ... i svaki sledeći model još jači, još bolji, još brži, a konkurencija ne spava te mora još, još, još ... Početkom sedamdesetih sportske mašine imale su oko 60 KS, pa su došle osamdesete kada se preskakala cifra od ,,vrtoglavih'' 100 KS, dok je danas barijera od 200 KS preskočena ... Postavlja se pitanje može li se uživati u tim današnjim monstrumima? Može, ali na pisti, u uslovima regularnog saobraćaja ...  :think:  Daj nešto razumno, i zaista takvih, nazovi razumnih modela je puno. U tu kategoriju spadaju i tzv retro motocikli kojih ima na tržištu nekih četrdesetak godina, no takva vrsta motocikala je uvjek bila nekako na marginama jer je i krug zainteresovanih kupaca mali. Uglavnom koštaju i više nego neki moderan motocikl slične tehnologije. Ipak, velika prednost se uvjek ogledavala u vječnim linijama koje ne zastarjevaju tako brzo. I onda uđosmo u novi milenijum. Prva decenija prolazi a tzv. retro motocikala je više. Zašto? Zato što ih tržište traži.

A podaci sa tržišta kažu otprilike ovako: prosječna starost evropskog motocikliste je 35 godina, 22% kupaca ima između 45 i 95 godina, 5% kupaca je starije od 60 godina. Tu ima i dosta tzv. povratnika koji poslije duže pauze (djeca, posao, ...) ponovo sjedaju na motocikl. Ti ljudi se sjećaju kako su nekad ,,slinili'' za motociklima kao što su BMW R100/7, Moto Guzzi V7 Sport ili Moto Guzzi V850 California, Honda CB900F Bol D'Or, Kawasaki Z1, ... Pobudit njihova sjećanja i uz njih dobrom kampanjom jedan dio mladih kupaca uvjerit u prave vrjednosti koje vremenom ne gube na sjaju, eto ga dovoljno veliko tržište. Zato je u zadnje dvije godine tolika poplava noviteta koji imaju taj neki retro fazon. A u toj utakmici najbolje prolaze oni koji su u to vreme imali zaista neki poželjan model. Na taj način Moto Guzzi se savršeno uklapa u priču.

Od kada ga je pod svoje skute uzela Piaggio grupacija iz Moto Guzzija samo pristižu noviteti. Prvi je imao naziv Breva (ime vjetra koji duva iznad jezera Como kraj koga je smještena fabrika, a koji najavljuje ljepše dane u proljeće), poslije stiže Griso, pa Norge, pa retro model V7 i 2007 godine na tržište stiže Bellagio 940.

Poštujući principe da stilski elementi moraju podsjećati na neka prošla vremena uz modernu tehnologiju koja je tu prije svega radi lagane kontrole motocikla. Tako su uspjeli da uklope u jedinstven motocikl rezervoar koji oblikom podsjeća na prvu Californiu, duple uzduve sa lijeve strane, klasični okrugli far i hromirane retrovizore sa modernim elementima kao što je masivni nosač kardana sa desne strane ili LCD displej u instrumentima. Opet, ti detalji ne djeluju kao ,,prst u oko'' kako to ponekad izgleda kod konkurencije. 

Motor je sasvim nov i posebno je razvijen za Bellagio, ima zapreminu od 936 ccm i ne zahtjeva visoke obrtaje. Uz nisko sjedište, mašinu koja se ne vrti u visoke obrtaje i položaj tjela koji podsjeća na klasične naked motocikle vidi se da je stvoren za opuštenu vožnju, a uz udoban polažaj i za prevaljivanje velikog broja kilometra. Zapravo, meni lično, ovaj motocikl je pokupio ono najbolje iz tri različite kategorije, a to su zavodljive linije i niska pozicija sjedišta iz custom kategorije, položaj sjedenja i udobnost iz nakeda i nudi, ne toliko napadno, ali sasvim dovoljno tog retro stila da se može svrstati čak i u tu retro kategoriju. O izgledu najbolje govore slike.









Da objasnim i naslov. Nije ovdje u pitanju neka super moderna ili rjetka tehnologija da bi se to nazvali biserom. Naime radi se o imenu Bellagio. Bellagio je opština u proviciji Como gdje se i nalazi jezero Como na čijoj obali se nalazi fabrika Moto Guzzi. Bellagio je poznat još u doba Rima i od tada ima nadimak ,,biser jezera Komo''. Sada je i jasno šta i Moto Guzzi očekuje od ovog modela.

Tehnički podaci za Moto Guzzi Bellagio 940:

Motor: V2
Zapremina: 936 ccm
Snaga: 75 KS pri 7.200 o/min.
Obrtni moment: 78 Nm pri 6.000 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina spremnog za vožnju: 244 kg
Ukupno dozvoljena težina: 447 kg
Nosivost: 203 kg
Rezervoar: 19 l
Visina sjedišta: 78 cm
Ubrzanje do 100 km/h: - s
Max. brzina: 185 km/h

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #1 : Siječanj 01, 2011, 21:06:53 pm »
mogu iz prve ruke reči da je Bellagio super, zadovoljan sam svim njegovim performansama, motocikl je miran i vozljiv, zavoje savladava lagano i dobro leži, iznad 150 km/h vozač traži zaštitu od vjetra. :hello:
Kombinacija je Coustoma&Naked-a, sve u svemu ono kaj sam želio. :glasses9:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #2 : Siječanj 04, 2011, 16:58:57 pm »
da je biser, jest, biser je.

jel vuče zamašnjak u stranu?

moj bivši bmw r850r je vuko nadesno :icon_rolleyes:

al to je sve normalno.


jooo, drago mi je za te da si se dokopao takve makine...  :icon_smile:
grč. - κῶμα

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #3 : Siječanj 06, 2011, 19:16:44 pm »
Bellagio nema probleme sa kardanom, CARC odrađuje sve,(kao i nova generacija Guzzija) :glasses9: dok kod Nevade je to bilo dosta izraženo, prebacivanje u nižu u zavoju naročito problematićno  :glasses9: sve je zanemarivo kad je srce na mjestu  :Rleb:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline Beeblebrox

  • zagreb
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 8.166
  • Karma: 50
  • Spol: Muški
  • SuperCow 1300
    • Timarhana
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #4 : Veljača 06, 2011, 22:27:18 pm »
iznad 150 km/h vozač traži zaštitu od vjetra. :hello:

:icon_scratch:
BMW = bauer motor werke

Offline breva750

  • Komarac
  • *
  • Postova: 46
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • MOTO GUZZI BREVA1100
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #5 : Veljača 07, 2011, 16:42:51 pm »

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #6 : Veljača 08, 2011, 17:52:08 pm »
........iznad 150 se raspada.
ovo sigurno govori "iskustvo" iz prve ruke  :icon_mrgreen:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline barny

  • Komarac
  • *
  • Postova: 16
  • Karma: 0
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #7 : Veljača 09, 2011, 08:43:07 am »
ja s jednim takvim garažu dijelim i mogu vam reći da ga nikad ne bih kupio...
...pravi muškarci ne jedu med,oni žvaču pčele...

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #8 : Veljača 09, 2011, 21:15:03 pm »
ja s jednim takvim garažu dijelim i mogu vam reći da ga nikad ne bih kupio...
to govori više o tebi nego o kvaliteti motora :glasses9:
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline barny

  • Komarac
  • *
  • Postova: 16
  • Karma: 0
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #9 : Veljača 10, 2011, 09:31:19 am »
onda dobro... :bootyshake:

neću ni početi pričati koliko muha i nedostataka ima
vlasnik se stalno bori s nečim...
nek uživa....
 :hello:
...pravi muškarci ne jedu med,oni žvaču pčele...

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #10 : Veljača 15, 2011, 20:47:26 pm »
........iznad 150 se raspada.

Ma nije valjda... Moj Harlić se tek raspištolji iznad 150.
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline breva750

  • Komarac
  • *
  • Postova: 46
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • MOTO GUZZI BREVA1100
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #11 : Veljača 15, 2011, 21:47:54 pm »
Ma nije valjda... Moj Harlić se tek raspištolji iznad 150.

.....ma vjerujem,pa Harlići su poznati po brzini,ide on i170 siguran sam :icon_super: :icon_super: :icon_super:

Offline RE Croatia

  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 669
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • R-E Bullet DeLuxe ES
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #12 : Veljača 16, 2011, 19:28:05 pm »
.....ma vjerujem,pa Harlići su poznati po brzini,ide on i170 siguran sam :icon_super: :icon_super: :icon_super:

Pa, po prospektu bi trebao. Ali znas mene... ipak sam ga malko "naturpijao".  :cussing:
Harley Davidson XL Sportster Superlow.

Offline mg749ie

  • Vizir
  • **
  • Postova: 108
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • che bella macina
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #13 : Svibanj 23, 2017, 17:21:50 pm »
Nakon pređenih više od 62000 somova km i dalje vozi ko beba, i bil je svuda po EU
SERBUS - svima pa i šire po okolici

Offline martinx

  • Komarac
  • *
  • Postova: 68
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • čekajte, evo i mene...
Odg: Moto Guzzi Bellagio 940 - biser u moto svjetu
« Odgovori #14 : Svibanj 24, 2017, 20:45:37 pm »
Nakon pređenih više od 62000 somova km i dalje vozi ko beba, i bil je svuda po EU

ajd stavi sliku neku...