Autor Tema: Carver One  (Posjeta: 3581 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Carver One
« : Listopad 30, 2010, 17:27:35 pm »
 Neznam jel bi ovo stavio pod Scootere, aute ili motocikle  :icon_mrgreen: Čudo tehnika predstavljeno na Ženevi 2007 godine, iako moram priznat za mene novost. Dobio na mail jedan filmić s njim pa se malo zaiteresirao, pa da podijelim i s vama:

http://en.wikipedia.org/wiki/Carver_%28automobile%29








Na Ženevskom salonu automobila je predstavljeno izuzetno zanimljivo vozilo pod imenom Carver. Radi se o trotočkašu sa ugođajem i brzinom koju pruža motocikl, a sigurnošću i stabilnošću automobila.

Specijalnost Carvera je DVC sistem, odnosno sistem dinamičke kontrole vozila. DVC sistem će kontrolirati stupanj naginjanja vozila kroz zavoje u ovisnosti od brzine vozila. Pri malim brzinama u zavojima sistem će držati vozilo u skoro uspravnom položaju, ali će dozvoliti naginjanje od 45 stupnjeva pri velikim brzinama. Prema proizvođaču ovo će omogućiti Carveru da prolazi kroz zavoje brzinom jednog Ferrarija.

Motor ovog vozila omogućava maksimalnu brzinu od 184 km/sat, dok prosječna potrošnja ostaje na pristojnih 5,8 litara na 100 km. Carver pokreće maleni, četvorocilindrični turbo motor sa 68 Ks i maksimalnih 106 Nm obrtnog momenta koji se isporučuju na zadnja dva kotača. Zahvaljujući težini od 670 Kg, postignut je odličan odnos od 100 KS po toni. Rezultat je ubrzanje od 8,2 sekunde do 100 km/sat, što je respektabilna, ali ne i fascinantna cifra.

Upravljački sistem se sastoji od prednje vilice sa hidrauličnim sistemom ovjesa, koji je povezan sa 17" kotačem. Otraga je Mcphaerson sistem ovjesa sa dva 15" kotača koji imaju mogućnost upravljanja. Interijer Carvera je obogaćen sa MP3 CD playerom, GPS navigacijom i prostorom za odlaganje stvari od aluminija. Carver One će se naći u prodaji po cijeni od 45.000 dolara u SAD, odnosno 28.000 funti u velikoj Britaniji.

Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Carver One
« Odgovori #1 : Listopad 30, 2010, 17:31:35 pm »
Malo videa:

[youtube]MR1H791YONs [/youtube]

[youtube] YGfWDgMfk_Q[/youtube]

[youtube] V16bPLtyzcg[/youtube]

[youtube] Enxqwcs2-sY[/youtube]
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita

Offline merla

  • MMP
  • *****
  • Postova: 456
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Warrior, Venture
Odg: Carver One
« Odgovori #2 : Listopad 30, 2010, 23:23:00 pm »
ovo mi liči na ono   "ne znam jel bi piškio ili kakao..."

vozi ili motor ili auto.

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Carver One
« Odgovori #3 : Listopad 31, 2010, 01:33:52 am »
Prvo, jako mi je drago da se ovaj koncept pojavio. Dalje, ovo je vrlo stara stvar. Nekad davno, osamdesetih, još sam kao srednjoškolac bio na izložbi američkog designa u Zagrebu i tamo je bio predstavljen taj koncept. Nije bilo moguće pogledati ni jedan primjerak jer su postojali samo prototipovi u USA, ali smo mogli pogledati filmove sa cijelom poviješću ovog vozila počevši od tricikla na pedale na kojem su američki inžinjeri isprobavali mogućnosti na poligonu među čunjevima.
Osobno smatram da je ovo vozilo najvoznije među svim izmišljotinama na 3 kotača, a i da može pružiti ugođaj motocikla sa povećanom sigurnošću i zaštitom od kiše. Inače, ne dopada mi se ni jedan koncept sa dva kotača naprijed i jednim pogonskim jer bez veze izgledaju i mislim da to pali samo sa manjim kubikažama. Na većima, ili će pogon proklizati, ili će stroj ići "preko nosa" u zavojima što je dokazano i jednom probnom vožnjom u Splitu, na Can Am-u. Svaka čast test vozačima, ali treba misliti na kupce koji nemaju to iskustvo i trening iza sebe. Ovaj koncept za dobre vozne osobine samo traži kvalitetno zamišljen ovjes i dobru gumu naprijed.

Sviđa mi se ovo i uz dobru cijenu mislim da bi bio interesantniji od Smarta, za nas koji koristimo vozilo za odlazak na posao svakodnevno i sami smo u njemu.
google master



Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Carver One
« Odgovori #4 : Listopad 31, 2010, 12:39:47 pm »


Sviđa mi se ovo i uz dobru cijenu mislim da bi bio interesantniji od Smarta, za nas koji koristimo vozilo za odlazak na posao svakodnevno i sami smo u njemu.

Carver One će se naći u prodaji po cijeni od 45.000 dolara u SAD, odnosno 28.000 funti u velikoj Britaniji.


Nema kaj....cijena je fakat dobra  :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Carver One
« Odgovori #5 : Listopad 31, 2010, 14:37:33 pm »
Nema kaj....cijena je fakat dobra  :icon_mrgreen:


ovo mi je promaklo...  :icon_redface:

fak Carver  :icon_mrgreen:
google master



Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Carver One
« Odgovori #6 : Listopad 31, 2010, 18:53:46 pm »
 :llllol: :llllol: :llllol:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Carver One
« Odgovori #7 : Listopad 31, 2010, 23:38:27 pm »

ovo mi je promaklo...  :icon_redface:

fak Carver  :icon_mrgreen:


Neš ti love, bil gejc si može kupiti odmah par komada  :llllol:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Carver One
« Odgovori #8 : Studeni 01, 2010, 01:44:21 am »
sve skupa - sranje

kao što sam napisao, sjećam se tog koncepta od prije 20+ godina. mislim da je i onda bilo neko doba krize, znam da smo onda mogli pogledati Pontiac Fiero, sportski autić koji je trebao biti konkurent Fiatu X 1/9 Bertone. A znamo kako su to mali auti i koliko je to začuđujuće  za Amere da se bave takvim stvarima.
Taj trokolica koncept je trebao biti ono što i Smart, malo gradsko vozilo koje bi bilo dobro u gustom prometu, trošilo malo i bilo praktično. I sad se događa ista stvar kao sa Smartom - netko vadi stari koncept iz ladice i od njega stvara ekskluzivu na kojoj misli uzeti lovu. Samo je jedan problem, kaj mislim da to ne može imati neki veči uspjeh. Smartu je pomogao Mercedes, ne svojom tehnologijom, nego svojim imenom. Prije toga je to također bio koncept kojim se htjelo ući na buduće, siromašno, ali veliko kinesko tržište. Nakon što su ga odbili nekoliko velikih proizvođača, u igru je ušao Mercedes (četvrti ili peti brand kojem je Smart ponuđen), a ostalo je bio marketing.

Šteta za Scarver, mogla je to biti dobra fora u cijeni Piaggiovog skuutera jer mislim da je mehanički jednostavniji (lakše bi ga bilo razviti do serijskog modela), a više upotrebljiv i mogao bi se bolje razviti u više podmodela.
google master



Offline Lolo

  • Zapreššić
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.788
  • Karma: 105
  • Spol: Muški
  • BMW F650 GS Dakar-R1200GS
Odg: Carver One
« Odgovori #9 : Studeni 01, 2010, 12:23:44 pm »
Jednom prilikom sam čitao neku studiju o prometu u kojoj je navedeno da problem prometa u kretanju i mirovanju nećemo riješiti večim brojem garaža i parkirnih mjesta nego smanjenjem veličine automobila, uzmeš li u obzir da se sve više ljudi vozi solo ili eventualno dvoje u autu to drži vodu, no međutim današnji automobili u istoj klasi pa čak i modelu su znatno veči nego prije dvadesetak godina. Zašto, možda bi bilo teško uvjeriti raju da kupe mali auto za cijenu velikog, a teško je i susjedu objasniti da ti ne treba veliki auto znajuči da se neke stvari ipak kupuju zbog sela ma koliko to koštalo.  :icon_mrgreen:
Zamislite sebi tišinu koja bi nastala kada bi ljudi govorili samo ono što znaju - Karel Čapek

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Odg: Carver One
« Odgovori #10 : Studeni 02, 2010, 10:02:51 am »
sve skupa - sranje

kao što sam napisao, sjećam se tog koncepta od prije 20+ godina. mislim da je i onda bilo neko doba krize, znam da smo onda mogli pogledati Pontiac Fiero, sportski autić koji je trebao biti konkurent Fiatu X 1/9 Bertone. A znamo kako su to mali auti i koliko je to začuđujuće  za Amere da se bave takvim stvarima.
Taj trokolica koncept je trebao biti ono što i Smart, malo gradsko vozilo koje bi bilo dobro u gustom prometu, trošilo malo i bilo praktično. I sad se događa ista stvar kao sa Smartom - netko vadi stari koncept iz ladice i od njega stvara ekskluzivu na kojoj misli uzeti lovu. Samo je jedan problem, kaj mislim da to ne može imati neki veči uspjeh. Smartu je pomogao Mercedes, ne svojom tehnologijom, nego svojim imenom. Prije toga je to također bio koncept kojim se htjelo ući na buduće, siromašno, ali veliko kinesko tržište. Nakon što su ga odbili nekoliko velikih proizvođača, u igru je ušao Mercedes (četvrti ili peti brand kojem je Smart ponuđen), a ostalo je bio marketing.

Šteta za Scarver, mogla je to biti dobra fora u cijeni Piaggiovog skuutera jer mislim da je mehanički jednostavniji (lakše bi ga bilo razviti do serijskog modela), a više upotrebljiv i mogao bi se bolje razviti u više podmodela.

Ako se ja dobro sjećam za Smart je bila sledeća priča (a novac je dala švjcarska fabrika satova Swach): poslije istraživanja navika evropskih vozača došlo se do zaključka da se prosječno u automobilu poveze 1,8 ljudi tokom godine te nema potrebe za preko dva sjedišta jer to zadovoljava veliku većinu potreba. Onda je zamišljeno da to bude automobil na iznamljivanje po nešto drugačijim uslovima 8nešto kao lizing, ali sa više osoba za jedno auto), ili više osoba dva automobila sa stanicama za izmjenu, te kada se uvede električni pogon napraviti još fleksibilniji lizing ... Sve u svemu na papiru je udio revoluciju u prevozu, ali projekat je jednostavno propao širom Evrope. lageri su se gomilali i projekat Smart je smatran za propalim projektom, no, kada su se pogledale brojke primećeno je da diler u Rimu prodaje svakim danom sve više ovih malih automobila, dok svi ostali gomilaju gubitke. Šta je bilo? taj diler u Rimu se jednostavno nije pridržavao uputa koje e dobio iz fabrike i njihovog marketing tima već je primenjivao svoju politiku prilikom prodaje koja se zasnivala na mnogo prostijem sistemu i glasila je otprilike ovako: bogati ste, a ne možete limuzinom kroz grad jer je nepraktično, zašto onda ne kupite malo auto koje je statusni simbol i u malom autu ljudi će znati da imate novca. Bataljena je ona priča o revoluricionarnom prevozu i čitava mreža je prihvatila tu politiku i tako je smart vaskrsao. Eh, da Swach je u međuvremenu prodao dionice mercedesu.

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Carver One
« Odgovori #11 : Studeni 02, 2010, 13:39:12 pm »
Jbt...wulfy pa ti si prava hodajuća enciklopedia  :icon_mrgreen: . Svaka čast  :icon_thumright: . Za razliku od vas kaj se sjećate, ja se nemam čega sjetiti, al zato znam prepoznati preskupi i neambiciozni drek  :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline James1100

  • Zapreššić
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 4.839
  • Karma: 302
  • Spol: Muški
  • mečku... opet
Odg: Carver One
« Odgovori #12 : Studeni 02, 2010, 20:15:12 pm »
Ja se sjećam  :icon_mrgreen:
I mislim da su sve ovo puste priče za raju. Sjećam se i napisa iz časopisa iz tog vremena. Nitko nije dobrotvor, nego se misli na dobru zaradu. Već odavno se svi pripremaju za ulaz na kinesko tržište, i sigurno je da svi modeli auta A, B i C segmenta koji imaju vrlo malo ili ništra opreme i nisku cijenu, imaju i namjenu da budu spremni za taj veliki trenutak. Istina je da je sve oko Smarta pokrenuo Swatch, ali u to doba to još nije bila dovoljno velika i financijski jaka kompanija da bi mogla podnijeti trošak razvijanja jednog automobila. Oni su imali namjeru proizvoditi vozila po istoj filozofiji kao satove, ali to jednostavno ne i de na isti način. Koliko se sjećam, projekt Smart su odbili Renault, PSA i netko od Nijemaca, mislim, Ford. Teka tada u igru upada Mercedes, kao četvrti ili peti brand kojem je projekt nuđen. Razvili su auto, a naknadno razvili i diesel od 800 ccm.
Kaj se tiče spomenutog javnog prijevoza, tu je već bilo milion ideja, od Smarta pa do velikih automobila, električnih auta itd. Također i sufinanciranog  javnog prijevoza pod uvjetom da se auti obavezno parkiraju na periferiji, a dalje busom ili metroom besplatno. Iz tog doba je i nastanak garaža/polica za automobile na kojima je samo jedan ulaz, a kasnije se automobil pomiče liftom i bla, bla. Tada su svi saznali da smo mi potrošači prefini i da nam je naša guzica najvažnija  :icon_mrgreen:
Kaj se tiče Kineza, oni su ih sve preveslali vlastitom proizvodnjom, počevši od kupnje licence za proizvodnju VW Santana, ili moto tvornice Kreidler pa do današnjih dana. Najuspješniji su joint venture poslovi sa Kinezima, ali od klasičnog uvoza ništa. Bar ne u onim brojkama s kojima su veliki igrači računali.

On topic - Scarver nije bio ni u kakvim planovima te vrste. Jednostavno je zamišljen kao hibrid auta i motora, po meni najbolji ikad. A sad ga netko fura kao ekskluzivu za previše novaca.
google master



Offline Brzi

  • Zagreb-Gajnice
  • Moderatori
  • *****
  • Postova: 2.110
  • Karma: 94
  • Spol: Muški
  • Kawasaki ZR-7
    • moje galerije
Odg: Carver One
« Odgovori #13 : Studeni 02, 2010, 20:57:50 pm »
  U svakom slučaju od svih dosad viđenih "trokolica" ova mi je najsimpatičnija a cijena je paprena, ali ako bi bilo kakvog uspjeha na tržištu i ako se pojavi još nešta slično vjerujem da bi i cijena mogla ići prilično dolje.
Kad pomisliš da nikome na svijetu nije stalo do tebe ..... pokušaj da ne platiš jednu ratu kredita