Autor Tema: Kawasaki Z 1000 SX  (Posjeta: 4256 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline wulfy

  • Budva - Crna Gora
  • Tourer
  • *****
  • Postova: 1.433
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • Aprilia Pegaso 650 ; Benelli Pepe
Kawasaki Z 1000 SX
« : Listopad 19, 2010, 14:05:43 pm »
Kavav je uobičajni redoslijed? Prvo se napravi supersportski motocikl koji je naravno sposoban za pistu, ali zbog svoje ekstremne orjentacije nije baš upotrebljiv van piste. Dobro, upotrebljavaju se i van piste, neki ih koriste i kao putne motocikle, ali ja bi to sveo pod ono ,,izuzetak koji potvrđuje pravilo''. Zbog toga se sa tog sportaka skinu oklopi, stavlji se drugačiji upravljač čime se promjeni pozicija vozača i dobije se upotrebljiviji motocikl u svakodnevnom saobraćaju. No, sportski naked na nastaje samo na taj način. Pošto je ta klasa dosta stara često se razvija i nezavisno od sportskog motocikla. Takav slučaj je sa kawasakijem Z 1000 http://www.nolimitbikers.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=1389 koji nema konstrukcijskih sličnosti sa supersportskim modelom ZX-10R Ninja http://www.motocikli.com/forum/index.php/topic,10664.0.html . Šta ako bi se ovaj sportski nekad opremio oklopima? Bi li mogao da uđe u segment sportskih mašina? Dobio bi se sportski motocikl koji bi mogao da uđe u segment sportskih mašina, ali ne bi mogao po performasama da konkuriše pravim sportskom napravama. Opet, sa dovoljno snage, nešto više udobnosti, uz nižu cjenu dobio bi se sposoban motocikl koji može da zadovolji i kategoriju sportista i kategotiju sport-touringa. Gdje smjestisti ovaj motociikl? Za sport-toring klasu je suviše ekstreman, a za sportsku klasu kojoj po svim značajkama pripada je slab. Time iz Kawasakija kažu da hoće da stvore novu klasu. Možda, tako kaže njihov promo materijal, ali čini mi se da takvi motocikli već postoje (npr. BMW R 1200 S, BMW F 800 S). Nebitno, na ovaj način se dobiva upotrebljiv motocikl sa istinskim sportskim genima. Ili je to znak da su u Kawasakiju shvatili da su novi sportski motocikli ipak preekstremni za prosječnog korisnika. Kako se zasniva na modelu Z 1000, ovaj Z 1000 SX nudi slične karakteristike kao i goli model, a to znači motor zapremine 1.043 ccm koji je sposoban da razvije 138 KS i 110 Nm. Težina ovog modela sa ABS-om je 231 kg.















Tehničke karakteristika za Kawasaki Z 1000 SX:

Motor: R4
Zapremina: 1.043 ccm
Snaga: 138 KS pri 9.600 o/min.
Obrtni moment: 110 Nm pri 7.800 o/min.
Mjenjač: 6 brzina
Težina: 228 kg
Rezervoar: 19 l
Visina sjedišta: 82,2 cm
Ubrzanje do 100 km/h: - s
Max. brzina: - km/h