Autor Tema: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb  (Posjeta: 5101 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline cresho

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 0
Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« : Rujan 16, 2010, 16:07:49 pm »
Pozdrav forumasi...
Muci me jedna, naocigled banalna stvar a to je mjerenje razine ulja u motoru.
Prije 2 tjedna sam kupio rabljeni Piaggio Beverly 250 carb (2005g) i nakon 500 km isao izmjeriti razinu ulja.
E sada dolazimo do problema..

Ulje sam mjerio ujutro na hladnoj masini i ulje mi je mozda milimetar iznad MIN.
Provjerio sam manual i on kaze ovako: Mjerenje se radi na hladnom motoru ili, ako je motor vozen, treba pricekati minimalno 10 minuta nakon gasenja.
Napravio sam krug i pricekao cca.30 minuta.
Novo mjerenje je pokazalo MAX. ????

Isto sam napravio i slijedeci dan i ponovo dobio iste rezultate.

Samo cu spomenuti da motor stoji na ravnome, centralnoj nogari i da izmedju svakog mjerenja brisem stapic :)
Takodjer, pri svakom mjerenju pricekam barem minutu da se ulje dobro "primi" na stap.

Koji bi mogao biti razlog takvih razlika u mjerenju?? Po manualu bi to trebalo biti skoro 2 dcl sto bas i nije malo.
Strah me nadopunjavati ulje jer imati ga vise od MAX nije dobro, a i svi znamo sto se moze dogoditi kada ga nema :)
E,da.. Lampica od ulja se uredno gasi pri paljenju skutera i ne pali se pri kocenju ili u zavojima.


Hvala unaprijed!!
K

Offline Too Slow

  • Dežurni zajebant i spammer
  • Administrator
  • *****
  • Postova: 1.114
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • Rotten to the Bone
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #1 : Rujan 16, 2010, 18:19:30 pm »
Probaj ga skinut s nogara, nađi nekog da sjedne i drži skuter ravno pa pogledaj. A ak te to stvarno zabrinjava, baci ulje van i ulij novo točno onoliko kolko ti piše i miran si  :icon_mrgreen:
As I walk through the valley of death
I fear no one because everyone's dead
I chose this knife, it's all i need by my side
MY GOD IS PAIN


CuC Slow te gleda...

Offline koma

  • Zagreb, Kvatrić
  • Interceptor
  • ***
  • Postova: 645
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
  • obnavljam moto guzzi falcone 500 '70.
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #2 : Rujan 17, 2010, 16:14:12 pm »
Pretpostavaljm da u manualu piše: izvadi sondu i obriši u krpu.
potom ponovo umetni sondu, izvadi i sad očitaj.
Dakle, obavezno s krpicom. Više puta vadi, briši, stavlja, vadi, briši, stavljaj... tak sam ja posto tata  :motocikli007:


no, to je i ko ono, :
kako ćeš uspjeti da ti plavuša vrišti satima nakon sexa?
obriši ga u zastor.
grč. - κῶμα

Offline cresho

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 0
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #3 : Rujan 17, 2010, 19:32:21 pm »
Aaaa.... U tome je problem..
U manualu nisu naveli u sto obrisati.
Ja sam koristio papir. Budem probao sa krpom, mozda pomogne :)

Hvala ti..

Offline Lukas

  • ZAGREB
  • Moderator
  • *****
  • Postova: 2.698
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Beverly 250ie
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #4 : Rujan 17, 2010, 21:29:25 pm »
Quasar motori imaju svi tih problema tj, štangica za ulje ima križić na sebi koji potegne ulja na sebe i onda kada je ulja na MIN izgleda kao da je na pola. Kada ga upališ i kada je motor vruć onda pokazuje max. ZNam to jer to je problem izvedbe štangice za ulja.
Ja ti predlažem da napraviš slijedeće, bilo hladan ili vruć motor. Kada mjeriš ulje izvadi štangicu, obriši ju, ponovo zavrni te onda ponovo izvadi i očitaj stanje. Obrati pažnju na bočne strane štangice te s njima usporedi onu stranu gdje je križić. Na dočnim stranica vidiš pravo stanje jer je ravna površina. moraš znati da se štangica rotira i montirana je pod kutem s obzirom na nivo ulja tako da ona ulazi u površinu ulja na koso. Tako češ dobiti različita očitanja na bočnim stranicama jer je jedna niža od druge. Ti uzmeš zlatnu sredinu i tako odreriš nivo ulja. Znam da zvuči komplicirano ali to je zato što štangica nema ravnu površinu nego to sranje od križića koji u stvari samo smeta.
Druga stvar jednostavnija je da uzmeš turpiju, glatku, sve to lijepo izgladiš tamo gdje je taj križić te kad dobiješ ravnu štangicu dobiti češ normalnu crtu ulja na štangici kada ga izvlačiš.
Ja koristim ovu prvu metodu.
Nikada se ne vadi štangica i glda prvo mjerenje nego uvijek nakon brisanja i uvlačenja ponovo u motor gleda se to drugo izvlačenje štangice.
U svakom slučaju, znam što te muči i rješi to na jedan od ova dva načina i bit češ zadovoljan.
I am not a jet engine scientist, I am jet engined scientist!!

Offline kosta

  • Komarac
  • *
  • Postova: 81
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #5 : Rujan 17, 2010, 22:05:45 pm »
A kaj nije pravilo da se štapići koji imaju navoj na sebi ne zavrču prilikom mjerenja razine ,več se samo utaknu u otvor  :icon_scratch:
Ja več 15 godina tako provjeravam ulje na svojim motorima  i nikad nije zaribal ili sl. zbog premalo ulja, a i kad ga natočim po uputstvima proizvođača ( na mjeru) pokazuje na štangici max.
Neznam, možda ja griješim, ali do sada nikad nisam imal problema zbog toga :dontknow:
nek smo mi živi i zdravi

http://ubmc.hr/

Offline cresho

  • Komarac
  • *
  • Postova: 4
  • Karma: 0
Odg: Mjerenje razine ulja - Beverly 250 Carb
« Odgovori #6 : Rujan 17, 2010, 22:58:11 pm »
Quasar motori imaju svi tih problema tj, štangica za ulje ima križić na sebi koji potegne ulja na sebe i onda kada je ulja na MIN izgleda kao da je na pola. Kada ga upališ i kada je motor vruć onda pokazuje max. ZNam to jer to je problem izvedbe štangice za ulja.
Ja ti predlažem da napraviš slijedeće, bilo hladan ili vruć motor. Kada mjeriš ulje izvadi štangicu, obriši ju, ponovo zavrni te onda ponovo izvadi i očitaj stanje. Obrati pažnju na bočne strane štangice te s njima usporedi onu stranu gdje je križić. Na dočnim stranica vidiš pravo stanje jer je ravna površina. moraš znati da se štangica rotira i montirana je pod kutem s obzirom na nivo ulja tako da ona ulazi u površinu ulja na koso. Tako češ dobiti različita očitanja na bočnim stranicama jer je jedna niža od druge. Ti uzmeš zlatnu sredinu i tako odreriš nivo ulja. Znam da zvuči komplicirano ali to je zato što štangica nema ravnu površinu nego to sranje od križića koji u stvari samo smeta.
Druga stvar jednostavnija je da uzmeš turpiju, glatku, sve to lijepo izgladiš tamo gdje je taj križić te kad dobiješ ravnu štangicu dobiti češ normalnu crtu ulja na štangici kada ga izvlačiš.
Ja koristim ovu prvu metodu.
Nikada se ne vadi štangica i glda prvo mjerenje nego uvijek nakon brisanja i uvlačenja ponovo u motor gleda se to drugo izvlačenje štangice.
U svakom slučaju, znam što te muči i rješi to na jedan od ova dva načina i bit češ zadovoljan.

Dobro je! Nisam lud :)
I ja sam primjetio da je zbog kuta pod kojim se sarafi stangica mjerenje totalno drugacije npr. jedna strana je na MIN, a druga je na polovici.
Mogli su to zbilja malo bolje napraviti....

Uglavnom, hvala na savjetu, sve sam skuzio. Za pocetak cu probati sa srednjom vrijednosti bocnih stranica.
A ako poludim, turpija u ruke & kriz is history!! :)

Lijep pozdrav,
K